IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Kак се работи в една фирма в България

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Все още ли сте там на работа, Стабимир9191? Дават до другия край на България да им се шие и пробват да не плащат.
    Last edited by djuliana; 21.10.2018, 00:22.

    Коментар


    • В крайна сметка хората са си виновни,че им бачкат и се ебават с тях. Колко български фирми плащат минимални заплати,а другото под масата. Осигуряват на минимум, няма извънредно заплащане,докато чужденците ( без шивашките фирми) плащат всичко. Нашето е порнография. Що запалтите на международните шофьори са по 3 бона и нагоре, щото няма кадри. Като не се бачка за робовладелеца ще смени малко плочата. Но за всичко са и виновни селяндурите идващи по градовете готови на всичко за 500 лв

      Коментар


      • [QUOTE=national power;n3029372]

        Виж са няма проблем да се работи повече от 8 часа.Проблема е че робовладелците във България не плащат този труд а трябва да го плащат двойно щото е извънреден.

        Е тая приказка отдавна свърши...в Германия от 8 ия до 10 ия час ти плащат 25% и после те пращат да си одиш...съботата също 25 % ....другите опции вече ги нема .

        Коментар


        • Попаднах на списък с водещи компании http://www.gbg.bg/link/goto/287397 , дали са водещи?)
          Свободни работни места от водещи компании в България: Всички обяви за работа в България VIVACOM Обяви за работ...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
            Не всеки се стреми към по мощен и по евтин автомобил.Някои се стремим към по други автомобили
            Не се заяждам. Само да уточня за не разбралите метафората, че този автомобил в зависимост от ценностите на индивида може да бъде заменен от всичко, включително и нематериални неща.
            Няма абсолютна истина!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от stanis Разгледай мнение
              Не точно така. Проблемите са два и лошото е че и двата са в кошницата на работодателя.
              1. Много голяма част от работодателите не знаят как да формират работната заплата на работника, а единственото което взимат под внимание е как върви пазара на труда в момента намалено с 10%. Би трябвало да има голяма разлика между работодател и робовладелец, но в БГ не е така.
              2. Работника винаги е неудовлетворен /дали от правителството, дали от wc-то в работата/ и съответно иска компенсация в пари.
              Съгласен съм, но мисля, че казаното от теб не омаловажава и другите проблеми, които съм посочил

              Коментар


              • Първоначално изпратено от VP Разгледай мнение
                Изненадан съм, че се хванахте за заплатата от примера на Баровеца. Има достатъчно индустрии, в които можеш да изкарваш 1/4 милион на година. От топ IT фирми, инвестиционни банки, адвокатски кантори, одитори. Без да включвам свободните професии. Разбира се, говорим за управленско ниво кадри в топ компании, но тук го изкарахте че е невъзможно. Може част от заплатата да е под формата на бонуси. Но има и служители, подчертавам служители, които могат и над милион да си докарат на година. Разбира се, на разположение си денонощно и се състаряваш доста бързо, но впрос на избор.

                Иначе, да ви дам моя пример - взимам по мое мнение много добра заплата по БГ стандартите. Над въпросните 3К, които обсъждахте. Отпуска се взима ако работата позволява. Случвало ми се да съм в отпуска и да работя. Има дни, в които не знам от къде да почна и обикновено 12 часа не стигат. Има и спокойни дни. Шефовете са повече от пичове и са благодарни за усилията, също с цифрово изражение. Може да си направя устата и да кажа кодексът на труда казва 8 часа, а пък аз онзи ден бях 12. Но не виждам смисъл да го правя. Отношението също е важно. Можеше и да съм си бил шута въпреки парите, ако не бяха свестни хора.

                В България не сме достатъчно богати и продуктивни да се оповаваме на кодекса на труда. Повечето хора, дори аз понякога, мислим, че заслужаваме повече, често без покритие и реална преценка.

                Кодексът на труда трябва да предпазва най-долните слоеве на обществото от експлоатация, какъвто е случаят в началото на темата. Но не и да се смята, че който кара хората да работят повече от 8 часа е робовладелец. Нещата не са толко прости.

                В някои европейски страни има 2 разновидности на трудовия договор.
                - 8 часа на ден + всеки час отгоре се заплаща и има таван на броя часове отгоре годишни.
                - all-in договор, в който се пзариш за пари, но после не се оплакваш от дълги часове. Обикновено високоплатените служители са в тая категория.
                Въпрос на избор.
                Виж са няма проблем да се работи повече от 8 часа.Проблема е че робовладелците във България не плащат този труд а трябва да го плащат двойно щото е извънреден.Да не говорим за осигуровки работно облекло условия на труд отношение към хората.Е затова са робовладелци.Иначе ако си имаш частен бизнес работи си колко искаш ама не мисли че работника ти е длъжен.На мен ми се е случва редовно по време на жътви оране и други земеделски работи да работя по три четири денонощия почти без почивка..Примерно 19 часа работа и пет сън но това аз го решавам за себе си.Не мога да принуждавам други да работят така мога да помоля като казвам колко плащам ако са съгласни работят и така...

                Коментар


                • Изненадан съм, че се хванахте за заплатата от примера на Баровеца. Има достатъчно индустрии, в които можеш да изкарваш 1/4 милион на година. От топ IT фирми, инвестиционни банки, адвокатски кантори, одитори. Без да включвам свободните професии. Разбира се, говорим за управленско ниво кадри в топ компании, но тук го изкарахте че е невъзможно. Може част от заплатата да е под формата на бонуси. Но има и служители, подчертавам служители, които могат и над милион да си докарат на година. Разбира се, на разположение си денонощно и се състаряваш доста бързо, но впрос на избор.

                  Иначе, да ви дам моя пример - взимам по мое мнение много добра заплата по БГ стандартите. Над въпросните 3К, които обсъждахте. Отпуска се взима ако работата позволява. Случвало ми се да съм в отпуска и да работя. Има дни, в които не знам от къде да почна и обикновено 12 часа не стигат. Има и спокойни дни. Шефовете са повече от пичове и са благодарни за усилията, също с цифрово изражение. Може да си направя устата и да кажа кодексът на труда казва 8 часа, а пък аз онзи ден бях 12. Но не виждам смисъл да го правя. Отношението също е важно. Можеше и да съм си бил шута въпреки парите, ако не бяха свестни хора.

                  В България не сме достатъчно богати и продуктивни да се оповаваме на кодекса на труда. Повечето хора, дори аз понякога, мислим, че заслужаваме повече, често без покритие и реална преценка.

                  Кодексът на труда трябва да предпазва най-долните слоеве на обществото от експлоатация, какъвто е случаят в началото на темата. Но не и да се смята, че който кара хората да работят повече от 8 часа е робовладелец. Нещата не са толко прости.

                  В някои европейски страни има 2 разновидности на трудовия договор.
                  - 8 часа на ден + всеки час отгоре се заплаща и има таван на броя часове отгоре годишни.
                  - all-in договор, в който се пзариш за пари, но после не се оплакваш от дълги часове. Обикновено високоплатените служители са в тая категория.
                  Въпрос на избор.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от mailoff Разгледай мнение
                    Масово работодателите не вникват в дълбочина в работата и затова се получава конфликт. Един служител гърби за 10 и получава по-малко пари от 5 от тях. После напуска и работодателят остава с мързеливите кадри. Ако служителя поиска повече пари преди да се реши да напуска почват да го товарят още и още. А то си има капацитет човек.
                    СЪщевременно работодателите имат огромни други разходи по служителите си, които остават неоценени от работника, който в масовия случай е там "за едни пари". Инвестиции, данъци, осигуровки.
                    Разбирателството се крие в умен работодател, приятелски настроен, разбиращ, интересуващ се от проблемите в самия процес на работа + лоялен работни (такива животни мисля че са на изчезване)
                    Не точно така. Проблемите са два и лошото е че и двата са в кошницата на работодателя.
                    1. Много голяма част от работодателите не знаят как да формират работната заплата на работника, а единственото което взимат под внимание е как върви пазара на труда в момента намалено с 10%. Би трябвало да има голяма разлика между работодател и робовладелец, но в БГ не е така.
                    2. Работника винаги е неудовлетворен /дали от правителството, дали от wc-то в работата/ и съответно иска компенсация в пари.

                    Коментар


                    • Масово работодателите не вникват в дълбочина в работата и затова се получава конфликт. Един служител гърби за 10 и получава по-малко пари от 5 от тях. После напуска и работодателят остава с мързеливите кадри. Ако служителя поиска повече пари преди да се реши да напуска почват да го товарят още и още. А то си има капацитет човек.
                      СЪщевременно работодателите имат огромни други разходи по служителите си, които остават неоценени от работника, който в масовия случай е там "за едни пари". Инвестиции, данъци, осигуровки.
                      Разбирателството се крие в умен работодател, приятелски настроен, разбиращ, интересуващ се от проблемите в самия процес на работа + лоялен работни (такива животни мисля че са на изчезване)

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от компас Разгледай мнение
                        Доста точно.
                        Виждам, че са се позаформили двата лагера: на работниците и на работодателите.
                        Въпроса е изключително дълбок и сложен.
                        Според мен, сключването на трудов договор, по своята същност значително се различава от сключването на какъвто и да е друг договор, за покупко продажба на стока или услуга.Специфичното е, че предмета на сделката е човешки труд и в резултат на тази сделка се пораждат трайни /за периода на валидност на договора/
                        междуличностни взаимоотношения /емоции/ между работника и работодателя, за които е трудно да се намерят надеждни, качествени и количествени измерители.По тази причина това няма как да бъде отразено и в самия договор.Нормално е работодателя да се стреми да закупи повече и по-качествен труд на по-ниска цена, както и работника да продаде своя труд на по-висока цена така, както всеки от нас се стреми да си закупи по-мощен, по-луксозен и по-икономичен автомобил за възможно най-ниската цена.Много е важно договора да бъде с точни и ясни параметри и за двете страни - срок, работно време, отпуск и т.н., както и работника да получи длъжностна характеристика.Ще кажете, че всички го знаем и ще бъдете прави.Проблема е, че не го осъзнаваме и типично по български и работници и работодатели се правим на хитреци /Не говоря за изключенията, те винаги съществуват, но са изключения/.А в края на краищата и двата субекта са на един и същ кораб.Е вярно, единия е на предната палуба, а другия на задната, затова са различни гледните им точки и когато единия е вперил поглед на изток, другия гледа на запад и обратното, но без който и да е от тях кораба ще потъне.Кормилото обаче е в тези на предната палуба. Не го ли осъзнаят, чакат ги трудни времена.
                        Не всеки се стреми към по мощен и по евтин автомобил.Някои се стремим към по други автомобили

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от rrado Разгледай мнение
                          Ясно е, че който иска да успее и да просперира финансово, трябва да работи. Това всеки сам го решава за себе си според обстановката, обстоятелствата, навиците си, уменията си, очаквания и т.н.
                          Според мен основният казус е, че има редица работодатели, които очакват да работиш когато има работа и колкото трябва за да я свършиш, пък искат и плащат като за 8 часа.
                          Когато някой иска резултати, лоялност, висок професианализъм, както и да почиваш, когато на него му е удобно, то този някой трябва да заплаща според съответния си висок стандарт.
                          Не знам обаче, дали си давате сметка, че непрекъснатата ангажираност изтощава персонала физически и емоционално и той губи най-важната си характеристика ... работоспособността си.
                          Доста точно.
                          Виждам, че са се позаформили двата лагера: на работниците и на работодателите.
                          Въпроса е изключително дълбок и сложен.
                          Според мен, сключването на трудов договор, по своята същност значително се различава от сключването на какъвто и да е друг договор, за покупко продажба на стока или услуга.Специфичното е, че предмета на сделката е човешки труд и в резултат на тази сделка се пораждат трайни /за периода на валидност на договора/
                          междуличностни взаимоотношения /емоции/ между работника и работодателя, за които е трудно да се намерят надеждни, качествени и количествени измерители.По тази причина това няма как да бъде отразено и в самия договор.Нормално е работодателя да се стреми да закупи повече и по-качествен труд на по-ниска цена, както и работника да продаде своя труд на по-висока цена така, както всеки от нас се стреми да си закупи по-мощен, по-луксозен и по-икономичен автомобил за възможно най-ниската цена.Много е важно договора да бъде с точни и ясни параметри и за двете страни - срок, работно време, отпуск и т.н., както и работника да получи длъжностна характеристика.Ще кажете, че всички го знаем и ще бъдете прави.Проблема е, че не го осъзнаваме и типично по български и работници и работодатели се правим на хитреци /Не говоря за изключенията, те винаги съществуват, но са изключения/.А в края на краищата и двата субекта са на един и същ кораб.Е вярно, единия е на предната палуба, а другия на задната, затова са различни гледните им точки и когато единия е вперил поглед на изток, другия гледа на запад и обратното, но без който и да е от тях кораба ще потъне.Кормилото обаче е в тези на предната палуба. Не го ли осъзнаят, чакат ги трудни времена.
                          Няма абсолютна истина!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от retro_69 Разгледай мнение
                            И к"во?!Тия първи,втори,трети и не знам си кои пилоти летят по 100 СТО часа седмично ли?!?!?!?!!?!Това са над 14 часа на ден,без почивен ден!!!!Баце ,що не провериш колко часа има право да кара един шофьор на ТИР за денонощие!!!Човече,тия ограничения не са наложени ,щото работодателите-капиталисти изпитват огромни угризения и съжаления,че работниците работят толкова много,а защото има огромна опасност техните служители,под въздействие на умората и намалената им работоспособност да натворят такива лайна,без извинение,че цялата им компания да иде по дяволите...А бе ти би ли си качил на самолет ,дето пилота му лети по 14 часа на ден ,целогодишно,без почивка?!?!
                            Първо се съмнявам че видния инвеститор има акъл да разбере какво си му написал...Явно приятелят му не е тираджия а конгресмен.То и за да лъжеш трябва акъл

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от barovec Разгледай мнение
                              wtf е тая скапана компания дето ще си листне заплатите на високвалифицираните работници на официалния сайт

                              незнам що си мислите, че всичко може да се научи от интернет .., или от някъв скапан университет..., има неща които не ги пише никъде...

                              в същата компания втори пилот се разписва на около $18к;първи на около $23к.И това е без огромните превилегии - като безплатна къща например!!!

                              естествено моя приятел не се разписва на такива суми..., ама и ония са му фанали цаката.., да не мислите че те там не чели Американскиот кодексо на трудо:
                              като искаш да ме караш да работа по 100 часа, да ме дигаш в 2 сутринта щот некаф тъп мехоко о..рал раотта - запушваш ми устата с бонуси

                              просто конкретен пример за човек който не само е станал роб на работата си.., той е едно цяло с нея

                              всичко е въпрос на личен избор!!!
                              И к"во?!Тия първи,втори,трети и не знам си кои пилоти летят по 100 СТО часа седмично ли?!?!?!?!!?!Това са над 14 часа на ден,без почивен ден!!!!Баце ,що не провериш колко часа има право да кара един шофьор на ТИР за денонощие!!!Човече,тия ограничения не са наложени ,щото работодателите-капиталисти изпитват огромни угризения и съжаления,че работниците работят толкова много,а защото има огромна опасност техните служители,под въздействие на умората и намалената им работоспособност да натворят такива лайна,без извинение,че цялата им компания да иде по дяволите...А бе ти би ли си качил на самолет ,дето пилота му лети по 14 часа на ден ,целогодишно,без почивка?!?!

                              Коментар


                              • Ако обичате, придържайте се към темата.
                                रादोस्त

                                Коментар

                                Working...
                                X