Първоначално изпратено от XY
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Българи-пазете се от Виваком
Collapse
X
-
-
И мен ме прекараха ВИВАКОМ. Купих си нов смартфон на 27-ми и му пуснах план за Интернет. Оказа се обаче, че плана за Интернет се активира на следващия ден - 28-ми. Аз обаче си включих телефона още след като си го купих и той е натеглил някакви неща от мрежата на цена от 1.80 на мегабайт. Само за няколко часа (вечерта на 27-ми) са ми напраскали 70 кинта за интернет. БАСИ ИЗМАМНИЦИТЕ! Сега ще ходя да се разправям за някакви простотии и да си губя времето!
Същото това се е случило и на 2-ма мои приятели, а предполагам и на много други хора.
ПАЗЕТЕ СЕ ОТ ВИВАКОМ!Мнението не е препоръка за сделки!
Коментар
-
Първоначално изпратено от status Разгледай мнениеЛъже се с безплатните минути , които необяснимо бързо се изчерпват
Още от началото съм при тях, и винаги съм бил доволен.
Фактурите никога не съм си гледал, обаче нещо ме усъмни в предната сметка и миналата седмица скочих в сайта на виваком.
Започнах да си преглеждам плановете, защото имам шест карти към тях, но едната я пуснах за спиране.
Три карти на MegaCall, и точно там ми направи впечатление:
Едната беше MegaCall +
Уж същата като MegaCall, но с няколко разлики:
- Вече не са 250 мин. към всички, както към първа и втора международни групи, а са само 50 минути, които влизат за втора международна група, но са прибавили в тези 50 минути и роуминг.
- Тарифирането е на минута, което означава, че и след първата минута ти отчита на минута.
Говориш минута и секунда, ето ти две минути.
- И нещо, което не мога да си го обясня:
Като общо, всичките тези 250 минути влизат за всички национални мрежи.
Изговорените разговори са ми 223:28 минути, което означава, че ми остават 26:32 минути.
Обаче на последните три разговора, преди отчитането на фактурата, са ми ги таксували.
И трите разговора са с Мтелски номер:
2 мин. 48 сек = 0,58лв.
4 мин. 10. сек. = 0,96лв.
1 мин. 07 сек. = 0,39лв
Ето какво пишеше в точка 2 на Mega Call преди да направят изменение на Mega Call +
2) Тарифирането е на секунда. Минималната продължителност на разговор е 60 секунди, след това разговорът се тарифира на секунда.
VIVACOM MegaCall M +
50 Включени минути към всички (фиксирани и мобилни) мрежи в България, Международна Група 1, Международна Група 2 (без Беларус) и Роуминг в ЕС
VIVACOM MegaCall M +
1800 Включени минути в мрежата на VIVACOM - фиксирана и мобилна
VIVACOM MegaCall M +
200 Включени минути към всички (фиксирани и мобилни) мрежи в България и Международнa Групa 1
VIVACOM MegaCall M
1800 Включени минути в мрежата на VIVACOM - фиксирана и мобилна
VIVACOM MegaCall M
250 Включени минути към всички (фиксирани и мобилни) мрежи в България и Международни Групи 1 и 2 без Беларус.
При двата последни плана, също тарифирането е на минута, а и нищо не пише за цена на мегабайт: MaxiCall и EasyCall
Като гледам плановете на Глобул и Мтел, същата работа.
Много минути за много пари, и всичко е на минута.
Просто с тия ежемесечни промени, виваком ми писнаха, и ще хвана да закрия постепенно всички карти.
Две карти на ваучер, за всеки случай, и кой откъде е.
При 100 кинта такса, трябва всичко да ти е неограничено, и S4 да ти е 90 кинта, а не 900.
Коментар
-
Бате Пешо
Аз имам мобилен за 5 лева на месец, работи като часовник..искам обаче безплатен и те ме лъжат че няма. Не е вярно има почти навсякъде, те просто не знаят много неща. Ако самочуствието можеше да се обърне в ток, какво енергийно блогоденствие би настанало. 500 лв. сметка - да, но за 8 години.
Ти обаче си ги застрелял с въпроси, просто не се е стигнало до Калашника, като чета как си ги гърмял.Last edited by supertrader; 15.05.2013, 20:00.D.Y.F-091066
Коментар
-
Явно виваком смениха рязко политиката.Винаги съм твърдял,че в сравнение с останалите два оператора са направо върха,което може да се види и по надолу.Но след като в продължение на месец се опитват да те извръткат по телефона два пъти явно нещо яко се е променило.За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него
Коментар
-
Първоначално изпратено от rover Разгледай мнениеЯворе, ти 80 годишен пенсионер ли си, та не си видял в ситните букви какво пише? Че ако например сключиш договор за 12 месеца, три от тях си с тази малка тарифа. Ако е договорът е за 24 месеца, то ползваш 6 месеца отстъпката, после - по общия ред. Ама нямало кой да чете и Виваком са измамници, банката ме прецакала с ипотеката и т.н.
На това неразбиране на нещата му викат функционална неграмотност. Е как аз от 15 примерно години ползвам куп телефони в Мтел и Виваком и нито веднъж не ме прекараха? Единственото вярно е, че по всякакъв начин се мъчат за те задържат за абонат, ама какво да се прави - таргети, таргети за низшия персонал... Но като си четеш договора и спазваш написаното, няма проблем.
Коментар
-
Яворе, ти 80 годишен пенсионер ли си, та не си видял в ситните букви какво пише? Че ако например сключиш договор за 12 месеца, три от тях си с тази малка тарифа. Ако е договорът е за 24 месеца, то ползваш 6 месеца отстъпката, после - по общия ред. Ама нямало кой да чете и Виваком са измамници, банката ме прецакала с ипотеката и т.н.
На това неразбиране на нещата му викат функционална неграмотност. Е как аз от 15 примерно години ползвам куп телефони в Мтел и Виваком и нито веднъж не ме прекараха? Единственото вярно е, че по всякакъв начин се мъчат за те задържат за абонат, ама какво да се прави - таргети, таргети за низшия персонал... Но като си четеш договора и спазваш написаното, няма проблем.Партия была, есть и будет есть!
Коментар
-
Хора,внимавайте с Виваком !!!
Внимамайте с Виваком. изключително некоректни са ! Сключих договор с промоция Виваком Дуо,но след 6 месеца се оказа, цената,която ще трябва да плащам е различна от първоначално уговорената.Много внимателно четете договора си ! Виваком са много,много некоректна компания,внимавайте и си отваряйте очите на четири !
Коментар
-
Тук съм в следната интересна и куриозна ситуация.
Преди няколко месеца отидох до най-близкия им офис да си подновя договора за гласова телефония.
Денят беше събота, някъде следобед. За беда, на единствения им принтер му беше свършил тонера и "жената зад щанда" ми обясни, че договора е подновен за още една година, но трябва да ги посетя отново в понеделник за да си получа договора на хартия. Естествено, не отидох в понеделник, а няколко дни по-късно. Тогава пък въпросната служителка, която ме обслужи първия път отсъстваше, а според другите служителки трябвало тя лично да ми разпечата договора, понеже съм го сключил пред нея.
След около месец, пак се сетих за тях. За мой късмет, първата служителка беше в болнични. Управителят на офиса обаче реши да ми съдейства, понеже имал достъп до системата им с администраторска парола или нещо сорта, един вид може да се логне в акаунта на първата служителка. Оказа се, че договор с мен там няма.
След като се сключи договора с клиента се сканира и се качва в тяхната система като PDF, обаче там такъв нямаше, аз понеже съм си любопитен хвърлих едно око през рамо, действително бутона за разпечатване на договора беше светло сив, демек неактивен и няма как друго яче да е, нали нищо не съм подписвал.
Та така, от тогава си плащам месечните такси един вид на добра воля от моя страна, номера не с спрян, ама като чета долните коментари ми минават разни еретични мисли, че дори да реша да ги отсвиря, най мого да загубя номера.|^^^^^пиво^^^^\\|""\\_,_
|___________||__|___|)
(@)(@)""*|(@)(@)**(@)
Коментар
-
Първоначално изпратено от 2012 Разгледай мнение
преди година и половина и аз имах подобен проблем с договора за мобилен интернет
аз искам 12 месеца, тя ми разпечатва договора с 24 месеца
нали съм упорит успяхме да се договорим и подписахме договора
какво обаче се случва като изтекоха тези 12 месеца преди нова година - изненада
на 11-ия месец отивам да заявя, че не искам повече да ползвам нета им след изтичане на 12-те месеца, а "жената зад щанда" ми казва да отида на еди коя си дата и да пусна едномесечно заявление
отивам след няколко дни на точната дата и заявявам, че искам да им пусна едномесечно предизвестие, че след 12-те месеца не искам и минут аповече да им ползвам услугата, а нова "жена зад щанда" ми казва, че едва след като ми изтекат 12-те месеца мога да пусна заявление за отказ за услугата
аз я питам - "договора ми е за 12 месеца и аз искам да ползвам точно толкова колкото съм подписал, а според тези им условия аз задължително трябва да ползвам 13 месеца" ................. отсреща ми вдигат рамене и ми казват "такива са ни правилата"
както и да е... изтекоха 12-те месеца... отидох и пуснах заявление от отказ... накараха ме да платя нета за 13-ия месец предварително и след като изтекоха 13-те месеца успях най-накрая да се откача от тези измамници
трябваше ми мобилен нет за 2-3 месеца, а им платих 13 месечни такси .................... като нета им беше под всякаква критика...
не препоръчвам да разчитате на техен нет в райони извън големите градове...
Коментар
-
Първоначално изпратено от ВУЙЧО Разгледай мнениеАз така пострадах с ънлимитед пакета добавка към абонаментния план
Та активирам си го аз и бях забравил кво ми каза тоя в офиса им ,
обаждам се вечерта на кол центъра да питам и мацката вика ще ви е активен
от 00:00 часа утре...ок , чакам си , идва денят , към 00:30 почват да ми се свалят
някви ъпдейти на телефона , уж вече трябва пакетът да се е активирал и да не ми
ги брои мб по мб , и хоп , на сутринта 50 лв сметка само от тях , честито
Коментар
-
Аз така пострадах с ънлимитед пакета добавка към абонаментния план
Та активирам си го аз и бях забравил кво ми каза тоя в офиса им ,
обаждам се вечерта на кол центъра да питам и мацката вика ще ви е активен
от 00:00 часа утре...ок , чакам си , идва денят , към 00:30 почват да ми се свалят
някви ъпдейти на телефона , уж вече трябва пакетът да се е активирал и да не ми
ги брои мб по мб , и хоп , на сутринта 50 лв сметка само от тях , честитоМнението ми води до фалит !
Коментар
-
Първоначално изпратено от marksman Разгледай мнениеНе знам как стоят нещата с другите, но тия от Виваком, направо ме смайват. Отивам да подпиша договор за услуга, дава ми се да подпиша и хоп гледам грешка, вместо 12 м. срок на договора-24 м. Питам служителката и тя ми се извинява и решава да го коригира пускайки нов договор, но какво става, хоп и там грешка, вместо 30 Мбит е пуснато 50 Мбит. Ядосвам се и отказвам услугата. Отивам в друг офис на Виваком. Там по същият начин се опитаха вместо за 12м. да ме друснат за 24м. Излязох от офисът им и съм решил да не подписвам с тях, сега търся друг оператор в момента.
преди година и половина и аз имах подобен проблем с договора за мобилен интернет
аз искам 12 месеца, тя ми разпечатва договора с 24 месеца
нали съм упорит успяхме да се договорим и подписахме договора
какво обаче се случва като изтекоха тези 12 месеца преди нова година - изненада
на 11-ия месец отивам да заявя, че не искам повече да ползвам нета им след изтичане на 12-те месеца, а "жената зад щанда" ми казва да отида на еди коя си дата и да пусна едномесечно заявление
отивам след няколко дни на точната дата и заявявам, че искам да им пусна едномесечно предизвестие, че след 12-те месеца не искам и минут аповече да им ползвам услугата, а нова "жена зад щанда" ми казва, че едва след като ми изтекат 12-те месеца мога да пусна заявление за отказ за услугата
аз я питам - "договора ми е за 12 месеца и аз искам да ползвам точно толкова колкото съм подписал, а според тези им условия аз задължително трябва да ползвам 13 месеца" ................. отсреща ми вдигат рамене и ми казват "такива са ни правилата"
както и да е... изтекоха 12-те месеца... отидох и пуснах заявление от отказ... накараха ме да платя нета за 13-ия месец предварително и след като изтекоха 13-те месеца успях най-накрая да се откача от тези измамници
трябваше ми мобилен нет за 2-3 месеца, а им платих 13 месечни такси .................... като нета им беше под всякаква критика...
не препоръчвам да разчитате на техен нет в райони извън големите градове...
Коментар
Коментар