IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забрана за БМВ и Мерцедес !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Jack_Daniels
    Четох, четох тая тема и не можах да се сдържа

    Толкова driving specialists са се изфърлили с мъдрости, че чак е грехота Задното предаване било по-трудно за овладяване от предното... ?!!... Затва във F1 карат със задно, завалиите... Ferrari, Lamorghini, Porsche, сичките ще минат на предно още от догодина, няма как, много са назад с технологиите

    Смях, смях, смях, сълзи и пак смях...

    Абе хора направете връзка с главния мозък, понаучете малко физика, разпределение на тежестта, сцепление тва-онова

    Значи, започваме с обясненията като за малоумни...

    Първо. Каква е разликата при управление на автомобил с предно и задно предаване. Разликата може да се усети основно при екстремно шофиране или лоши пътни условия, когато е възможна загуба на сцепление. Какво е сцепление (grip, англ.)? С прости думи - степента на прилепяне на гумата към пътя. Колкото по-здраво се държи на пътя - толкова по-добро сцепление.

    Как може да се овладее автомобила при загуба на сцепление? Зависи от това дали предните или задните гуми са загубили сцепление. Ако предните гуми загубят сцепление се получава ефектът на недозавиване, т.е. въртиш волана (онова кръглото на таблото дето се държиш за него) но колата не завива а продължава напред към храсталака. Ако задните гуми загубят сцепление се получава ефектът на презавиване (въртиш волана и се озоваваш face to face с наглия голф зад тебе дето досега ти е мигал на къси-дълги).

    Дотук нали е ясно, мили деца?

    Какво да направим ако гумата реши, че не й се стои на пътя.

    При недозавиване (загуба на grip отпред) е необходимо да пренесем тежестта на МПС-то напред. Как става това? Когато колата се ускорява тежестта й се пренася назад, а когато спира - напред. Т.е. при недозавиване е необходимо да спрем, като не е желателно да скачаме на кучките с двата крака, защото тогава ще блокираме всички колела и положението става неспасяемо. Най-доброто решение е отпускане на газта (оставаме на скорост) докато предните гуми отново добият сцепление с пътя. При загуба на сцепление на задните гуми е не обходимо да пренесем тежестта назад, което става значително по-трудно и внимателно и тук идва големият плюс на задното предаване.

    В общи линии колите с предно предаване са по-склонни към недозавиване, а колите със задно - към презавиване, и това при положение, че се кара на яка ръчка, т.е. ефектът на загуба на grip при ускорение. Което обикновено е в разрез със закона, така че който го практикува е на негова отговорност и не му е виновна колата. И с предно и със задно може да се претртепе.

    Ако сцеплението се загуби при спиране или завой (без излишно ръчкане), то не се дължи на разликата в приводността на автомобила (предно или задно), а най-вероятно на други фактори (изтрити гуми, изпуснали амортисьори, задкормилно устройство и т.н.).

    Идеята е, че със задно предаване може по-лесно да се получи презавиване, но и много по-лесно да се направят корекции. Айде направете корекция на движението на задницата с предно предаване. Трябва да дръпнете ръчната, да направите контролирано поднасяне, колко от вас са пробвали и са сигурни че могат?

    Докато със задното е много по-лесно просто подаваш повече газ или отпускаш, докато влезеш отново в правата линия. При недозавиване и с предно, и със задно, ако успееш да намалиш така, че предните гуми отново да "захапят" ще се спасиш.

    Незнам доколко стана ясно, но задното предаване дава повече възможности на шофьора да поправи евентуална грешка и да коригира движението достатъчно бързо.
    Прав си - добрия професионален шофьор или автомобилен състезател може да реагира перфектно при проблем със задното предаване. Но за шофьора-любител нещата са по-лесни при предно предаване. Аз предпочитам 4X4 , куатро, 4 матик, AWD и т.н.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Auto
      emos както доказваш феновете на здно предаване са с ниска обща култура и изобщо с ниска култура. БМВ 4х4 НЕ Е ПОСТОЯННО ВКЛЮЧЕНО т.е нещо като нищо, докато се включи вече няма нужда от него.
      При аквапланинг дори и да е било постоянно включено не би помогнало като се има предвид високата скорост и широките гуми, които слагат за стабилност на високия SUV на BMV.[/list]

      Коментар


      • Четох, четох тая тема и не можах да се сдържа

        Толкова driving specialists са се изфърлили с мъдрости, че чак е грехота Задното предаване било по-трудно за овладяване от предното... ?!!... Затва във F1 карат със задно, завалиите... Ferrari, Lamorghini, Porsche, сичките ще минат на предно още от догодина, няма как, много са назад с технологиите

        Смях, смях, смях, сълзи и пак смях...

        Абе хора направете връзка с главния мозък, понаучете малко физика, разпределение на тежестта, сцепление тва-онова

        Значи, започваме с обясненията като за малоумни...

        Първо. Каква е разликата при управление на автомобил с предно и задно предаване. Разликата може да се усети основно при екстремно шофиране или лоши пътни условия, когато е възможна загуба на сцепление. Какво е сцепление (grip, англ.)? С прости думи - степента на прилепяне на гумата към пътя. Колкото по-здраво се държи на пътя - толкова по-добро сцепление.

        Как може да се овладее автомобила при загуба на сцепление? Зависи от това дали предните или задните гуми са загубили сцепление. Ако предните гуми загубят сцепление се получава ефектът на недозавиване, т.е. въртиш волана (онова кръглото на таблото дето се държиш за него) но колата не завива а продължава напред към храсталака. Ако задните гуми загубят сцепление се получава ефектът на презавиване (въртиш волана и се озоваваш face to face с наглия голф зад тебе дето досега ти е мигал на къси-дълги).

        Дотук нали е ясно, мили деца?

        Какво да направим ако гумата реши, че не й се стои на пътя.

        При недозавиване (загуба на grip отпред) е необходимо да пренесем тежестта на МПС-то напред. Как става това? Когато колата се ускорява тежестта й се пренася назад, а когато спира - напред. Т.е. при недозавиване е необходимо да намалим, като не е желателно да скачаме на кучките с двата крака, защото тогава ще блокираме всички колела и положението става неспасяемо. Най-доброто решение е отпускане на газта (оставаме на скорост) докато предните гуми отново добият сцепление с пътя. При загуба на сцепление на задните гуми е не обходимо да пренесем тежестта назад, което става значително по-трудно и внимателно и тук идва големият плюс на задното предаване.

        В общи линии колите с предно предаване са по-склонни към недозавиване, а колите със задно - към презавиване, и това при положение, че се кара на яка ръчка, т.е. ефектът на загуба на grip при ускорение. Което обикновено е в разрез със закона, така че който го практикува е на негова отговорност и не му е виновна колата. И с предно и със задно може да се претртепе.

        Ако сцеплението се загуби при спиране или завой (без излишно ръчкане), то не се дължи на разликата в приводността на автомобила (предно или задно), а най-вероятно на други фактори (изтрити гуми, изпуснали амортисьори, задкормилно устройство и т.н.).

        Идеята е, че със задно предаване може по-лесно да се получи презавиване, но и много по-лесно да се направят корекции. Айде направете корекция на движението на задницата с предно предаване. Трябва да дръпнете ръчната, да направите контролирано поднасяне, колко от вас са пробвали и са сигурни че могат?

        Докато със задното е много по-лесно просто подаваш повече газ или отпускаш, докато влезеш отново в правата линия. При недозавиване и с предно, и със задно, ако успееш да намалиш така, че предните гуми отново да "захапят" ще се спасиш.

        Незнам доколко стана ясно, но задното предаване дава повече възможности на шофьора да поправи евентуална грешка и да коригира движението достатъчно бързо.
        Кучето те гледа с уважение, котката - с презрение, а прасето - като равен

        Коментар


        • emos както доказваш феновете на здно предаване са с ниска обща култура и изобщо с ниска култура. БМВ 4х4 НЕ Е ПОСТОЯННО ВКЛЮЧЕНО т.е нещо като нищо, докато се включи вече няма нужда от него.

          Коментар


          • Ето и поредното доказателство за важността на задкормилното устройство. И също така за манталитета на бмв-та и голфаджии (и то пернишки). След вчерашното изпълнение с BMW на Г.М. Димитров, ето днес достойният отговор на пернишките голфове:

            Пияна шофьорка уби 2-ма младежи в Перник
            19 юни 2007 / News.dir.bg

            36-годишна пияна жена уби двама души при ужасяваща катастрофа в Перник. Инцидентът е станал снощи към 22,15 часа. Жената имала 2,88 промила алкохол в кръвта.
            Тя загубила контрола върху управлението на лек автомобил "Фолксваген Голф" и след като размазала желязна ограда, прелетяла през нея и паднала върху тавана на "Мерцедес" в отсрещното платно, съобщи БГНЕС. На място са загинали 21-годишно момче и 20-годишно момиче, пътуващи с мерцедеса. Друг пътник в колата е ранен, няма опасност за живота му. Пияната жена и 16-годишният й син са без опасност за живота. Момчето има леки наранявания. Четирима души загинаха при станалите 21 тежки пътнотранспортни произшествия в страната за изминалото денонощие, съобщиха от МВР. Ранени са 25 души, сред които един е с опасност за живота. В София са станали 115 леки и 7 тежки катастрофи. Няма загинали, ранени са 7 души. От началото на месеца в страната са станали 385 произшествия, 47 души са загинали, а 503 са ранени. От началото на годината в страната са регистрирани 3378 катастрофи. Смъртта си по пътищата на страната са намерили 423 души, а ранените са 4085.
            He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Auto
              Качи се на Пампорово зимата и ще видш как Freude am fahren ще те изостави точно когато ти трябва най-много.
              Както повтарям за N-ти път проблема не е в марката, а в заднто предаване което не може да се овладее при загуба на контрол за разлика от предното. Сиреч имаме явна тенденция за изправяне на завоите при коли със задно предаване. Нормално е повечето хора да не разбират и да не проучват нещата въпреки, че от от това им зависи жовота, същото като при акциите ! Повечето хора накрая губят ! И пак казвам всичко освен 4х4 е компромис със сигурноста. Нямам против МВ и BMW, но 4х4 или с предно, което не предлагат. Приятмо впечетление прави субарото пред Карол.
              Slagash si hubavi zimni gumni ili edni verigi i grija njamsh. Puk az kato hodja na Pamporovo otivam tam da karam ski, a ne kola ))

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Auto
                Качи се на Пампорово зимата и ще видш как Freude am fahren ще те изостави точно когато ти трябва най-много.
                Както повтарям за N-ти път проблема не е в марката, а в заднто предаване което не може да се овладее при загуба на контрол за разлика от предното. Сиреч имаме явна тенденция за изправяне на завоите при коли със задно предаване. Нормално е повечето хора да не разбират и да не проучват нещата въпреки, че от от това им зависи жовота, същото като при акциите ! Повечето хора накрая губят ! И пак казвам всичко освен 4х4 е компромис със сигурноста. Нямам против МВ и BMW, но 4х4 или с предно, което не предлагат. Приятмо впечетление прави субарото пред Карол.
                Поредното доказателство колко си прав е размазалото се дупе вчера на Г.М.Димитров.Отново с БМВ,само дето не било със задно а 4х4
                За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Auto
                  Качи се на Пампорово зимата и ще видш как Freude am fahren ще те изостави точно когато ти трябва най-много.
                  Както повтарям за N-ти път проблема не е в марката, а в заднто предаване което не може да се овладее при загуба на контрол за разлика от предното. Сиреч имаме явна тенденция за изправяне на завоите при коли със задно предаване. Нормално е повечето хора да не разбират и да не проучват нещата въпреки, че от от това им зависи жовота, същото като при акциите ! Повечето хора накрая губят ! И пак казвам всичко освен 4х4 е компромис със сигурноста. Нямам против МВ и BMW, но 4х4 или с предно, което не предлагат. Приятмо впечетление прави субарото пред Карол.
                  Не знам Вие как сте ама аз просто нямам сили повече да му чета безмислиците на този технически неграмотен фен на Audi

                  Коментар


                  • Качвал съм се и на Пампорово и на Боровец и където се сетиш зимата многократно. Не съм имал никакви проблеми а карам именно Мерцедес.-Коментари??? Просто зимата се слагат хубави зимни гуми и няма никакви проблеми колата. И за последен път ти казвам - ПИШЕШ НЕЗЕМНИ ПРОСТОТИИ...

                    Коментар


                    • Качи се на Пампорово зимата и ще видш как Freude am fahren ще те изостави точно когато ти трябва най-много.
                      Както повтарям за N-ти път проблема не е в марката, а в заднто предаване което не може да се овладее при загуба на контрол за разлика от предното. Сиреч имаме явна тенденция за изправяне на завоите при коли със задно предаване. Нормално е повечето хора да не разбират и да не проучват нещата въпреки, че от от това им зависи жовота, същото като при акциите ! Повечето хора накрая губят ! И пак казвам всичко освен 4х4 е компромис със сигурноста. Нямам против МВ и BMW, но 4х4 или с предно, което не предлагат. Приятмо впечетление прави субарото пред Карол.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Nikola
                        Първоначално изпратено от justpassingby
                        Първоначално изпратено от Super Стар
                        Първоначално изпратено от eric
                        Мерцедес е класика, ама БМВ си е кола за камикадзета.
                        Малеее колко е кисело гроздето, направо ужас
                        I e hem visoko, hem daleko ))))
                        Muuuukaaaa
                        Друго си е да си вкараш баварията над 3 500 оборота......
                        Ohoo, chakaj da digna 240 - otivat kum 6 000 za sujalenie samo v Hurvatska sum do pravil, iz germania 200-220 Mnogo zadrustvania
                        no kakto se kazva i v reklamata Freude am fahren ... s dve dumi e kazano vsichko

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от justpassingby
                          Първоначално изпратено от Super Стар
                          Първоначално изпратено от eric
                          Мерцедес е класика, ама БМВ си е кола за камикадзета.
                          Малеее колко е кисело гроздето, направо ужас
                          I e hem visoko, hem daleko ))))
                          Muuuukaaaa
                          Друго си е да си вкараш баварията над 3 500 оборота......

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Super Стар
                            Първоначално изпратено от eric
                            Мерцедес е класика, ама БМВ си е кола за камикадзета.
                            Малеее колко е кисело гроздето, направо ужас
                            I e hem visoko, hem daleko ))))
                            Muuuukaaaa

                            Коментар


                            • В A3 и А4 ще ти трябва обувалка за да влезеш.Те май са за женското съсловие,които колкото им е по-твърдо -по ги радва.Виж 6 и 8 си е класика,но пак са далече от Е и S класата на MB!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Super Стар
                                Първоначално изпратено от eric
                                Мерцедес е класика, ама БМВ си е кола за камикадзета.
                                Малеее колко е кисело гроздето, направо ужас
                                За мен най- сигурните автомобили като поведение на пътя са Ауди куатро А3 А4 А6 А8.

                                Коментар

                                Working...
                                X