IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забрана за БМВ и Мерцедес !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Какъв ти е проблема с отремонтиран шарнирен болт ако новите втулки са тефлонови - качественни. Нима ментето болт който се чупи е по добро, ремонтирания може да е по безопасен. Лагер на предно колело на кола с предно предване в оригинал изкарва 400 хиляди километра, а масово лагерите които се продават като резервни части не карат и по 40. Тампоните на предния носач на бмв никой не ги ремонтира, то няма как да се ремонтира. Едно е да буташ кола с махната полуоска и друго е да се скъса оста на пътя при скорост над 80 км в час. На новите модели предното колело е с лагер в диска, най новите на Опел...На 5-та не съм пробвал да пили гуми с предно кола с 350 к.с., защото съм сигурен че ще изпили първо съединителя. Бавареца е друг клас машина, много по надеждна, здрава и бърза от каруците
    Полуоските се късат на лошото място точно до лагера не защото се е разбил, там остта е силно натоварена на изкълчване и ръжда по повърхността и я прави податлива на такова счупване. Това е ос на задвижващо и управляващо колело. Затова на това място и в шлиците производителите слагат лепило, колко време издържа то и при ремонт някой слага ли лепило у нас ? Дори във фирмен сервиз съм ги питал - сложихте ли лепило ? За какво ти е , знаеш ли колко трудно се вади полуоската като е с лепило
    Пълни глупости. Изобщо нямаш понятие от тези неща. Знаеш ли изобщо какво е "изкълчване" в съпромата? Знаеш ли изобщо какво е съпромат?
    И в другите си постове изписа толкова неверни неща, че ще ми трябва цяло денонощие да се занимая с теб.
    ПОНЯТИЕ НЯМАШ ОТ ТЕЗИ НЕЩА!!!!
    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Баварците са друга класа , при тях скоростта не се усеща. Това не са другите каруци на които като си отвориш прозореца и вятъра ще те издуха - въобще не напира да влиза в купето.Причината да стават много катастрофи е точно че скоростта не се усеща и масово карат с прекалено висока скорост. От опит знам че се кара по скоростомер и когато той ти покаже 200 това означава че и на 200 м. пред теб да видиш причината да спреш няма да можеш . Гумите при такава скорост и а бе еса не ги спасява - горят с пламък.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Тъпо парче

        Какъв ти е проблема с отремонтиран шарнирен болт ако новите втулки са тефлонови - качественни. Нима ментето болт който се чупи е по добро, ремонтирания може да е по безопасен. Лагер на предно колело на кола с предно предване в оригинал изкарва 400 хиляди километра, а масово лагерите които се продават като резервни части не карат и по 40. Тампоните на предния носач на бмв никой не ги ремонтира, то няма как да се ремонтира. Едно е да буташ кола с махната полуоска и друго е да се скъса оста на пътя при скорост над 80 км в час. На новите модели предното колело е с лагер в диска, най новите на Опел...На 5-та не съм пробвал да пили гуми с предно кола с 350 к.с., защото съм сигурен че ще изпили първо съединителя. Бавареца е друг клас машина, много по надеждна, здрава и бърза от каруците
        Полуоските се късат на лошото място точно до лагера не защото се е разбил, там остта е силно натоварена на изкълчване и ръжда по повърхността и я прави податлива на такова счупване. Това е ос на задвижващо и управляващо колело. Затова на това място и в шлиците производителите слагат лепило, колко време издържа то и при ремонт някой слага ли лепило у нас ? Дори във фирмен сервиз съм ги питал - сложихте ли лепило ? За какво ти е , знаеш ли колко трудно се вади полуоската като е с лепило
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Нормално ли е да се разреши 140 км /ч максимална скорост по автомагистрала в страна в която няма магистрали и магистралите са менте.
          Магистралите са гадно нещо, тъпи, монотонни, безинтересни пътища, доспива ти се. Трябва да караш 180-200, при 140 няма достатъчно адреналин който да те освежава

          Аз правя сметка пътя софия-бургас, поне половината от пътя да не ползвам магистралата...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Не се разбива лагера, а се къса оста точно на изхода от него. Там е и най голямото натоварване на изкълчване, точно на външната страна на вътрешната гривна. Някои автомобили с предно започнаха да ги правят с лагер в диска и при смяна на диск се сменя и лагера.
            Където и да се скъса, докато се строши лагера, има достатъчно време да спреш. Не си ли бутал/дърпал кола без полуоски - само по лагери? И пак ти казвам - това е валидно и за предно и задно предаване - крайния резултат в полза на предното. А лагер+диск слагат само на задните колела - тъпотия, и мерак за икономия е, но какво да го правиш. И то защото задните лагери са по 10-20лв бройката.
            Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Представи си двигателното колело и как се подава въртящия момент към него, той е обратен на въртенето на часовниковата стрелка. Съответно поражада сила обратна не неговата по посока на часовниковата стрелка тя се "мъчи" да завърти тялото към което е приложена. Тялото да приемем е цялото купе на автомобила - ще повдига тази част от тялото която е преди колелото и ще натиска към пътя тази част която е след колелото. При автомобил с предно рамото през което натиска задната ос към пътя е доста голямо и слабо съответно повдига частата от купето която е преди колелото и като се има впредвид че предния мост е натоварен теглото на двигателя и трансмисията и намаляването на сцеплението е незначително. Може и 1000 конски сили мотор да сложиш на автомобил с предно само да не скъса полуоската и има и значение къде ще я скъса.
            Мислиш ли, че тия 100кг/м (обикновена бангия със 100нм въртящ момент, и 10:1 съотношение диференциал+скоростна кутия) могат да повлияят на тия 2 тона, които ти "седят" в масовия център (грубо по средата - на около 1.5метра)? Разликата е около 30 пъти. Навремето се занимавах любителски със моторни спортове - ами при 350кс на предно, дори наритване на 5-та беше с пилене на гуми. Със задното - никакви проблеми (освен няколкото скъсани кардана, ма при доста над 350кс )
            Не се опитвай да измислиш нова физика - безсмислено е.
            Ето да попрочетеш, че за научна литература ще е бесмислено дълго четенето.

            Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Окачването на БМВ е такова че автомобила стои много добре на пътя и се държи прекалено добре в завои с висока скорост. Но тези автомобили са с доста "бърз" диференциал както казват и при подаване на газ в завои губят лесно сцеплението с пътя. Автомобили правят БМВ и отчасти Мерцедес, всичко друго е каруца. На други марки коли може и парче от гумен маркуч да набие някой за тампон на носача, но не и на БМВ. Виж какво представлява тампона на предния носач, това не е каруца. Потърси снимки в интернет - има.
            Ето ти и за култовото Е46. Имай предвид, че това е "културно" в сравнение с българската действителност.

            Коментар


            • Kildirim_Bei

              Как ще забраниш да шофират хора с малко акъл в главата ? Напротив купуват си мощни коли и се трепят с тях. Ако са по масови личните самолети и самолети ще си купуват и ще правят лупинги с тях с фатален край. Това няма спиране, на всеки му се налага да се движи по пътищата но има такива които искат да използват за WC масата на която другите се хранят. Нормално ли е да се разреши 140 км /ч максимална скорост по автомагистрала в страна в която няма магистрали и магистралите са менте.
              Last edited by supertrader; 31.05.2016, 20:16.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Тъпо парче

                Не се разбива лагера, а се къса оста точно на изхода от него. Там е и най голямото натоварване на изкълчване, точно на външната страна на вътрешната гривна. Някои автомобили с предно започнаха да ги правят с лагер в диска и при смяна на диск се сменя и лагера.
                Представи си двигателното колело и как се подава въртящия момент към него, той е обратен на въртенето на часовниковата стрелка. Съответно поражада сила обратна не неговата по посока на часовниковата стрелка тя се "мъчи" да завърти тялото към което е приложена. Тялото да приемем е цялото купе на автомобила - ще повдига тази част от тялото която е преди колелото и ще натиска към пътя тази част която е след колелото. При автомобил с предно рамото през което натиска задната ос към пътя е доста голямо и слабо съответно повдига частата от купето която е преди колелото и като се има впредвид че предния мост е натоварен теглото на двигателя и трансмисията и намаляването на сцеплението е незначително. Може и 1000 конски сили мотор да сложиш на автомобил с предно само да не скъса полуоската и има и значение къде ще я скъса.
                Окачването на БМВ е такова че автомобила стои много добре на пътя и се държи прекалено добре в завои с висока скорост. Но тези автомобили са с доста "бърз" диференциал както казват и при подаване на газ в завои губят лесно сцеплението с пътя. Автомобили правят БМВ и отчасти Мерцедес, всичко друго е каруца. На други марки коли може и парче от гумен маркуч да набие някой за тампон на носача, но не и на БМВ. Виж какво представлява тампона на предния носач, това не е каруца. Потърси снимки в интернет - има.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Kildirim_Bei Разгледай мнение
                  че това е доста неподходяща тема за дискусия...

                  Не забрана за Mercedes или BMW,
                  ами забрана за малоумни водачи/ки на МПС-та трябва да се въведе!!!


                  Край. Точка по въпроса.
                  Не знаех че простотията може да бъде забранена

                  Коментар


                  • Някой вече каза

                    че това е доста неподходяща тема за дискусия...

                    Не забрана за Mercedes или BMW,
                    ами забрана за малоумни водачи/ки на МПС-та трябва да се въведе!!!


                    Край. Точка по въпроса.
                    Не се заяждам никога и с никой, но... истината винаги боли.
                    ~ Enfant Sanssouci de Monde ~

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      При скъсване на оста на външното каре, оста на колелото диска на спирачката не може да задържи колелото защото оста се къса точно на изхода от лагера.
                      Дори и да приемем, че това е вярно (а то не е - има доста по-слаби места по полуоската, а и ще спреш доста преди лагера да се е разбил), пак е еднакво за предно и задно предаване. А колко по-зрелищни неща могат да се случат - строшен диференциал, например....тогава предното ще ти се стори рай.
                      Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      На стругар трудно ще ти направят тампон точно за БМВ, виждал лиси ги какво представляват тампоните на предния носач.
                      На фреза изчегъртват разбитото, на струг правят втулка. После набиват менте тампон. Обикновено фрезата я пропускат, и само набиват втулката. Също на струг се правят шайби, които да държат ментетата шарнири. Обещавам, следващият път ще снимам.

                      Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      При ускоряване центъра на тежестта се измества към задната ос само на автомобилите със задно, при предно не се измества и предната ос не "олеква".
                      М? Я застани на някой светофар и гледай как на всички коли при потегляне им се увеличава разстоянието м/у предната гума и калника. Или ще кажеш, че само тия със задно спират на светофари

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
                        Toва са пълни глупости. Еднакво опасно е и на коли с предно, и на коли със задно. Късал съм каре - все едно изключих от скорост. А за да отлети колелото, хеле пък с полуоската, трябва да си най-малкото с барабанни спирачки, които не ги слагат на движещите колела от поне 30 години, и пак няма значение предно или задно е предаването. Дори и на новите коли с барабани се случва, ама не на задвижващите колела. В нета имаше снимки на грейтвалл или дачия беше, с откъснато колело от хубавите ни пътища.

                        А причината за задното във "високия" сегмент е много по-прозаично. При ускорение, предните колела се разтоварват, а задните се натоварват. При спиране - обратното. При разтоварването, гумите губят сцепление, и ако са движещите колела - буксуват.
                        Та за това, е безсмислено да се слага предно на двигатели с над 200-250 коня.
                        Същата тая дребна подробност от физиката за 8ми клас, обуслава пребиването на разни пишман-шофьори.

                        Конкретно за БМВ - колко от съфорумците са сменяли шарнири или тампони със всички алуминиеви детайли около тях, и колко са го ремонтирали "по български"? Защото от моите познати с БМВ, няма и 10% (1 човек) отиде и си ги купи нови. Всички други - по разни стругари и заварчици обикаляха да им закърпят окачването.
                        .
                        +111
                        Не се заяждам никога и с никой, но... истината винаги боли.
                        ~ Enfant Sanssouci de Monde ~

                        Коментар


                        • Тъпо парче

                          При скъсване на оста на външното каре, оста на колелото диска на спирачката не може да задържи колелото защото оста се къса точно на изхода от лагера.На стругар трудно ще ти направят тампон точно за БМВ, виждал лиси ги какво представляват тампоните на предния носач.
                          Не си късал остта на външното каре, тези които са не пишат по форуми и изобщо не пишат.
                          При ускоряване центъра на тежестта се измества към задната ос само на автомобилите със задно, при предно не се измества и предната ос не "олеква".
                          Last edited by supertrader; 31.05.2016, 03:55.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Знаеш ли защото високия сегмент избягваха предното предаване ? Късат се колелата много лошо при него, виждал съм на пътя как се случва многократно. Старите автомобили с предно предаване са много опасни.
                            Toва са пълни глупости. Еднакво опасно е и на коли с предно, и на коли със задно. Късал съм каре - все едно изключих от скорост. А за да отлети колелото, хеле пък с полуоската, трябва да си най-малкото с барабанни спирачки, които не ги слагат на движещите колела от поне 30 години, и пак няма значение предно или задно е предаването. Дори и на новите коли с барабани се случва, ама не на задвижващите колела. В нета имаше снимки на грейтвалл или дачия беше, с откъснато колело от хубавите ни пътища.

                            А причината за задното във "високия" сегмент е много по-прозаично. При ускорение, предните колела се разтоварват, а задните се натоварват. При спиране - обратното. При разтоварването, гумите губят сцепление, и ако са движещите колела - буксуват.
                            Та за това, е безсмислено да се слага предно на двигатели с над 200-250 коня.
                            Същата тая дребна подробност от физиката за 8ми клас, обуслава пребиването на разни пишман-шофьори.

                            Конкретно за БМВ - колко от съфорумците са сменяли шарнири или тампони със всички алуминиеви детайли около тях, и колко са го ремонтирали "по български"? Защото от моите познати с БМВ, няма и 10% (1 човек) отиде и си ги купи нови. Всички други - по разни стругари и заварчици обикаляха да им закърпят окачването.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнение
                              карай си стария опел и се не бой
                              колите със задно има кой да ги кара

                              п.п. една от най-глупавите теми е тая
                              .
                              Attached Files
                              Не се заяждам никога и с никой, но... истината винаги боли.
                              ~ Enfant Sanssouci de Monde ~

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Auto
                                Обърнете внимание, че в клипа предните гуми на колите са насочени в правилната посока, но са поднесли и задните гуми избутват колата в тяхната посока, която е навън от пътя. И колите със задно не само недозавиват те просто не завиват!!!
                                При предно предните гуми дърпат колата в желана посока и задните слушат.
                                Толкова е елементарно, но народа е отвикал да мисли .
                                Затова ограмотявайте хората. Целта е да спасят животи нищо друго.
                                https://www.youtube.com/watch?v=H8By5WKuqN8
                                карай си стария опел и се не бой
                                колите със задно има кой да ги кара

                                п.п. една от най-глупавите теми е тая

                                Коментар

                                Working...
                                X