IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

A1 - Измама?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Моабет да става Разгледай мнение

    Не да ги защитавам, но и Виваком са същите. За Yetel не мога да кажа нищо само защото не съм им бил клиент.
    Докато бяха Ментел съм писал даже оплакване до комисията за защита на клиентите. Но те явно смятат "клиенти" само членовете на комисията и ги защитават от допълнителна работа. Вместо да вникнат във финансовата страна на проблема който имам с оператора прехвърлиха въпроса към комисията за радиоразпръскване. Проблема беше елементарен при договорен лимит на месечната сметка 100 лв бяха натрупали на телефона на детето 340 лв.
    А1 са мизерници. Самоволно немотивирано вдигане на цени при одъртели услуги без подобрения, изненадващи такси различни през различни месеци...това при другите го няма!!
    Да не говорим, какво може да ти се случи, ако решиш да ги смениш.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Моабет да става Разгледай мнение

      Не да ги защитавам, но и Виваком са същите. За Yetel не мога да кажа нищо само защото не съм им бил клиент.
      Докато бяха Ментел съм писал даже оплакване до комисията за защита на клиентите. Но те явно смятат "клиенти" само членовете на комисията и ги защитават от допълнителна работа. Вместо да вникнат във финансовата страна на проблема който имам с оператора прехвърлиха въпроса към комисията за радиоразпръскване. Проблема беше елементарен при договорен лимит на месечната сметка 100 лв бяха натрупали на телефона на детето 340 лв.
      Да, аз не казвам, че са само те, но бях потърпевша от тях цели 2 пъти. Няма да имат оправия никога!

      I dream

      Коментар


      • Първоначално изпратено от 1984- Разгледай мнение

        Посочените комисии вече ще са по–бързи
        https://www.kzp.bg/bg/novini/meldungen/6798728466.php
        Номенклатурните им шефове подписали... меморандум
        Госпожата от комисията по хазарт, КФН, сега и потребителят ще оправи.
        Господинът с изтеклия мандат и самонаградил се с над 60 хил.лв.има този професионален път

        29.12.2017 г. - 23.11.2018 г. - Агенция Митници – Директор дирекция „Информационни системи и аналитични дейности“,

        30.10.2017 г. - 29.12.2017 г. - Агенция Митници –Директор дирекция „Стратегически анализи и прогнози“

        01.07.2015 г. - 30.10.2017 г. - БДЖ- Пътнически превози, Ръководител отдел „Информационни технологии“

        01.07.1991 г. - 20.11.2013 г. - МВР, Директор на дирекция „Комуникационни и информационни системи“

        01.10.1983 г. - 30.06.1991 г. - Окръжно управление на съобщенията - София
        Ще ги видим колко са бързи.
        Върнах един ЮПС за поправка и ми го върнаха "ремонтиран" в насипно състояние. Добре че го отворих при куриера и го върнах. И вече 20 дена от емаг ни вест ни кост - само си пиша и псувам съпорта им. От понеделник са в КЗП и те не са се обадили
        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Моабет да става Разгледай мнение

          Докато бяха Ментел съм писал даже оплакване до комисията за защита на клиентите. Но те явно смятат "клиенти" само членовете на комисията и ги защитават от допълнителна работа. Вместо да вникнат във финансовата страна на проблема който имам с оператора прехвърлиха въпроса към комисията за радиоразпръскване. Проблема беше елементарен при договорен лимит на месечната сметка 100 лв бяха натрупали на телефона на детето 340 лв.
          Посочените комисии вече ще са по–бързи
          https://www.kzp.bg/bg/novini/meldungen/6798728466.php
          Номенклатурните им шефове подписали... меморандум
          Госпожата от комисията по хазарт, КФН, сега и потребителят ще оправи.
          Господинът с изтеклия мандат и самонаградил се с над 60 хил.лв.има този професионален път

          29.12.2017 г. - 23.11.2018 г. - Агенция Митници – Директор дирекция „Информационни системи и аналитични дейности“,

          30.10.2017 г. - 29.12.2017 г. - Агенция Митници –Директор дирекция „Стратегически анализи и прогнози“

          01.07.2015 г. - 30.10.2017 г. - БДЖ- Пътнически превози, Ръководител отдел „Информационни технологии“

          01.07.1991 г. - 20.11.2013 г. - МВР, Директор на дирекция „Комуникационни и информационни системи“

          01.10.1983 г. - 30.06.1991 г. - Окръжно управление на съобщенията - София

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Ани Василева Разгледай мнение
            За А1 не искам да чувам. Имах такива проблеми с тях. От 1 година не съм техен клиент, предсрочно бях платила оставащите вноски да се откача от там и получих писмо, че имам незаплатени задължение на номера. Добре, че умишлено бчх запазила касовия бон и такъв скандал вдигнах. Само като ги чуя и косата ми настръхва,
            Не да ги защитавам, но и Виваком са същите. За Yetel не мога да кажа нищо само защото не съм им бил клиент.
            Докато бяха Ментел съм писал даже оплакване до комисията за защита на клиентите. Но те явно смятат "клиенти" само членовете на комисията и ги защитават от допълнителна работа. Вместо да вникнат във финансовата страна на проблема който имам с оператора прехвърлиха въпроса към комисията за радиоразпръскване. Проблема беше елементарен при договорен лимит на месечната сметка 100 лв бяха натрупали на телефона на детето 340 лв.
            Ако знаех какво да препоръчам щях да съм по-богат

            Коментар


            • За А1 не искам да чувам. Имах такива проблеми с тях. От 1 година не съм техен клиент, предсрочно бях платила оставащите вноски да се откача от там и получих писмо, че имам незаплатени задължение на номера. Добре, че умишлено бчх запазила касовия бон и такъв скандал вдигнах. Само като ги чуя и косата ми настръхва,
              I dream

              Коментар


              • Ами, отървали сте се с малко нерви и малко пари. Имали сте късмет. Браво
                Повече от красива

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Silveto Разгледай мнение

                  ПОТРЕСАВАЩО е меко казано! В близките няколко години очаквам нови задължения към Тях, независимо, че всичко е изплатено, само и само да нямам никога повече взимане - даване с тях. Нагли и безочливи са.
                  Аз нямам отношение с Йетел от 3години, обаче в пощата на дъщеря ми, изпратили заплашително писмо, че, ако не платя до края на февруари, ще ме дадат на ЧСИ. Щерката, като никоя 20 годишна,решила веднъж да отвори пощата. Видяла писмото ми звъни уплашено, щото срока беше изтекъл с 20 дни. Моментално платих и слава Богу,не бях предаден на ЧСИ!!!! А, ако тя не си беше отворила още пощата?????? 11лв. Някакво си задължение след прекратяване на договора, за което даже не питах за какво е.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Zeifod Разгледай мнение

                    Май наистина са за чаЛ! Какво стана със старомодното "изключване" на услугата, докато не си платиш?! Потресаващо!
                    ПОТРЕСАВАЩО е меко казано! В близките няколко години очаквам нови задължения към Тях, независимо, че всичко е изплатено, само и само да нямам никога повече взимане - даване с тях. Нагли и безочливи са.
                    Повече от красива

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Silveto Разгледай мнение
                      За 2 неплатени такси за Интернет А1 автоматично те дават на колекторска фирма.
                      И това им била практиката, независимо, че имаш договор с тях.

                      ​​Пазете се от Мтел и бягайте от тях!!!!!
                      Май наистина са за чаЛ! Какво стана със старомодното "изключване" на услугата, докато не си платиш?! Потресаващо!

                      Коментар


                      • За 2 неплатени такси за Интернет А1 автоматично те дават на колекторска фирма.
                        И това им била практиката, независимо, че имаш договор с тях.

                        ​​Пазете се от Мтел и бягайте от тях!!!!!
                        Повече от красива

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от AF Debugger Разгледай мнение

                          Който те кандардиса си пише бонуси, че довел клиент. Така държат търговците на каишка. Иначе гладни ще останат
                          Кажи им че ще ги сменяш и ще започнат с реверансите
                          Да остават гладни, ....аман от техните лъжи и загуба на време от обяснения като зазвънят.
                          Повече от красива

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от vanio tanov Разгледай мнение
                            Имам повече от година до края на договора и почнаха да звънят...Няма такива досадници.
                            Който те кандардиса си пише бонуси, че довел клиент. Така държат търговците на каишка. Иначе гладни ще останат
                            Кажи им че ще ги сменяш и ще започнат с реверансите

                            Коментар


                            • Имам повече от година до края на договора и почнаха да звънят...Няма такива досадници.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ярък Разгледай мнение

                                Даааа, ама нее.....
                                Получих фактура и гледам почти 20 лв отгоре..
                                Отворих и виждам тези 20 лв са за нереализирания договор. Отивам на каса, че с разни ботове и автомати не се разбирам и споделям за казуса...
                                Ми даа, нали имаме разходи по издаване на картата, па макар и да не съм я бил разпечатал...
                                Убаво, плащам и повече не ме търси....Няма да мина на тяхната услуга,ще си разваля договора за телефона, въпреки неустойката и край с тях....
                                Извинете, ако съм заблудил някого с предния пост !


                                Пак се самоцитирам.....
                                Получих сметка от 160 лв като неустойка....
                                Исках да ми покажат договора, който съм подписал електронно. Нямали такава услуга и бла-бла...
                                Платих си дължимото и повече никога !!!
                                Никога !

                                Коментар

                                Working...
                                X