If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
По принцип задното не е добра оферта за зимата, особено ако не се кара с изключително внимание и много спокойно и бавно. Клипчето с катастрофата е класически пример, че идиотизма по пътищата се наказва. Кола със задно без тракшън контрол или друга система, с 200 км в час, заораване в банкета и т.н...водят до подобни случаи.
Аз също карам BMW, но нямам тракшън контрол, за съжаление. За това просто, когато условията са кофти, карам бавно и внимателно и избягвам най-тежките условия. Човек, ако си спазва ограниченията може да си спести толкова много неприятности.
Иначе, съм убеден, че BMW с XDrive е едно от най-стабилните неща на пътя изобщо. Наистина това е голяма работа, но повечето коли които се карат в България, които са със задно са по-стари и имат най-много active stability control.
A аз съм май с такова или пък DSC беше... това какво е? Аз го изключвам като влезна в преспа, че не мога да излезна иначе.
Nikola...за DSC не си прав, първо провери, тествай и тогава пиши...
Както виждаш по-долу си казах, че не разбирам от такива неща. :wink:
Ама пиша защото ми е любопитно. Позволяваш ли ми?
По принцип задното не е добра оферта за зимата, особено ако не се кара с изключително внимание и много спокойно и бавно. Клипчето с катастрофата е класически пример, че идиотизма по пътищата се наказва. Кола със задно без тракшън контрол или друга система, с 200 км в час, заораване в банкета и т.н...водят до подобни случаи.
Аз също карам BMW, но нямам тракшън контрол, за съжаление. За това просто, когато условията са кофти, карам бавно и внимателно и избягвам най-тежките условия. Човек, ако си спазва ограниченията може да си спести толкова много неприятности.
Иначе, съм убеден, че BMW с XDrive е едно от най-стабилните неща на пътя изобщо. Наистина това е голяма работа, но повечето коли които се карат в България, които са със задно са по-стари и имат най-много active stability control.
A аз съм май с такова или пък DSC беше... това какво е? Аз го изключвам като влезна в преспа, че не мога да излезна иначе.
Nikola...за DSC не си прав, първо провери, тествай и тогава пиши...
Коментар
Negramoten
Първоначално изпратено от Дебнем на замаушка
но повечето коли които се карат в България, които са със задно са по-стари и имат най-много active stability control.
Те и повечето от тези с предно нямат ABS и при хлъзгав път не могат изобщо да спрат Но понякога това е в плюс, защото шофьорите са по-внимателни.
Имам пресен пример с едно Х6 което изпреварваше колона и ТИР на десен завой без никаква видимост и при опита си да се прибере за малко не направи верижна катастрофа на колоната зад тира, защото засече буса непоредствено зад ТИР-а. Движихме с около 90 и като по чудо всички успяхме да спрем ...
Коментар
Anton Chigurh
Първоначално изпратено от Дебнем на замаушка
По принцип задното не е добра оферта за зимата, особено ако не се кара с изключително внимание и много спокойно и бавно. Клипчето с катастрофата е класически пример, че идиотизма по пътищата се наказва. Кола със задно без тракшън контрол или друга система, с 200 км в час, заораване в банкета и т.н...водят до подобни случаи.
Аз също карам BMW, но нямам тракшън контрол, за съжаление. За това просто, когато условията са кофти, карам бавно и внимателно и избягвам най-тежките условия. Човек, ако си спазва ограниченията може да си спести толкова много неприятности.
Иначе, съм убеден, че BMW с XDrive е едно от най-стабилните неща на пътя изобщо. Наистина това е голяма работа, но повечето коли които се карат в България, които са със задно са по-стари и имат най-много active stability control.
A аз съм май с такова или пък DSC беше... това какво е? Аз го изключвам като влезна в преспа, че не мога да излезна иначе.
По принцип задното не е добра оферта за зимата, особено ако не се кара с изключително внимание и много спокойно и бавно. Клипчето с катастрофата е класически пример, че идиотизма по пътищата се наказва. Кола със задно без тракшън контрол или друга система, с 200 км в час, заораване в банкета и т.н...водят до подобни случаи.
Аз също карам BMW, но нямам тракшън контрол, за съжаление. За това просто, когато условията са кофти, карам бавно и внимателно и избягвам най-тежките условия. Човек, ако си спазва ограниченията може да си спести толкова много неприятности.
Иначе, съм убеден, че BMW с XDrive е едно от най-стабилните неща на пътя изобщо. Наистина това е голяма работа, но повечето коли които се карат в България, които са със задно са по-стари и имат най-много active stability control.
Коментар
Negramoten
Първоначално изпратено от Nikola
Първоначално изпратено от Negramoten
Първоначално изпратено от swifter
Първоначално изпратено от Auto
emos както доказваш феновете на здно предаване са с ниска обща култура и изобщо с ниска култура. БМВ 4х4 НЕ Е ПОСТОЯННО ВКЛЮЧЕНО т.е нещо като нищо, докато се включи вече няма нужда от него.
Ало, авто-експерта, малко да ти разясня, защото грам не си в час. X-drive (4x4 системата при BMW) е напълно перманентно включена чрез ламелен съединител, който разпределя въртящия момент м/у 2-те оси най-често в съотношение 40:60 и отделно се управлява електронно за прехвърляне на върт.момент до 100% от предна/задна ос в зависимост от сцеплението. Резултатът е най-бързата (като реакция) 4x4 система в света, която реагира за милисекунди и заедно с другите електронни системи (DSC, DTC, ASC+T, ABS, etc.) ти предоставят истинско технологично съвършенство.
Явно X-drive не си карал никога, жалко. И X-DRIVE, и quatrro при Audi са феноменални 4x4 системи, които не само дават невероятна сигурност при зимни условия, а и доставят страхотно удоволствие от шофирането.
За заинтересованите -- пуснете си тестовете в youtube на x-drive в антарктида или в пустините в дубай.
WoW! Аз не разбирам от коли, но ми изглежда, че най-накрая куатрото е надминато?
Поне според рекламите на БМВ , но във всеки случай, ако имах нужда 4х4 бих заложил на някое от двете.
Коментар
Anton Chigurh
Първоначално изпратено от Negramoten
Първоначално изпратено от swifter
Първоначално изпратено от Auto
emos както доказваш феновете на здно предаване са с ниска обща култура и изобщо с ниска култура. БМВ 4х4 НЕ Е ПОСТОЯННО ВКЛЮЧЕНО т.е нещо като нищо, докато се включи вече няма нужда от него.
Ало, авто-експерта, малко да ти разясня, защото грам не си в час. X-drive (4x4 системата при BMW) е напълно перманентно включена чрез ламелен съединител, който разпределя въртящия момент м/у 2-те оси най-често в съотношение 40:60 и отделно се управлява електронно за прехвърляне на върт.момент до 100% от предна/задна ос в зависимост от сцеплението. Резултатът е най-бързата (като реакция) 4x4 система в света, която реагира за милисекунди и заедно с другите електронни системи (DSC, DTC, ASC+T, ABS, etc.) ти предоставят истинско технологично съвършенство.
Явно X-drive не си карал никога, жалко. И X-DRIVE, и quatrro при Audi са феноменални 4x4 системи, които не само дават невероятна сигурност при зимни условия, а и доставят страхотно удоволствие от шофирането.
За заинтересованите -- пуснете си тестовете в youtube на x-drive в антарктида или в пустините в дубай.
WoW! Аз не разбирам от коли, но ми изглежда, че най-накрая куатрото е надминато?
Коментар
Negramoten
Първоначално изпратено от swifter
Първоначално изпратено от Auto
emos както доказваш феновете на здно предаване са с ниска обща култура и изобщо с ниска култура. БМВ 4х4 НЕ Е ПОСТОЯННО ВКЛЮЧЕНО т.е нещо като нищо, докато се включи вече няма нужда от него.
Ало, авто-експерта, малко да ти разясня, защото грам не си в час. X-drive (4x4 системата при BMW) е напълно перманентно включена чрез ламелен съединител, който разпределя въртящия момент м/у 2-те оси най-често в съотношение 40:60 и отделно се управлява електронно за прехвърляне на върт.момент до 100% от предна/задна ос в зависимост от сцеплението. Резултатът е най-бързата (като реакция) 4x4 система в света, която реагира за милисекунди и заедно с другите електронни системи (DSC, DTC, ASC+T, ABS, etc.) ти предоставят истинско технологично съвършенство.
Явно X-drive не си карал никога, жалко. И X-DRIVE, и quatrro при Audi са феноменални 4x4 системи, които не само дават невероятна сигурност при зимни условия, а и доставят страхотно удоволствие от шофирането.
За заинтересованите -- пуснете си тестовете в youtube на x-drive в антарктида или в пустините в дубай.
emos както доказваш феновете на здно предаване са с ниска обща култура и изобщо с ниска култура. БМВ 4х4 НЕ Е ПОСТОЯННО ВКЛЮЧЕНО т.е нещо като нищо, докато се включи вече няма нужда от него.
Ало, авто-експерта, малко да ти разясня, защото грам не си в час. X-drive (4x4 системата при BMW) е напълно перманентно включена чрез ламелен съединител, който разпределя въртящия момент м/у 2-те оси най-често в съотношение 40:60 и отделно се управлява електронно за прехвърляне на върт.момент до 100% от предна/задна ос в зависимост от сцеплението. Резултатът е най-бързата (като реакция) 4x4 система в света, която реагира за милисекунди и заедно с другите електронни системи (DSC, DTC, ASC+T, ABS, etc.) ти предоставят истинско технологично съвършенство.
Явно X-drive не си карал никога, жалко. И X-DRIVE, и quatrro при Audi са феноменални 4x4 системи, които не само дават невероятна сигурност при зимни условия, а и доставят страхотно удоволствие от шофирането.
За заинтересованите -- пуснете си тестовете в youtube на x-drive в антарктида или в пустините в дубай.
Тежка катастрофа!Едва ли проблема е в задното предаване...
Повечето комбита имат такава тенденция при резки маневри с висока скорост и като се добави меко/амортизирано окачване...
не бих се намесил, но някои от идеите тук са опасни (вредни) за изпълнение
при пренавиване на кола с предно предаване последното което се прави е подаването на газ (при реална загуба на сцепление, а не при създадено "адреналинно" усещане :-) )
преди това се работи и с лоста на ръчната спирачка и с волана, а ако си още във високи обороти може да компенсираш и с понижаване на предавката.
проблемът е че още преди това трябва съществено да си порабител по колата - късо и стегнато жило на ръчната, къс ход на скоростен лост (на китка разстояние), твърд волан, твърдо задно окачване ...
стана си направо рали автомобил, а той се води по-трудно от кола със задно предаване :-)
наистина за любители на здравото влизане в завои по-добре е да са с пълен привод, а в това отношение препоръчвам торсен диференциала на ауди.
жив съм благодарение на куатрото и това, че колата е достатъчно тежка (да не забравяме и закона за запазване на импулса). това не защото съм се "самозабравил" и съм карал хъшлашки. заспах от преумора посред бял ден на магистрала и се стреснах от вибрациите във волана когато вече газех канавката. допълнително усложних ситуацията с инстинктивното врътване на волана наляво, което за щастие бързо поправих. механиката на привода и незначителни задкормилни подробности си свършиха своето и въпреки мощното усукване по дължина на купето не загубих сцепление. когато изправих на резервното платно на магистралата скоростта бе още над стоте.
та, куатрото е голям плюс. дори и за спокойни и умерени шофьори на пътя като мен.
извинявам се за дългия постинг, но имайте наум споделяното по форумите и не приемайте произволно съвети - всеки човек е различен, с различна подготовка, нагласа и материална база :-)
Преди няколко години на един заледен вираж на Петрохан 4х4 ме извади перфектно от опасна ситуация - да не ви обяснявам колко автомобила и с предно, и с задно бяха закъсали .
не бих се намесил, но някои от идеите тук са опасни (вредни) за изпълнение
при пренавиване на кола с предно предаване последното което се прави е подаването на газ (при реална загуба на сцепление, а не при създадено "адреналинно" усещане :-) )
преди това се работи и с лоста на ръчната спирачка и с волана, а ако си още във високи обороти може да компенсираш и с понижаване на предавката.
проблемът е че още преди това трябва съществено да си порабител по колата - късо и стегнато жило на ръчната, къс ход на скоростен лост (на китка разстояние), твърд волан, твърдо задно окачване ...
стана си направо рали автомобил, а той се води по-трудно от кола със задно предаване :-)
наистина за любители на здравото влизане в завои по-добре е да са с пълен привод, а в това отношение препоръчвам торсен диференциала на ауди.
жив съм благодарение на куатрото и това, че колата е достатъчно тежка (да не забравяме и закона за запазване на импулса). това не защото съм се "самозабравил" и съм карал хъшлашки. заспах от преумора посред бял ден на магистрала и се стреснах от вибрациите във волана когато вече газех канавката. допълнително усложних ситуацията с инстинктивното врътване на волана наляво, което за щастие бързо поправих. механиката на привода и незначителни задкормилни подробности си свършиха своето и въпреки мощното усукване по дължина на купето не загубих сцепление. когато изправих на резервното платно на магистралата скоростта бе още над стоте.
та, куатрото е голям плюс. дори и за спокойни и умерени шофьори на пътя като мен.
извинявам се за дългия постинг, но имайте наум споделяното по форумите и не приемайте произволно съвети - всеки човек е различен, с различна подготовка, нагласа и материална база :-)
Коментар