IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Българи-пазете се от Виваком

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Виваком е същата схема като в КТБ

    Предложихме и закупихме нов кабел за наша сметка и предложихме да сменим този кабел без никакви финансови претенции към Виваком но няма човек който да ни разреши да извършим тази дейност. За благодарност ни казаха, че Виваком еднострано прекратява договора и мотива е че централата е била много далече 7 км - .Но нали 4 години същата централа от 2011г. е на същото разстояние не е на колелета и да се мести и защо тогава преподписахме нов 24 месечен договор. От 2011 година до последната авария на 09.07.2015г. имахме безупречен интернет без прекъсване и телефония ни пост беше изправен и от последната кабелна авария - НИКОЙ НЕ ПОСЕТИ ОБЕКТА ИЛИ ТРАСЕТО ЗА КОЕТО ИМАМЕ СВИДЕТЕЛИ И ДА РАЗБЕРЕ ТОЧНО КЪДЕ Е ПРОБЛЕМА. Ние знаем къде е проблема и е заснет от независима фирма ...... Ще използваме доказателството където трябва.
    Точно до нас имаме приятел който ползва същото разстояние от 7 км. и няма проблеми с интернета. Просто вашите техници от гр.Перник и в частност единия техник който се казва Владимир по-прякор Пухи съботира Виваком и ви дава грешна информация. Проблема е в този кабел на снимката който е на повече от 25 години и наставян повече от 12 кръпки. Нито един път уж техника Владимир не е направил опит да провери този кабел дали е изправен или не а е посещавал 5-6 пъти обекта без да влезне до крайното ви устройство на Виваком - Как ще установи дали има повреда или не - може причината да е в розетката например?
    Искаме не искаме трябва да се срещнем в съда защото ние сме инвестирали сериозни средства във отделечено видеонаблюдение както и в стационарния телефон 07731 30 34 на който от години тече реклама в нашия фирмен сайт www.mops.bg както и в много други платени вестници и сайтове ........ Търпим огромни всекидневни финансови загуби и ще предявим сериозен финансов иск към Виваком а вие си потърсете финансовите загуби от външната фирма която отговаря за Пернишка област.
    С уважение Цветко Стоянов управител на Мопс България ООД
    Attached Files
    Last edited by Мопс бг; 07.08.2015, 02:30.

    Коментар


    • Сервиза на VIVACOM e OMNITEL ,това ще рече студенти работищи за 350 лв,НЕСЕ ДОВЕРЯВАЍТЕ НА VIVACOM И НА ОМНИТЕЛ „ АЗ ПОСТРАДАХ НЕ ПОСТРАДВАЍТЕ И ВИЕ !!!

      Коментар


      • Здравеѝте приятели

        Така ще разкажа моята изтория,преди година и два месеца закупих телефон марка АЛКАТЕЛ от ВИВАКОМ за 230 лв с 2 години договор развали се и го дадох за ремонт след като чаках един месец да ми го върнат ми го пратиха с постановление ,че бил корозирал след като никога не е бил мокрен незнам от къде е тази корозия можеби защото съм от Бургас и е по влажен въздуха,но ми отпадна гаранцията,и искам да кажа аз го закупих да изкара двете години и да си купиа друг по нов модел марка все тая,една такава уважаваща се фирма не триабва да допускат да има недоволни клиенти,бяхме дъгорочни партнѝори,но мисля да преклуча отношение с тях,вмомента чакам отговор от комисия на потребителите,но за жалост живеем в България не съм оптимист,НЕ СИ КУПУВАЍТЕ ТЕЛЕФОНИ ОТ ВИВАКОМ НЕ ЗАЧИТАТ ГАРАНЦИЍТЕ !!!

        Коментар


        • pazete se

          Здравейте приятели, искам да ви разкажа за
          корекността на мобилният оператор виваком,
          обаждат ти се любезни служители правят ти
          предложения за новата си интерактивна телевизия
          обясняват ти колко е хубава и с какво качество
          правят ти отстъпка 50% за една година на договора
          казват ти цени и такси и как няма да има особенна промяна
          от досегашните ви плащания , но пък ще гледате
          по-добра телевизия и по качествен интернет ,
          размотават те десетина дни, губят ти времето, днес не могли да дойдат
          много желаещи , утре не могли, така докато накрая успеят
          ти сед радваш, че си с качествени услуги и като ти излезе
          новата фактура разбираш, че трябва да платиш неустойка
          за стария си договор, който сам си прекратил по
          свое желание заради премминаването към новара телевизия,
          което никой не ти е обяснил и ти взимат сумичка пари
          в зависимост колко ти е останало от стария договор,
          така че внимавайте ако искате да имата новата телевизия
          вижте колко ви остава от договора че не се знае
          колко пари ще ви одерат за неустойка, която те изобщо не са
          обяснили, че трябва да платите за да си прецените сами
          дали искате в тоя момент да се прехвърлите или ще изчакате
          да приключи стария ви договор , така че внимавайте
          извинете ме за правописа но съм бясна....

          Коментар


          • Първоначално изпратено от derk Разгледай мнение
            В бизнеса трябва да има ред и организация. Що за корпоративен клиент си като не можеш да си оправиш комуникациите в "корпорацията". Единия ден подписваш договор, на другия го разваляш. Ако така постъпваш и с контрагентите си е много "добре". Има една народна поговорка - три пъти мери, един път режи.
            След подписване на договора получих известие, че след няколко месеца ще съм извън БГ за неопределено време - това е причината да поискам прекратяването му. Не мисля, че имаше нужда да се обяснявам, но забележката беше груба.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Dorom Разгледай мнение
              Желанието ми за прекратяване на договора беше заявено по телефон 3 дни след подписването, 2 пъти. Оплакването ми е със същата дата. Ясно е, че 7 дневния срок вече е минал. По закон обаче имам 14 дневен такъв, споменаха ми го няколко пъти по телефона, но като физическо лице. Аз, като корпоративен клиент, нямам право да се възползвам от него....
              В бизнеса трябва да има ред и организация. Що за корпоративен клиент си като не можеш да си оправиш комуникациите в "корпорацията". Единия ден подписваш договор, на другия го разваляш. Ако така постъпваш и с контрагентите си е много "добре". Има една народна поговорка - три пъти мери, един път режи.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от 4i4o mitko Разгледай мнение
                Предвид изтеклия срок...отговора е напълно верен и не мисля, че КЗП ще помогне с подобно писмено изказване. Ясно споменават, че не може да се откажете от услугите, а при предсрочно прекратяване дължите (естествено) неустойка. Само някакъв писмен документ подаден в 7-дневния срок би свършил някаква работа според мен. Дали е заявление, че искате прекратяване на услугата или е отговор от тях все едно. Нещо, което да покаже желание да прекратите в срок и невъзможност заради оператора.
                Желанието ми за прекратяване на договора беше заявено по телефон 3 дни след подписването, 2 пъти. Оплакването ми е със същата дата. Ясно е, че 7 дневния срок вече е минал. По закон обаче имам 14 дневен такъв, споменаха ми го няколко пъти по телефона, но като физическо лице. Аз, като корпоративен клиент, нямам право да се възползвам от него....

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Dorom Разгледай мнение
                  На 29.06.2015г приех оферта по телефона, на 02.07.2015г подписах договор (куриерът не искаше да си тръгне без да подпиша). Днес искам да се откажа от една от услугите по лични причини - отговорът " Като корпоративен клиент нямате право да се откажете". Няма нищо упоменато в Общите им условия за корпоративни клиенти! В договора имам клауза, срещу която трябваше да се подпиша, за 7 дневен срок за активиране или отказване от услугата. Питам - каква е разликата между частно лице и фирма при подписване на договор?!? Нямам много време, а държа да прекратя този договор - как мога да процедирам?
                  Да го беше оставил да чака тоя. Не щял да си тръгва....
                  И при мен дойде един такъв със същия договор. Така и не разбрах що са решили, че искам да сключвам договор за данни с тях. Въртя сука половин час и като не подписах си тръгна.
                  Тъпкано ще му я върна на РЕДА малката биричка с две големи!!!!!!!!!!!! Някога !!!!!!!

                  Коментар


                  • hm...

                    Първоначално изпратено от Dorom Разгледай мнение
                    Благодаря за съветите! Получих отговор от Виваком - продължавам да нямам право:
                    "Във връзка с Вашето оплакване, можем да потвърдим, че имате подписан договор за услуга 0876ххххххх на тарифен план Traffic Unlimited M+ с крайна дата 29.06.17г.
                    Бихме искали да Ви уведомим, че не се предоставя възможност за отказ от услугите, за които има сключен договор.
                    Моля имайте предвид, че при предсрочно прекратяване на договор ще бъде начислена неустойка.
                    Благодаря Ви, че използвахте онлайн канала на VIVACOM!"
                    Предвид изтеклия 7дневен срок за отказ има ли смисъл да подавам жалба до КЗП?
                    Трябва ли да сканирам договора?
                    Предвид изтеклия срок...отговора е напълно верен и не мисля, че КЗП ще помогне с подобно писмено изказване. Ясно споменават, че не може да се откажете от услугите, а при предсрочно прекратяване дължите (естествено) неустойка. Само някакъв писмен документ подаден в 7-дневния срок би свършил някаква работа според мен. Дали е заявление, че искате прекратяване на услугата или е отговор от тях все едно. Нещо, което да покаже желание да прекратите в срок и невъзможност заради оператора.

                    Коментар


                    • Благодаря за съветите! Получих отговор от Виваком - продължавам да нямам право:
                      "Във връзка с Вашето оплакване, можем да потвърдим, че имате подписан договор за услуга 0876ххххххх на тарифен план Traffic Unlimited M+ с крайна дата 29.06.17г.
                      Бихме искали да Ви уведомим, че не се предоставя възможност за отказ от услугите, за които има сключен договор.
                      Моля имайте предвид, че при предсрочно прекратяване на договор ще бъде начислена неустойка.
                      Благодаря Ви, че използвахте онлайн канала на VIVACOM!"
                      Предвид изтеклия 7дневен срок за отказ има ли смисъл да подавам жалба до КЗП?
                      Трябва ли да сканирам договора?

                      Коментар


                      • С новия закон можеш да се откажеш когато искаш.Според мен просто не искат да ти свършат работа затова пишеш жалба и си взимаш входящ номер и след това с този номер в комисията за защита на потребителите (ако откажат да ти спрат услугата). Разликата е никаква просто в единия случай си обикновен човек (частно лице) или в другия представляваш фирмата (юридическо лице).

                        Коментар


                        • Според мен искай отговорът им в писмен вид /входящ номер ,дата и т.н /, и след това КЗП
                          Първоначално изпратено от Dorom Разгледай мнение
                          На 29.06.2015г приех оферта по телефона, на 02.07.2015г подписах договор (куриерът не искаше да си тръгне без да подпиша). Днес искам да се откажа от една от услугите по лични причини - отговорът " Като корпоративен клиент нямате право да се откажете". Няма нищо упоменато в Общите им условия за корпоративни клиенти! В договора имам клауза, срещу която трябваше да се подпиша, за 7 дневен срок за активиране или отказване от услугата. Питам - каква е разликата между частно лице и фирма при подписване на договор?!? Нямам много време, а държа да прекратя този договор - как мога да процедирам?

                          Коментар


                          • Виваком

                            На 29.06.2015г приех оферта по телефона, на 02.07.2015г подписах договор (куриерът не искаше да си тръгне без да подпиша). Днес искам да се откажа от една от услугите по лични причини - отговорът " Като корпоративен клиент нямате право да се откажете". Няма нищо упоменато в Общите им условия за корпоративни клиенти! В договора имам клауза, срещу която трябваше да се подпиша, за 7 дневен срок за активиране или отказване от услугата. Питам - каква е разликата между частно лице и фирма при подписване на договор?!? Нямам много време, а държа да прекратя този договор - как мога да процедирам?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от vesi97 Разгледай мнение
                              Колкото и да се блещя не откривам къде съм написал,че тролстваш или,че Виваком са най-красивите.Просто обяснявам,че като бивш клиент на прехваления от теб ментел съм убеден,че с нищо не са по добри,напротив по зле са от Виваком.
                              Мтел са адски зле. За съжаление и Виваком и Теленор не са по-добри. Така и не се създаде свободен пазар тук. И трите телекома наляха много пари за подкупи, така че да не се дават нови лицензи и да се бетонират на пазара. За каква пазарна икономика тогава си говорим и избор?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от mmitev Разгледай мнение
                                Както вече казах-всеки си има право на мнение. Интересно защо в тема със заглавие "Българи - пазете се от Виваком" има толкова яростни привърженици на тази "прекрасна" компания. Човек се замисля каква е дефиницията за тролство?, тролстване?, тролизиране?, тролене?. Аз съм първия дето ще признае, че няма една компания, която да удовлетворява всичките ми изисквания и затова ги сменям и пробвам нови. Само че опита с телевизията от Виваком е толкова лош, че дълго след като си прекратя договора с тях ще ми държи влага. В крайна сметка качеството на телевизията е толкова долнопробно, че човек се чуди как изобщо имат и един клиент.
                                Колкото и да се блещя не откривам къде съм написал,че тролстваш или,че Виваком са най-красивите.Просто обяснявам,че като бивш клиент на прехваления от теб ментел съм убеден,че с нищо не са по добри,напротив по зле са от Виваком.

                                Коментар

                                Working...
                                X