Не знам как стоят нещата с другите, но тия от Виваком, направо ме смайват. Отивам да подпиша договор за услуга, дава ми се да подпиша и хоп гледам грешка, вместо 12 м. срок на договора-24 м. Питам служителката и тя ми се извинява и решава да го коригира пускайки нов договор, но какво става, хоп и там грешка, вместо 30 Мбит е пуснато 50 Мбит. Ядосвам се и отказвам услугата. Отивам в друг офис на Виваком. Там по същият начин се опитаха вместо за 12м. да ме друснат за 24м. Излязох от офисът им и съм решил да не подписвам с тях, сега търся друг оператор в момента.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Българи-пазете се от Виваком
Collapse
X
-
От личен опит мога да кажа, че тия от БТК-то или виваком или както се наричат там са от гнусни по-гнусни. Действително са много нагли, а и като се огледам из офисите на вивакомчето мога да кажа, че там работят само грозни и дебели момичета тежащи не по-малко от 80-90-100 кила жива плът, направо са като свине-майки !!! Не знам как ги подбират ама действително са супер тлъсти и грозни. До сега съм забелязал този факт в 9 (девет) офиса на бтк-то в 4 различни града. Едвам се откопчах от тия гадини преди 2 години. Договора ми беше изтекъл, бях подписал заявление, че не желая да имам нищо общо с тях, а те поне 30 пъти ми се обаждаха да ме прикоткат обратно в тяхната кошара.... а и 4 месеца все нещо им доплащах. Единият месец 10 лв., другия 8, после 5 и последния 2 лв. Що за малоумници са тия, бееееее...... Да горят в ада дано !!!!
Коментар
-
Винаги съм твърдял,че не са цвете за мирисане но в сравнение с другите два са супер.Но това беше до днес.След дълго успиване по телефона изпратиха договор на баща ми коренно различен от договореното.Е да ама не,бях предупредил баща ми преди да ми звънне да не подписва.И о изненада възрастния човек пожела на куриера приятен ден а на изпращача на договори много поздрави на майката от мен.Така ,че май деиствително са сменили тактикатаЗа българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него
Коментар
-
ВИВАКОМ има нов собственик.
С новия собственик идват и "нови порядки". От началото на 2013 год се забелязват груби опити за измама на клиентите . Или е сменена "билинг" системата или същата се манипулира. Лъже се с безплатните минути , които необяснимо бързо се изчерпват и така се отчитат повече разговори за надплащане, прозвънявания се отчитат като проведени разговори, в сметките се намират даже и неосъществени прозвънявания и разговори. Все такива "хитрини" , които докараха преди време един друг телеком- М-ТЕЛ до срив във клиентското доверие и отказ от услугите.. Вивателските служители от кол-центъра са станали доста арогантни "папагали" , когато трябва да пратят "за зелен хайвер" оплакващ се от надписана сметка клиент.
Докъде ли искат да се докарат ...
Коментар
-
Първоначално изпратено от sonka.74 Разгледай мнениеНе знам на какъв език да се разберем с Виваком, защото те от български явно не разбират. През ден ми се обаждат за да "подновят" договора за домашния телефон, Въпреки отказа ни, този терор продължава!това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции
Коментар
-
всички работещи в мобилни оператори (+кабеларки и какво ли още не) ги побъркват с разни неизпълними таргети...
отиваш да си платиш кабелната - 10 мин обеснваш, че не искаш супер пакет дето не те интересува
отиваш да питаш са някой таблет в магазин на телеком - 1 час се опитват да ти пробутат 2-3 сим карти
това е масова практика и не мисля, че само виваком я прилагат.
мой познат е шев на офис на Мтел и вика "таргетите са неизпълними, а като дойде някой да си прекрати договора от 10 кладенеца водя му вадим само да го препратим в някой друг офис..там да му прекратят договора, че ни удря лошо таргетите...."
масово безумие е товатова мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции
Коментар
-
Просто някой от Call center-a е имал план за изпълнение и е говорил на жената само половината истина ,т.е за ползите от новата програма без да е проверил на каква програма е в момента .Например :" Госпожо предлагаме ви 1000 мин. БЕЗПЛАТНО всеки месец .Желаете ли да ви АКТИВИРАМ тези БЕЗПЛАТНИ МИНУТИ ?"
"- Добре може "
И така жената разбрала недоразбрала е потвърдила неволно договора си.Този теле- маркетинг не е измислен отднес ,ама няма ли подпис винаги е в графа "ако мине номерът " Операторът е длъжен да прати по куриер или по електронен път копие от анекса с новите условия,които да бъдат подписани и т.нПървоначално изпратено от hlebo Разгледай мнениеОтносно некоректно подписване на договори от вива ком
Казвам се И.А. и искам да подам оплакване от промяната на месечната такса за стационарен телефон 058 ......
Проблемът е следният. Телефона е на името на моята майка която е трудоустроена и плащаше половин месечна такса с телково решение.Но юни месец 2010г. се обажда ваш служител на моята майка, и предлага телефон срещу нова месечна такса,майка ми не се е съгласила с офертата и служителят и казал да провери на 123 и да се убеди,че не е лъжа.Майка ми не е сметнала за необходимо да се обади и на следващият месец идва сметка с такса 14 лв. Майка ми отива до ваш офис и показва новото си телково решение но вашите служители и казват,че промяната на този план може да се промени след 1 година. Аз се обаждах на ваш оператор обясних проблема и учудващото за мен беше,когато ми каза,че това било договор от разстояние!!! ВЪПРОСЪТ МИ Е- как се подписва договор от разстояние, без съгласието на титоляра на сметката????? И до ден днешен не сме получавали обещаният телефон нито писмо за подписване на нов договор!!! Аз И.А. твърдо заставам зад моите родители и съм им препоръчал да не плащат сметките докато не се изясни проблема.
Аз пари на монополисти не давам.
Моля за становище от ваша страна и проблемът да бъде решен скоро, защото не е почтенно компания като вашата да маниполира по този начин възрастните хора, и моля не забравяйте,че след възрастните хора сме ние младите който са бъдещето на България ,и бъдещето на вашата компания.
20.03 2011 год. С уважение..И.А.
Email .............
Мобилен ..........
Коментар
-
Така отървах моите родители от вивакомите
Относно некоректно подписване на договори от вива ком
Казвам се И.А. и искам да подам оплакване от промяната на месечната такса за стационарен телефон 058 ......
Проблемът е следният. Телефона е на името на моята майка която е трудоустроена и плащаше половин месечна такса с телково решение.Но юни месец 2010г. се обажда ваш служител на моята майка, и предлага телефон срещу нова месечна такса,майка ми не се е съгласила с офертата и служителят и казал да провери на 123 и да се убеди,че не е лъжа.Майка ми не е сметнала за необходимо да се обади и на следващият месец идва сметка с такса 14 лв. Майка ми отива до ваш офис и показва новото си телково решение но вашите служители и казват,че промяната на този план може да се промени след 1 година. Аз се обаждах на ваш оператор обясних проблема и учудващото за мен беше,когато ми каза,че това било договор от разстояние!!! ВЪПРОСЪТ МИ Е- как се подписва договор от разстояние, без съгласието на титоляра на сметката????? И до ден днешен не сме получавали обещаният телефон нито писмо за подписване на нов договор!!! Аз И.А. твърдо заставам зад моите родители и съм им препоръчал да не плащат сметките докато не се изясни проблема.
Аз пари на монополисти не давам.
Моля за становище от ваша страна и проблемът да бъде решен скоро, защото не е почтенно компания като вашата да маниполира по този начин възрастните хора, и моля не забравяйте,че след възрастните хора сме ние младите който са бъдещето на България ,и бъдещето на вашата компания.
20.03 2011 год. С уважение..И.А.
Email .............
Мобилен ..........
Коментар
-
Нов трик на Vivacom
Едногодишния ми договор с Vivacom изтече на 12 Октомври 2012. Независимо от това те ми начислиха сметка за още един месец - до 12 Ноември като обяснението беше че отчитат на 6-то число на месеца. Т.е. ще ги сонсорирам за периода от 13 Окт. до 6 Ноем. като след това щели да ми преведат разликата която съм платил . Хахааха да чакаш от умрел SMS !!! Тези хора са озверяли от лакомия и наглост.
На 12 Септември ги уведомих официално че няма да подновя договора с тях - от вечерта на този ден Интернета ми е като бременна костенурка . Speed test показва
3-4 Мгб / с при договор за 20 Мгб/с . Наказаха ме - да знаеш друг път кой е по-силния.
Отвратително брутални и безочливи.
Извод: нямаме гражданско общество, апатия и примирение - затова щи ни егават всички Vivacom,Топлото ,EVN, Соф.вода и т.н.
ХОРА ЧЕТЕТЕ СИ ДОГОВОРИТЕ С ТЯХ МНОГОКРАТНО ВКЪЩИ А НЕ В ОФИСА ИМ. НЯМА НАЧИН ДА НЕ ВИ ИЗРАБОТЯТ АКО ПОДПИШЕТЕ БЕЗ ДА ВИ Е ЯСНО ВСИЧКО.ИМАТЕ ПРАВО ДА ИСКАТЕ КОРЕКЦИЯ ИЛИ ДОБАВЯНЕ НОВИ УСЛОВИЯ А НЕ ДА ВИ БУДАЛКАТ ЗА СТАНДАРТЕН ТЕКСТ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Коментар
-
Пешко, не се нервирай, всички оператори са еднакви. Брал съм ядове с Мтел и с Виваком. В момента Виваком дават по-добри условия според мен. Абонат съм и на Мтел и Виваком. Жертва сме на съвремието - то не са 7-8 GSMа, жична връзка, интернет, флашки и какво ли още не. Съветвам те да пробваш да живееш без телефон.
От Виваком накараха моят тъст на село да се подпише "под едни листове", дали му един Алкател със син дисплей от някога си, 50 минути към жицата за незнам какви си пари. Пълна измама. Дигнах ръце и му казах, че утре някой ще го накара да се подпише, че си е продал къщата с кокошките. Пет пъти го осведомих, да не подписва нищо, без да ми се обади. Полза никаква - онези, дето дават пари на телефонните измамници за катастрофи разни са същите идиоти.
Ама само как звучи, а? Телефонни измамници..... В един кюп с телефонните оператори.Партия была, есть и будет есть!
Коментар
Коментар