IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Глобалното затопляне мит или реалност?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение



    Можеш да зададеш въпроса си към учените в университета. Също - можеш и да оспориш някоя научна степен (ако имаш основания за това).

    Но, мисля си - нещо ги бъркаш двата щата: ти споменаваш "СВРЪХпроводници", а ТЕ ТИ говорят за свръхпроводящи магнити, НО И за "теристорите, включени в демпфиращата верига, която предпазва свръхпроводящите магнити"...

    Оставам с впечатлението, че тия (малко) са те изпреварили в познанията си в областта...

    Задай си въпросите и към Супертрейдъра. Сигурен съм, че има мнение, но неоснователно скромничи..., или ПОНЕ чака, за да го почерпиш.... така де, може да си има девиз - нещо от вида: "За мерси - не ме търси!"...


    На така наречените "свръхпроводящи магнити", ИМЕННО НАМОТКИТЕ СА СВРЪХПРОВОДЯЩИ. Някой дреме и не внимава. И гълта всякакви глупости, публикувани от невежи "журналисти"

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      ...абе, не бяха ли отСВРЪХпроводници тези електромагнити?


      Можеш да зададеш въпроса си към учените в университета. Също - можеш и да оспориш някоя научна степен (ако имаш основания за това).

      Но, мисля си - нещо ги бъркаш двата щата: ти споменаваш "СВРЪХпроводници", а ТЕ ТИ говорят за свръхпроводящи магнити, НО И за "теристорите, включени в демпфиращата верига, която предпазва свръхпроводящите магнити"...

      Оставам с впечатлението, че тия (малко) са те изпреварили в познанията си в областта...

      Задай си въпросите и към Супертрейдъра. Сигурен съм, че има мнение, но неоснователно скромничи..., или ПОНЕ чака, за да го почерпиш.... така де, може да си има девиз - нещо от вида: "За мерси - не ме търси!"...



      Коментар


      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
        Не разбирам това какво отношение има към каквото и да е. Високоенергетични неутрони (14MEV) предизвиквали дефекти в полупроводници... Не знам защо не съм нито стъписан, нито дори леко учуден.
        При облъчване с неутрони, атоми от силиция постепенно се превръщат във фосфор. Фосфорът е от 5-та група, сиреч, донорен примес. Съответно, освен увеличаване концентрацията на електрони, се вдига и времето на живот на токоносителите, стеснява p-n преходът, и може да се стигне до отказ за изключване на тиросгорите при преминаване през нулата (100 пъти в секунда) и голям БАБАДУМ. За капак, там потоците от радиация са милиони (да не е и повече) пъти над нормалния фон а значи, отказите са с милиони пъти по-вероятни от при нормална обстановка. Мазалото е пълно.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение

          Дори ДА СМЕ "леко учудени", търсим отговор на онова, което по някакви причини не разбираме..

          Не разбирайки идеята на налагащите ни "зелената" енергия, аз си обяснявам част от нещата така: свръхпроводящите магнити участват в процеса (осигуряват "прибирането" на плазмата в централната част на "поничката" (пардон на токамак-а)... Защо? Защото стените му няма да издържат на високата температура.

          Е, въпросните полупроводници са част от веригата.

          Сигурно може да се обясни много по-пълно.
          ...абе, не бяха ли отСВРЪХпроводници тези електромагнити?
          Last edited by Pyramid; 07.08.2024, 21:25.

          Коментар


          • Към 600 милиарда евро трябвали през следващите 6 години за мрежата за електромобили в ЕС. Покрай тази криза и бюджетни дупки тези пари няма откъде да ги набавят.
            Това оборудване не се произвеждало в Европа, ще се внесе от Китай и там ще изкарат половин трилион.
            Last edited by supertrader; 07.08.2024, 19:54.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


              Не разбирам това какво отношение има към каквото и да е. Високоенергетични неутрони (14MEV) предизвиквали дефекти в полупроводници... Не знам защо не съм нито стъписан, нито дори леко учуден.
              Дори ДА СМЕ "леко учудени", търсим отговор на онова, което по някакви причини не разбираме..

              Не разбирайки идеята на налагащите ни "зелената" енергия, аз си обяснявам част от нещата така: свръхпроводящите магнити участват в процеса (осигуряват "прибирането" на плазмата в централната част на "поничката" (пардон на токамак-а)... Защо? Защото стените му няма да издържат на високата температура.

              Е, въпросните полупроводници са част от веригата.

              Сигурно може да се обясни много по-пълно.
              Last edited by mikomikov; 07.08.2024, 17:48.

              Коментар


              • Pyramid, карат по 6 000 км на година, няма смисъл да е електричка. Те ако си вземат хибрид с малка батерия 10киловатчаса ще карат само на ток стига да има къде да заредят. И 10 киловатчаса се зареждат за час на бавна станция. Само че няма пари народа да си купи нови коли. Американците ги гледам и те карат някакви бангии, нали имат пари колкото искат, да раздадат на хората за по един нов хибрид поне.
                Ще вдигнат народа с тези прегледи на колите, а нахалството да задължат всички да си хвърлят над 15 годишните коли..работата върви на бунт.
                Маса гори изгоряха, маса СО набутаха в атмосферата, те за колите се сетиха. Тя идеята е да се продадат нови коли, с какво ще ги купи народа новите коли ? А и ние нито една кола не произвеждаме, какъв ни е на нас интереса..
                Last edited by supertrader; 07.08.2024, 17:11.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
                  https://www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0...82-501715.html

                  Нови постижения в правилната посока.


                  Не разбирам това какво отношение има към каквото и да е. Високоенергетични неутрони (14MEV) предизвиквали дефекти в полупроводници... Не знам защо не съм нито стъписан, нито дори леко учуден.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Как мислиш, мрежа с много мощни зарядни станции които да са насякъде по дефолт не може да се направи чисто технически. Понеже и метан не може да се закара навсякъде и ще го карат в бутилки до зарядната станция.
                    Метанът върви потръбитр от газовата компания. Няма.да стане отведнъж но, все някога, ще

                    Коментар


                    • https://www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0...82-501715.html

                      Нови постижения в правилната посока.

                      (моля, ако ще коментираме, опонентите да са по темата, след като имаме началните си - специфични - познания за термоядрения синтез, а не най-общо да опонираме с "компетентни" препратки и аналогии с темата за ... краставицата и краставичаря, който ни ги пробутва неусетно...)


                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Нов пазар: ЗА ГАЗОВИ ТУРБИНИ: към зарядите станции. Кога ги озори ел.зах4анванетонот мрежата, 8мат една подведена тръба с газ, включват газовата турбина и зареждат И от нея.
                        Как мислиш, мрежа с много мощни зарядни станции които да са насякъде по дефолт не може да се направи чисто технически. Понеже и метан не може да се закара навсякъде и ще го карат в бутилки до зарядната станция.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • bota156, няма къде да зареждат, тези които имат са минали на електромобили. Трябва да имат къде да зареждат и на тях им е изгодно без да ги карат ще минат на електромобили.
                          Това СО дето го мерят нищо не мерят, то е само на празен ход и нищо не означава. На празен ход може да е нула, катализатора да успява да го окисли този монооксид - да го изгори, защото той така работи - изгаря в него монооксида, но при движение и натоварване вече в двигателя влиза в пъти повече гориво и СО може да е много високо. На новите коли с турбо е много високо. Турбината вкарва кислород в двигателя така че да може да изгори добре по голямо количество гориво и да се получи по голяма мощност, обаче тя се задвижва от отработилите газове и винаги закъснява с подаване на повече - въздух, от който важен е кислорода. Ти СО много лесно ще го смъкнеш до нула, пускаш кислород допълнително в двигателя и ще имаш нула СО, уреда няма да го лови.
                          Last edited by supertrader; 07.08.2024, 10:23.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Няма проблем толкова с батерията за бързото зареждане колкото със станциите, те не могат да се захранват от мрежата в случай че са много и черпят голяма мощност. Опитват се да ги синхронизират да не клатят тока в мрежата, но това е непостижимо дори с опцията да управляват централно зарядния ток на тези станции. Значи остава единственно възможноста станциите да имат собствени мини електроцентрали и тока да се произвежда от преобразуване на друг вид енергия. В Китай са най много електромобилите и вече има отлив от тях, не ги искат и предпочитат колите с двигатели.
                            Нов пазар: ЗА ГАЗОВИ ТУРБИНИ: към зарядите станции. Кога ги озори ел.захранванетонот мрежата, имат една подведена тръба с газ, включват газовата турбина и зареждат И от нея. С малко но, все пак по-евтино, отколкото от мрежата.
                            Last edited by Pyramid; 07.08.2024, 15:12.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Различно, може да се направят такива с много дълъг живот. Може и еднодневки както са се впуснали да ги правят. Разликата с електромобилите е че може да не се ползва интензивно и ще му се унищожи оловния акумулатор. При електромобила колкото повече цикли направи батерията, толкова по ниска е цената на пробега.
                              интересно що бакшиши,баничарки не са с електромобили или са незначителен процент (0,х%).
                              Искат из градовете да няма замърсяване от коли - еми първо на таксита и баничарки дето по цял ден въртят САМО из града. Тирове само до околомръсното. После с ел. баничарки разнасят стоката - нал без пари с ток . ЗАБРАНА за тежки камиони и бусове да влизат в града. До метро, товарна гара и кой откъде е
                              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                                я кажи един двигател колко милиона километра е предвидено да измине в ОПТИМАЛЕН РЕЖИМ?
                                ...сега, ти дай дефиниция за "оптимален" и по кой показател: Мощност, кпд, чисти газове, степен на (не) износване, момент, махане, (не) образуване на нагар и т.н.. ОпасномПррдизвикателствомпускаш и гле'й само, какъв Отговор...

                                Коментар

                                Working...
                                X