IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забрана за БМВ и Мерцедес !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Нямам намерение да коментирам марки, задвижване и мощност, при шофирането на който и да е автомобил на първо място е манталитета на задволанното устройство. Всеки психопат може да се претрепе и да вкара в гроба поне още един-двама, без значение с мерцедес S63, бмв M5, шкода октавия RS, пежо 106 или москвич. Когато водачът не мисли за последствията от действията си, когато не се съобразява с пътната обстановка и останалите участници в движението е напълно нормално да расте черната хроника. Малоумници по пътя бол, всеки ден ги гледам, то не са изпреварвания на тирове в завой, петорни изпреварвания на забранени участъци и всякакви подобни, е как няма да има жертви по пътя?
    В началото на темата прочетох мнение, че задното задвижване дава предпоставки за катастрофи и трудно се контролира, да, но само когато шАфьорчето е с книжка от вчера и уменията му са като на 8 месечно бебе с ходенето в изправено положение, а за предоверяването на системите на автомобила пък това е още по-голяма простотия, ако сам не се спасиш ни ESP, ни Миеспи ще те спаси, даже и Господ не може да ти помогне. Какъвто и автомобил да шофира всеки един от Вас е необходимо да МИСЛИ, първо за себе си и пътниците в колата, после за всички останали участници в движението !!! Мислете хора, това е !

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Dordje Разгледай мнение
      БМВ ЗА МАЛКО ДА ПОМЕТЕ МАЙКА С ДЕТЕНЦЕ, ПРИ ОПИТ ЗА ДРИФТ https://www.facebook.com/otomis/vide...type=2&theater
      Не е в марката проблема, в индивида зад волана е, и с Лада може да се случи същото

      Коментар


      • БМВ ЗА МАЛКО ДА ПОМЕТЕ МАЙКА С ДЕТЕНЦЕ, ПРИ ОПИТ ЗА ДРИФТ https://www.facebook.com/otomis/vide...type=2&theater
        ГДБОП- гражданско движение за борба с организираната политическа престъпност.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от www.auto-press.net
          Коледните празници са натоварен период за много шофьори от гледна точка на пътуванията. Преди да тръгнете на път, особено зимата, убедете се, че гумите ви са в добро състояние. Водачите трябва да са сигурни, че гумите на автомобила отговарят адекватно на метеорологичната обстановка.

          Зимните гуми имат нужда от повече налягане
          Автомобилните гуми постепенно изпускат въздуха, което изисква периодично напомпване. Налягането им изисква специално внимание през зимните месеци. Автомобилните производители препоръчват определено налягане, но често пъти не обозначават нуждата от по-високо налягане през зимата.

          „Температурните вариации се отразяват на налягането в гумите. Спад от 10 градуса понижава налягането в гумите с 0.1 бара. Именно поради тази причина препоръчваме да помпате гумите през зимата с 0.2 бара над препоръчаното от производителя,“ съветва Мати Мори, мениджър Техническо обслужване на клиенти в Nokian Tyres.

          Мори също така препоръчва да проверяваме налягането в гумите, когато те са студени, тъй като при движение те винаги показват по-високо налягане. Правилното налягане в гумите има огромно влияние върху поведението на автомобила и износването на гумите. Ниското налягане в гумите намалява безопасността като увеличава спирачната дистанция и влошава поведението в завоите, а гумата става по-лесна за пробиване. Не забравяйте и поддръжката на резервната гума – бъдете сигурни, че ако ви се наложи да я използвате, тя е в оптимална кондиция и с правилно налягане.

          Дълбочината на протектора показва състоянието на гумите
          Гумите, поставени на различните оси, ще се износват с различен интензитет. Въпреки това можете да изравните износването чрез въртене на гумите между осите. Обикновено преминаването на гумите отпред назад и обратно веднъж на сезон е достатъчно. Незавъртането на гумите най-вероятно ще доведе до неравномерно износен комплект гуми - 2 добри гуми и 2 износени. Никога не бива да позволявате разликата в дълбочината на протектора да надвишава 2 мм между различните оси.

          "Комплект гуми, който е в добро състояние и равномерно износен, винаги ще осигурява най-добро поведение. Въпреки това, ако една двойка гуми е много по-износена от другата, трябва да преместите по-добрите на задния мост за повече безопасност. Осигуряването на добро сцепление на задните колела с повърхността на пътя ще помогне да предотвратите най-опасният сценарий, при който задната ос губи сцепление с пътя и колата започва да се пързаля," обяснява Мори.

          Можете да следите износването на гумите си чрез измерване на дълбочината на протектора. За безопасност тя трябва да е поне четири милиметра. След като дълбочината на протектора падне под това ниво и шарката на протектора е очевидно износена, гумата ще започне да губи сцеплението. Износените гуми са хлъзгави. На кишави зимни пътища например тези гуми не се врязват в кишата, а стоят над нея и каналите не могат да изпомпват водата и кишата между пътя и гумата, което прави колата трудно управляема и опасна. Същото се случва по време на аквапланинг. Колата става трудна да се контролира и това увеличава риска от излизане от пътя.

          "Добрата гума с достатъчно сцепление ще се подчини на командите на водача и дори ще коригира грешките при управлението. Шофирането е лесно, когато гумата се държи логично и можете да усетите границите на сцеплението," казва Мори.

          Можете лесно да измервате дълбочината на протектора у дома, като използвате монета или кибрит. Вижте как. При съвременните гуми можете да видите оставащата дълбочина на протектора дори и без да я измервате. Например, индикаторът за безопасност при шофиране (DSI), патентован от Nokian Tyres, показва оставащата дълбочина на протектора в милиметри в центъра на протектора. В допълнение към редицата от номера, гумата може също да има символ за снежинка. След като се е изхабил напълно, трябва да смените гумите си.

          Когато колата е натоварена
          Когато товарите колата си, трябва да поставите най-тежките товари в долната част и да закрепите или да поддържате всички насипни предмети, така че те да не излетят при внезапно спиране. По-голямата маса изисква повече сила; следователно, когато шофирате в завой или върху хлъзгави повърхности, трябва да имате предвид, че напълно натоварен автомобил спира и се управлява по-трудно от празния.

          "Уверете се, че течността за миене на предното стъкло е устойчива на замръзване и не забравяйте да носите със себе си отразяваща жилетка, фенерче и топло облекло в случай, че останете на пътя. Отделете достатъчно време за път, вземете лека закуска с вас, от време на време правете почивки и поддържайте празничния дух. Това са най-добрите съвети за коледния трафик," обобщава Мори.

          Проверка на зимните гуми:
          • Проверявайте налягането на гумите на всеки няколко седмици. То оказва голямо влияние върху комфорта при шофиране и износването на гумите. Поддържайте налягането на гумите 0,2 бара по-високо през зимата
          • Измервайте дълбочината на протектора няколко пъти на сезон. Ако дълбочината на протектора е под 4 милиметра, е време да смените гумите
          • Завъртете гумите между осите. Ако разликата в дълбочината на протектора е над 2 милиметра, трябва да преместите гумите от една ос на друга
          • Проверете възрастта на гумата. Животът на гумите продължава приблизително 6 години при активна употреба. След като гумите са навършили 10 години, те вече не трябва да се използват. Гуменото съединение се втвърдява с възрастта, като по този начин намалява сцеплението.
          fuск the bеаr - give me the bееr

          Коментар


          • Поредното доказателство, че хората с БМВ-та минават някакви специални курсове.
            Днес едно БМВ беше паркирало пред гаража на един човечец, който излезе с 1/3 от гаража, но не можа да завие. Свири, свири, някой да излезе, но нищо не се случи. Та как е стигнал до работа не е много ясно.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
              Да осмак
              Първото ми бмв беше Е30-кабрио, 2-литров шестак... Питам един приятел майстор за поддръжка и ремонти, вика ми все едно ремонтираш Москвич-никакви проблеми. Вдигам капака на мотора, Бахмааму мотора същия като на Москвича на баща ми, с два цилиндъра повече. Тапицерията беше вълнена, пропускаше гюрука при дъжд или когато се намокреше, купето миришеше на овца

              Седам да карам
              ден първи-задницата тресе, педала на газта твърд, колата презавива и е неустойчива на завоите, ПСУВАМ
              ден втори-като че ли тази кола не е толкова лоша, кара се, преставам да псувам
              ден трети-практически при градско каране мога да правя каквото си поискам. срам ме е да разказвам за джигитски изпълнения
              ден четвърти-усещам, че с колата ставам едно.

              БМВ-то е кола №1 от конвенционалните машини

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Макс Разгледай мнение
                БатПешо Москвич карал ли си?
                Да осмак

                Коментар


                • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
                  Веси рабрахме че си собственик на немска каруца.Френските и италианските коли а и японските са в пъти по хубави надеждни и собствениците им определено не ги карат като откачалки.
                  БатПешо Москвич карал ли си?

                  Коментар


                  • d333, няма да преобърне колата, обаче ще ти изкара акъла. Горе-долу малко по-добре от това, да ти се откачи гърнето откъм двигателя, и да се заклини в някоя дупка по хубавите ни пътища.
                    М/у другото, ако не е стегната или не е легнала хубаво (ръжда, боклуци), при навит волан и повече газ може да се спраска, въпреки че обикновено диференциала се чупи така.

                    А народа е изтрещял тотално - не знам какви комплекси са, ама всеки е решил, че е най-, а другите са балъци. За това и карат като пълни ка*ути. В БМВ форума имаше една тема, за някакъв, който взел да дава акъл на един "селянин", който не го бил пуснал някъде. Мненията бяха 50/50, а има и клипче от видеорегистратор.

                    Коментар


                    • Абе според мен проблема не е много ясен. Примерно всички млади шофьори с БМВ са чисти самоубийци и се пребиват като кучета, но и двата модела не могат със задното да изкачват леки заледени баири през зимата. Ако изчислим статистиката на пребити с БМВ в сравнение с Мерцедес, те са 10 към 1. Може и да е от значение, че младежите предпочитат по темпераментните БМВ от по-старите модели в сравнение с тузарския и тромав Мерцедес от всички модели.
                      7 Reasons to Own A Homehttp://www.investor.bg/users/index/20139/

                      Коментар


                      • Интересна тема... Да споделя моя опит. На предната ми стара кола с предно предаване късах полуоска. Но се скъса при много ниска скорост при маневриране. Просто умора в метала, беше стара кола. Скъса се точно от вътрешната страна точно до диска, там където шлиците свършват и продължава по-дебела част към голямото външно каре. Шлиците не бяха залепени. Парчето с шлиците и гайката мърдаха даже малко навътре-навън.
                        Полуоската легна върху носача и не падна на земята да се влачи.
                        Оттам с приятел с въже се завлачихме до сервиз на около 15км. Колелото си се въртеше добре имаше и градско каране със завиване по кръстовища.
                        Нова полуоска купих, нося на майстора. Той натиска силно колелото насам-натам и каза, че от тегленето лагера се е поразбил. Да, имаше наистина луфт от няколко милиметра като клатиш гумата. Та и нов лагер взех. Предполагам, че ако скоростта е прилично ниска, примерно 60-80-100 км/ч няма да има проблем лагера да издържи на едно спиране и да не се пръсне. Е, ако е с 200 км/ч и набиеш здраво спирачки със скъсана полуоска не е много сигурно дали лагера ще издържи на тези огромни сили.
                        БМВ-тата отзад(или кола 4х4) също имат полуоски дали отпред/отзад и предполагам ще имат същите проблеми при евентуално късане. Зависи от кострукцията на окачването, но си мисля, че ако се скъса полуоска не знам дали в някакви случаи няма да се забие в земята и да преобърне колата. При стари коли с цели мостове там вече е по-различно.
                        Last edited by d333; 01.06.2016, 23:28.

                        Коментар


                        • power grid

                          Всякакви хора ги карат, има и нормални- не искат да карат през деня с включени фарове, извън града в двупосочно карат с 80-90 макс. на обръча от матистрали карат с най много 100-110. Всичко друго е откачило тотално и дори тези с опел корса искат да карат на 5-та пък тя не им позволявала да се движат с 90км.ч.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от vesi97 Разгледай мнение
                            Той и селския идиот би карал като откачалка но с 30 годишен кенеф купен за 500лв чисто нов от моргата не става
                            Ми аз виждам че и новите беемвета и аудита ги карат идиоти

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
                              Веси рабрахме че си собственик на немска каруца.Френските и италианските коли а и японските са в пъти по хубави надеждни и собствениците им определено не ги карат като откачалки.
                              Той и селския идиот би карал като откачалка но с 30 годишен кенеф купен за 500лв чисто нов от моргата не става

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от vesi97 Разгледай мнение
                                Eeeee не си прав,тука е пълно с фенове на 30 годишни френски и италиански кенефи.Къде ти е раздела Луи 16 ?
                                Веси рабрахме че си собственик на немска каруца.Френските и италианските коли а и японските са в пъти по хубави надеждни и собствениците им определено не ги карат като откачалки.

                                Коментар

                                Working...
                                X