IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

A1 - Измама?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

    Ще ги видим колко са бързи.
    Върнах един ЮПС за поправка и ми го върнаха "ремонтиран" в насипно състояние. Добре че го отворих при куриера и го върнах. И вече 20 дена от емаг ни вест ни кост - само си пиша и псувам съпорта им. От понеделник са в КЗП и те не са се обадили
    Да докладвам развитието.
    Псуването на емаг доведе до резултат - на 40-ден ми върнаха парите. След 2 месеца КЗП се сети да си мръдне задника. Ама са се обаждали на емаг, щот некво шефче ми звъня да пита дали съм доволен и искаше официално да им върна мейл че нямам повече претенции.
    Бях добро момче . 1 седмица след моя мейл от КЗП ми писаха че случая е приключен ....

    Абе като ви звънят случайни по талафона що вдигате? А като вдигнете не мое ли да псувате още по добре ако разговора се записва. Вече чакам като ги напсувам няколко пъти как ТЕ затварят е не аз
    Last edited by bota156; 24.09.2024, 08:50.
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • И аз имам съвсем прясна случка. Звъянт неспирно за преподписване на договор. Отивам да видя какви подаръци ще имам. Слушалки - най- новия модел, с дълга батерия, ала - бала. Безплатни. Дават ми договора, а цената на случашките в първите 3 месеца ми е включена в таксата. Вдигнах лек скандал, че това не е безвъзмезден подарък, а нагло мошеничество и лъжа. Отказах да подновя договора с тях и сега ще бъда на стенд бай и ще се ослушвам...
      I dream

      Коментар


      • Първоначално изпратено от astervil Разгледай мнение
        Поредната измама на А1: Сурвакат те с нов/по скъп/ договор,без да си там,без твоя подпис и без копие от договора,но си плащаш като поп всеки месец "новия"договор! Няма да ги оставя лесно тия професионални мошеници!

        Аз също следя за развитието на тази така "болна"за мен тема!
        Повече от красива

        Коментар


        • Първоначално изпратено от astervil Разгледай мнение
          Поредната измама на А1: Сурвакат те с нов/по скъп/ договор,без да си там,без твоя подпис и без копие от договора,но си плащаш като поп всеки месец "новия"договор! Няма да ги оставя лесно тия професионални мошеници!
          Кажи ако имаш успех

          Коментар


          • Направо не знам какви хора са тези дето звънят по телефоните - толкова нагли и безцеремонни

            Коментар


            • Поредната измама на А1: Сурвакат те с нов/по скъп/ договор,без да си там,без твоя подпис и без копие от договора,но си плащаш като поп всеки месец "новия"договор! Няма да ги оставя лесно тия професионални мошеници!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Ани Василева Разгледай мнение

                Дори вече не иска да ги коментирам, че пулсът ми рязко се вдига.
                И аз съм вдигнала ръце от тях. Но, останалите конкуренти не са с много по- добри условия и услуги за съжаление.
                Повече от красива

                Коментар


                • Първоначално изпратено от August Разгледай мнение

                  А1 са мизерници. Самоволно немотивирано вдигане на цени при одъртели услуги без подобрения, изненадващи такси различни през различни месеци...това при другите го няма!!
                  Да не говорим, какво може да ти се случи, ако решиш да ги смениш.
                  Дори вече не иска да ги коментирам, че пулсът ми рязко се вдига.
                  I dream

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Моабет да става Разгледай мнение

                    Не да ги защитавам, но и Виваком са същите. За Yetel не мога да кажа нищо само защото не съм им бил клиент.
                    Докато бяха Ментел съм писал даже оплакване до комисията за защита на клиентите. Но те явно смятат "клиенти" само членовете на комисията и ги защитават от допълнителна работа. Вместо да вникнат във финансовата страна на проблема който имам с оператора прехвърлиха въпроса към комисията за радиоразпръскване. Проблема беше елементарен при договорен лимит на месечната сметка 100 лв бяха натрупали на телефона на детето 340 лв.
                    А1 са мизерници. Самоволно немотивирано вдигане на цени при одъртели услуги без подобрения, изненадващи такси различни през различни месеци...това при другите го няма!!
                    Да не говорим, какво може да ти се случи, ако решиш да ги смениш.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Моабет да става Разгледай мнение

                      Не да ги защитавам, но и Виваком са същите. За Yetel не мога да кажа нищо само защото не съм им бил клиент.
                      Докато бяха Ментел съм писал даже оплакване до комисията за защита на клиентите. Но те явно смятат "клиенти" само членовете на комисията и ги защитават от допълнителна работа. Вместо да вникнат във финансовата страна на проблема който имам с оператора прехвърлиха въпроса към комисията за радиоразпръскване. Проблема беше елементарен при договорен лимит на месечната сметка 100 лв бяха натрупали на телефона на детето 340 лв.
                      Да, аз не казвам, че са само те, но бях потърпевша от тях цели 2 пъти. Няма да имат оправия никога!

                      I dream

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от 1984- Разгледай мнение

                        Посочените комисии вече ще са по–бързи
                        https://www.kzp.bg/bg/novini/meldungen/6798728466.php
                        Номенклатурните им шефове подписали... меморандум
                        Госпожата от комисията по хазарт, КФН, сега и потребителят ще оправи.
                        Господинът с изтеклия мандат и самонаградил се с над 60 хил.лв.има този професионален път

                        29.12.2017 г. - 23.11.2018 г. - Агенция Митници – Директор дирекция „Информационни системи и аналитични дейности“,

                        30.10.2017 г. - 29.12.2017 г. - Агенция Митници –Директор дирекция „Стратегически анализи и прогнози“

                        01.07.2015 г. - 30.10.2017 г. - БДЖ- Пътнически превози, Ръководител отдел „Информационни технологии“

                        01.07.1991 г. - 20.11.2013 г. - МВР, Директор на дирекция „Комуникационни и информационни системи“

                        01.10.1983 г. - 30.06.1991 г. - Окръжно управление на съобщенията - София
                        Ще ги видим колко са бързи.
                        Върнах един ЮПС за поправка и ми го върнаха "ремонтиран" в насипно състояние. Добре че го отворих при куриера и го върнах. И вече 20 дена от емаг ни вест ни кост - само си пиша и псувам съпорта им. От понеделник са в КЗП и те не са се обадили
                        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Моабет да става Разгледай мнение

                          Докато бяха Ментел съм писал даже оплакване до комисията за защита на клиентите. Но те явно смятат "клиенти" само членовете на комисията и ги защитават от допълнителна работа. Вместо да вникнат във финансовата страна на проблема който имам с оператора прехвърлиха въпроса към комисията за радиоразпръскване. Проблема беше елементарен при договорен лимит на месечната сметка 100 лв бяха натрупали на телефона на детето 340 лв.
                          Посочените комисии вече ще са по–бързи
                          https://www.kzp.bg/bg/novini/meldungen/6798728466.php
                          Номенклатурните им шефове подписали... меморандум
                          Госпожата от комисията по хазарт, КФН, сега и потребителят ще оправи.
                          Господинът с изтеклия мандат и самонаградил се с над 60 хил.лв.има този професионален път

                          29.12.2017 г. - 23.11.2018 г. - Агенция Митници – Директор дирекция „Информационни системи и аналитични дейности“,

                          30.10.2017 г. - 29.12.2017 г. - Агенция Митници –Директор дирекция „Стратегически анализи и прогнози“

                          01.07.2015 г. - 30.10.2017 г. - БДЖ- Пътнически превози, Ръководител отдел „Информационни технологии“

                          01.07.1991 г. - 20.11.2013 г. - МВР, Директор на дирекция „Комуникационни и информационни системи“

                          01.10.1983 г. - 30.06.1991 г. - Окръжно управление на съобщенията - София

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Ани Василева Разгледай мнение
                            За А1 не искам да чувам. Имах такива проблеми с тях. От 1 година не съм техен клиент, предсрочно бях платила оставащите вноски да се откача от там и получих писмо, че имам незаплатени задължение на номера. Добре, че умишлено бчх запазила касовия бон и такъв скандал вдигнах. Само като ги чуя и косата ми настръхва,
                            Не да ги защитавам, но и Виваком са същите. За Yetel не мога да кажа нищо само защото не съм им бил клиент.
                            Докато бяха Ментел съм писал даже оплакване до комисията за защита на клиентите. Но те явно смятат "клиенти" само членовете на комисията и ги защитават от допълнителна работа. Вместо да вникнат във финансовата страна на проблема който имам с оператора прехвърлиха въпроса към комисията за радиоразпръскване. Проблема беше елементарен при договорен лимит на месечната сметка 100 лв бяха натрупали на телефона на детето 340 лв.
                            Ако знаех какво да препоръчам щях да съм по-богат

                            Коментар


                            • За А1 не искам да чувам. Имах такива проблеми с тях. От 1 година не съм техен клиент, предсрочно бях платила оставащите вноски да се откача от там и получих писмо, че имам незаплатени задължение на номера. Добре, че умишлено бчх запазила касовия бон и такъв скандал вдигнах. Само като ги чуя и косата ми настръхва,
                              I dream

                              Коментар


                              • Ами, отървали сте се с малко нерви и малко пари. Имали сте късмет. Браво
                                Повече от красива

                                Коментар

                                Working...
                                X