IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забрана за БМВ и Мерцедес !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • преди години чух мнението на един криейтив рекламист, който имаше открита спортна кола. Момчето е българче. Та то казва, че като караш скъпа и хубава кола, то трябва да я караш бавно. За да могат останалите да видят все пак кой кара, да оценят колата и човека в колата.

    Човека казваше, че марките БМВ, Ферари, Мерцедес и т.н. са най-вече маркетиногви. Издават стил и възможности. Затова само селяните без стил и себеутвърждаване карали като ненормални такива коли.

    Могат ли хората да намалят звука на Ферари при форсиране на двигателя. Могат разбира се, но не го правят, за да можеш като караш бавно от време на време да изфорсираш и останалите да оценят конските сили, а и да те видят

    Да дадеш такава кола на човек, който кара безумно бързо е все едно да хвърляш бисери на свинете. Ами то ако е за бързо казаране, можеш да тунинговаш Пежо 206 и да си по-бърз от стандартно БМВ.

    Карат бързо от келешлък и липса на самоуважение. Биха си го заслужили, ако не убиваха останалите около тях.

    Коментар


    • ... ми президента с кво ще го возят тогаз..?

      Предлагам един стабилен Matiz...
      :P
      Ходя по въже.Не ръкопляскайте, това е моят път.С костюм на клоун съм, да ми се смеете, когато падна

      Коментар


      • По-принцип съм фен на Торсен дифернциали в комбинация 4х4.
        Ако си спец ще познаеш какво карам.
        Всичко друго е недопустим компромис със сигурноста.
        Относно спортните коли със задно - те се карат на писти !
        А на ралита или предно или 4*4 !!!!!!!!!!!!!
        Задно предаване на рали ГАРАНТИРА нефиниширане или последно място.

        Коментар


        • ВЪЗМОТЕН СЪМ ОТ ТЕМАТА.какви са тези глупости.ще Ви кажа нещо от собствен опит-преди години карах М5,сегашната е повече коне от нея,но това не е предпоставка за катастрофи.кога ще разберете,че задволанното устройство е най важното и съответната култура на шофиране.
          желая на всички безаварийно шофиране,късмет на борсата и дай боже всекиму количка с голям мотор и задно предаване,за да усети подобен на секс екстаз.

          Коментар


          • Най-добре да се забранят ражданията- оттам и умиранията ще намалеят.
            А най-лесно е да са се натурят камери, да засичат нарушителите и да ги дерат яко с глоби!
            Ама ще секне далаверата на коримпираната пътна милиция.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Auto
              Не е сложно.
              При поднасяне със задно предаване можеш да направиш само ЕДНО да контрираш-да завиеш посока поднасянето, ставаш пътник в колата, а не шофьор.
              При предно предаване при поднасяне подаваш газ и КОНТРОЛИРАШ посоката в която да изведеш колата, естетвенно може и контриране.
              Точно такива са действията при проблем с коли с предно и със задно предаване, но да не забравяме, че за да излезеш без инцидент от "заплетена" ситуация е - да караш със съобразена скорост.

              Поддържам тезата, че колите с предно предаване се държат много по добре на сняг, дъжд, кал и др. подобни. Но дори и кола с предно предаване да влезе на мокър или кален участък от пътното платно с несъобразена скорост, изходът ще е/в най добрия случай/ в близкото дърво и без жертви.

              От горното става ясно, че проблемът не е в задвижването на МПС-то, а в съобразяването с пътната обстановка, което прави само водачът.

              Коментар


              • Ауто, всичко което казваш е вярно, но само за една конкретна марка автомобили със задно предаване - ВАЗ. Явно само такива си имал възможността да опиташ. Да ти кажа честно много се смях, като ти прочетох мнението за М5. Ти явно нямаш никаква предства за това как работи един автомобил (съвременен). Това че всички спортни автомобили (включително и състезателните) са със задно предаване, не те ли навява на мисълта, че е редно да заподозреш, че те са по-сигурни при високи скорости и резки завои?
                Ако не си съгласен, купи си БМВ и му нъплни багажника с торби цимент

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Колчо Слепеца
                  Първоначално изпратено от Auto
                  Не е сложно.
                  При поднасяне със задно предаване можеш да направиш само ЕДНО да контрираш-да завиеш посока поднасянето, ставаш пътник в колата, а не шофьор.
                  При предно предаване при поднасяне подаваш газ и КОНТРОЛИРАШ посоката в която да изведеш колата, естетвенно може и контриране.
                  мале мале...
                  имаш ли книжка..?
                  Според мен грешката е граматическа. Не "контролираш", а "контрираш".

                  P.S.: Не бих си боядисал колата в жълто, не върви на БМВ.
                  "Не презирай врага, ако ти се струва слаб, не се страхувай от врага, ако ти се струва силен."

                  Коментар


                  • вече и формулите ще са само с предно и до 90 км/ч, това са болни мозъци без работа отчитащи дейност, "високоинтелигентни" профанир да при каруците много по добре е да впрегнеш кончето отпред ;-)

                    Коментар


                    • Епитетите които употребяваш говорят само едно - че не си прав и че го знаеш
                      както казах
                      Не е сложно.
                      При поднасяне със задно предаване можеш да направиш само ЕДНО да контрираш-да завиеш посока поднасянето, ставаш пътник в колата, а не шофьор.
                      При предно предаване при поднасяне подаваш газ и КОНТРОЛИРАШ посоката в която да изведеш колата, естетвенно може и контриране.
                      Убори това без епитети, те няма да ти погнат при поднасяне.

                      Да подаваш при по-малка скорост, когато имаш мощност и предните гуми дърпат колата там където искаш, а ако е със задно задните бутат към въртележка.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Auto
                        Не е сложно.
                        При поднасяне със задно предаване можеш да направиш само ЕДНО да контрираш-да завиеш посока поднасянето, ставаш пътник в колата, а не шофьор.
                        При предно предаване при поднасяне подаваш газ и КОНТРОЛИРАШ посоката в която да изведеш колата, естетвенно може и контриране.
                        мале мале...
                        имаш ли книжка..?
                        Ходя по въже.Не ръкопляскайте, това е моят път.С костюм на клоун съм, да ми се смеете, когато падна

                        Коментар


                        • Ауто,

                          това което пишеш са шофьорски легенди.Мерцедеса ми е със задно и не трепка, когато му е включена цялата електроника.Даже е неприятно сигурен.Да не говорим за системите за предупреждение.Така че пак ви казвам, че не е до предаването.

                          Коментар


                          • Auto - Налага ми се често да го повтарям , но и на тебе ще го кажа - "Не е лесно да си тъп"
                            ВиждАл си ти М5 и кола със задно предаване. Всеки които е добър карач знае че няма по управляема кола от тази със задно предаване . А такива смешници като тебе само са виждали такива коли по телевизията и обикновенно някои познат с Дачия им е разказал колко лошо е задното предаване - штот така казал брадчеда.

                            От мен също така да знеш - ако си тъп можеш да се пребиеш и с Трабант - за тази работа не са виновни колите а собствениците им.

                            Коментар


                            • Пълни глупости.Предаването няма нищо общо.Колата ми е със задно , но е така натъпкана с електроника, че даже не ми дава тръпка.Проблема е в говедата дето карат.С 240 км /ч нищо не може да те спаси-ни задно, ни предно, ни двойно.

                              Коментар


                              • Не е сложно.
                                При поднасяне със задно предаване можеш да направиш само ЕДНО да контрираш-да завиеш посока поднасянето, ставаш пътник в колата, а не шофьор.
                                При предно предаване при поднасяне подаваш газ и КОНТРОЛИРАШ посоката в която да изведеш колата, естетвенно може и контриране.

                                Коментар

                                Working...
                                X