IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Премахване на изискването за целогодишното шофиране на фарове през деня

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от RedBot Разгледай мнение
    Малоумник се чувствам всеки път, когато съм с най-тъмните слънчеви очила и се сетя, че не съм пуснал фаровете. Но от друга страна, как да се прецизира в закона, колко мрачно трябва да е за да се кара на фарове??
    Така и не видях статистически данни от карането на фарове ПТПтата да са намалели.
    Такива статистически данни няма как да видиш, защото откакто се въведоха фаровете през деня в България, ПТП-тата всъщност са ........се увеличили

    Ако не знаете да ви споделя - в Австрия е имало опит преди години да се въведат задължително фарове през деня, който опит е завършил с пълен провал и отмяна на изискването в закона през 2008 поради увеличение на ПТП-тата с 12.2%.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ceneto Разгледай мнение
      аз пък съм забелязал, че по някой път шофьорите на автомобили със статут на по- безопасни - успяват да сътворят доста опасни маневри, все едно въпросите по безопасността приключват с избора на автомобил
      п.с. кой автомобил е достатъчно безопасен за да може да го притежаваш
      Saab
      He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

      Коментар


      • Твърдо ЗА карането с включени светлини.Който кара извънградско,знае ,че и преди да ни задължът,90% от водачите караха с включени светлини през деня.ДОБРОВОЛНО.

        Коментар


        • emos
          Първоначално изпратено от emos Разгледай мнение
          .А колкото до фаровете твърдо за.Един идиот инвеститор да спасят пак е от полза.
          Съгласен! Дори и идиотът да е против палене на фаровете
          Jesus saves! Moses invests!!! (This is not a recommendation, just an old NYC graffiti)

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mr_crash Разгледай мнение
            Аз и сега си карам без фарове денем.
            Имам 3-4 фиша ама не ми пука особено, нов акумулатор е 100 кинта,
            по-евтино ми е да плащам глоби...
            Пък който иска да си кара денем с фарове...
            Интересно аргументиранеТа колко казваш ти струват глобите, и колко се хАби акумулаторът ако шофираш година СЪС запалени фарове през деня? Щото едва ли шофираш повече от час-два дневно, нали

            И не мога да разбера онези ТЪПИ шофьори, които в сумрак или при намалена видимост карат без фарове. Това е опит за самоубийство.
            Добави И убийство,
            Jesus saves! Moses invests!!! (This is not a recommendation, just an old NYC graffiti)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от kev Разгледай мнение
              +1

              И за друго веднага се сетих - Максимална скорост 50 в населено място и задължителен колан, защо!? При положение примерно че за таксиметрови шофьори и бременни жени отпада задължението
              Why have you chosen such a high front impact test speed?
              By carrying out frontal impact tests at 64km/h (about 40 mph) we are simulating a car impacting a similar sized car where both cars are travelling the same speed of 55 km/h. This speed has been shown by accident studies to address a high proportion of fatal and severe injury accidents.
              Източник.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                Тц. Приусът не притежава достатъчна пасивна безопасност за да може да ми бъде кола Верно живея в изтръпнал филм, ама това е професионално изкривяване. Но има и по-зле от мен. На един бивш колега (пенсионер вече) бойлерът му вкъщи беше с три независими системи за безопасност, базирани на различен физически принцип. Радвай се, че има такива идиоти като мен, щото така можеш да спиш спокойно ....
                аз пък съм забелязал, че по някой път шофьорите на автомобили със статут на по- безопасни - успяват да сътворят доста опасни маневри, все едно въпросите по безопасността приключват с избора на автомобил
                п.с. кой автомобил е достатъчно безопасен за да може да го притежаваш
                “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

                Коментар


                • Първоначално изпратено от 0ldman Разгледай мнение
                  През абсолютно светлата част на деня, особено в хубавите дни е АБСУРДНО да имаме задължението да караме със светлини (не ни купуват нито крушки, нито акумулатори, НО е повод за почерпка на едни хора, дето като спират коли само за това мислят). Но при дъжд, и намалена видимост шофьорите нямат тая КУЛТУРА, а тя е като другите- да дават мигач МНОГО по далеч от застрояване при светофар (а не вече като завиват) и достатъчно при изпреварване. И да си гледат по огледалата, а не по телефоните, и да не засичат...
                  Та, Аз гласувах да се премахне изискването!
                  Както в градовете не нужно човек задължително да слага колан в улички с до 50 км/ч!
                  И ТЕЗИ 2 неща могат да се променят много лесно! Могат да останат в закона, но с вътрешна наредба, ОПОВЕСТЕНА ВСЕНАРОДНО, да не се спират и санкционират за подобни нарушения при обстоятелствата които споменах...
                  за каква култура претендираш, като разсъжденията за колана ти са същите, като на хората които ги мързи да дават мигач.
                  един въпрос 50км/ч малка скорост ли е, а ако се ударят челно две коли с по 50км/ч как предпочиташ да бъдеш без колан или със?
                  “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Big6ha Разгледай мнение
                    Пали сутринта по една вощеница на
                    светеца закрилник на шофьорите и принасяи жертва младо агне и тогава пали Приуса, ебаси в изтръпналия филм живееш.
                    Тц. Приусът не притежава достатъчна пасивна безопасност за да може да ми бъде кола Верно живея в изтръпнал филм, ама това е професионално изкривяване. Но има и по-зле от мен. На един бивш колега (пенсионер вече) бойлерът му вкъщи беше с три независими системи за безопасност, базирани на различен физически принцип. Радвай се, че има такива идиоти като мен, щото така можеш да спиш спокойно ....
                    He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Big6ha Разгледай мнение
                      Без да се обиждаш и с цялото ми уважение, но на хората в пенсия или със затихващи функции не трябва да се позволява да карат нещо по различно от ръчна количка на вилата или стар пикап на село в опит да изчистят кочината на прАсето.
                      Аз съм за забрана за шофиране за колежките със светла коса.

                      Коментар


                      • gigow

                        Какво каране на фарове в светлата част на деня когато слънцето се е облещило ? Тия акъл имат ли или са кухи кратуни ? Нищо не трябва да остава, това безобразие трябва да спре - амат от некадърници и малоумници. Ф Униформи, тъпанари..и безмозъчни мутри с евросредства в джоба.
                        Last edited by supertrader; 15.08.2014, 00:55.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • През абсолютно светлата част на деня, особено в хубавите дни е АБСУРДНО да имаме задължението да караме със светлини (не ни купуват нито крушки, нито акумулатори, НО е повод за почерпка на едни хора, дето като спират коли само за това мислят). Но при дъжд, и намалена видимост шофьорите нямат тая КУЛТУРА, а тя е като другите- да дават мигач МНОГО по далеч от застрояване при светофар (а не вече като завиват) и достатъчно при изпреварване. И да си гледат по огледалата, а не по телефоните, и да не засичат...
                          Та, Аз гласувах да се премахне изискването!
                          Както в градовете не нужно човек задължително да слага колан в улички с до 50 км/ч!
                          И ТЕЗИ 2 неща могат да се променят много лесно! Могат да останат в закона, но с вътрешна наредба, ОПОВЕСТЕНА ВСЕНАРОДНО, да не се спират и санкционират за подобни нарушения при обстоятелствата които споменах...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                            Извън населените места трябва да остане каране на фарове.
                            Аз и преди извън града си карах на фарове, за МОЯ безопасност.
                            И не мога да разбера онези ТЪПИ шофьори, които в сумрак или при намалена видимост карат без фарове. Това е опит за самоубийство.
                            Без да се обиждаш и с цялото ми уважение, но на хората в пенсия или със затихващи функции не трябва да се позволява да карат нещо по различно от ръчна количка на вилата или стар пикап на село в опит да изчистят кочината на прАсето.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                              Ей тва е най-големия виц, който съм чувал за себе си Аз - фен на Тиквуня ? Питай Стамболов и вагиналната гъбичка по въпроса

                              Но съм фен на безопасността . При това, признавам си, напълно побъркан на тема безопасност. Това е професионално изкривяване. Поради тази причина карам един от най-безопасните автомобили в света, стриктно извършвам всякаво обслужване и смяна на части. Не жаля пари за най-хубавите и скъпи гуми. В колата ми задължително всеки пътник се запасва с колана, независимо на коя седалка е и на колко малко разстояние ще се пътува. Сам си спирам незабавно колата от движение дори при единичен отказ на система, важна за безопасността. Нямам газ в къщата си и няма да имам. Също така, твърдя, че автомобилите с газ трябва категорично да бъдат забранени, а още по-добре и бензиновите. Трябва да останат само дизели и електрически.
                              Пали сутринта по една вощеница на
                              светеца закрилник на шофьорите и принасяи жертва младо агне и тогава пали Приуса, ебаси в изтръпналия филм живееш.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                                Извън населените места трябва да остане каране на фарове.
                                Аз и преди извън града си карах на фарове, за МОЯ безопасност.
                                И не мога да разбера онези ТЪПИ шофьори, които в сумрак или при намалена видимост карат без фарове. Това е опит за самоубийство.
                                +1

                                И за друго веднага се сетих - Максимална скорост 50 в населено място и задължителен колан, защо!? При положение примерно че за таксиметрови шофьори и бременни жени отпада задължението

                                Коментар

                                Working...
                                X