IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Българи-пазете се от Виваком

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от XY Разгледай мнение
    И мен ме прекараха ВИВАКОМ. Купих си нов смартфон на 27-ми и му пуснах план за Интернет. Оказа се обаче, че плана за Интернет се активира на следващия ден - 28-ми. Аз обаче си включих телефона още след като си го купих и той е натеглил някакви неща от мрежата на цена от 1.80 на мегабайт. Само за няколко часа (вечерта на 27-ми) са ми напраскали 70 кинта за интернет. БАСИ ИЗМАМНИЦИТЕ! Сега ще ходя да се разправям за някакви простотии и да си губя времето!

    Същото това се е случило и на 2-ма мои приятели, а предполагам и на много други хора.

    ПАЗЕТЕ СЕ ОТ ВИВАКОМ!
    За теб оправия няма ще си платиш като поп.На мен ми погодиха същия номер но аз ползвах нета след като получих съобщение че ми е активиран.Набичиха ми 540 кинта сметка.И ми спирах телефона без предупреждение.След големи разправии ми опростиха 500. Тридесет си платих без да знам и до днес за какво.Ама си платиха по друг начин който не е за форума.Можеш и ти да им го начукаш съоръженията са им на открито

    Коментар


    • И мен ме прекараха ВИВАКОМ. Купих си нов смартфон на 27-ми и му пуснах план за Интернет. Оказа се обаче, че плана за Интернет се активира на следващия ден - 28-ми. Аз обаче си включих телефона още след като си го купих и той е натеглил някакви неща от мрежата на цена от 1.80 на мегабайт. Само за няколко часа (вечерта на 27-ми) са ми напраскали 70 кинта за интернет. БАСИ ИЗМАМНИЦИТЕ! Сега ще ходя да се разправям за някакви простотии и да си губя времето!

      Същото това се е случило и на 2-ма мои приятели, а предполагам и на много други хора.

      ПАЗЕТЕ СЕ ОТ ВИВАКОМ!
      Мнението не е препоръка за сделки!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от status Разгледай мнение
        Лъже се с безплатните минути , които необяснимо бързо се изчерпват
        Нещо са се променили нещата, което не е на добре.
        Още от началото съм при тях, и винаги съм бил доволен.
        Фактурите никога не съм си гледал, обаче нещо ме усъмни в предната сметка и миналата седмица скочих в сайта на виваком.
        Започнах да си преглеждам плановете, защото имам шест карти към тях, но едната я пуснах за спиране.

        Три карти на MegaCall, и точно там ми направи впечатление:
        Едната беше MegaCall +
        Уж същата като MegaCall, но с няколко разлики:
        - Вече не са 250 мин. към всички, както към първа и втора международни групи, а са само 50 минути, които влизат за втора международна група, но са прибавили в тези 50 минути и роуминг.
        - Тарифирането е на минута, което означава, че и след първата минута ти отчита на минута.
        Говориш минута и секунда, ето ти две минути.
        - И нещо, което не мога да си го обясня:
        Като общо, всичките тези 250 минути влизат за всички национални мрежи.
        Изговорените разговори са ми 223:28 минути, което означава, че ми остават 26:32 минути.
        Обаче на последните три разговора, преди отчитането на фактурата, са ми ги таксували.
        И трите разговора са с Мтелски номер:
        2 мин. 48 сек = 0,58лв.
        4 мин. 10. сек. = 0,96лв.
        1 мин. 07 сек. = 0,39лв

        Ето какво пишеше в точка 2 на Mega Call преди да направят изменение на Mega Call +
        2) Тарифирането е на секунда. Минималната продължителност на разговор е 60 секунди, след това разговорът се тарифира на секунда.

        VIVACOM MegaCall M +
        50 Включени минути към всички (фиксирани и мобилни) мрежи в България, Международна Група 1, Международна Група 2 (без Беларус) и Роуминг в ЕС

        VIVACOM MegaCall M +
        1800 Включени минути в мрежата на VIVACOM - фиксирана и мобилна

        VIVACOM MegaCall M +
        200 Включени минути към всички (фиксирани и мобилни) мрежи в България и Международнa Групa 1


        VIVACOM MegaCall M
        1800 Включени минути в мрежата на VIVACOM - фиксирана и мобилна

        VIVACOM MegaCall M
        250 Включени минути към всички (фиксирани и мобилни) мрежи в България и Международни Групи 1 и 2 без Беларус.


        При двата последни плана, също тарифирането е на минута, а и нищо не пише за цена на мегабайт: MaxiCall и EasyCall

        Като гледам плановете на Глобул и Мтел, същата работа.
        Много минути за много пари, и всичко е на минута.

        Просто с тия ежемесечни промени, виваком ми писнаха, и ще хвана да закрия постепенно всички карти.
        Две карти на ваучер, за всеки случай, и кой откъде е.

        При 100 кинта такса, трябва всичко да ти е неограничено, и S4 да ти е 90 кинта, а не 900.

        Коментар


        • Бате Пешо

          Аз имам мобилен за 5 лева на месец, работи като часовник..искам обаче безплатен и те ме лъжат че няма. Не е вярно има почти навсякъде, те просто не знаят много неща. Ако самочуствието можеше да се обърне в ток, какво енергийно блогоденствие би настанало. 500 лв. сметка - да, но за 8 години.
          Ти обаче си ги застрелял с въпроси, просто не се е стигнало до Калашника, като чета как си ги гърмял.
          Last edited by supertrader; 15.05.2013, 20:00.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Явно виваком смениха рязко политиката.Винаги съм твърдял,че в сравнение с останалите два оператора са направо върха,което може да се види и по надолу.Но след като в продължение на месец се опитват да те извръткат по телефона два пъти явно нещо яко се е променило.
            За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

            Коментар


            • Първоначално изпратено от rover Разгледай мнение
              Яворе, ти 80 годишен пенсионер ли си, та не си видял в ситните букви какво пише? Че ако например сключиш договор за 12 месеца, три от тях си с тази малка тарифа. Ако е договорът е за 24 месеца, то ползваш 6 месеца отстъпката, после - по общия ред. Ама нямало кой да чете и Виваком са измамници, банката ме прецакала с ипотеката и т.н.
              На това неразбиране на нещата му викат функционална неграмотност. Е как аз от 15 примерно години ползвам куп телефони в Мтел и Виваком и нито веднъж не ме прекараха? Единственото вярно е, че по всякакъв начин се мъчат за те задържат за абонат, ама какво да се прави - таргети, таргети за низшия персонал... Но като си четеш договора и спазваш написаното, няма проблем.
              Роверски я вземи да ми обясниш аз какво не съм разбрал.Случая е следния.Абонат съм на план симпатия.Два месеца преди да изтече срока отидох в офис на виваком да си добавя интернет ънлимитед 750 мегабайта за 15 кинта и си поднових плана.Казаха ми че ще ми активират интернета на следващия ден.На следващия ден получих есемес Честито.........И започнах да влизам в нета.След два дена ми изключиха телефона без предупреждение беше събота.Успях да се свържа с тях от друг телефон и ми казаха че съм надвишил лимита и съм натрупал сметка 588 кинта.На въпроса ми какъв лимит какви пет лева ми казаха трафик на данни.Но аз нахален питам ми нали интернета ми е неограничен какъв лимит.И отново изключване на телефона.Ходих от офис на офис и навсякъде началниците били излезли.Накрая след заплаха че ще се върна с калашник и ги почвам ми намериха някакъв дребен началник който ми мънкяше като ученичка.Следдве седмици нерви и разправии ми опростиха над 500 лева но платих 28 ако се не лъжа които незнам за какво са.И до бен днешен нямам фактура за това.ТА ПИТАМ КЪДЕ СБЪРКАХ И КАКВО НЕ ПРОЧЕТОХ.АЗ ТВЪРДЯ ЧЕ ТОВА СА МОШЕНИЦИ И ТАРИКАТИ.И СИ РАЗИГРАВАТ КОНЯ ЩОТО НЯМА ДЪРЖАВА.

              Коментар


              • Rover,теб не са те прецакали защото си СУПЕР ПИЧ ,ИЗВЪНЗЕМЕН , а ние всички сме 100 годишни старци,затова . Евала. Ти си като героя от "Оркестър без име " - "Мене досега никой не ме е прецаквал....." .Браво,супермен !

                Коментар


                • Яворе, ти 80 годишен пенсионер ли си, та не си видял в ситните букви какво пише? Че ако например сключиш договор за 12 месеца, три от тях си с тази малка тарифа. Ако е договорът е за 24 месеца, то ползваш 6 месеца отстъпката, после - по общия ред. Ама нямало кой да чете и Виваком са измамници, банката ме прецакала с ипотеката и т.н.
                  На това неразбиране на нещата му викат функционална неграмотност. Е как аз от 15 примерно години ползвам куп телефони в Мтел и Виваком и нито веднъж не ме прекараха? Единственото вярно е, че по всякакъв начин се мъчат за те задържат за абонат, ама какво да се прави - таргети, таргети за низшия персонал... Но като си четеш договора и спазваш написаното, няма проблем.
                  Партия была, есть и будет есть!

                  Коментар


                  • Хора,внимавайте с Виваком !!!

                    Внимамайте с Виваком. изключително некоректни са ! Сключих договор с промоция Виваком Дуо,но след 6 месеца се оказа, цената,която ще трябва да плащам е различна от първоначално уговорената.Много внимателно четете договора си ! Виваком са много,много некоректна компания,внимавайте и си отваряйте очите на четири !

                    Коментар


                    • Тук съм в следната интересна и куриозна ситуация.
                      Преди няколко месеца отидох до най-близкия им офис да си подновя договора за гласова телефония.
                      Денят беше събота, някъде следобед. За беда, на единствения им принтер му беше свършил тонера и "жената зад щанда" ми обясни, че договора е подновен за още една година, но трябва да ги посетя отново в понеделник за да си получа договора на хартия. Естествено, не отидох в понеделник, а няколко дни по-късно. Тогава пък въпросната служителка, която ме обслужи първия път отсъстваше, а според другите служителки трябвало тя лично да ми разпечата договора, понеже съм го сключил пред нея.
                      След около месец, пак се сетих за тях. За мой късмет, първата служителка беше в болнични. Управителят на офиса обаче реши да ми съдейства, понеже имал достъп до системата им с администраторска парола или нещо сорта, един вид може да се логне в акаунта на първата служителка. Оказа се, че договор с мен там няма.
                      След като се сключи договора с клиента се сканира и се качва в тяхната система като PDF, обаче там такъв нямаше, аз понеже съм си любопитен хвърлих едно око през рамо, действително бутона за разпечатване на договора беше светло сив, демек неактивен и няма как друго яче да е, нали нищо не съм подписвал.
                      Та така, от тогава си плащам месечните такси един вид на добра воля от моя страна, номера не с спрян, ама като чета долните коментари ми минават разни еретични мисли, че дори да реша да ги отсвиря, най мого да загубя номера.
                      |^^^^^пиво^^^^\\|""\\_,_
                      |___________||__|___|)
                      (@)(@)""*|(@)(@)**(@)

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от 2012 Разгледай мнение


                        преди година и половина и аз имах подобен проблем с договора за мобилен интернет

                        аз искам 12 месеца, тя ми разпечатва договора с 24 месеца

                        нали съм упорит успяхме да се договорим и подписахме договора

                        какво обаче се случва като изтекоха тези 12 месеца преди нова година - изненада

                        на 11-ия месец отивам да заявя, че не искам повече да ползвам нета им след изтичане на 12-те месеца, а "жената зад щанда" ми казва да отида на еди коя си дата и да пусна едномесечно заявление

                        отивам след няколко дни на точната дата и заявявам, че искам да им пусна едномесечно предизвестие, че след 12-те месеца не искам и минут аповече да им ползвам услугата, а нова "жена зад щанда" ми казва, че едва след като ми изтекат 12-те месеца мога да пусна заявление за отказ за услугата

                        аз я питам - "договора ми е за 12 месеца и аз искам да ползвам точно толкова колкото съм подписал, а според тези им условия аз задължително трябва да ползвам 13 месеца" ................. отсреща ми вдигат рамене и ми казват "такива са ни правилата"

                        както и да е... изтекоха 12-те месеца... отидох и пуснах заявление от отказ... накараха ме да платя нета за 13-ия месец предварително и след като изтекоха 13-те месеца успях най-накрая да се откача от тези измамници

                        трябваше ми мобилен нет за 2-3 месеца, а им платих 13 месечни такси .................... като нета им беше под всякаква критика...

                        не препоръчвам да разчитате на техен нет в райони извън големите градове...
                        Хаха гадове са. Моят приятел отива да се отказва от ADSL интернет и му казват "господине срината ни е комп. системата и не можем да ви обработим молбата" , отива следващата седмица и - честито - договорът се е преподписал защото сте изпуснали срока на предизвестието. Реакцията му е "вашта мамка" мацката зад гишето се стресира и натиска паник бутона. Идват ченгетата - арест - в съда по бързата процедура и три денонощия арест за дребно хулиганство! След няколко месеца жена му отива да подаде заявка за отказ от стационарен телефон в срок и ПОЗНАЙТЕ - отговорът на мацката е следният:"Не можем да ви приемем молбата защото по този телефон доставяме ADSL на съпруга ви" . Още плащат. Не можах да повярвам като ми казаха но все пак това е запазена марка на БГ компаниите работещи с договори. Така че умната и четете договорите!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ВУЙЧО Разгледай мнение
                          Аз така пострадах с ънлимитед пакета добавка към абонаментния план
                          Та активирам си го аз и бях забравил кво ми каза тоя в офиса им ,
                          обаждам се вечерта на кол центъра да питам и мацката вика ще ви е активен
                          от 00:00 часа утре...ок , чакам си , идва денят , към 00:30 почват да ми се свалят
                          някви ъпдейти на телефона , уж вече трябва пакетът да се е активирал и да не ми
                          ги брои мб по мб , и хоп , на сутринта 50 лв сметка само от тях , честито
                          Тоя номер ми го приложиха и на мен.Само че аз влизах в интернет след като получих есемес честито.И след два дни ми изключиха телефона без предупреждение.Звъня им от друг и ми казват че имам сметка 550 кинта и съм надхвърлил лимита.Обиколих всички офиси и навсякъде ме лъжеха че началника е излязъл.Стигнах до заплаха че след малко ще дойда с калашника и случките в САЩ ще са детска игра.Тогава се размърдаха.Дойде един началник и започна да ми пелтечи.Казах му че ще държа него лично отговорен и ако не се оправят нещата ще бере големи ядове.Опростиха ми сметката но ми сложиха някакви такси 28 кинта които платих но и до ден днешен не разбрах и нямам документ за тях.На всичкото отгоре имат наглостта да ми звънят и да ме зарибяват с нови договори.Като им припомня какво са правили и как се криха тогава подвиват опашки.ТАКА ЧЕ БЪДЕТЕ МНОГО ВНИМАТЕЛНИ А НАЙ ДОБРЕ Е ДА НЯМАТЕ ТЕЛЕФОН.ТАРИКАТИ И МОШЕНИЦИ.

                          Коментар


                          • Аз така пострадах с ънлимитед пакета добавка към абонаментния план
                            Та активирам си го аз и бях забравил кво ми каза тоя в офиса им ,
                            обаждам се вечерта на кол центъра да питам и мацката вика ще ви е активен
                            от 00:00 часа утре...ок , чакам си , идва денят , към 00:30 почват да ми се свалят
                            някви ъпдейти на телефона , уж вече трябва пакетът да се е активирал и да не ми
                            ги брои мб по мб , и хоп , на сутринта 50 лв сметка само от тях , честито
                            Мнението ми води до фалит !

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от marksman Разгледай мнение
                              Не знам как стоят нещата с другите, но тия от Виваком, направо ме смайват. Отивам да подпиша договор за услуга, дава ми се да подпиша и хоп гледам грешка, вместо 12 м. срок на договора-24 м. Питам служителката и тя ми се извинява и решава да го коригира пускайки нов договор, но какво става, хоп и там грешка, вместо 30 Мбит е пуснато 50 Мбит. Ядосвам се и отказвам услугата. Отивам в друг офис на Виваком. Там по същият начин се опитаха вместо за 12м. да ме друснат за 24м. Излязох от офисът им и съм решил да не подписвам с тях, сега търся друг оператор в момента.


                              преди година и половина и аз имах подобен проблем с договора за мобилен интернет

                              аз искам 12 месеца, тя ми разпечатва договора с 24 месеца

                              нали съм упорит успяхме да се договорим и подписахме договора

                              какво обаче се случва като изтекоха тези 12 месеца преди нова година - изненада

                              на 11-ия месец отивам да заявя, че не искам повече да ползвам нета им след изтичане на 12-те месеца, а "жената зад щанда" ми казва да отида на еди коя си дата и да пусна едномесечно заявление

                              отивам след няколко дни на точната дата и заявявам, че искам да им пусна едномесечно предизвестие, че след 12-те месеца не искам и минут аповече да им ползвам услугата, а нова "жена зад щанда" ми казва, че едва след като ми изтекат 12-те месеца мога да пусна заявление за отказ за услугата

                              аз я питам - "договора ми е за 12 месеца и аз искам да ползвам точно толкова колкото съм подписал, а според тези им условия аз задължително трябва да ползвам 13 месеца" ................. отсреща ми вдигат рамене и ми казват "такива са ни правилата"

                              както и да е... изтекоха 12-те месеца... отидох и пуснах заявление от отказ... накараха ме да платя нета за 13-ия месец предварително и след като изтекоха 13-те месеца успях най-накрая да се откача от тези измамници

                              трябваше ми мобилен нет за 2-3 месеца, а им платих 13 месечни такси .................... като нета им беше под всякаква критика...

                              не препоръчвам да разчитате на техен нет в райони извън големите градове...

                              Коментар


                              • Дано да намериш. От години съм с тази компания, в къщи и в офиса. Всичко е точно

                                Коментар

                                Working...
                                X