IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забрана за БМВ и Мерцедес !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Manov
    Първоначално изпратено от Optic
    Първоначално изпратено от Manov
    Като не се е научил - няма да може да контролира на хлъзгаво и 4х4 !
    Факт!
    Прав си, обаче по твоята логика и коланите, въздушните възглавници и т.н. също са излишни, щото който може да кара, не катострофира
    Не. Нужни са, всичко може да се случи, без значение дали колата е с предно или задно предаване. Катастрофи винаги ще има. Некадърници и глупаци винаги ще има, без значение с какво предаване е колата.
    Ще има, но ще са по-малко... По същия начин преди 40 години са се оплаквали шофьори от коланите, че ги стягали и не им били нужни, обаче като станали задължителни смъртните случаи намалели драстично. Предното предаване също е подобрение на безопасността, но в случая, на активната...
    "Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Manov
      Първоначално изпратено от КомБат
      Не знам за предното и задното предаване, но друго е интересното. Масово се пускат мощни коли, позволяващи скорост над 200 км в час. В същото време навсякъде в развитите държави има лимит на скоростта до около 130-140 км /без аутобаните/. Това какво означава - катаджиите играят с производителите или просто отвратително лицемерие? Ей ти напомпана кола 350 коня, вдигаща 250 км/ч /с ел.ограничител на скоростта ха ха/ ама ти не вдигай повече от 130, че е забранено. Щом в почти всички държави има такива ограничения, мярката трябва да е не репресивна, а в България и корупционна, а превантивна.
      Забрана за производство на коли, позволяващи развиването на скорост по-висока от тази, която в момента са приели повечето законодателства. А ако някой тунингова автомобили и превишва скоростта с тях - конфискация.
      Който иска да става състезател - тръпка, дрифтове, хвърчене през мантинели - ралитата и формулите са негови.
      Ако не се въведе такава мярка, тогава да отпадат всички ограничения и който както иска така да си бръмчи по пътищата- с талига, батмобил, самолет...Катаджиите само да броят труповете.
      Не е това начина. И 50км/ч да е мах скорост на колите - диваците пак ще карат в насрещното и ще се бутат дърветата. И после - производителите, катаджиите, задното...
      Глупости. Бъркате принципно! Проблема е в шофьорските действия! Всеки преди да вземе книжка трябва да изгледа малко записи от катастрофи.Едно време имаше неделно училище за шофьори - това се прожектираже, без цензура. Размазани хора, черва по клони, мозък по асфалта, деца... Да видим пак ли ще изправарват трамвай отляво и автобус отдясно !!!
      Човекът е същество, на което не може да се разчита и се мисли за безсмъртно. Доказал го е не един път. Квото и да му прожектираш, пак ще е същата работата. Най-сигурният начин да се издъниш е да разчиташ на съвестта на всички.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от j1v
        Първоначално изпратено от Дебнем на замаушка
        А за състезателите - писти.
        И к'во караме на тия писти ? Автомобил определен за тая цел от ЦК на БКП, който си купуваме от производител избран на конгреса от другаря Станишев? Аре стегнете са малко
        Реторичен въпрос...Помисли си кое е по-важно...Какво карат състезателите или колко хора умират на пътя?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от КомБат
          Не знам за предното и задното предаване, но друго е интересното. Масово се пускат мощни коли, позволяващи скорост над 200 км в час. В същото време навсякъде в развитите държави има лимит на скоростта до около 130-140 км /без аутобаните/. Това какво означава - катаджиите играят с производителите или просто отвратително лицемерие? Ей ти напомпана кола 350 коня, вдигаща 250 км/ч /с ел.ограничител на скоростта ха ха/ ама ти не вдигай повече от 130, че е забранено. Щом в почти всички държави има такива ограничения, мярката трябва да е не репресивна, а в България и корупционна, а превантивна.
          Забрана за производство на коли, позволяващи развиването на скорост по-висока от тази, която в момента са приели повечето законодателства. А ако някой тунингова автомобили и превишва скоростта с тях - конфискация.
          Който иска да става състезател - тръпка, дрифтове, хвърчене през мантинели - ралитата и формулите са негови.
          Ако не се въведе такава мярка, тогава да отпадат всички ограничения и който както иска така да си бръмчи по пътищата- с талига, батмобил, самолет...Катаджиите само да броят труповете.
          Не е това начина. И 50км/ч да е мах скорост на колите - диваците пак ще карат в насрещното и ще се бутат дърветата. И после - производителите, катаджиите, задното...
          Глупости. Бъркате принципно! Проблема е в шофьорските действия! Всеки преди да вземе книжка трябва да изгледа малко записи от катастрофи.Едно време имаше неделно училище за шофьори - това се прожектираже, без цензура. Размазани хора, черва по клони, мозък по асфалта, деца... Да видим пак ли ще изправарват трамвай отляво и автобус отдясно !!!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Дебнем на замаушка
            А за състезателите - писти.
            И к'во караме на тия писти ? Автомобил определен за тая цел от ЦК на БКП, който си купуваме от производител избран на конгреса от другаря Станишев? Аре стегнете са малко

            Сега видях, че си си едитнал мнението, и едитвам и моето - единствения вариянт, който мога да приема за що годе разумен от тази гледна точка е GPS в автомобилите и принудително ограничаване на скоростта според пътя, на който се намира. Което обаче вече ми ограничава личната свобода, тъй като това е личния ми автомобил и за мен е крайно неприемливо

            Коментар


            • Първоначално изпратено от j1v
              Първоначално изпратено от КомБат
              Първоначално изпратено от j1v
              Първоначално изпратено от КомБат
              ...
              Веселяк

              Дай направо да забранат автомобилите, и всичко у градския транспорт и влаковете ?
              Толкова ли е трудно да вденеш за кво иде реч? За да те развеселя още - синтез в едно изречение - с каква цел се създават коли, развиващи скорост многократно над разрешената по закон?
              Коя е тая скорост ? Знаеш ли в колко държави има аутобани без ограничения? А замислял ли си се някога, че освен националните пътни мрежи има и други пътища, на които няма ограничения ?
              Бе прав е комбат-а, за 95% от потребителите на автомобили, кола която вдига максимум 130 е повече от достатъчна. Останалите 5% са малцинство и ще карат при точно определени условия...Като искат бързо - има самолети. А за състезателите - писти.

              Такива мерки, колкото и педерастки да излеждат на пръв поглет, ще намалят неимоверно жертвите по пътищата...А ако измислят начин колите да са с електронни устройства които намаляват скоростта в зависимост от ограничението...тогава ще имаш едни 70-80% намаляване на убийствата по пътищата.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от КомБат
                Първоначално изпратено от j1v
                Първоначално изпратено от КомБат
                ...
                Веселяк

                Дай направо да забранат автомобилите, и всичко у градския транспорт и влаковете ?
                Толкова ли е трудно да вденеш за кво иде реч? За да те развеселя още - синтез в едно изречение - с каква цел се създават коли, развиващи скорост многократно над разрешената по закон?
                Коя е тая скорост ? Знаеш ли в колко държави има аутобани без ограничения? А замислял ли си се някога, че освен националните пътни мрежи има и други пътища, на които няма ограничения ?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от j1v
                  Първоначално изпратено от КомБат
                  ...
                  Веселяк

                  Дай направо да забранат автомобилите, и всичко у градския транспорт и влаковете ?
                  Толкова ли е трудно да вденеш за кво иде реч? За да те развеселя още - синтез в едно изречение - с каква цел се създават коли, развиващи скорост многократно над разрешената по закон?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от КомБат
                    Не знам за предното и задното предаване, но друго е интересното. Масово се пускат мощни коли, позволяващи скорост над 200 км в час. В същото време навсякъде в развитите държави има лимит на скоростта до около 130-140 км /без аутобаните/. Това какво означава - катаджиите играят с производителите или просто отвратително лицемерие? Ей ти напомпана кола 350 коня, вдигаща 250 км/ч /с ел.ограничител на скоростта ха ха/ ама ти не вдигай повече от 130, че е забранено. Щом в почти всички държави има такива ограничения, мярката трябва да е не репресивна, а в България и корупционна, а превантивна.
                    Забрана за производство на коли, позволяващи развиването на скорост по-висока от тази, която в момента са приели повечето законодателства. А ако някой тунингова автомобили и превишва скоростта с тях - конфискация.
                    Който иска да става състезател - тръпка, дрифтове, хвърчене през мантинели - ралитата и формулите са негови.
                    Ако не се въведе такава мярка, тогава да отпадат всички ограничения и който както иска така да си бръмчи по пътищата- с талига, батмобил, самолет...Катаджиите само да броят труповете.
                    Чакай, кола която може да вдига 250 км/ч, може да се кара спокойно и с 40-50. Въпрос на задкормилно устройство. А кяра какъв е - и аз не знам. Немците имат аутобани без ограничения - там има смисъл. НО и аутобаните им са перфектни.

                    Аз в България всеки, който си позволи да кара със скорост повече от 110-20 км/ч го смятам за тотален малоумник. Аз не си го позволявам и не страдам от това. Просто при това състояние на пътищата и при това психическо състояние на останалите участници в движението, ми е неестествено да карам с повече. А колата ми спокойно може да вдига 180-200. Едно съм сигурен, че при мен няма да научи какво е да се движи с толкова Освен ако не започнат да строят писти за целта.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от КомБат
                      ...
                      Веселяк

                      Дай направо да забранат автомобилите, и всичко у градския транспорт и влаковете ?

                      Коментар


                      • Не знам за предното и задното предаване, но друго е интересното. Масово се пускат мощни коли, позволяващи скорост над 200 км в час. В същото време навсякъде в развитите държави има лимит на скоростта до около 130-140 км /без аутобаните/. Това какво означава - катаджиите играят с производителите или просто отвратително лицемерие? Ей ти напомпана кола 350 коня, вдигаща 250 км/ч /с ел.ограничител на скоростта ха ха/ ама ти не вдигай повече от 130, че е забранено. Щом в почти всички държави има такива ограничения, мярката трябва да е не репресивна, а в България и корупционна, а превантивна.
                        Забрана за производство на коли, позволяващи развиването на скорост по-висока от тази, която в момента са приели повечето законодателства. А ако някой тунингова автомобили и превишва скоростта с тях - конфискация.
                        Който иска да става състезател - тръпка, дрифтове, хвърчене през мантинели - ралитата и формулите са негови.
                        Ако не се въведе такава мярка, тогава да отпадат всички ограничения и който както иска така да си бръмчи по пътищата- с талига, батмобил, самолет...Катаджиите само да броят труповете.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Marti
                          Приказките и рекламата са едно реалноста друго !
                          Audi Quattro vs. Other All-Wheel Drive Systems

                          http://www.youtube.com/watch?v=EyKstZ6a5ag


                          http://www.youtube.com/watch?v=pinF5...eature=related
                          Да бе, да...
                          А Subaru удобно са го забравили ...
                          life is simple and clear when you make the right choices

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Optic
                            Първоначално изпратено от Manov
                            Като не се е научил - няма да може да контролира на хлъзгаво и 4х4 !
                            Факт!
                            Прав си, обаче по твоята логика и коланите, въздушните възглавници и т.н. също са излишни, щото който може да кара, не катострофира
                            Не. Нужни са, всичко може да се случи, без значение дали колата е с предно или задно предаване. Катастрофи винаги ще има. Некадърници и глупаци винаги ще има, без значение с какво предаване е колата.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Manov
                              Като не се е научил - няма да може да контролира на хлъзгаво и 4х4 !
                              Факт!
                              Прав си, обаче по твоята логика и коланите, въздушните възглавници и т.н. също са излишни, щото който може да кара, не катострофира
                              "Only when the dusk starts to fall does the owl of Minerva spread its wings and fly."

                              Коментар


                              • Re: Забрана за БМВ и Мерцедес !

                                Първоначално изпратено от Auto
                                http://www.standartnews.com/bg/article.php?d=2007-06-15&article=192377
                                Прави ли ви впечетление колко често коли със ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ са причина за тежки ПТП ? Наскоро имаше и друг случай във Варна.
                                Колите със задно предаване много трудно се овладяват при поднасяне, зимата положението е най-трагично. Финансовите интереси на компаниите и невежеството на 95% от шофьорите водят до тежки последствия. Опасноста която грози всички нас трябва да бъде ограничена. Затова предлагам коли със ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ :

                                1. Да се ограничи скороста им до 90км/час.
                                2. Пълна забрана за движението им от Декември до Април.
                                3. Задължително ESP.
                                4. Петорна гражданска отговорност.
                                5. Задължителен жълт цвят.
                                по-льохманската тема не бях предполагал, че може да има

                                Коментар

                                Working...
                                X