IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Българи-пазете се от Виваком

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Бил съм клиент на Вива-та с една тяхна мобилна услуга, сега имам Тв и нет, а телефона е на Теленор. До момента не съм имал проблеми с никой от двата оператора. С Мтел-а не съм се сблъсквал.
    Както казва Чичо по-долу, четете!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение
      Българите трябва да се пазят от алкохола, а не толкова от виваком
      +111

      Коментар


      • Не вземам отношение към никой от 4-те мобилни, 5-те телевизионни или 6 кабелни оператори.....
        Четете и гледайте какво подписвате, за да няма после сълзи и сополи...( не визирам колегата)
        Аз съм ги сменил всичките досега и пак ги повтарям....И нямам проблеми !

        Теленорци даже ми дължат 7лв, но трябва да ги взема от някъде или да ги прехвърля на друг номер....Даже бях ги забравил, но сега се сетих, че ми казаха - ваши са си до 5г....май...

        Коментар


        • Българите трябва да се пазят от алкохола, а не толкова от виваком
          Не е препоръка... !!!
          "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

          Коментар


          • Първоначално изпратено от karachavdar Разгледай мнение
            .
            От няколко седмици ме безпокоят по телефона лица,които се представят от името на компанията ВИВАКОМ . Твърдят,че имам задължение,по което няма плащане. На въпроса ми за какво е това задължение ми отговориха,че е за мобилен интернет.
            Заявявам,че не съм ползвал мобилен интернет и това надявам се може да се види в системата за отчет на ползван трафик.
            Обстоятелствата са следните:
            Имах нужда да ползвам мобилен интернет в с.Извор Бургаска Област. Имах такъв от МТел но работеше крайно неустойчиво при това със скорост която го правеше почти неизползваем.
            Подведен от рекламата че мрежата на Виваком е с най-добро покритие, се консултирах със служителка в магазин на Виваком. Тя ми обясни, че ако сключа договор мога да пробвам три работни дни и ако не ме удовлетвори и върна "бисквитката", договорът ще бъде прекратен без никакви последици за мен. Служителката ме увери,че "бисквитката",която се използва е напълно безплатна. При подписването на договора тя ми показа само един текст в него, който уреждаше именно прекратяването в тридневния срок от подписване на договора, като ме увери,че такава клауза имало само и единствено в договорите на ВИВАКОМ.
            Изобщо не стана и дума за плащане на "бисквитката", нито за нейната цена.
            Оказа се, че на с.Извор мрежата на ВИВАКОМ няма никакво покритие.
            Още на другия ден се явих в същия магазин за да върна "Бисквитката" .
            Служителите вече бяха други. Дадоха ми да попълня заявление за прекратяване на договора, но поискаха да платя” бисквитката”.
            Попълних два документа. Заявлението за прекратяване на договора и една жалба в която съм изложил горните обстоятелства.

            До сега нямам никакъв отговор на жалбата.

            От началото на януари започнаха да ми се обаждат по телефона, а вчера получих и СМС на мобилния ми телефон от номер: 1900 с текст" липсва плащане по задължението към Виваком ( написанио на латиница):
            ………
            - 136,79 lv.tel.024463108
            Dudova GRBG

            Моля да бъда разбран правилно!
            .Не са проблем въпросните 140 лева. Проблемът е в чувството , че се извършва целенасочена и безсрамна измама. Веднъж по отношение твърдението,че Виваком е с най доброто покритие, втори път по отношение условието за прекратяване на договора в тридневния срок без неустойка, трето - по отношение неясното формулиране на абзаца за възстановяване стойността на предоставените безплатно“ устройства“.
            Най накрая средствата за оказване на натиск и заплаха, както и липсата на всякакви възможности за диалог и законоустановени възможности за оспорване
            Въпросната „бисквитка“ която се предоставя безплатно е устройство което обслужва само и единствено ползването на услугата мобилен интернет , предмет на договора. Логично е, че при прекратяването на договора и връщане на бисквитката, за нея да не се изисква плащане на стойността и, още повече, че при подписване на договора и в самия него, няма конкретна цена на конкретното устройство. Текстът в договора по скоро урежда практиката за предоставяне на устройства – мобилни телефони или таблети, които могат да се ползват впоследствие свободно или с други опертатори и безспорно е логично да бъдат заплатени.

            Ще ме посъветва ли някой как да постъпя. ?

            Надявам се тази информация да бъде полезна.
            Виваком нямат най-доброто, като качество покритие, може би като територия, но и това е една от игрите им с думи с цел да заблудят хората. Докато подпишеш договора ще ти наговорят какви ли не лъжи и обещания, а след това само ще свиват рамене и ще ти разправят какъв е реда и тн. Страшни мошеници. Това е като да се разправяш с Топлофикация, оправия няма. Все пак хубаво е да имаш някакъв документ че си подал документа в срок от 3 дни, ако наистина има такова нещо, и входящ номер. След това КЗП, Омбудсман, и съд, за което ти желая успех.
            ''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''

            Коментар


            • Първоначално изпратено от emos Разгледай мнение
              A ти беше ли там когато не ти подписаха договора?Хайде най после изплюите това камъче за правилния оератор
              Да, бях там но защо ли въобще съм се излъгал да отида точно там където не е трябвало.
              Преди 10 дена подписах споразумение с Виваком за преместване на нов адрес за услуги интернет и Тв, заявиха че на следващия ден ще ми звъннат за да уточним датата за предоставяне на услугата в новия адрес, така и стана обадиха ми се и се уговорихме за след 6 дена да ме посетят техници, понеже нямаха възможност за по ранна дата. Настъпи датата за посрещане на въпростните инженери, но познайте какво стана, бяха ни казали че от 8:00 до 12:00 да очакваме посещение но никой не се яви при положение че си взех почивен ден заради уговорката. Обадих се по късно към 13:00 за да разбера какъв е проблема, операторката ми заяви че нямам насрочена дата за посещение а точно за това
              Се е налагало да се разберем за друга дата, аз обясних какво се бяхме разбрали с друга операторка нейна колежка, казаха ми че нищо немогат да направят и че ще се обадят до края на деня да уточним друга дата. Часът показа 17:00 никои не юи се обади и аз реших че работното им време приключва и никой няма да ми звънне, точно тохава аз им се обадих отново. Операторката след като юе излуша отново в същото време възмутена че никой не ме е потърсил ми обясни че неможе да ми обещае дата за посещение и пак повтори да чакам обаждане но не е гаранция че ще е скоро. И до там, пак никой не ми се обади следващият ден и Аз реших да посетя най близкия офис на Виваком и да потърся решение. Там им обясних за всичко, ъе се обадиха на техни колеги и служителят ми заяви че дата вече е била насрочена след 4 дена при положение че не получих обаждане от техни служители, как така насрочват дата на която аз не съм уведомен и не знаят дали ще съм у дома, това е недопустимо, добре че съм отишъл да питам отново и отново какво става с моя проблем. Та въпроса ми е : Кой трябва да плати за услугата която не съм ползвал без моя вина в продължение на близо 10 дена заради некомпетентноста на някои от техните служители?

              Коментар


              • .
                От няколко седмици ме безпокоят по телефона лица,които се представят от името на компанията ВИВАКОМ . Твърдят,че имам задължение,по което няма плащане. На въпроса ми за какво е това задължение ми отговориха,че е за мобилен интернет.
                Заявявам,че не съм ползвал мобилен интернет и това надявам се може да се види в системата за отчет на ползван трафик.
                Обстоятелствата са следните:
                Имах нужда да ползвам мобилен интернет в с.Извор Бургаска Област. Имах такъв от МТел но работеше крайно неустойчиво при това със скорост която го правеше почти неизползваем.
                Подведен от рекламата че мрежата на Виваком е с най-добро покритие, се консултирах със служителка в магазин на Виваком. Тя ми обясни, че ако сключа договор мога да пробвам три работни дни и ако не ме удовлетвори и върна "бисквитката", договорът ще бъде прекратен без никакви последици за мен. Служителката ме увери,че "бисквитката",която се използва е напълно безплатна. При подписването на договора тя ми показа само един текст в него, който уреждаше именно прекратяването в тридневния срок от подписване на договора, като ме увери,че такава клауза имало само и единствено в договорите на ВИВАКОМ.
                Изобщо не стана и дума за плащане на "бисквитката", нито за нейната цена.
                Оказа се, че на с.Извор мрежата на ВИВАКОМ няма никакво покритие.
                Още на другия ден се явих в същия магазин за да върна "Бисквитката" .
                Служителите вече бяха други. Дадоха ми да попълня заявление за прекратяване на договора, но поискаха да платя” бисквитката”.
                Попълних два документа. Заявлението за прекратяване на договора и една жалба в която съм изложил горните обстоятелства.

                До сега нямам никакъв отговор на жалбата.

                От началото на януари започнаха да ми се обаждат по телефона, а вчера получих и СМС на мобилния ми телефон от номер: 1900 с текст" липсва плащане по задължението към Виваком ( написанио на латиница):
                ………
                - 136,79 lv.tel.024463108
                Dudova GRBG

                Моля да бъда разбран правилно!
                .Не са проблем въпросните 140 лева. Проблемът е в чувството , че се извършва целенасочена и безсрамна измама. Веднъж по отношение твърдението,че Виваком е с най доброто покритие, втори път по отношение условието за прекратяване на договора в тридневния срок без неустойка, трето - по отношение неясното формулиране на абзаца за възстановяване стойността на предоставените безплатно“ устройства“.
                Най накрая средствата за оказване на натиск и заплаха, както и липсата на всякакви възможности за диалог и законоустановени възможности за оспорване
                Въпросната „бисквитка“ която се предоставя безплатно е устройство което обслужва само и единствено ползването на услугата мобилен интернет , предмет на договора. Логично е, че при прекратяването на договора и връщане на бисквитката, за нея да не се изисква плащане на стойността и, още повече, че при подписване на договора и в самия него, няма конкретна цена на конкретното устройство. Текстът в договора по скоро урежда практиката за предоставяне на устройства – мобилни телефони или таблети, които могат да се ползват впоследствие свободно или с други опертатори и безспорно е логично да бъдат заплатени.

                Ще ме посъветва ли някой как да постъпя. ?

                Надявам се тази информация да бъде полезна.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от emos Разгледай мнение
                  A ти беше ли там когато не ти подписаха договора?Хайде най после изплюите това камъче за правилния оератор
                  Баце, НЯМА правилен оператор! Всички са педераси, като след кратко проучване стигам до следната класация за педерастия:
                  1. мтел
                  2. теленор
                  3. виваком
                  4. боб
                  Т.е. както всичко в България не избираме най-доброто, а най-малкото зло!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Adasst Разгледай мнение
                    Скоро подписах договор за мобилна услуга към Виваком, след като си прехвърлих номера от Глобул. При подписването на договора, служителят явно много бързаше, защото не ме информира че при подписване на нов договор имам право на отстъпка от цената на някои модели телефони които предлагат, това ми стана ясно след като се прибрах и погледнах в интернет страницата по подробно за услугата която съм получил (защото не ми беше предоставена почти никаква информация във връзка с мобилната услуга която съм подписал). Друго, от което съм възмутен при подписването на договора служителят не ми подписа или подпечата моят екземпляр от договора, с две думи имам само хвърчащи листове.
                    A ти беше ли там когато не ти подписаха договора?Хайде най после изплюите това камъче за правилния оератор
                    За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Adasst Разгледай мнение
                      Скоро подписах договор за мобилна услуга към Виваком, след като си прехвърлих номера от Глобул. При подписването на договора, служителят явно много бързаше, защото не ме информира че при подписване на нов договор имам право на отстъпка от цената на някои модели телефони които предлагат, това ми стана ясно след като се прибрах и погледнах в интернет страницата по подробно за услугата която съм получил (защото не ми беше предоставена почти никаква информация във връзка с мобилната услуга която съм подписал). Друго, от което съм възмутен при подписването на договора служителят не ми подписа или подпечата моят екземпляр от договора, с две думи имам само хвърчащи листове.
                      До колкото знам все още можеш да вземеш телефон с отстъпка. Ако не попаднеш на служител ходи в друг магазин.

                      Коментар


                      • Още един недоволен!

                        Скоро подписах договор за мобилна услуга към Виваком, след като си прехвърлих номера от Глобул. При подписването на договора, служителят явно много бързаше, защото не ме информира че при подписване на нов договор имам право на отстъпка от цената на някои модели телефони които предлагат, това ми стана ясно след като се прибрах и погледнах в интернет страницата по подробно за услугата която съм получил (защото не ми беше предоставена почти никаква информация във връзка с мобилната услуга която съм подписал). Друго, от което съм възмутен при подписването на договора служителят не ми подписа или подпечата моят екземпляр от договора, с две думи имам само хвърчащи листове.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от marto76 Разгледай мнение
                          Аз да ти кажа съм оптимист! Очаквам скоро Водафон отново да имат интерес към Виваком, а купят ли го - нема лабаво!
                          Ще въведат нужната организация за да оптимизират процесите в компанията!
                          Дано все пак да се случи един ден и да стане по-бързо!
                          Имаш голяма доза оптимизъм граничеща с фантазията.
                          Ако Виваком казват че ще "оптимизират процесите", това е евфемизъм на "нови практики за измама".
                          Мерси, най-добре стой далече от Виваком!
                          ''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от g@rga Разгледай мнение
                            Точно те имаха такава възможност преди години, дори сега можеха, но това не е нормално функционираща компания. Това е някакво отроче на някоя от властите чрез което изпълняват собствени цели. Отделно простотата която се шири в компанията, целенасоченото заблуждаване на клиентите, и липсата на каквато и да е адекватна реакция ме кара да мисля, че едва ли ще се оправят в обозримо бъдеще. Като да очакваш от Топлофикация да се променят, еднакви са. Все ще искат да им плащаш нещо, все ще си длъжник, всички грешки са в полза на компанията и тн.
                            По-скоро в европейските практики ще бъдат въведени вивакомските
                            Аз да ти кажа съм оптимист! Очаквам скоро Водафон отново да имат интерес към Виваком, а купят ли го - нема лабаво!
                            Ще въведат нужната организация за да оптимизират процесите в компанията!
                            Дано все пак да се случи един ден и да стане по-бързо!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от marto76 Разгледай мнение
                              Не съм съгласен с теб!
                              Ако ги вземат Водафон например - мисля, че много бързо ще въведат европейски практики в компанията и ще дръпнат напред много бързо!
                              Не е препоръка, разбира се!
                              Точно те имаха такава възможност преди години, дори сега можеха, но това не е нормално функционираща компания. Това е някакво отроче на някоя от властите чрез което изпълняват собствени цели. Отделно простотата която се шири в компанията, целенасоченото заблуждаване на клиентите, и липсата на каквато и да е адекватна реакция ме кара да мисля, че едва ли ще се оправят в обозримо бъдеще. Като да очакваш от Топлофикация да се променят, еднакви са. Все ще искат да им плащаш нещо, все ще си длъжник, всички грешки са в полза на компанията и тн.
                              По-скоро в европейските практики ще бъдат въведени вивакомските
                              Last edited by g@rga; 16.12.2015, 09:25.
                              ''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от g@rga Разгледай мнение
                                Който и да е собственика на това нещо, няма да е нормален, нито ще промени нещо. КЗК, КЗП и прочее комисии служат само за защита интересите на компаниите не на хората.
                                Не съм съгласен с теб!
                                Ако ги вземат Водафон например - мисля, че много бързо ще въведат европейски практики в компанията и ще дръпнат напред много бързо!
                                Не е препоръка, разбира се!

                                Коментар

                                Working...
                                X