Виваком е същата схема като в КТБ
Предложихме и закупихме нов кабел за наша сметка и предложихме да сменим този кабел без никакви финансови претенции към Виваком но няма човек който да ни разреши да извършим тази дейност. За благодарност ни казаха, че Виваком еднострано прекратява договора и мотива е че централата е била много далече 7 км - .Но нали 4 години същата централа от 2011г. е на същото разстояние не е на колелета и да се мести и защо тогава преподписахме нов 24 месечен договор. От 2011 година до последната авария на 09.07.2015г. имахме безупречен интернет без прекъсване и телефония ни пост беше изправен и от последната кабелна авария - НИКОЙ НЕ ПОСЕТИ ОБЕКТА ИЛИ ТРАСЕТО ЗА КОЕТО ИМАМЕ СВИДЕТЕЛИ И ДА РАЗБЕРЕ ТОЧНО КЪДЕ Е ПРОБЛЕМА. Ние знаем къде е проблема и е заснет от независима фирма ...... Ще използваме доказателството където трябва.
Точно до нас имаме приятел който ползва същото разстояние от 7 км. и няма проблеми с интернета. Просто вашите техници от гр.Перник и в частност единия техник който се казва Владимир по-прякор Пухи съботира Виваком и ви дава грешна информация. Проблема е в този кабел на снимката който е на повече от 25 години и наставян повече от 12 кръпки. Нито един път уж техника Владимир не е направил опит да провери този кабел дали е изправен или не а е посещавал 5-6 пъти обекта без да влезне до крайното ви устройство на Виваком - Как ще установи дали има повреда или не - може причината да е в розетката например?
Искаме не искаме трябва да се срещнем в съда защото ние сме инвестирали сериозни средства във отделечено видеонаблюдение както и в стационарния телефон 07731 30 34 на който от години тече реклама в нашия фирмен сайт www.mops.bg както и в много други платени вестници и сайтове ........ Търпим огромни всекидневни финансови загуби и ще предявим сериозен финансов иск към Виваком а вие си потърсете финансовите загуби от външната фирма която отговаря за Пернишка област.
С уважение Цветко Стоянов управител на Мопс България ООД
Предложихме и закупихме нов кабел за наша сметка и предложихме да сменим този кабел без никакви финансови претенции към Виваком но няма човек който да ни разреши да извършим тази дейност. За благодарност ни казаха, че Виваком еднострано прекратява договора и мотива е че централата е била много далече 7 км - .Но нали 4 години същата централа от 2011г. е на същото разстояние не е на колелета и да се мести и защо тогава преподписахме нов 24 месечен договор. От 2011 година до последната авария на 09.07.2015г. имахме безупречен интернет без прекъсване и телефония ни пост беше изправен и от последната кабелна авария - НИКОЙ НЕ ПОСЕТИ ОБЕКТА ИЛИ ТРАСЕТО ЗА КОЕТО ИМАМЕ СВИДЕТЕЛИ И ДА РАЗБЕРЕ ТОЧНО КЪДЕ Е ПРОБЛЕМА. Ние знаем къде е проблема и е заснет от независима фирма ...... Ще използваме доказателството където трябва.
Точно до нас имаме приятел който ползва същото разстояние от 7 км. и няма проблеми с интернета. Просто вашите техници от гр.Перник и в частност единия техник който се казва Владимир по-прякор Пухи съботира Виваком и ви дава грешна информация. Проблема е в този кабел на снимката който е на повече от 25 години и наставян повече от 12 кръпки. Нито един път уж техника Владимир не е направил опит да провери този кабел дали е изправен или не а е посещавал 5-6 пъти обекта без да влезне до крайното ви устройство на Виваком - Как ще установи дали има повреда или не - може причината да е в розетката например?
Искаме не искаме трябва да се срещнем в съда защото ние сме инвестирали сериозни средства във отделечено видеонаблюдение както и в стационарния телефон 07731 30 34 на който от години тече реклама в нашия фирмен сайт www.mops.bg както и в много други платени вестници и сайтове ........ Търпим огромни всекидневни финансови загуби и ще предявим сериозен финансов иск към Виваком а вие си потърсете финансовите загуби от външната фирма която отговаря за Пернишка област.
С уважение Цветко Стоянов управител на Мопс България ООД
Коментар