Първоначално изпратено от nikrum
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забрана за БМВ и Мерцедес !
Collapse
X
-
Колегата ауто ми напомня на мен самия от преди 10 г.Извода е че не му се случва да изминава над 50000 км на година и НЕ ЗНАЕ думите комфорт и прецзност в какво се изразяват/става въпрос за задно предаване разбира се/.Не може да му се сърдим за това-просто липса на опит...Jack Daniels много добре е изчерпал темата струва ми се-браво!А за нашите пътища НЯма подходящо превозно средство.Аз предлагам да направим Б-я полигон за тест драйв на ЕС.Колкото до БМВ -по старите модели 3 и 5 не бяха балансирани като МБ,но пък са по красиви.Забравете евро колите!Купувайте Japan.Първо си купих Нисан после акции на еврохолд...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jack_DanielsНе може с Москвич, и той е със задно....ще влезне у завой с 240 км/ч Московеца и ще останем без президент за едното нищо...
Може, ако е Алеко...Only God Can Judge me...
Коментар
-
Скоро не бях чел толкова весела тема
Предлагам да изпратим подписка до президента Първанов, да слезе от опасната си кола и службата за охрана да го вози на Москвич.
Да-а-а-а! Откъде на къде, шъ съ прай на пич с опасна кола?!
Серго и той, и без това се прави на рокер и може да си джитка с мотор, а на багажника да метне една каса Данон Активияhttp://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от Autoemos както доказваш феновете на здно предаване са с ниска обща култура и изобщо с ниска култура. БМВ 4х4 НЕ Е ПОСТОЯННО ВКЛЮЧЕНО т.е нещо като нищо, докато се включи вече няма нужда от него.За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него
Коментар
-
И най-сигурната кола управлявана от самозабравили се пияндури става смъртоносно оръжие.Прави ми впечатление анкетата.24 % искат да се забранят MB и BMW !!!!!!!!! ЗАЩО?????? Сигурен съм,че не е заради задната предавка , а защото тези автомобили станаха емблематични за мутренския период в ранните години на демокрацията , а сега недорасли юпита сеят смърт по шосетата.Аз карам Мерцедеси от 8 години и не съм си позволил да изпреварвам в несигурна ситуация или да шпоря със 240 където и да било по света.Местата за тест драйв не са по шосетата!Те са предназначени за удобно и СИГУРНО предвижване , а не за експерименти. Забелязал съм и друга характерна черта на нашенеца-пилот.За него е жестока обида някой да го задмине!Ще скъса педала на газта само и само да не изостане или да докаже,че е задминал МВ или BMW.Тези ги оставям да ме задминат със спокойствие в душата ,аз обичам да се наслаждавам на комфорта при карането,а не от риска и адреналина.
Поздрави на всички джигити и отпуснете педала на газта!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jack_DanielsДа, 4х4 си е предимство, много по-трудно ще го изпързаляш. Но и голяма част от по-новите автомобили със задно предаване имат хиляди системи за активна безопасност (ESP, ASR и тн.) , които са точно за непрофесионалните шофьори и правят корекциите вместо тях.
Но позволи ми да не се съглася, че при предното предаване нещата са по-лесни за шофьора любител. При задното биха били по-трудни за него, ако се ръчка и това го води към въртене на задницата и не знае как да я върне в пътя. Но това не е проблем на задното, а негов проблем. Същият този шофьор не би се оправил и с предно предаване, ако е склонен към изгъзици на пътя. Общо взето не би трябвало да има проблеми и при двата тъпи предаване, стига да кара разумно, така мисля аз.
Коментар
-
Ми просто даваш газ бе приятел и задницата следва предницата
В реалния свят не караме на писта, но не караме и на рали....
Между другото, позволи ми да си запазя правото да замълча когато става въпрос за рали спорт, защото не ми се иска да влизаме в подробности, а повярвай, мога доста да ти разказвам... Но не е за този форум
Но за домашно прочети нещо за Lancia Monte Carlo 037 и Renault 5 Turbo 2... Да преосмислиш влиянието на RWD в рали спортаКучето те гледа с уважение, котката - с презрение, а прасето - като равен
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jack_Daniels
Айде направете корекция на движението на задницата с предно предаване
F1 е на писта Аре пусни едно задно предаване на някое рали и ще се класира от последно място назаде. Смешно ще е доста . В реалния свят не караме на писта и няма място за задно предаване.
Коментар
-
Да, 4х4 си е предимство, много по-трудно ще го изпързаляш. Но и голяма част от по-новите автомобили със задно предаване имат хиляди системи за активна безопасност (ESP, ASR и тн.) , които са точно за непрофесионалните шофьори и правят корекциите вместо тях.
Но позволи ми да не се съглася, че при предното предаване нещата са по-лесни за шофьора любител. При задното биха били по-трудни за него, ако се ръчка и това го води към въртене на задницата и не знае как да я върне в пътя. Но това не е проблем на задното, а негов проблем. Същият този шофьор не би се оправил и с предно предаване, ако е склонен към изгъзици на пътя. Общо взето не би трябвало да има проблеми и при двата типа предаване, стига да кара разумно, така мисля аз.Кучето те гледа с уважение, котката - с презрение, а прасето - като равен
Коментар
Коментар