IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Българи-пазете се от Виваком

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • виваком лъжци

    След продължителни обаждания от страна на виваком да ме зарибят с нов договор ,аз на края приех ,като поисках да добавят към офертата любим номер.Служителката каза ,че ще се обади повторно ,явно за да получи разрешение за моето искане.И наистина след около 2дни тя потвърди ,че към договора който ми предлага,ще бъде включено и моето искане(продиктувах и номера).Изминаха повече от 2седмици и аз вече почти се бях отказала.Но когато дойде куриера с договора в него нямаше такава кауза за любим номер.Най вероятно са мислели ,че съм забравила или ще подпиша без да го прочета.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от chami Разгледай мнение
      на 15.09.2014 подписах договор за мобилна услуга без интернет.платех 30лв депозит.на 01.10. ми пращат съобщение,че лимита ми свършва.оказа се ,че без да използвам интернет телефона се закачва към близък рутер.интересното е ,че в къщи нямам достъп до рутера.в крайна сметка си взеха парите предвидени за юбилейната отстъпка
      Ако си закачен за рутер,близък или далечен,няма да имаш абсолютно никакъв трафик на мобилен интернет,респективно няма да имаш и абсолютно никаква сметка за интернет.
      По вероятно е да ти е включен мобилния интернет на телефона и постоянно да си точи нещо.По-добре го провери,защото ще продължава да ти трупа сметка.
      Не желая да ги защитавам,защото всичките оператори са един дол дренки,но настройките на телефона в крайна сметка са проблем на потребителя,а не на оператора.
      Всяка краткосрочна спекулация е потенциална дългосрочна инвестиция.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от chami Разгледай мнение
        на 15.09.2014 подписах договор за мобилна услуга без интернет.платех 30лв депозит.на 01.10. ми пращат съобщение,че лимита ми свършва.оказа се ,че без да използвам интернет телефона се закачва към близък рутер.интересното е ,че в къщи нямам достъп до рутера.в крайна сметка си взеха парите предвидени за юбилейната отстъпка
        Я пак .... ти наясно ли си с някои основни понятия????

        Коментар


        • виваком са некоректни

          на 15.09.2014 подписах договор за мобилна услуга без интернет.платех 30лв депозит.на 01.10. ми пращат съобщение,че лимита ми свършва.оказа се ,че без да използвам интернет телефона се закачва към близък рутер.интересното е ,че в къщи нямам достъп до рутера.в крайна сметка си взеха парите предвидени за юбилейната отстъпка

          Коментар


          • Първоначално изпратено от derk Разгледай мнение
            Ресурсите на Земята са ограничени.Нормално е когато пуснат смартфон на водещ производител на цена от 80-90 лева да има опашки и записвания. Просто е трябвало преди да започнеш да преподписваш договори да попиташ за конкретния модел дали го имат. Иначе другия модел А 680 (също сертифициран за ЕС), го има в Мтел на цена около 100 лева.
            Ако си лоялен клиент на Виваком след като си подал клиентско оплакване има шанс да ти намерят телефон, зависи какво си писал в оплакването. При мен поради грешка на техен служител са ми позволявали да сключа договор 10 дни след изтичане на промоцията, която исках да ползвам.

            Ще видим какво ще стане надявам се да излязат хора и да ме компенсират по някакъв начин.Това очевидно си беше грешка на техен служител( умишлена или не ) .Телефона беше изложен на витрината им с промоции след като казах че ще го взема продавачката нищо не каза че модела е вече продаден а изчака да си подпиша първия договор и тогава ме сюрпризира.Точно това писах в оплакването каквото се случи. Така че вината си е 100 % тяхна , моята е че съм толкова наивен, бях забравил как се бяха да подлъжат майка ми преди време на село идвайки. Каквото и да ми дадат не искам нищо повече от тях нито им ща телефоните нито промоциите да си ги заврат някъде. Аз дори не ходя до магазините им да си плащам, сметката а само онлайн го правя . Направо са ми толкова противни вече всичките им марионетки жалко за тия хора, че са си продали душата така евтино.
            Last edited by vankataxxx; 28.09.2014, 17:30.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от vankataxxx Разгледай мнение
              Вчера ходих да един от магазин на Виваком в София намиращ се на ул."Граф Игнатиев" 47А. На входа на врата ме посреща усмихната продавач консултантка .Бях видял един телефон на промоция Lenovo A536 реших да се възползвам от промоцията и да си го купя този телефон с преподписване.Имам 2 номера на към Виваком и реших да ги преподпиша и 2 та и да ползвам отстъпката за "Комбинирай и спести". До тук добре преподписах първия договор за 2 години на малко по висока такса и дойде ред преподписвам втория номер с който трябваше да взема телефона на промоция и мацката абе има малък проблем телефона ,който гледаш тук не се води в нашият магазин ела утре ще преподпишем 2 ри я договор и ще ти дадем телефона.Отивам ма другия ден радостен че ще имам нов телефон и хоп изненада . Ами то този телефон е изчерпан вече няма го никъде и вчера изложения беше вече продаден.Не можем нищо да направим може да си избереш друг телефон на промоция.И аз викам не искам.И ми дадоха една бланка за клиентско оплакване. Подадох клиентското оплакване и си тръгнах с преподписан на единия номер на с по висока тарифа от съществуващата му и не подписан на другия и без телефон. Сега като чета из форумите има и по тежки случаи от моя явно това са безскрупулни хора а тези в магазините са обучени за измамници или са подбирани по кастинг за измами.И аз ще кажа ПАЗЕТЕ СЕ ОТ ТИЯ ИЗМАМНИЦИ !

              Ресурсите на Земята са ограничени.Нормално е когато пуснат смартфон на водещ производител на цена от 80-90 лева да има опашки и записвания. Просто е трябвало преди да започнеш да преподписваш договори да попиташ за конкретния модел дали го имат. Иначе другия модел А 680 (също сертифициран за ЕС), го има в Мтел на цена около 100 лева.
              Ако си лоялен клиент на Виваком след като си подал клиентско оплакване има шанс да ти намерят телефон, зависи какво си писал в оплакването. При мен поради грешка на техен служител са ми позволявали да сключа договор 10 дни след изтичане на промоцията, която исках да ползвам.

              Коментар


              • Ето и моята сага с мушениците от Виваком

                Вчера ходих да един от магазин на Виваком в София намиращ се на ул."Граф Игнатиев" 47А. На входа на врата ме посреща усмихната продавач консултантка .Бях видял един телефон на промоция Lenovo A536 реших да се възползвам от промоцията и да си го купя този телефон с преподписване.Имам 2 номера на към Виваком и реших да ги преподпиша и 2 та и да ползвам отстъпката за "Комбинирай и спести". До тук добре преподписах първия договор за 2 години на малко по висока такса и дойде ред преподписвам втория номер с който трябваше да взема телефона на промоция и мацката абе има малък проблем телефона ,който гледаш тук не се води в нашият магазин ела утре ще преподпишем 2 ри я договор и ще ти дадем телефона.Отивам ма другия ден радостен че ще имам нов телефон и хоп изненада . Ами то този телефон е изчерпан вече няма го никъде и вчера изложения беше вече продаден.Не можем нищо да направим може да си избереш друг телефон на промоция.И аз викам не искам.И ми дадоха една бланка за клиентско оплакване. Подадох клиентското оплакване и си тръгнах с преподписан на единия номер на с по висока тарифа от съществуващата му и не подписан на другия и без телефон. Сега като чета из форумите има и по тежки случаи от моя явно това са безскрупулни хора а тези в магазините са обучени за измамници или са подбирани по кастинг за измами.И аз ще кажа ПАЗЕТЕ СЕ ОТ ТИЯ ИЗМАМНИЦИ !

                Коментар


                • Пич как го написа толкова дълго ,при толкова адреналин лъхащ навсякъде в писмото ти ,явно от писането на жалби си добил тренинг .Не се бъзикам ,възхищавам ти се ..Аз не бих могъл ....До сега съм бил и в момента съм потребител само на" Глобул " и много отдавна на БТК /фиксиран телефон/
                  Не съм имал фрапантни нередности ,с изключение на СМС-те които ми набиваха по 4,80 за някакви ъпдейти на някакви игри на ново закупен апарат , и смс -и за вицове на детето ...
                  В момента сме на свободни договори със жената ...
                  На моменти се изкушавам да премина на Виваком ,но се разколебавам като зная колко са "компетентни" търговците им/имал съм служебен техен/ и отзвука който съм чувал за тях като оператор...
                  За М-тел никога не съм имал и колебание ,достатъчно е да отвориш сайта им -всичко е толкова омотано ...

                  Първоначално изпратено от c.r.e.a.m Разгледай мнение
                  И на трите оператора съм им сърбал попарата. И с трите съм имал проблеми, с които повечето абонати са се сблъсквали. И в трите компании съм подавал писмени жалби, възражения, безкрайни разговори с оператори и спорове с роботите им, дето бачкат по офисите. Хора, при всички тези случаи все едно съм се удрял в стена. Зад лицемерното им, вежливо и уж услужливо обслужване се крие един гигантски бюрократичен механизъм, обслужван от джуджета (май Балзак го беше казал ). Ясно е, че ни помпат яко - бил съм абонат и на трите оператора - и при трите съм получавал сметки с мегабайти, разговори в чужбина и есемеси, които НЕ съм потребявал, изговарял и изпращал. Това се е случвало поне 6 месечни пъти (с договор съм от 7 години). Въпроса не ми е за петте лева или за 50-те или стоте, с които общо съм бил надписан - просто ми е кофти, че ме правят на балък - балък, който трябва да мине през деветте кръга на ада, за да ги осъди за стотинки. Представете си от 4 милиона абонати с тук там надписани сметки по 3-5-10 лева колко прави - НА МЕСЕЦ. Присира ми се от тъпите им позитивни реклами и слоуганчета с усмихнати пички, ама кво да правя - нося си двата телефона в мене и като нямам нет и сигнал изпадам в мрачно настроение, а преди като се сетя колко по щастливо и безгрижно си живях без тия шитове - само със стационарката и булфон картата . Това е цената на прогреса - ние ще платим. Медиите нали много го играят в полза на обществото - дават ми разследвания за бат Жеко - пишман майстора, дето завлякъл 2-ма с по 1000 лева, ама за мобилните оператори - тема табу, само реклами, нали са клиенти. Няма независими медии, всичко зависи от парите, а тия пари, които ние даваме за надписани сметки и преподписани договори после си ги гледаме в рекламите по телевизията с усмихнатите пички, които скачат и пеят, че живота е чудесен. (особено като си абонат на XL пакета).

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от c.r.e.a.m Разгледай мнение
                    .............. а преди като се сетя колко по щастливо и безгрижно си живях без тия шитове - само със стационарката и булфон картата . ..........
                    Факт !!!

                    Превърнахме и себе си и децата си в роби на безсмислени играчки и стереотипи.

                    Сами се направихме обезличени потребители на абсолютно ненужни стоки и услуги .

                    Коментар


                    • мамка им

                      И на трите оператора съм им сърбал попарата. И с трите съм имал проблеми, с които повечето абонати са се сблъсквали. И в трите компании съм подавал писмени жалби, възражения, безкрайни разговори с оператори и спорове с роботите им, дето бачкат по офисите. Хора, при всички тези случаи все едно съм се удрял в стена. Зад лицемерното им, вежливо и уж услужливо обслужване се крие един гигантски бюрократичен механизъм, обслужван от джуджета (май Балзак го беше казал ). Ясно е, че ни помпат яко - бил съм абонат и на трите оператора - и при трите съм получавал сметки с мегабайти, разговори в чужбина и есемеси, които НЕ съм потребявал, изговарял и изпращал. Това се е случвало поне 6 месечни пъти (с договор съм от 7 години). Въпроса не ми е за петте лева или за 50-те или стоте, с които общо съм бил надписан - просто ми е кофти, че ме правят на балък - балък, който трябва да мине през деветте кръга на ада, за да ги осъди за стотинки. Представете си от 4 милиона абонати с тук там надписани сметки по 3-5-10 лева колко прави - НА МЕСЕЦ. Присира ми се от тъпите им позитивни реклами и слоуганчета с усмихнати пички, ама кво да правя - нося си двата телефона в мене и като нямам нет и сигнал изпадам в мрачно настроение, а преди като се сетя колко по щастливо и безгрижно си живях без тия шитове - само със стационарката и булфон картата . Това е цената на прогреса - ние ще платим. Медиите нали много го играят в полза на обществото - дават ми разследвания за бат Жеко - пишман майстора, дето завлякъл 2-ма с по 1000 лева, ама за мобилните оператори - тема табу, само реклами, нали са клиенти. Няма независими медии, всичко зависи от парите, а тия пари, които ние даваме за надписани сметки и преподписани договори после си ги гледаме в рекламите по телевизията с усмихнатите пички, които скачат и пеят, че живота е чудесен. (особено като си абонат на XL пакета).

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от buba4ko Разгледай мнение
                        Ей, тая история ме развесели
                        То си е за плач направо, но ние в БГ сме си свикнали май да се смеем дори когато плачем
                        бтв, аз мислех че темата тук е по повод лъжите на виваком че отстъпката от 50% в момента важи за всички абонати, а реално тя е само за нови абонати, но като се зачетох, тук има къде къде по сериозни проблеми
                        Естествено , че само за нови абонати. Нас вече са ни вързали. Що да ни правят отстъпки?
                        Тъпкано ще му я върна на РЕДА малката биричка с две големи!!!!!!!!!!!! Някога !!!!!!!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Roko2 Разгледай мнение
                          Хаха гадове са. Моят приятел отива да се отказва от ADSL интернет и му казват "господине срината ни е комп. системата и не можем да ви обработим молбата" , отива следващата седмица и - честито - договорът се е преподписал защото сте изпуснали срока на предизвестието. Реакцията му е "вашта мамка" мацката зад гишето се стресира и натиска паник бутона. Идват ченгетата - арест - в съда по бързата процедура и три денонощия арест за дребно хулиганство! След няколко месеца жена му отива да подаде заявка за отказ от стационарен телефон в срок и ПОЗНАЙТЕ - отговорът на мацката е следният:"Не можем да ви приемем молбата защото по този телефон доставяме ADSL на съпруга ви" . Още плащат. Не можах да повярвам като ми казаха но все пак това е запазена марка на БГ компаниите работещи с договори. Така че умната и четете договорите!
                          Ей, тая история ме развесели
                          То си е за плач направо, но ние в БГ сме си свикнали май да се смеем дори когато плачем
                          бтв, аз мислех че темата тук е по повод лъжите на виваком че отстъпката от 50% в момента важи за всички абонати, а реално тя е само за нови абонати, но като се зачетох, тук има къде къде по сериозни проблеми

                          Коментар


                          • Здравейте! Не съм чела всички коментари във форума. И ние имаме проблеми с Виваком. Няма откачане....за пореден път след като сме платили всички задължения, изведнъж се оказва, че имаме да плащаме още. По-интересното е, че не могат да дадат конкретна разбираема информация от къде са задълженията. Всичко това е след едномесечно предизвестие и след прекратяване на договора с тях - още края на 2011 г. Няма централен офис, няма мениджър, персоналът в центровете за клиенти не може да даде информация, а от централата в София всеки път казват различни неща....да не кажа абсурди....Не ми стана ясно към кой мога да се обърна, за да получа писмена информация по кой договор, какво точно и защо дължа. Някой знае ли, колко време те съхраняват догоеорите на клиентите си и всички допълнителни споразумения към тях и как клиента може да ги види? Ако някой може да даде съвет, или ако има някой, доказал правата си по някакъв начин, моля да пише!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Дебнем на замаушка Разгледай мнение
                              Доста яка тема - пазарът и цифрите говорят сами за това кой, кой е сред българските телекоми. Като чета темата се чудя толкова ли са го закъсали Мтел, та са го докарали до писане по форумите . То ясно, че след последните няколко отчета им е тежко, но все пак, да запазят благоприличие.
                              Малии яка закъсвация Целия нет са запалили

                              Коментар


                              • Осъден виваком

                                Току що прочетох една радостна новина:
                                БТК” АД (Vivacom) е начислявала неустойки за предсрочно прекратяване на несъществуващи договори, "сключени" по телефона.

                                Това съобщиха от Комисията за защита на потребителите, като цитират решение на Върховния административен съд. С него съдът потвъждава заповедта на КЗП за забрана на практиката на мобилни оператори да бъдат сключвани договори от разстояние.
                                ....
                                Нека който може да си даде малко зор и да ги съди, защото и аз имам това намерение, но нямам време. Ако някой има решения, с които са осъждани виваком за каквото и да е, моля да запише номер на дело и в кой съд е- така мисля, да се даде кураж и на още хора да съдят тези противни .....

                                Коментар

                                Working...
                                X