IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Българи-пазете се от Виваком

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от emos Разгледай мнение
    Aха,щеше да е по лесно направо да ни насочиш към точния офис на глобул
    Към който и да е.
    След разочарование от другите 2 мобилни оператора и ограничения избор в България, друг вариант да виждаш?Предполагам, че и Г. си имат минуси.
    Не целя да правя реклама на когото и да било, исках да споделя разочарованието си.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от agata Разгледай мнение
      Бях се спряла на пакетната услуга VIVACOM DUO: Net+TV , TV Extra и интернет скорост 20 Mbps. Жената, с която говорих, пусна договора-заявка, подписах и после ми каза „Съжалявам, но забравих да Ви кажа, че при вас нямаме покритие и затова ще е нужен домашен телефон за 11,80лв(ако не се лъжа) на месец. Това не беше чак такъв проблем. След няколко дена, дойдоха да прекарат телефона и бяхме уведомени от същата жена, че мъжете, които прекарват телефона, ще замерят за интернет покриваемостта и каква ще бъде скоростта. Не го направиха и си тръгнаха. Аз се обадих на жената, която буквално ме отрязя, след като и обясних какво е станало. Все пак този телефон ние го прекарваме, заради интернета и на въпроса ми какво ще стане, ако няма покриваемост, отговорът, който получих беше „Има начини ,но не са за обсъждане по телефона”. С мъжа ми на следващия ден отидохме до същия офис и мениджърът им се зае с нашия „случай”. Каза ни, че ще пусне заявка за интернет и телевизия и лично ще следи. Изкараха ни вече окончателния договор, който влиза в сила от 02/10/2013. Оказа се, че скоростта на интернета не е до 20 Mbps, а с параметри до 10 Mbps. Това нещо не ни беше обяснено още в самото начало, когато служителката им си спомни, че нямат покритие при нас и ни е нужен домашен телефон.
      Не ни устройва такава скорост. Ако знаехме за това от самото начало, нямаше да губим времето нито на техните служители, нито своето. Отказахме се от интернет услугата, но ще сме задължени да плащаме напълно излишен домашен телефон, който прекархме заради интернета. Дали е правилно това?
      Искахме да се откажеме и от телефона също, защото без интерент, а и с интернет с такава скорост, е напълно излишен за нас.
      Беше ни съобщено, че ако прекратим този договор, ще се наложи да плащаме неустойка, а това, че го подписахме, за да ползваме интернет със скорост до 20 Mbps не е взето под внимание.

      Цялото ми семейство ползвахме услугите им, някои дори от 10години до сега. Вече всички минаваме на Глобул.
      Aха,щеше да е по лесно направо да ни насочиш към точния офис на глобул
      За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

      Коментар


      • И аз да се оплача

        Бях се спряла на пакетната услуга VIVACOM DUO: Net+TV , TV Extra и интернет скорост 20 Mbps. Жената, с която говорих, пусна договора-заявка, подписах и после ми каза „Съжалявам, но забравих да Ви кажа, че при вас нямаме покритие и затова ще е нужен домашен телефон за 11,80лв(ако не се лъжа) на месец. Това не беше чак такъв проблем. След няколко дена, дойдоха да прекарат телефона и бяхме уведомени от същата жена, че мъжете, които прекарват телефона, ще замерят за интернет покриваемостта и каква ще бъде скоростта. Не го направиха и си тръгнаха. Аз се обадих на жената, която буквално ме отрязя, след като и обясних какво е станало. Все пак този телефон ние го прекарваме, заради интернета и на въпроса ми какво ще стане, ако няма покриваемост, отговорът, който получих беше „Има начини ,но не са за обсъждане по телефона”. С мъжа ми на следващия ден отидохме до същия офис и мениджърът им се зае с нашия „случай”. Каза ни, че ще пусне заявка за интернет и телевизия и лично ще следи. Изкараха ни вече окончателния договор, който влиза в сила от 02/10/2013. Оказа се, че скоростта на интернета не е до 20 Mbps, а с параметри до 10 Mbps. Това нещо не ни беше обяснено още в самото начало, когато служителката им си спомни, че нямат покритие при нас и ни е нужен домашен телефон.
        Не ни устройва такава скорост. Ако знаехме за това от самото начало, нямаше да губим времето нито на техните служители, нито своето. Отказахме се от интернет услугата, но ще сме задължени да плащаме напълно излишен домашен телефон, който прекархме заради интернета. Дали е правилно това?
        Искахме да се откажеме и от телефона също, защото без интерент, а и с интернет с такава скорост, е напълно излишен за нас.
        Беше ни съобщено, че ако прекратим този договор, ще се наложи да плащаме неустойка, а това, че го подписахме, за да ползваме интернет със скорост до 20 Mbps не е взето под внимание.

        Цялото ми семейство ползвахме услугите им, някои дори от 10години до сега. Вече всички минаваме на Глобул.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от jetero Разгледай мнение

          Та рано или късно ще те намерят .. освен ако не е на твое име по лична карта .. си харабия.
          Аааа ще се усетиш май Аз за какво написах за рибоците и "останалите"

          Коментар


          • Първоначално изпратено от dosadnik Разгледай мнение
            Аз пък да се похваля, че ги изпържих с един едногодишен договор, взех си телефонЯ на промоция и са съм отебал да им плащам Пък вие се вътрете, те загубите от такива като мене, си ги избиват от рибоци като вас
            Брато .. имам една приятелка която пише наказателни постановления в съда и вика "70% поне са за заведени дела от Виваком срещу някакви пенсионери или подлъгани хора които им дължат някфи огромни неустойки, гледам аз 78 годишна жена искат да я съдят щото 3ти месец не можела да си плати някфа сметка от 15 лв"

            Та рано или късно ще те намерят .. освен ако не е на твое име по лична карта .. си харабия.

            Коментар


            • Аз пък да се похваля, че ги изпържих с един едногодишен договор, взех си телефонЯ на промоция и са съм отебал да им плащам Пък вие се вътрете, те загубите от такива като мене, си ги избиват от рибоци като вас

              Коментар


              • Leleee

                Леле четох четох та направо ми се доплака от мъкйа ли от ирония ли ... то не са случки то не са мисли за атентати .. значи още преди година и половина когато мобилния интернет тъкмо беше станал достъпен за обикновнните хорица като мен. Реших да си купя смарт телефонче само и само защото офертата беше с безплатен неограничен интернет с 200мб трафик при бърза скорост и всичкото в таксата беше 31 лв (и това всичкото лятото на 2012) викам си вече сигурно има по изгодни оферти ... ДА ДА ... .. и грам стотинка не съм плащал допълнително за мобилен интернет ... та един приятел работи в за вивашитните, манагер го раздава .. та все ми се хвали колко бърз им бил нета ... та реших да се поразтаршувам кви оферти предлагат ВиватаКом и като ви изчетох перипетиите се оказва че този мтелски луупец на който съм си абонат вече 8 години си ми е идеален .. и след тези истории не знам какво толкова хората нехайстват срещу мтел .. винаги са си били коректни поне за 8 години ядове не съм имал .. добре че не съм прибързал към странно евтините им оферти ...

                Коментар


                • Въведена е забрана от Виваком

                  Виваком са внедрили забрана за получаване на сигнал от USB разкодирани модеми в малките населени места. Такива модеми работят само в окръжните градове, защото там са им офисите и ги е страх да не ги подпалят, ако и там не работят...каква друга може да е причината ?
                  За тази въведена мярка не знаят и служителите в офисите им...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ros57 Разгледай мнение
                    Най-новата(а може и отдавна да е) техническа хитрост на Вивакомци е не опознаването от вивакомската клетъчната мрежа на USB-модем, ако не е техен, кодиран, в населените места извън големите градове. Това ще рече, че ако сте в голям град, нямате проблем с мобилния интернет, но ако отидете в някое село, където има клетка на Виваком и дори да сте близо до нея, ще ви се изпише, че няма обхват или нещо друго. Сега, няма как - ще трябва да се задомя с техен донгъл, и без това се полага при сключване на договор. Ако знаех, щях да им го изискам, но те като видяха моя, извършиха настройките и хоп... интернет има...и въбще не ми предложиха техен, както се полага, според условията на договора !
                    Какъв е извода: Като сключвате договор за мобилен интернет, изисквайте техен USB-модем, дори да имате ваш - полага се на всеки за времето на договора! И искайте този модем, който става и за Windows-8 - по-добър е!
                    Мобилният им интернет извън големите населени места е меко казано отвратителен.
                    Ползвам такъв и чакам края на договора с удоволствие да им го върна.
                    Не препоръчвам.

                    Коментар


                    • Техническа хитрост

                      Най-новата(а може и отдавна да е) техническа хитрост на Вивакомци е не опознаването от вивакомската клетъчната мрежа на USB-модем, ако не е техен, кодиран, в населените места извън големите градове. Това ще рече, че ако сте в голям град, нямате проблем с мобилния интернет, но ако отидете в някое село, където има клетка на Виваком и дори да сте близо до нея, ще ви се изпише, че няма обхват или нещо друго. Сега, няма как - ще трябва да се задомя с техен донгъл, и без това се полага при сключване на договор. Ако знаех, щях да им го изискам, но те като видяха моя, извършиха настройките и хоп... интернет има...и въбще не ми предложиха техен, както се полага, според условията на договора !
                      Какъв е извода: Като сключвате договор за мобилен интернет, изисквайте техен USB-модем, дори да имате ваш - полага се на всеки за времето на договора! И искайте този модем, който става и за Windows-8 - по-добър е!
                      Last edited by ros57; 27.09.2013, 00:50.

                      Коментар


                      • След известни разправии, разговори по телефона и писане на писма, най-накрая има развръзка по моя казус. Всички платени суми за интернет ми бяха върнати, за което благодаря на Виваком. Изглежда има и коректни хора сред тях.





                        Първоначално изпратено от XY Разгледай мнение
                        И мен ме прекараха ВИВАКОМ. Купих си нов смартфон на 27-ми и му пуснах план за Интернет. Оказа се обаче, че плана за Интернет се активира на следващия ден - 28-ми. Аз обаче си включих телефона още ........
                        Мнението не е препоръка за сделки!

                        Коментар


                        • С тези се разделих бавно, но категорично. Имах вкъщи телефон, нет, отделно мобилна карта и дата карта. Първо, измамиха ме при преподписване на договора с едни 24 кинта за сим карта - след като ми казаха, че цената на пакета е същата, но се добавя една сим карта, три пъти питах лелята, ще платя ли нещо допълнително и тя категорично ми отговаряше, че не!
                          Няколко пъти ми се е случвало да не мога да си платя сметките в офисите им, защото "нещо системата не работи". Как хем виждат задължението, хем не могат да го обработят?! Да не говорим за ужасното обслужване..., без изключение на магазин и посещение.
                          Не на последно място, след като влязоха в кръга на Пеевски - Василев, не ща и да чуя за техните услуги. И без това конкурентите им са по-добри (дори и на фиксирани услуги).

                          Коментар


                          • Става въпрос, че плановете се активират на следващия ден. А на този, на който си го купиш те тарифират по 1.80 лв на мегабайт.


                            Първоначално изпратено от man_united Разгледай мнение
                            Не знам какво се оплаквате ама срещу 5.00 лв. на месец към който и да е план получавате неограничен интернет! Аз това ползвам и съм си доволен, даже спрях да включвам WiFi, за да не ми събаря батерията!
                            Е когато пътувах извън страната си спрях всякакъв интернет, ама то е ясно че при роуминг ползването на интернет си е голямо дърво!
                            Мнението не е препоръка за сделки!

                            Коментар


                            • Не знам какво се оплаквате ама срещу 5.00 лв. на месец към който и да е план получавате неограничен интернет! Аз това ползвам и съм си доволен, даже спрях да включвам WiFi, за да не ми събаря батерията!
                              Е когато пътувах извън страната си спрях всякакъв интернет, ама то е ясно че при роуминг ползването на интернет си е голямо дърво!

                              Коментар


                              • споко батка и аз кихнах 240 . на всеки с нов смартфон дето няма търпение да го включи , се случва иначе може поне от магазина от който го купуваш да те предупредят за капана с мобилния нет . ама селяни в българия , с лопата да ги ринеш

                                Коментар

                                Working...
                                X