Различно, може да се направят такива с много дълъг живот. Може и еднодневки както са се впуснали да ги правят. Разликата с електромобилите е че може да не се ползва интензивно и ще му се унищожи оловния акумулатор. При електромобила колкото повече цикли направи батерията, толкова по ниска е цената на пробега.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Глобалното затопляне мит или реалност?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЕлектромобилите са мисия невъзможна, на никой не му трябва лична кола за да изминава с нея 150 хиляди километра на година, ако не сте разбрали новите батерии издържат на брой цикли които се равняват на изминати от електромобила 2 милиона и 300 хиляди километра. Никой не може да кара личен автомобил толкова много че да му използва живота на батерията ефективно, иначе просто купуваш и изхвърляш на боклука батерии които могат да свършат толкова много работа. Хората не могат да карат личните си коли постоянно, те трябва да работят, трябва да си почиват, няма да стоят затворени в колите и постоянно да зареждат и карат. Та как ще се заменят автомобилите с електромобили ?Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Няма проблем толкова с батерията за бързото зареждане колкото със станциите, те не могат да се захранват от мрежата в случай че са много и черпят голяма мощност. Опитват се да ги синхронизират да не клатят тока в мрежата, но това е непостижимо дори с опцията да управляват централно зарядния ток на тези станции. Значи остава единственно възможноста станциите да имат собствени мини електроцентрали и тока да се произвежда от преобразуване на друг вид енергия. В Китай са най много електромобилите и вече има отлив от тях, не ги искат и предпочитат колите с двигатели.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЕлектромобилите са мисия невъзможна, на никой не му трябва лична кола за да изминава с нея 150 хиляди километра на година, ако не сте разбрали новите батерии издържат на брой цикли които се равняват на изминати от електромобила 2 милиона и 300 хиляди километра. Никой не може да кара личен автомобил толкова много че да му използва живота на батерията ефективно, иначе просто купуваш и изхвърляш на боклука батерии които могат да свършат толкова много работа. Хората не могат да карат личните си коли постоянно, те трябва да работят, трябва да си почиват, няма да стоят затворени в колите и постоянно да зареждат и карат. Та как ще се заменят автомобилите с електромобили ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
От ЕС постоянно се налагат всевъзможни откровенни недомислици, така наречените евросонди за тези газови бутилки са точно такава откровенна грешка. В кутията на арматурата по принци се изпуска пропанбутана от предпазния клапан ако се повиши много налягането. Правилно ли е в нея да има бобина с клейми - студена връзка която за късмет може да искри, всяка крейма потенциално може. Това добре ли е измислено ?
Коментар
-
Електромобилите са мисия невъзможна, на никой не му трябва лична кола за да изминава с нея 150 хиляди километра на година, ако не сте разбрали новите батерии издържат на брой цикли които се равняват на изминати от електромобила 2 милиона и 300 хиляди километра. Никой не може да кара личен автомобил толкова много че да му използва живота на батерията ефективно, иначе просто купуваш и изхвърляш на боклука батерии които могат да свършат толкова много работа. Хората не могат да карат личните си коли постоянно, те трябва да работят, трябва да си почиват, няма да стоят затворени в колите и постоянно да зареждат и карат. Та как ще се заменят автомобилите с електромобили ?D.Y.F-091066
- 2 Харесвания
Коментар
-
https://money.bg/economics/kitay-izn...-dostigat.html
В линкчето пише за едни лоши хора, които опонират... Казват, че китайците разполагали с 33 кораба за износ на електромобили, ама не им достигали, та поръчали още 47 кораба, за да си изнасят електромобилите по света. С тия 47 - вече лапвали четвърт от световната търговия.
Аз тия неща (дето пишат в медиите) ги не вЕрвам, ама Тръмп защо се тревожи и не харесва китайчетата - идея се нЕмам.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Вероятно да. Аз за друго писах.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеОт неправилен монтаж е да е изгнила, прави конденз и той се отича, трябва да е поставена на подложки и да не опира в ламарината. При зареждане се охлажда и прави конденз.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеВсички стандарти които се налагат не са дело на хора които са си направили труда да помислят как изглеждат нещата от чисто техническа гледна точка. Например това изискване за подмяна на бутилките за пропанбутан при автомобилите, то е необмислено. Опасната част която може да предизвика инцидент не е самата бутилка, а това което се нарича арматура и има задача да спре запълването с газ така че да остане свободен обем, също при повишаване на налягането да се отвори клапан и да се изпусне газ в атмосферата - тези неща трябва да са изправни, а не бутилката много здрава. Ефекта от по здрава бутилка може да бъде само по силна експлозия, ако се случи такава. Евродсондите - арматурата с електромагнитен клапан въобще без коментар, съвършенно безполезно. Някой да е протестирал или да е казал нещо по въпроса дори не съм срещал.Last edited by Pyramid; 06.08.2024, 14:26.
Коментар
-
Всички стандарти които се налагат не са дело на хора които са си направили труда да помислят как изглеждат нещата от чисто техническа гледна точка. Например това изискване за подмяна на бутилките за пропанбутан при автомобилите, то е необмислено. Опасната част която може да предизвика инцидент не е самата бутилка, а това което се нарича арматура и има задача да спре запълването с газ така че да остане свободен обем, също при повишаване на налягането да се отвори клапан и да се изпусне газ в атмосферата - тези неща трябва да са изправни, а не бутилката много здрава. Ефекта от по здрава бутилка може да бъде само по силна експлозия, ако се случи такава. Евродсондите - арматурата с електромагнитен клапан въобще без коментар, съвършенно безполезно. Някой да е протестирал или да е казал нещо по въпроса дори не съм срещал.D.Y.F-091066
Коментар
-
Производството на електромобили е толкова малко, че Китай не може да подмени автомобилите в Света с електромобили. В момента са необходими 1000 години за да се сменят автомобилите с електромобили, това са 2 милиарда автомобили а някои ги дават 2.5 милиарда. Затова се карат автомобили дори на 35 годишна възраст в някои страни. Това нещо е мисия невъзможна. Производителите на коли с ДВГ са хиляди, производителите на електромобили много малко.D.Y.F-091066
Коментар
-
Тръмп е срещу всеки, който има електромобил, въпреки "приятелството" си с Мъск.
Интересно "бъдеще" очаква "зеления" бизнес в следващите няколко години.
За мен Тръмп вижда реалното предстоящо нашествие на китайците в тази област, въпреки контролът с митата, който може да осъществи.
https://carmarket.bg/drugi/trymp-e-p...avtomobil-9338
(позволих си да изкажа собствено мнение, което дразни някои от околните в публичния форум)
Все пак - пускам и линк, а наоколо са мои очаквания, а не - реално случващи се събития.
Коментар
Коментар