IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Премахване на изискването за целогодишното шофиране на фарове през деня

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bpst Разгледай мнение
    Аз карам с колан и запалени фарове от 1999 г. - преди да станат задължителни.
    Една крушка не ми е изгоряла даже, а колана не се изтърква от употреба!
    Само човек без грам разум може да не ползва колан и фарове!

    По пътищата е КАСАПНИЦА!! Нали слушате новините???
    И като пусне някой състезател фаровете си и изведнъж става безопасен водач, така ли?.... Я не ме разсмивай....
    Лудите и с фарове и без фарове си правят едно и също - карат бързо, изпреварват на опасни места, нареждат се най-отпред на светофарите, изпреварвайки цялата колона, защото са най-големите тарикати и т.н. и т.н. ....

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Plamkata_76 Разгледай мнение
      Всеки си решава сам за себе си, но аз съм на мнение, че карането на фарове има смисъл и това е изброено в няколко от постовете назад, да не ги повтаряме. Изказвания от рода на това, че някой печели от крушки и акумолатори са тъпи. Аз за 8 години съм сменил акумолатор само веднъж. Крушка за къси светлини по веднъж в година (по една, много странно се редуват ). Сигурно и детските столчета и те нямат смисъл за някой, щото и те са задължителни, щото да има за какво да ни глобяват. А и да ни ги продават естествено. Всяка превантивна мярка е полезна при толкова идиоти по пътищата.
      Аз карам с колан и запалени фарове от 1999 г. - преди да станат задължителни.
      Една крушка не ми е изгоряла даже, а колана не се изтърква от употреба!
      Само човек без грам разум може да не ползва колан и фарове!

      По пътищата е КАСАПНИЦА!! Нали слушате новините???
      "Инвестирането" в НИ с кредит е "чиста пИчалба" или "отрицателна доходност"!!

      Коментар


      • Да се премахне. Закон ли е, не ми го хвалете !!!

        Добър закон е само отмененият закон.

        Добър закон, но закон.
        Баба ме научи на много неща.
        tnm

        Коментар


        • Всеки си решава сам за себе си, но аз съм на мнение, че карането на фарове има смисъл и това е изброено в няколко от постовете назад, да не ги повтаряме. Изказвания от рода на това, че някой печели от крушки и акумолатори са тъпи. Аз за 8 години съм сменил акумолатор само веднъж. Крушка за къси светлини по веднъж в година (по една, много странно се редуват ). Сигурно и детските столчета и те нямат смисъл за някой, щото и те са задължителни, щото да има за какво да ни глобяват. А и да ни ги продават естествено. Всяка превантивна мярка е полезна при толкова идиоти по пътищата.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
            Ей много разбирачи пак се навъдиха. Човек без колан е опасен за другите в колата. Дете без колан е още по-опасно - тялото му лети като снаряд. Има много доказани случаи, когато при катастрофа пътник без колан е нанесъл тежки наранявания на другите пътници, които са били с колани. Що се отнася до това, че в градски условия (ниски) няма нужда от колан - това е голяма заблуда. В моето семейство има два такива случая - преди около 30 години майка ми счупи с главата си предното стъкло при челен удар между две коли, всяка движеща се с не повече от 30 км/ч. Отсрещният заобикаляше бавно спрял автобус и навлезе в моята лента, а аз бях току що завил надясно от голям булевард и не бях още набрал скорост. Случаят с жена ми е още по-брутален, защото показва, че без колан можеш да пострадаш дори без да има ПТП. В София, на бул Дондуков (знаете каакъв е паважа там и колко "бързо" можеш да караш) тя се вози на предната седалка до съдружника си. В това време от странична уличка излиза някакво такси и засича колата им. Шофьорът набива внезапно спирачки за да не удари засеклия го автомобил и жена ми троши с главата си предното стъкло. Между колите няма удар. Та така за НЕползването на колани в градски условия ....
            Преди около 30 години, веднъж баща ми се прибира охлузен и одран от работа. Пред служебната кола, внезапно, изскача дете и шофьорът, няма избор, скача на спирачката. Детето остава невредимо, шофьорът, т.к. се е държал здраво за волана-също но, баща ми, който мразеше колани, излетял през стъклото и се тупнал пред капака.Убити нямаше, пострада на тати самолюбието и оттогава си слагаше най-съвестно каиша. Сам.
            Та, такива работи.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
              Ей много разбирачи пак се навъдиха. Човек без колан е опасен за другите в колата. Дете без колан е още по-опасно - тялото му лети като снаряд. Има много доказани случаи, когато при катастрофа пътник без колан е нанесъл тежки наранявания на другите пътници, които са били с колани. Що се отнася до това, че в градски условия (ниски) няма нужда от колан - това е голяма заблуда. В моето семейство има два такива случая - преди около 30 години майка ми счупи с главата си предното стъкло при челен удар между две коли, всяка движеща се с не повече от 30 км/ч. Отсрещният заобикаляше бавно спрял автобус и навлезе в моята лента, а аз бях току що завил надясно от голям булевард и не бях още набрал скорост. Случаят с жена ми е още по-брутален, защото показва, че без колан можеш да пострадаш дори без да има ПТП. В София, на бул Дондуков (знаете каакъв е паважа там и колко "бързо" можеш да караш) тя се вози на предната седалка до съдружника си. В това време от странична уличка излиза някакво такси и засича колата им. Шофьорът набива внезапно спирачки за да не удари засеклия го автомобил и жена ми троши с главата си предното стъкло. Между колите няма удар. Та така за НЕползването на колани в градски условия ....
              Аз имах предвид градски условия,а не София!!!

              Коментар


              • Така е със чуждите жени...
                Човека си пази колата а не жената....

                Коментар


                • Ей много разбирачи пак се навъдиха. Човек без колан е опасен за другите в колата. Дете без колан е още по-опасно - тялото му лети като снаряд. Има много доказани случаи, когато при катастрофа пътник без колан е нанесъл тежки наранявания на другите пътници, които са били с колани. Що се отнася до това, че в градски условия (ниски) няма нужда от колан - това е голяма заблуда. В моето семейство има два такива случая - преди около 30 години майка ми счупи с главата си предното стъкло при челен удар между две коли, всяка движеща се с не повече от 30 км/ч. Отсрещният заобикаляше бавно спрял автобус и навлезе в моята лента, а аз бях току що завил надясно от голям булевард и не бях още набрал скорост. Случаят с жена ми е още по-брутален, защото показва, че без колан можеш да пострадаш дори без да има ПТП. В София, на бул Дондуков (знаете каакъв е паважа там и колко "бързо" можеш да караш) тя се вози на предната седалка до съдружника си. В това време от странична уличка излиза някакво такси и засича колата им. Шофьорът набива внезапно спирачки за да не удари засеклия го автомобил и жена ми троши с главата си предното стъкло. Между колите няма удар. Та така за НЕползването на колани в градски условия ....
                  He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                  Коментар


                  • С това, че пречи само на себе си, също не съм съгласен... Тежък човек отзад без колан при катастрофа изкъртва облегалката на предната седалка и смачква човека отпред.... А малко дете отзад без колан направо се изтрелва като снаряд през предния прозорец.

                    Коментар


                    • На кого освен на себе си би навредил водач без колан.Друг е въпросът за пътниците които вози.Би трябвало да се грижи за живота и здравето им.Но трябва ли да бъде санкциониран онзи, който се приготвя да се хвърли от моста в реката.ЧовекъТ е решил да приключи със себе си ,но към него се е засилил някакъв формен прошляк с кочан фишове силно загрижен за живота му и крещи "20 лева или му мисли! Е гати тъпнята !

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от kefala Разгледай мнение
                        Колко от катастрофиралите в градски условия са пострадали заради непоставен колан!???
                        Аз познавам двама. Друг е въпросът, че възможностите в градски условия да се пострада от наличие или неналичие на колан са почти изравнени

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение
                          За коланите не сте прави. И при скорост 50 км/ч ако се натресете, удара не е никак лек. Главата ви ще залитне напред и тогава ще е точно пред волана, от който в този момент ще гръмне еърбега. И ако главата ви е много близо до еърбега, ще ви я отнесе като боксова круша и ще ви счупи врата. Точно затова на по-нови коли еърбега може да се отваря на две степени, в зависимост колко напред е мръдната седалката. Знаете, има доста жени карат с много мръдната напред седалка, главата им е много близо до волана и затова се слага датчик на седалката за да се отвори еърбега на по-слабата степен в този случай.
                          Колко от катастрофиралите в градски условия са пострадали заради непоставен колан!???

                          Коментар


                          • Да се премахне.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ttodorov75 Разгледай мнение
                              Твърдо ЗА карането с включени светлини.Който кара извънградско,знае ,че и преди да ни задължът,90% от водачите караха с включени светлини през деня.ДОБРОВОЛНО.
                              Е ми да! В такъв случай ,защо да ни задължават, като си го можем и доброволно?!...или просто да има за какво да ни спират и....Ми сега к'во ше праим?...миии и ние имаме деца....

                              Коментар


                              • За коланите не сте прави. И при скорост 50 км/ч ако се натресете, удара не е никак лек. Главата ви ще залитне напред и тогава ще е точно пред волана, от който в този момент ще гръмне еърбега. И ако главата ви е много близо до еърбега, ще ви я отнесе като боксова круша и ще ви счупи врата. Точно затова на по-нови коли еърбега може да се отваря на две степени, в зависимост колко напред е мръдната седалката. Знаете, има доста жени карат с много мръдната напред седалка, главата им е много близо до волана и затова се слага датчик на седалката за да се отвори еърбега на по-слабата степен в този случай.

                                Коментар

                                Working...
                                X