Първоначално изпратено от Julius_BG
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
A1 - Измама?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от vanio tanov Разгледай мнениеНаправо не знам какви хора са тези дето звънят по телефоните - толкова нагли и безцеремонни
Една ми вика - провеждаме събитие в центъра на Варна, за колко минути пита можете да дойдете.
Казвам ѝ - аз съм близо - в Каспичан, а тя: Значи до 15 мин. можете.
Айде, сайонара!
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Да докладвам развитието.
Псуването на емаг доведе до резултат - на 40-ден ми върнаха парите. След 2 месеца КЗП се сети да си мръдне задника. Ама са се обаждали на емаг, щот некво шефче ми звъня да пита дали съм доволен и искаше официално да им върна мейл че нямам повече претенции.
Бях добро момче . 1 седмица след моя мейл от КЗП ми писаха че случая е приключен ....
Абе като ви звънят случайни по талафона що вдигате? А като вдигнете не мое ли да псувате още по добре ако разговора се записва. Вече чакам като ги напсувам няколко пъти как ТЕ затварят е не азПовече от красива
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Ще ги видим колко са бързи.
Върнах един ЮПС за поправка и ми го върнаха "ремонтиран" в насипно състояние. Добре че го отворих при куриера и го върнах. И вече 20 дена от емаг ни вест ни кост - само си пиша и псувам съпорта им. От понеделник са в КЗП и те не са се обадили
Псуването на емаг доведе до резултат - на 40-ден ми върнаха парите. След 2 месеца КЗП се сети да си мръдне задника. Ама са се обаждали на емаг, щот некво шефче ми звъня да пита дали съм доволен и искаше официално да им върна мейл че нямам повече претенции.
Бях добро момче . 1 седмица след моя мейл от КЗП ми писаха че случая е приключен ....
Абе като ви звънят случайни по талафона що вдигате? А като вдигнете не мое ли да псувате още по добре ако разговора се записва. Вече чакам като ги напсувам няколко пъти как ТЕ затварят е не азLast edited by bota156; 24.09.2024, 08:50.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 1 like
Коментар
-
И аз имам съвсем прясна случка. Звъянт неспирно за преподписване на договор. Отивам да видя какви подаръци ще имам. Слушалки - най- новия модел, с дълга батерия, ала - бала. Безплатни. Дават ми договора, а цената на случашките в първите 3 месеца ми е включена в таксата. Вдигнах лек скандал, че това не е безвъзмезден подарък, а нагло мошеничество и лъжа. Отказах да подновя договора с тях и сега ще бъда на стенд бай и ще се ослушвам...I dream
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от astervil Разгледай мнениеПоредната измама на А1: Сурвакат те с нов/по скъп/ договор,без да си там,без твоя подпис и без копие от договора,но си плащаш като поп всеки месец "новия"договор! Няма да ги оставя лесно тия професионални мошеници!
Аз също следя за развитието на тази така "болна"за мен тема!Повече от красива
Коментар
-
Първоначално изпратено от astervil Разгледай мнениеПоредната измама на А1: Сурвакат те с нов/по скъп/ договор,без да си там,без твоя подпис и без копие от договора,но си плащаш като поп всеки месец "новия"договор! Няма да ги оставя лесно тия професионални мошеници!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Ани Василева Разгледай мнение
Дори вече не иска да ги коментирам, че пулсът ми рязко се вдига.Повече от красива
Коментар
-
Първоначално изпратено от August Разгледай мнение
А1 са мизерници. Самоволно немотивирано вдигане на цени при одъртели услуги без подобрения, изненадващи такси различни през различни месеци...това при другите го няма!!
Да не говорим, какво може да ти се случи, ако решиш да ги смениш.I dream
Коментар
-
Първоначално изпратено от Моабет да става Разгледай мнение
Не да ги защитавам, но и Виваком са същите. За Yetel не мога да кажа нищо само защото не съм им бил клиент.
Докато бяха Ментел съм писал даже оплакване до комисията за защита на клиентите. Но те явно смятат "клиенти" само членовете на комисията и ги защитават от допълнителна работа. Вместо да вникнат във финансовата страна на проблема който имам с оператора прехвърлиха въпроса към комисията за радиоразпръскване. Проблема беше елементарен при договорен лимит на месечната сметка 100 лв бяха натрупали на телефона на детето 340 лв.
Да не говорим, какво може да ти се случи, ако решиш да ги смениш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Моабет да става Разгледай мнение
Не да ги защитавам, но и Виваком са същите. За Yetel не мога да кажа нищо само защото не съм им бил клиент.
Докато бяха Ментел съм писал даже оплакване до комисията за защита на клиентите. Но те явно смятат "клиенти" само членовете на комисията и ги защитават от допълнителна работа. Вместо да вникнат във финансовата страна на проблема който имам с оператора прехвърлиха въпроса към комисията за радиоразпръскване. Проблема беше елементарен при договорен лимит на месечната сметка 100 лв бяха натрупали на телефона на детето 340 лв.
I dream
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от 1984- Разгледай мнение
Посочените комисии вече ще са по–бързи
https://www.kzp.bg/bg/novini/meldungen/6798728466.php
Номенклатурните им шефове подписали... меморандум
Госпожата от комисията по хазарт, КФН, сега и потребителят ще оправи.
Господинът с изтеклия мандат и самонаградил се с над 60 хил.лв.има този професионален път
29.12.2017 г. - 23.11.2018 г. - Агенция Митници – Директор дирекция „Информационни системи и аналитични дейности“,
30.10.2017 г. - 29.12.2017 г. - Агенция Митници –Директор дирекция „Стратегически анализи и прогнози“
01.07.2015 г. - 30.10.2017 г. - БДЖ- Пътнически превози, Ръководител отдел „Информационни технологии“
01.07.1991 г. - 20.11.2013 г. - МВР, Директор на дирекция „Комуникационни и информационни системи“
01.10.1983 г. - 30.06.1991 г. - Окръжно управление на съобщенията - София
Върнах един ЮПС за поправка и ми го върнаха "ремонтиран" в насипно състояние. Добре че го отворих при куриера и го върнах. И вече 20 дена от емаг ни вест ни кост - само си пиша и псувам съпорта им. От понеделник са в КЗП и те не са се обадилиНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
Коментар