IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Българи-пазете се от Виваком

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Виваком = КТБ

    Един скандал с майка ми чиито подпис бяха фалшифицирали от Виваком през октомври 2013 г. ме накара да търся връзка кой стои зад компанията за да пусна жалба. Оказа се, че във Виваком няма на кого. Потърсих компанията майка и стигнах до КТБ и понеже не можах да се свържа с Василев (между подчинените и началниците няма никаква връзка, или ме излъгаха - което пак говори лошо за банката и компанията) реших да се заровя в делата освен на Виваком и на Корпоративна Банка като компания майка. Тогава и видях, че банката е сдухана, че акциите на КТБ и са пред срив и че кучета я яли, а отчетите и са напудрени. Банката фалира само броени месеци по-късно! С измама може и да окрадеш тоз, оня, но компания не се гради!

    Реноме се гради с години - но българския посерко така и не разбра, че се скапва за броени минути, а после един хубав ден следва и фалит!
    Last edited by Jay Gould; 18.04.2015, 20:11.
    http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

    Коментар


    • Абонат съм на Виваком от4-5 години и до сега никога не съм имал проблеми с тях като изключим опитите за пускане по пързалката от нахъсаните девойки в офисите.Но то човек за това има глава на раменете си.В същото време за простотиите с останалите два оператора, мога да напиша роман.Бих искал да попитам платените плювачи с по 1-2 поста,с кого да заменим Виваком ?Също така нека останалите нормални потребители да се замислят,докъде щеше да стигне наглоста на останалите два оператора и най вече ментел ако не бяха се появили Виваком
      За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

      Коментар


      • Някой получавал ли е сметка със включени 69 лв за "Корекции, лизинг-месечни вноски без лихви, дарения и
        услуги от партньори" без да е ползвал лизинг или каквото и да е?
        "Живота е това,което ни се случва сега докато правим планове за бъдещето"Дж. Ленън

        Коментар


        • Първоначално изпратено от derk Разгледай мнение
          Какво означава затваря?

          Не вдига, прекъсва връзката и отказва разговора или най-точно натиска червената слушалка
          Last edited by sisuna; 17.04.2015, 19:50.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от sisuna Разгледай мнение
            Здравейте, ще напиша на кратко моя проблем с Виваком . набирам номер на австрийски оператор, човекът ми затваря, ........
            Какво означава затваря?

            Коментар


            • Здравейте, ще напиша на кратко моя проблем с Виваком . набирам номер на австрийски оператор, човекът ми затваря, но виваком ми отчитат разговор .Пуснах оплакване как става този филм , и получих отговор цитирам:,,Моля имайте предвид, че при международните разговори, когато от другата страна прекъснат връзката това се отчита, като проведен разговор." В общите условия на измамниците пише:
              ,, Принципите на таксуване на услугите, предоставяни на Абонати/Потребители,
              са както следва:
              115.1 БТК ще таксува всяко успешно повикване, съгласно Ценовата листа, от
              момента на установяване на връзка - приемане на повикването от търсения абонат."

              Моля кажете, някой имал ли е подобен проблем и има ли смисъл да подавам жалба

              Коментар


              • След писанията на новият ни читател ip259, трябва да констатираме, колко умно е постъпил някой служител от маркетинг звеното на Мтел, като е измислил да продават част от услугите си под марката Боб.

                ip259, БОБ=МТЕЛ!
                Това беше известно (изписано многократно из нета) още когато почнаха кампанията с човечетата, дето се разхождаха в цветни костюми из центъра.

                За твое сведение ФРОГ=Глобул (Телемор) и т.н.
                www.investor.bg

                Коментар


                • Като чета вашите оплаквания, чак се чудя да се смея ли, да плача ли, след като аз нямах никакви проблеми с Виваком. Първо бях на 'Ментел' - по-големи тъпаци от тях няма. Още след първата фактура съжалих, че съм на тях. Таксуваха ми разговорите с хората, които бях включила в семейство и приятели, след като пишеше ясно в договора, че имам по 2000 минути към всеки номер в семейство и приятели. Но те пак си ме таксуваха. После пък майка ми писа жалба, защото й бяха надчислили 5 смс-а (всеки по 4,80) за някаква игра и като разбраха за жалбата й спряха картата. И гледайте сега: не стига, че 2 месеца подред тя плащаше по 15 лв. такса тарифен план и не го ползваше и си издаде друга карта на Виваком,ами и на третия месец й бяха надчислили 248лв. сметка. Та, изтече ми договора и понеже нямах друг избор - взех си една карта на Боб за разговори (1000 мин. и 500 смс) и карта на Виваком за мобилен интернет. Във Виваком ме обслужиха перфектно, взех си телефон - Nokia Xl Dual, към картата на Виваком, който ми прилягаше перфектно. Интернета на Виваком си беше цвете, всичко зареждаше бързо. Плащах общо 27 лв. за двете карти. 15лв. бобската и 12лв. вивакомската (1500mb на месец). И в последния месец на договора към Виваком(т.е. Март месец), получих смс с оферта от Боб, в който пишеше, че за 14,99лв. ще получавам 1000мин. и 2000mb, ако си сменя тарифатта, и то без такса 9,99лв. за смяна на тарифен план. На мен ми звучеше доста изгодно, понеже нямах никакви оплаквания към Боб и реших да спра договора към Виваком и да сменя тарифния план на боб. Като дойде време да ме занулят и да влезе в сила новият план, останах крайно разочарована. Звъннах на оператор да ми се изпратят настройки за активация на интернета, и не стига, че таксуват 0,18ст. на разговор, ами чаках 34 минути някой да ми вдигне. Изпратиха ми настройките. (След 12 часа, естествено.). Заминах си на село преди 2 дни и реших да го пробвам, понеже до сега нямах време. Интернетът се оказа доста бавен. Една страница ми зарежда 5 минути и като гледам с каква скорост е в момента, не ми се мисли с каква ще е като си изхабя mb. Съжалих веднага, че спрях договора към Виваком. Обадих се на оператор, вдигнаха ми след 15 минути (Рекорд!!) и ми обясниха, че използват мрежата на Ментел и не могат нищо да направят по въпроса. Като чух чия мрежа използват и съжалих още повече. Добре, пе поне Боб не те държат за някакъв договор. И според мен, най-читавият оператор са Виваком. Поне АЗ не съм имала проблеми с тях, нито пък родителите ми. За Боб доброто ми мнение се развали, заради интернета. Но ако търсите да говорите изгодно, само Боб са читави. Единствено това, че за 1 сек. разговор ти вземат цяла минута, ама това не е само при тях. Ментел не искам да ги коментирам даже. Глобул, така де, Теленор ме привлякоха с тези планове 1000 мин. и 4000mb за 15лв. , ама като знам, че ще ме вържат за някой договор..... Ако някой е пробвал интернета, който предлагат, ще се радвам да сподели.
                  Last edited by ip259; 07.04.2015, 14:44.

                  Коментар


                  • май тук имаме поредният опарен.

                    Коментар


                    • VIVACOM е най – глямото УРОДЛИВО, Социалистическо, НЕКАДЪРНО, МОНОПОЛНО ИЗТЪРСАЧЕ измежду 3-ТЕ мобилни оператори.
                      АКО ТЪРСИТЕ ОТГОВОРНОСТ ОТ НЯКОИ СЛУЖИТЕЛ /И НИЩО НЯМА ДА ПОСТИГНЕТЕ ЖАЩОТО СА В ПЪЛНА АНОНИМНОСТ ТЕЛ. И АДРЕСИ НЕ СЕ ДАВАТ НА ВСИЧКИ НИВА В АЕРАРХИЯТА И НЯМА КАК ДА ОСЪЩЕСТВИТЕ ПРЯК КОНТАКТ С ТЯХ.
                      ОСВЕН ТОВА Най- високи са сметките в VIVACOM за ИНТЕРНЕТ И ТЕЛЕВИЗИЯ ПРЕКЪСВА С ДНИ ИЛИ ЧАСОВЕ ПРИ ТОВА ЗА ЛОЯЛНИ КЛИЕНТИ.
                      ОТНОШЕНИЕТО Е ГРУБО И НЕДОДЯЛАНО НА ВСИЧКИ НИВА ОТ ОПЕРАТОРА НА 123 ДО Гл. Менаджер ТРЯБВА ДА СИ ВОДИШ ЗАПИСКИ С ИМЕНАТА НА ДЕСЕТКИТЕ СЛУЖИТЕЛИ, С КОИТО ГОВОРИШ, ЗА ДА РАЗБЕРЕШ НАКРАЯ, ЧЕ СИ ЗАГУБИЛ ВРЕМЕ, НЕРВИ И ПАРИ………Започвайки да обяснява на всички отначало за елементарния проблем които имаш липсата с дни на услугата Интернет и TV.
                      Сметките за GSM в VIVACOM са НАЙ – ГОЛЕМИ КАКТО В ГРУПА (за фирми) така и за ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА.
                      Сигурно и ПОЛОВИНАТА от СЛУЖИТЕЛИТЕ им НЯМАТ и ОСНОВНО образование
                      - Следват ги сметките в Telenor
                      - Най- достъпни са сегашните сметки от началото на Януари 2015г. в M-tel

                      Ако имате интернет и/или телевизия към VIVACOM сте го ЗАКЪСАЛИ ЗДРАВО - Опасват Ви целия апартамент с кабели външно по стената, а ако не сте съгласни Ви…….:
                      1. Надупчват Ви апартамента с външни кабели преминават с няколко дупки в бетона (по метода проба грешка от BG-филма ”ТОПЛО”) през Трегери, Колони, Носещи Шайби разбира се външно над подови лайсни(ПОРАЖЕНИЯТА СЛЕД ТЯХ САМИ РАЗБИРАТЕ ЧЕ ТРЯБВА ДА ОТСТРАНИТЕ СЪС СОБСВЕНИ СИЛИ, СРЕДСТВА И ВРЕМЕ) ако оспориш тяхната липса на познание върху конструкцията на сградите ти казват че им губиш времето. Те изпълняват ПЕТИЛЕТНИЯ си план на МОНОПОЛИСТИ. Изобщо не ги е грижа че се намират на ЧАСТНА СОБСТВЕНОСТ КОЯТО Е НЕПРИКОСНОВЕНА според Конституцията – и би трябвало да бъдат изхвърлени на секундата поради липса на Компетентност. Та те нямат дори елементарна представа как да си служат с инструментите.
                      2. Ако същото нещо което става в BG се случи в САЩ 90% от служителите на VIVACOM щяха да бъдат УВОЛНЕНИ защото там собственоста е СВЕЩЕННА И НЕПРИКОСНОВЕНА.
                      Last edited by Emil_Atanasov; 02.03.2015, 17:59.
                      Аз действам

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Mr_crash Разгледай мнение
                        Не си сам.
                        На баща ми който е на 78 години му пробутаха две годишен договор за
                        оптичен интернет. Той не знае какво е интернет а го накарали да подпише договор!
                        Добре че го спрях на същия ден.
                        За съжаление това е масова практика на операторите.На кума ми баща му почина преди 10 дни на 87 год и той му откри договори за 6 /шест/ телефона и интернет. Последният е от ноември 14 г. Разбира се телефоните ги няма.Това е много сериозен проблем, защото знам от служители на операторите ,че началниците им съвсем съзнателно ги карат да лъжат клиентите си и ги заплашват при отказ. За това трябва КЗК да се самосезира. Като се има предвид чия собственост са трите оператора,представяте ли си какво би се случило в техните държави при един такъв подобен случай?! Защо им позволяваме да дерибействат тука НЕ ЗНАМ.

                        Коментар


                        • Виваком-мошеници

                          Ей тия Виваком са големи лъжци и мошеници.75 дни ме мотаха със смяна на дисплей на НТС които имаше допълнителна застраховка.какво ли не ме лъгаха пращаха ми телефона в Румъния и още хиляди лъжи даже се опитаха да ме подготвят че може и да не ми сменят дисплея но удариха на дърво.Що разправии им хвърлих и псувни но тия говеда са безочливи.Накрая ми писна и подадох оплакване в КЗП и мноого бързо ми оправиха телефона.Безочливи лъжци и обирджий.До колегата от долния пост.Що псувни изядоха и колко добре ги храних и тех и техните майки чак с охрана ме гониха от техен офис абе долни боклуци....
                          Last edited by valter1968; 18.02.2015, 22:25.

                          Коментар


                          • извинявам се за азбуката нов съм тук

                            ТА КАЗВАХ ЧЕ ПРОДАВАЧИТЕ НА ВИВАКОМ МЕ ВИКНАХА ДА МИ СЕ КАРАТ ЗА ТОВА ЧЕ СЪМ ПОДАЛ ОПЛАКВАНЕ СРЕЩО ТЯХ САМО КАДЕ НЕМЕ НАБИХА ... СЕГА ЧАКАМ ОТГОВОР ОТНОСНО ТОВА ОПЛАКВАНЕ ... И ЩЕ ОТИДА И ЩЕ ГИ ПСУВАМ В МАГАЗИНА

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от polina Разгледай мнение
                              опитаха се да измамят дядо ми с така наречения договор от разстояние.не може да се възползват от един 80 годишен старец,който трудно разбира офертите.
                              Не си сам.
                              На баща ми който е на 78 години му пробутаха две годишен договор за
                              оптичен интернет. Той не знае какво е интернет а го накарали да подпише договор!
                              Добре че го спрях на същия ден.

                              Коментар


                              • измамен от виваком

                                https://www.vivacom.bg/bg/residentia...awei-media-pad
                                Промоцията е от 01.11. 2014 до 31.01.2015 г. при нов или преподписване на срочен договор за Traffic Unlimited , M+, L+ или XL+. Удвоените МВ и 50% отстъпка са за 2 мес. при 1-год.и за 6 мес. при 2-год. договор, след което мес. такса и вкл. MB на максимална скорост са стандартни за тарифата. Цените са при равни 24 мес. вноски за лоялни клиенти, с договор от поне 9 мес., при нов 2-год. договор с Traffic Unlimited XL+. Лихвеният % е фиксиран, ГПР 8%. Huawei MediaPad 7 Youth 2, 24 мес. Х 1.90 лв.= 45.60 лв. Huawei MediaPad Т1, 24 мес. Х 6.90 лв.= 165.60 лв. Цена, без договор: Huawei MediaPad 7 Youth 2 – 399.90 лв., Huawei MediaPad Т1 – 439.90 лв. Подарък калъф - до изчерпване.
                                ОТНОСНО ПОБЛИКУВАНОТО ОТ МЕН .. НА 3.12.2014 СИ ЗАКУПИХ ЕДИН ОТ ВЪПРОСНИТЕ ТАБЛЕТИ НА 5.01.2015 ОТИВАМ ДА СИ ЗАПЛАТЯ СМЕТКАТА В МАГАЗИНА ОТ КОЙТО СЪМ ЗАКУПИЛ ТАБЛЕТА И РАЗБИРАМ ЧЕ ТОЙ Е В ПРОМОЦИЯ ... ПРИ ЗАПИТВАНЕ НА 123 РАЗБИРАМ ЧЕ ПРОМОЦИЯТА Е ОТ 1.11.2014... ПРИ ПИСМЕНО ЗАПИТВАНЕ МИ СЕ ОТГОВАРЯ ЧЕ ТОВА НЕ ВАЖИ ЗА ВСИЧКИ МАГАЗИНИ И НЕСА ДЛЪЖНИ ДА ПОДЪРЖАТ ПРОМОЦИЯТА НАВСЯКАДЕ...ТОВА ЧЕ СЪМ ЗАКУПИЛ ПРОДУКТА ДЕКЕМВРИ МЕСЕЦ НАЗАВИСИМО КАКВО ПИШЕ В САЙТА НЕГО ПРАВИ ПРОМОЦИОНАЛЕН....ВИВАКОМ РЕШАВАЛИ КАДЕ КАК ДА ПУСКАТ ТОЗИ ПРОДУКТ.... КОЛКО ДО ИЗЧЕРПВАНЕ НА КОЛИЧЕСТВАТА ИМАШЕ НАЛИЧНИ НА 5.1.2015 КОГАТО РАЗБРАХ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС... ПИТАМ АЗ КАДЕ ПИШЕ ЧЕ ТАБЛЕТА МОЖЕ ДА ГО ИМА В ПРОМОЦИЯ МОЖЕ И ДА ГО НЯМА ... В СОФИЯ МОЖЕ ДА Е С КАЛЪФ НА 3.12.2014 ВЪВ ВЕЛИНГРАД ДА НЕ Е ЩОТО НЕСА ДЛЪЖНИ ДА Е ... А НИЕ СМЕ ДЛЪЖНИ ДА ПЛАЩАМЕ РЕДОВНО.. КАТО ПРАВА И КАТО КЛИЕНТ ИМАМ САМО ПРАВО ДА СИ ПЛАЩАМ И ДА ТЪРПЯ АРОГАНТНОТО ИМ ОТНУШЕНИЕ КАКТО НА 123 ТАКА И НА ТЕЗ КОЙТО ОТГОВАРЯТ НА И-МЕИЛ ТАКА И НА ПРОДАВАЧ КОНСУЛТАНТИТЕ.. КОЙТО ВЧЕРА МИ СЕ ОБАДИХА ПО ТЕЛЕФОНА ДА ОТИДА В МАГАЗИНА ИМ ДА МИ КРЕЩЯТ В ЛИЦЕТО ЗАЩО СЪМ ПРАВИЛ ЗАПИТВАНЕ И СЪМ ПИСАЛ ЖАЛБА... ТОВА КОЕТО КАЗВАМ Е 100% ИСТИНА АКО ИМА НЯКОИ ИНТЕРЕС ДА МИ ДАДЕ МНЕНИЕ ИЛИ СЪВЕТ ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА ГО НАПРАВИ.. ДА СИ ПОТРЕБИТЕЛ В БЪЛГАРИЯ Е КОШМАР

                                Коментар

                                Working...
                                X