Първоначално изпратено от ratten
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забрана за БМВ и Мерцедес !
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от kubrat Разгледай мнениеНяма да стане, как в България се прави секс без БМВ и Мерцедес
Коментар
-
Първоначално изпратено от volaswap Разгледай мнениеПри тези прекрасни велоалеи колите в България трябва да се забранят изцяло. Така ще се подпомогне и естествениа приръст
Коментар
-
Първоначално изпратено от moviestar4 Разгледай мнениеФакт е, че най-големи олигофрени сред шофьорите са тези с БМВ и Ауди. Не съм го казал аз, а Джеръми Кларксон в една от статиите си. Хората с по-нови Мерцедеси са в пъти по-културни, НО и тук има изключения. А и да се отбележи факта, че БМВ 3-ки и Голфове са най-разпространени, поне в България, защото са евтини за закупуване и за поддръжка, така че е нормално там да са най-безрасъдните. Човек, който си купува кола със задно за 1000лв. не очаквай да бъде толерантен на пътя.
Коментар
-
supertrader
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнениеПОНЯТИЕ НЯМАШ ОТ ТЕЗИ НЕЩА!!!!
Първо не се ремонтираха на струг, сега - нямало проблем ако е качествен. Имаш ли идея, дали е качествен? А и умората в материала как ще я прецениш? Да не мислиш, че ги снимат с радиоактивни изотопи? И предните също се ремонтират, обясних ти как. Няма лошо - ремонтирай ги където искаш, все пак 500лв на парче спестяваш. Само имай едно на ум.
Сменял съм един лагер, защото взех друг шенкел - ми до тук 200хкм има минати из българската действителност. Ама не е от магазина "за лефче" (да не прозвучи като реклама - от skf го взех по номер!, не по размер).
Колкото за "усукването" - почти позна, само че най-голямото усилие е от вътрешната страна на карето - не откъм гайката. Там може да се скъса, само ако има дефект на материала, защото усилието в карето е същото (дори по-голямо, но влизаме в подробности) а самото каре е доста по-тънко, а и има иглени лагери, които ще се строшат много преди външната част. И ако това стане, колата пак е управляема - можеш да спреш или да завиваш, преди да се разбие лагера (лагера се разбива след чупенето, не преди това). Виж, ако си със шпер - ще гризнеш дървото много яко, ама на предно никой не слага шпер Не съм виждал да лепят полуоската за главината, но няма да ме учуди ако някой производител го е сложил в документацията си. Принципно слагат осигурител на резбата на гайката (лепило+капачка със шплент). Ако толкова държиш, за моята бангия мога да ти снимам - единственото което се слага е смазка, за набиването на висящия лагер на дългата полуоска, закачен на двигателя.
Живо ми е любопитно това за Опела - при условие, че диска трябва да е закачен от вътрешната страна на лагера(т.е. главината), какъв е смисъла лагера да го продават с диска+главината, след като пак е набит. Не е като при задните дискове, където самия диск е черупката на лагера. Покажи снимка.
Това за съединителя - разведри ми деня - не ти говоря за чикидж*ски "тунинг" - един чип, и колата става бегачка. Съединителя е последен проблем.
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнениеВсички които карата беемвета са с диагноза.По това няма никакъв спор.То и каращите немски коли са си с диагноза мозъчна недостатъчност.Немска кола се движи само в крайна лява лента паркира нагло а на червен светофар ако случайно е спряла ръмжи и се тресе.Каращите немски коли са просто идиоти с много редки изключения
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнениеВсички които карата беемвета са с диагноза.По това няма никакъв спор.То и каращите немски коли са си с диагноза мозъчна недостатъчност.Немска кола се движи само в крайна лява лента паркира нагло а на червен светофар ако случайно е спряла ръмжи и се тресе.Каращите немски коли са просто идиоти с много редки изключения
Коментар
-
Първоначално изпратено от moviestar4 Разгледай мнениеКак може да се шофира отговорно от хора, като тях. Не казвам, че всички шофьори на БМВ са такива, но правят впечатление, че са болшинство.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнениеРаботата е там да не се шофира безразсъдно.
Качи млад шофьор, без достатъчно опит, НО с голямо самочувствие на "голям" шофьор на бърза и мощна кола и катастрофата е в кърпа вързана.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеГигов не е на изкълчване, но който се интересува ще прочете в съпромата и гумите с 200 не се палят но с повече се палят, но ако нямаш едно 100 летателни часа едва ли ще успееш да се задържиш на пътя. Нека си мислят че е опасно и с 200, няма да е грешно защото истина е че карат с толкова баварците. Защото вървят, спирачките им са яки и скоростта не се усеща пък нямат никакъв летателен опит. После баварците били опасни, а то аман от пишман пилоти.
Работата е там да не се шофира безразсъдно.
Качи млад шофьор, без достатъчно опит, НО с голямо самочувствие на "голям" шофьор на бърза и мощна кола и катастрофата е в кърпа вързана.
п.п И по-малко задълбавай в техническите подробности. Не са ти ясни. Когато един автомобил се ускорява, центърът на тежестта се измества назад, независимо дали е с предно или задно предаване и съответно се натоварва повече задния мост. При спиране е обратно и пак не зависи от "предно-задно".Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Гигов не е на изкълчване, но който се интересува ще прочете в съпромата и гумите с 200 не се палят но с повече се палят, но ако нямаш едно 100 летателни часа едва ли ще успееш да се задържиш на пътя. Нека си мислят че е опасно и с 200, няма да е грешно защото истина е че карат с толкова баварците. Защото вървят, спирачките им са яки и скоростта не се усеща пък нямат никакъв летателен опит. После баварците били опасни, а то аман от пишман пилоти.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Макс Разгледай мнениеМагистралите са гадно нещо, тъпи, монотонни, безинтересни пътища, доспива ти се. Трябва да караш 180-200, при 140 няма достатъчно адреналин който да те освежава
Ма туй път бе.. Ней за забавление.. Друга муй идеята... налЕ..
Първоначално изпратено от Макс Разгледай мнениеАз правя сметка пътя софия-бургас, поне половината от пътя да не ползвам магистралата...
Със сигурнос нема за зАспиш...
един другар, така си ходи на море..
За два дена стига...Ходя по въже.Не ръкопляскайте, това е моят път.С костюм на клоун съм, да ми се смеете, когато падна
Коментар
Коментар