IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Премахване на изискването за целогодишното шофиране на фарове през деня

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от RedBot Разгледай мнение
    Малоумник се чувствам всеки път, когато съм с най-тъмните слънчеви очила и се сетя, че не съм пуснал фаровете. Но от друга страна, как да се прецизира в закона, колко мрачно трябва да е за да се кара на фарове??
    Така и не видях статистически данни от карането на фарове ПТПтата да са намалели.
    Извън населените места трябва да остане каране на фарове.
    Аз и преди извън града си карах на фарове, за МОЯ безопасност.
    И не мога да разбера онези ТЪПИ шофьори, които в сумрак или при намалена видимост карат без фарове. Това е опит за самоубийство.
    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
      Ей тва е най-големия виц, който съм чувал за себе си Аз - фен на Тиквуня ? Питай Стамболов и вагиналната гъбичка по въпроса

      Но съм фен на безопасността . При това, признавам си, напълно побъркан на тема безопасност. Това е професионално изкривяване. Поради тази причина карам един от най-безопасните автомобили в света, стриктно извършвам всякаво обслужване и смяна на части. Не жаля пари за най-хубавите и скъпи гуми. В колата ми задължително всеки пътник се запасва с колана, независимо на коя седалка е и на колко малко разстояние ще се пътува. Сам си спирам незабавно колата от движение дори при единичен отказ на система, важна за безопасността. Нямам газ в къщата си и няма да имам. Също така, твърдя, че автомобилите с газ трябва категорично да бъдат забранени, а още по-добре и бензиновите. Трябва да останат само дизели и електрически.
      За колите на газ си прав. Те са бързоходни бомби, но за бензиновите прекаляваш.
      То и икономически е невъзможно, защото вредите ще са повече от ползите. При дестилацията на нефта освен дизел, керосин и други по-тежки деривати се получава и бензин. Какво ще го правиш него?
      Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Малоумник се чувствам всеки път, когато съм с най-тъмните слънчеви очила и се сетя, че не съм пуснал фаровете. Но от друга страна, как да се прецизира в закона, колко мрачно трябва да е за да се кара на фарове??
        Така и не видях статистически данни от карането на фарове ПТПтата да са намалели.
        Last edited by RedBot; 14.08.2014, 22:20.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Babbitt Разгледай мнение
          За сумрачни целогодишно страни като Великобритания Холъндия или Швеция е нормално, но в слънчева лятна България е пълен потрес да се кара на фарове.
          За велосипеди управлявани от брокер/к/и фаровете са пълен потрес и не са задължителни!!
          "Инвестирането" в НИ с кредит е "чиста пИчалба" или "отрицателна доходност"!!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mr_crash Разгледай мнение
            Наистина ти хлопат дъските ...
            Така е. Но като се има предвид къде работя - трябва да си щастлив от този факт
            He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
              Ей тва е най-големия виц, който съм чувал за себе си Аз - фен на Тиквуня ? Питай Стамболов и вагиналната гъбичка по въпроса

              Но съм фен на безопасността . При това, признавам си, напълно побъркан на тема безопасност. Това е професионално изкривяване. Поради тази причина карам един от най-безопасните автомобили в света, стриктно извършвам всякаво обслужване и смяна на части. Не жаля пари за най-хубавите и скъпи гуми. В колата ми задължително всеки пътник се запасва с колана, независимо на коя седалка е и на колко малко разстояние ще се пътува. Сам си спирам незабавно колата от движение дори при единичен отказ на система, важна за безопасността. Нямам газ в къщата си и няма да имам. Също така, твърдя, че автомобилите с газ трябва категорично да бъдат забранени, а още по-добре и бензиновите. Трябва да останат само дизели и електрически.
              Наистина ти хлопат дъските ...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от kefala Разгледай мнение
                Нети е върл фен на Баце и затова не поглежда там!!!
                Ей тва е най-големия виц, който съм чувал за себе си Аз - фен на Тиквуня ? Питай Стамболов и вагиналната гъбичка по въпроса

                Но съм фен на безопасността . При това, признавам си, напълно побъркан на тема безопасност. Това е професионално изкривяване. Поради тази причина карам един от най-безопасните автомобили в света, стриктно извършвам всякаво обслужване и смяна на части. Не жаля пари за най-хубавите и скъпи гуми. В колата ми задължително всеки пътник се запасва с колана, независимо на коя седалка е и на колко малко разстояние ще се пътува. Сам си спирам незабавно колата от движение дори при единичен отказ на система, важна за безопасността. Нямам газ в къщата си и няма да имам. Също така, твърдя, че автомобилите с газ трябва категорично да бъдат забранени, а още по-добре и бензиновите. Трябва да останат само дизели и електрически.
                He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от КАПИТАНА Разгледай мнение
                  Дай някакво доказателство или факт, че фаровете през деня спасяват човешки живот. Едва ли ще можеш. Ако спазваш правилата за движение и ограниченията на скоростта в града би ли обяснил с какво са полезни включени фарове при средна скорост от 25 км/ч и 70% от времето за придвижване, прекарано в чакане по светофари?
                  Точно в това е проблемът, с който се боря - поради безсилието си КАТ наказва всички шофьори с въвеждането на такива безсмислени мерки. Така е и в много други области, където администрацията е слаба.
                  Казах че предотвратяват много инциденти, защото колата с включени фарове намаля времето в което осъзнаваш какъв е този обект, означава че се движи, привлича вниманието, вижда се от далече независимо от цвета и.
                  Много по лесно ми е да преценя с каква скорост се движи като забележа фаровете от по-голямо разстояние. При завои с ограничена видимост, например дървета, фаровете проблясват между дърветата, ако са изключени нищо не се вижда.

                  Колко да се натовари акумулатора? Аз досега не съм имал проблем а колата ми си ги включва от доста преди да стане такъв закона. И един акумулатор на 3-4 години по скъпо ли е от поправка на броня, врати, калник или в най-лошият случай телесни повреди?
                  Мнението изразява лична позиция, не е препоръка или съвет.

                  Коментар


                  • И аз съм ЗА ОТМЯНА на карането целогодишно на фарове. Освен акумулаторите, се скапват и алтернаторите. А и печелят производителите на лампи. Чудя се, те дали не са бутнали едно "рамо" при лобирането за тъкъв закон така повсеместно из Европата?...

                    И аз съм забелязал, че мозъка на човек започва да свиква с всичко "светещо", но и започва да игнорира "несветещи" обекти и е по-опасно така, мисля аз. А и как се измарят очите от постоянно светене в очите....


                    П.С. Забравих да добавя и за другата супер тъпа простотия - смяна на лятно и зимно часово време. Малеее, това пък как ме дразни, няма да ви казвам...
                    Last edited by d333; 14.08.2014, 18:04.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от dsx500 Разгледай мнение
                      Що за глупава тема, светлините предотвратяват много инциденти. Независимо дали в населено място или извън, колите се забелязват много по-лесно.

                      Няма как къси светлини да заслепят някой през деня!
                      Дай някакво доказателство или факт, че фаровете през деня спасяват човешки живот. Едва ли ще можеш. Ако спазваш правилата за движение и ограниченията на скоростта в града би ли обяснил с какво са полезни включени фарове при средна скорост от 25 км/ч и 70% от времето за придвижване, прекарано в чакане по светофари?
                      Точно в това е проблемът, с който се боря - поради безсилието си КАТ наказва всички шофьори с въвеждането на такива безсмислени мерки. Така е и в много други области, където администрацията е слаба.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                        Един път да сме на едно мнение.
                        При около 250 слънчеви дни годишно е ненужно, а понякога и опасно да се кара постоянно на фарове.
                        Опасността идва главно от онези, които не са си включили фаровете и има голяма вероятност да бъдат забелязани късно. Случвало ми се е при мрачен ден. Всички карат на фарове, само някой смотаняк с незабележима кола е забравил. И понеже съзнанието на водача е настроено да вижда светлини, то може да го забележиш късно.
                        Това е така, и на мен ми се случва, просто трябват по-високи глоби.
                        Мнението изразява лична позиция, не е препоръка или съвет.

                        Коментар


                        • Що за глупава тема, светлините предотвратяват много инциденти. Независимо дали в населено място или извън, колите се забелязват много по-лесно.

                          Няма как къси светлини да заслепят някой през деня!
                          Мнението изразява лична позиция, не е препоръка или съвет.

                          Коментар


                          • Мен са ме спирали в населено място и са ме карали да ги загася. Знаците след тунелите също са факт.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Bango Разгледай мнение
                              В съседна Гърция карането на къси светлини е забранено. Даже на изхода на тунелите има знаци със задраскани къси светлини.
                              Тва не е вярно.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Черкезов Разгледай мнение
                                [SIZE="3"]ако автомобила е без фарове много късно го виждам, дори и с по-малка скорост да карам.
                                ]
                                Че то за това си има очила. Фарове не ти трябват

                                Коментар

                                Working...
                                X