IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

A1 - Измама?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от natalie321 Разгледай мнение
    Трябва редовно да следите кредитния си отчет, fnf за да се предпазите от измами.
    То в А1 следя всичко толкова под лупа,... че нямам търпение да ми изтече договора, понеже неми се плащат неустоките за още 6 месеца... но това не е нормално
    Повече от красива

    Коментар


    • Трябва редовно да следите кредитния си отчет, fnf за да се предпазите от измами.
      Last edited by natalie321; 20.11.2023, 11:55.

      Коментар


      • Честно казано, ако нямаха добро покритие на интернета.... въпреки, драмата, която имах и с него не бих ползвала услугите им
        Повече от красива

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ярък Разгледай мнение
          Преди 15 дни една сладкодумна чучулига ми предложи да се включа в техен план за ТВ и интернет. Най-добра цена в момента.
          Сегашния доставчик нещо не ми харесва с доста ниските скорости на интернета ( от време на време ) и реших да се включа към А1.
          Получих устройството и договора и чак тогава разбрах, че за ТВ ще трябва да ми дупчат жилището.
          Минах през офиса на графа и там една с надути джуки ме навика, че била на края на работния ден...Отидох на другия ден до офис в близкия мол и си казах проблема. Младежът ми разясни къде е грешката и ми предложи вариант, който чудесно ме устройва. Трябвало само да си върна устройството в офиса на фирмата, който ми го достави и че съм имал 2 дни до края на срока.
          Отидох, върнах неизползваното устройство, подписах се на протокола и всичко бе ок и без 1 ст разходи. Днес получих смс, че пратката е получена, договорът е развален и парите са ми сторнирани ...Направо ме стресираха с отличното обслужване.
          Как да не стана техен клиент ....?

          пп Не може само с плюене, трябва обективна оценка.


          Даааа, ама нее.....
          Получих фактура и гледам почти 20 лв отгоре..
          Отворих и виждам тези 20 лв са за нереализирания договор. Отивам на каса, че с разни ботове и автомати не се разбирам и споделям за казуса...
          Ми даа, нали имаме разходи по издаване на картата, па макар и да не съм я бил разпечатал...
          Убаво, плащам и повече не ме търси....Няма да мина на тяхната услуга,ще си разваля договора за телефона, въпреки неустойката и край с тях....
          Извинете, ако съм заблудил някого с предния пост !

          Коментар


          • Ох и аз имам свеж случай с тях - купувам рутер за интернет. Този рутер няма такса за местене - викам супер. Ще пътувам ще имам силен нет. Този рутер няма нужда от допълнителна карта за роуминг, няма такса - вече в Гърция може да се ползва. И аз имам такъв, казва въпросния служител. Взех го, убедиха ме... В България нета супер, обиколяме, работата върви, нет има. Стигам в Гърция.... един голям среден пръст от А1. Нито има опция за роуминг, нито може да се ползва по някакъв начин в ЕС.
            Та не бъдете като мен и не им вярвайте, какво ви говорят.
            Повече от красива

            Коментар


            • Не им се връзвайте на сладките приказки - искат да ви преметнат, поне в повечето случаи.

              Коментар


              • Преди 15 дни една сладкодумна чучулига ми предложи да се включа в техен план за ТВ и интернет. Най-добра цена в момента.
                Сегашния доставчик нещо не ми харесва с доста ниските скорости на интернета ( от време на време ) и реших да се включа към А1.
                Получих устройството и договора и чак тогава разбрах, че за ТВ ще трябва да ми дупчат жилището.
                Минах през офиса на графа и там една с надути джуки ме навика, че била на края на работния ден...Отидох на другия ден до офис в близкия мол и си казах проблема. Младежът ми разясни къде е грешката и ми предложи вариант, който чудесно ме устройва. Трябвало само да си върна устройството в офиса на фирмата, който ми го достави и че съм имал 2 дни до края на срока.
                Отидох, върнах неизползваното устройство, подписах се на протокола и всичко бе ок и без 1 ст разходи. Днес получих смс, че пратката е получена, договорът е развален и парите са ми сторнирани ...Направо ме стресираха с отличното обслужване.
                Как да не стана техен клиент ....?

                пп Не може само с плюене, трябва обективна оценка.



                Коментар


                • Първоначално изпратено от Bailor Разгледай мнение
                  Всички мобилни оператори са проблемни, но А1, са най-уникалните боклуци на пазара на мобилни услуги!!!! Преди повече от 10г., ми се удаде възможност да избера номер на дъщеря ми с рожденната й дата. Подадох заявление за пренос на номера към друг оператор и съответното заявление за прекратяване на договора в А1 drift hunters. За "късмет", прекратяването на договора се случи в ден неделя, а номерът към новия оператор още не беше пренесен и от там ми казаха, че още сигурно се води към А1, където вече беше изключен. Посетихме офис на А1 в Sky city, където един служител, полуидиот, взе да ме убеждава, че след, като съм подал заявление за прекратяване на договора, автоматично губя и номера. Опитах се да му обясня, че е идиот по вежлив начин и, че има европейска директива, според, която номера следва човека, а не някакъв оператор. Той настояваше за същото и дъщеря ми много се разстрои. Мислех да пусна жалба до КРС, но слава Богу чак във вторник, щерката получи съобщение, че номера е пренесен. Как ги обучават тези в А1, неандерталци ли наемат за телефонисти и запознават ли ги с европейските директиви за пренос на номер, който си е на конкретна личност, не на шибан оператор?

                  Разбирам вашето разочарование от служителя на А1, който очевидно не е бил добре запознат с правилата за преносимост на номера. Наистина съгласно европейските регулации, абонатният номер принадлежи на клиента, а не на оператора.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от sagitarius_d Разгледай мнение
                    Здравейте,

                    Преди малко получих емайл от А1 че има успещна регистрация на моят акаунт. Видях че някой е поръчал телефон на изплащане за 23 вноски от моят акаунт.

                    Проблемът е че аз не живея в България. Този акаунт не е ползван от 10- 11 години. И е регистриран когато си взех предплатен телефон преди 11 години докато бях в България за няколко седмици. Не мисля че има друга информация за мен освен емайл адрес. Така че не знам как така са отворили кредит и продали телефон на някой и са го свързали с мой акаунт. Това звучи невероятно.

                    Аз не съм поръчвал нищо.

                    Веднага писах емайл на А1. Очаквам да чуя от тях обратно. Опитах се да им звънна, но телефона им не работи от Щатите. +35988123

                    Чудя се да някой друг е имал такива проблеми с А1, и такива подобни измами. И как са ги разрешили.


                    Изтекли са данни от служител на компанията - относно адреса на електронната поща.

                    Основната ти мисъл трябва да бъде: има ли сключен договор, в който едната страна си ти, а другата - въпросното дружество?

                    Казваш, че не си сключвал такъв договор.

                    Няма никакви основания някой "да поръча" услуга, нито пък да получи услуга, работейки с уникалните твои лични данни. С какъв документ се легитимира?

                    Все пак, допускаме, че (с помощта на служител) - някак е минала процедурата. Оставяме встрани проблема, че въпросният служител е поставил сам главата си в торбата, за работодателя не мислим.

                    При всичко това (някак е получен телефон от някого), услугата почва да тече... Как почва да тече? Би трябвало да бъдат платени някакви суми (по договор, който не съществува?!?)

                    При хипотезата - договор съществува (от некоректен служител) - следва въпрос: а КОЙ е платил РЕАЛНО първоначалните вноски?

                    Никой ли не ги е платил?

                    Щом никой не е платил нищо (дори договор да има!) - условията по този договор се прекратяват.

                    Не виждам никаква възможност някой да сключи договор, веднага да получи някакъв уред (телефон) - и да не плати НИЩО, поне първа вноска.

                    ..........

                    Другата линия, по която разсъждаваш: хипотетично - поддържаш сметка в българска банка, от която преди време си наредил някакви периодични плащания.

                    За да почнат нови плащания от тази сметка, отново е необходимо да сключиш НОВ договор. Проверяваш има ли плащане (без да си нареждал нови разсрочени плащания). Ясно е, че такива плащания не би трябвало да има.

                    Ако все пак има такива преводи - отново некоректен служител, което вече граничи с абсурд...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      Непрекъснато получавам от булбанк и още някоя банка имейли че акаунта ми е блокиран, да се обадя на ............ от разни други тъпанари също, включително от моят имейл съм си изпращал писма че съм се хванал да мастурбирам и че трябва да си платя ......... евро. Еб......... им майката. Ако не си давал адрес и други данни да си еб........ майките

                      Последното беше че съм платил 2 пъти една и съща сума в някакъв онлайн магазин и да си дам сметката за да я върнат
                      Phishing.

                      Коментар


                      • Всички мобилни оператори са проблемни, но А1, са най-уникалните боклуци на пазара на мобилни услуги!!!! Преди повече от 10г., ми се удаде възможност да избера номер на дъщеря ми с рожденната й дата. Подадох заявление за пренос на номера към друг оператор и съответното заявление за прекратяване на договора в А1. За "късмет", прекратяването на договора се случи в ден неделя, а номерът към новия оператор още не беше пренесен и от там ми казаха, че още сигурно се води към А1, където вече беше изключен. Посетихме офис на А1 в Sky city, където един служител, полуидиот, взе да ме убеждава, че след, като съм подал заявление за прекратяване на договора, автоматично губя и номера. Опитах се да му обясня, че е идиот по вежлив начин и, че има европейска директива, според, която номера следва човека, а не някакъв оператор. Той настояваше за същото и дъщеря ми много се разстрои. Мислех да пусна жалба до КРС, но слава Богу чак във вторник, щерката получи съобщение, че номера е пренесен. Как ги обучават тези в А1, неандерталци ли наемат за телефонисти и запознават ли ги с европейските директиви за пренос на номер, който си е на конкретна личност, не на шибан оператор?

                        Коментар


                        • Най -вероятно е измама

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от sagitarius_d Разгледай мнение
                            Здравейте,

                            Преди малко получих емайл от А1 че има успещна регистрация на моят акаунт. Видях че някой е поръчал телефон на изплащане за 23 вноски от моят акаунт.

                            Проблемът е че аз не живея в България. Този акаунт не е ползван от 10- 11 години. И е регистриран когато си взех предплатен телефон преди 11 години докато бях в България за няколко седмици. Не мисля че има друга информация за мен освен емайл адрес. Така че не знам как така са отворили кредит и продали телефон на някой и са го свързали с мой акаунт. Това звучи невероятно.

                            Аз не съм поръчвал нищо.

                            Веднага писах емайл на А1. Очаквам да чуя от тях обратно. Опитах се да им звънна, но телефона им не работи от Щатите. +35988123

                            Чудя се да някой друг е имал такива проблеми с А1, и такива подобни измами. И как са ги разрешили.
                            звъни веднага на оператор.КАКВА е тази рег ? кой акаунт ? в магазиниете често хитруват

                            Коментар


                            • точно така виж си първо дали не е фишинг атака. А най-добре дирекно ДЕЛ
                              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                              Коментар


                              • Непрекъснато получавам от булбанк и още някоя банка имейли че акаунта ми е блокиран, да се обадя на ............ от разни други тъпанари също, включително от моят имейл съм си изпращал писма че съм се хванал да мастурбирам и че трябва да си платя ......... евро. Еб......... им майката. Ако не си давал адрес и други данни да си еб........ майките

                                Последното беше че съм платил 2 пъти една и съща сума в някакъв онлайн магазин и да си дам сметката за да я върнат

                                Коментар

                                Working...
                                X