IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забрана за БМВ и Мерцедес !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Optic
    Първоначално изпратено от Manov
    Колите със задно предаване били опасни и трябвало да се забранят ?!?!
    Не шофьорската глупост и некадърност, а колите са виновни !!! Катастрофи с коли с предно предаване няма? Или 4х4 не излизат от пътя?

    Утре ще искате и електричеството да се забрани...

    Цялата тема е за "Бисери и вицове".
    За неопитен шофьор, на хлъзгав път колите със задно предаване са по-неконтролируеми. Факт!
    И за неопитен електротехник, във влажна среда тока е опасен. Да си светим със свещи и машините да работят с волска тяга ???

    Неопитния шофьор трябва да се научи! А не някой лев наръка или бърза сексуална услуга (според пола) за безполезна книжка. Като не се е научил - няма да може да контролира на хлъзгаво и 4х4 !
    Факт!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Manov
      Колите със задно предаване били опасни и трябвало да се забранят ?!?!
      Не шофьорската глупост и некадърност, а колите са виновни !!! Катастрофи с коли с предно предаване няма? Или 4х4 не излизат от пътя?

      Утре ще искате и електричеството да се забрани...

      Цялата тема е за "Бисери и вицове".
      За неопитен шофьор, на хлъзгав път колите със задно предаване са по-неконтролируеми. Факт!
      "Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."

      Коментар


      • Колите със задно предаване били опасни и трябвало да се забранят ?!?!
        Не шофьорската глупост и некадърност, а колите са виновни !!! Катастрофи с коли с предно предаване няма? Или 4х4 не излизат от пътя?

        Утре ще искате и електричеството да се забрани...

        Цялата тема е за "Бисери и вицове".

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Nikola
          Първоначално изпратено от niki5
          Първоначално изпратено от Nikola
          Първоначално изпратено от niki5
          http://www.youtube.com/watch?v=yiQQadbUV94

          Pozdrav za PrivateEquity i H - hahah

          Nikola njama da go pozdravjavam s tva 4e ne zne nemski
          Какво пеят немските Радо Шикарката и Валдес?
          peseta e samo za ceniteli- hahah
          Разбрахме се
          http://www.youtube.com/watch?v=ia2OE2Amvj0

          eto i pozdrav za teb

          Коментар


          • Първоначално изпратено от niki5
            Първоначално изпратено от Nikola
            Първоначално изпратено от niki5
            http://www.youtube.com/watch?v=yiQQadbUV94

            Pozdrav za PrivateEquity i H - hahah

            Nikola njama da go pozdravjavam s tva 4e ne zne nemski
            Какво пеят немските Радо Шикарката и Валдес?
            peseta e samo za ceniteli- hahah
            Разбрахме се

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Nikola
              Първоначално изпратено от niki5
              http://www.youtube.com/watch?v=yiQQadbUV94

              Pozdrav za PrivateEquity i H - hahah

              Nikola njama da go pozdravjavam s tva 4e ne zne nemski
              Какво пеят немските Радо Шикарката и Валдес?
              peseta e samo za ceniteli- hahah

              Коментар


              • Първоначално изпратено от niki5
                http://www.youtube.com/watch?v=yiQQadbUV94

                Pozdrav za PrivateEquity i H - hahah

                Nikola njama da go pozdravjavam s tva 4e ne zne nemski
                Какво пеят немските Радо Шикарката и Валдес?

                Коментар


                • http://www.youtube.com/watch?v=yiQQadbUV94

                  Pozdrav za PrivateEquity i H - hahah

                  Nikola njama da go pozdravjavam s tva 4e ne zne nemski

                  Коментар


                  • Приказките и рекламата са едно реалноста друго !
                    Audi Quattro vs. Other All-Wheel Drive Systems

                    http://www.youtube.com/watch?v=EyKstZ6a5ag


                    http://www.youtube.com/watch?v=pinF5...eature=related

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Nikola
                      Първоначално изпратено от Дебнем на замаушка
                      Първоначално изпратено от Nikola
                      A аз съм май с такова или пък DSC беше... това какво е? Аз го изключвам като влезна в преспа, че не мога да излезна иначе.
                      Мисля, че ASC и DSC са различни работи: Ето виж в тази тема от бмв-форума. http://www.bmwpower-bg.net/forums/vi...65fc4a8b4e6646
                      Баси якия форум! Мерси! ЗНачи, мойто е първото, което излгежда е по-голямо дърво от ДСЦ.
                      DSC е твойто, даже така пише на копчето за деактивиране (до пепелника).
                      "Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."

                      Коментар


                      • колата със задно дава най-доброто performance ... на пътя, ако искате да се забавлявате в завоите и на правите си купете такава. За зимата DSC + нови зимни гуми - просто нямате грижи.
                        if u don't know...now u know

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от j1v
                          Първоначално изпратено от TTTSPS
                          някой друг път ще ти обясня по подробно какво помага ..
                          ( проблема не е в деференциала - ти се хвана като удавник за сламка за това което написах проблема е в човека най вече и в това че повечето шофьори надценяват възможностите си, липсва реална прецена на пътя и скороста техническото състояние на колата и прочие факториет са много но най вече ЧОВЕШКАТА ГЛУПОСТ
                          Да, дай да го оставим за друг път, а иначе с останалото съм напълно съгласен

                          П.П.: Не съм се хващал за нищо, просто забелязах, че си доста по-компетентен от средното за форума ниво, и се надявах, че малка корекиийка ще я оцениш като помощ, а не като заяждане
                          Благодаря все пак :-)

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от TTTSPS
                            някой друг път ще ти обясня по подробно какво помага ..
                            ( проблема не е в деференциала - ти се хвана като удавник за сламка за това което написах проблема е в човека най вече и в това че повечето шофьори надценяват възможностите си, липсва реална прецена на пътя и скороста техническото състояние на колата и прочие факториет са много но най вече ЧОВЕШКАТА ГЛУПОСТ
                            Да, дай да го оставим за друг път, а иначе с останалото съм напълно съгласен

                            П.П.: Не съм се хващал за нищо, просто забелязах, че си доста по-компетентен от средното за форума ниво, и се надявах, че малка корекиийка ще я оцениш като помощ, а не като заяждане

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от TTTSPS
                              Първоначално изпратено от j1v
                              Първоначално изпратено от TTTSPS
                              Първоначално изпратено от Auto
                              По-принцип съм фен на Торсен дифернциали в комбинация 4х4.
                              Ако си спец ще познаеш какво карам.
                              Всичко друго е недопустим компромис със сигурноста.
                              Относно спортните коли със задно - те се карат на писти !
                              А на ралита или предно или 4*4 !!!!!!!!!!!!!
                              Задно предаване на рали ГАРАНТИРА нефиниширане или последно място.
                              Що е то : Торсен дифернциали

                              Кола, която тягата на двигателя си между всички колела, е способна да устой на по-големия странични ускорения от тази с предно или задно предаване. Тази идея е водеща от създаването на първият Куатро.
                              Правиш ли разлика между ускорение и странично (центростремително по-точно) ускорение ?

                              Страничното ускорение, което даден автомобил може да постигне, зависи от съвсем други фактори, като тегло, център на тежестта, гуми и геометрия на окачването, но не и от това кои колела са задвижващи.
                              момент да помисля дали правя разлика май да :-) просто се опитах да обясня с няколко думи що е то :-)
                              някой друг път ще ти обясня по подробно какво помага ..
                              ( проблема не е в деференциала - ти се хвана като удавник за сламка за това което написах проблема е в човека най вече и в това че повечето шофьори надценяват възможностите си, липсва реална прецена на пътя и скороста техническото състояние на колата и прочие факторите са много но най вече ЧОВЕШКАТА ГЛУПОСТ

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от swifter
                                Първоначално изпратено от Nikola
                                Първоначално изпратено от Дебнем на замаушка
                                По принцип задното не е добра оферта за зимата, особено ако не се кара с изключително внимание и много спокойно и бавно. Клипчето с катастрофата е класически пример, че идиотизма по пътищата се наказва. Кола със задно без тракшън контрол или друга система, с 200 км в час, заораване в банкета и т.н...водят до подобни случаи.

                                Аз също карам BMW, но нямам тракшън контрол, за съжаление. За това просто, когато условията са кофти, карам бавно и внимателно и избягвам най-тежките условия. Човек, ако си спазва ограниченията може да си спести толкова много неприятности.

                                Иначе, съм убеден, че BMW с XDrive е едно от най-стабилните неща на пътя изобщо. Наистина това е голяма работа, но повечето коли които се карат в България, които са със задно са по-стари и имат най-много active stability control.
                                A аз съм май с такова или пък DSC беше... това какво е? Аз го изключвам като влезна в преспа, че не мога да излезна иначе.
                                DSC = Dynamic Stability Control = ASC+T (Auto Stability Control + Traction) + DTC (Dynamic Traction Control) + ABS (duh!) + ADB-X (Auto diff. brake при X-drive) + CBC (Cornering Brake Control) + DBC (Dynamic Brake Control).

                                Това е за сегашното поколение на DSC (III-то мисля), което включва всичко по-горе. 1-вото поколение е от ~98г. и не включва всички подсистеми.

                                Накратко, за да накараш DSC да се омотае трябва или тотално да се ебаваш със законите на физиката, или да караш като Райконен на лед (където няма тракшън, няма макшън, щото сензорите подават на процесора мю~0 и губиш).
                                http://ca.youtube.com/watch?v=1UDJG9lUPcs

                                Коментар

                                Working...
                                X