If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
В китайската космология има един много добър начин на възприемане на света. Доста различен от европейския. Не се търси противоречия, не се търси раздробяване или анализ на проблем и след това синтез, а се опитват да намерят пределе на нещата. Всяко нещо се ражда като потенциал, този потенциал постопенно се развива и в даден момент постига предела си и след това се превръща в нещо друго.
Много близо е до теорията на хаоса, където началното състояние предопределя крайното и в същото време системата оперираща оптимално на ръба на хаоса, е достатъчно малко колебание за да премине директно в друга система.
Равновесие, ако не е много нахално, били пуснал пак оня списък.
Ъхъ, само където за Фройд цивилизацията се орпеделя чрез възможността за интернализиране на едиповия комплекс, който води до задържане на инстинктите. А свободата е всъщност свободата на дивото животно, на човек действащ изцяло първично. макар че при него фокуса е че задържането на инстинктите и дава основен избор не между свобода и цивилизация а между лишено от неврози същстевуване и цивилизация.
Равновесие защо едиповия комплекс да води до задържане на инстинкта?
По-скоро до изкривяване при лошо излизане от него.При добро излизане няма задържане а по-скоро извеждането му в социално приемливи форми.
Хитър отговор. Забелязъл съм, че обективистите търсите противоречия, докато субективистите търсим последователност.
В китайската космология има един много добър начин на възприемане на света. Доста различен от европейския. Не се търси противоречия, не се търси раздробяване или анализ на проблем и след това синтез, а се опитват да намерят пределе на нещата. Всяко нещо се ражда като потенциал, този потенциал постопенно се развива и в даден момент постига предела си и след това се превръща в нещо друго.
Много близо е до теорията на хаоса, където началното състояние предопределя крайното и в същото време системата оперираща оптимално на ръба на хаоса, е достатъчно малко колебание за да премине директно в друга система.
Ъхъ, само където за Фройд цивилизацията се орпеделя чрез възможността за интернализиране на едиповия комплекс, който води до задържане на инстинктите. А свободата е всъщност свободата на дивото животно, на човек действащ изцяло първично. макар че при него фокуса е че задържането на инстинктите и дава основен избор не между свобода и цивилизация а между лишено от неврози същстевуване и цивилизация.
Фройд се за секса го боде. Най го разбирам Фром. Четох за една конференция в Мексико, на която лекции четат той и Сузуки. За връзката между психоанализата и Дзен Будизма.
Всъщност харесва ми архаичното ти мислене - в добрия смисъл на думата -относно свободата и т.нар. пряка демокрация,в която тъй безрезервно вярваш :
В психологията не съм привърженик на Фройд, но с това, което си цитирал съм съгласен. Обаче то не противоречи на разбиранията ми. Замисли се. В цитата Фройд директно казва, че свободата е абсолютна. То май няма съвременен психолог, който да не го разбира това.
Всъщност харесва ми архаичното ти мислене - в добрия смисъл на думата -относно свободата и т.нар. пряка демокрация,в която тъй безрезервно вярваш :
Ъхъ, само където за Фройд цивилизацията се орпеделя чрез възможността за интернализиране на едиповия комплекс, който води до задържане на инстинктите. А свободата е всъщност свободата на дивото животно, на човек действащ изцяло първично. макар че при него фокуса е че задържането на инстинктите и дава основен избор не между свобода и цивилизация а между лишено от неврози същстевуване и цивилизация.
ПРАВИТЕЛСТВОТО НА БОРИСОВ ОКЪРВАВИ ДЕНЯ НА ЛЕВСКИ. БОРИСОВ МИСЛИ ЗА ОСТАВКА, НО ПО-ВАЖНО МУ Е ДА ПРОДАДЕ „ЧЕЗ” НА РУСНАЦИ ЧРЕЗ МИТКО КАРАТИСТА http://afera.bg/mishena/37652.html
Коментар