IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Българи-пазете се от Виваком

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Какво мислите за телевизия от доставчик като Виваком?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от toto Разгледай мнение
      За всеки който му е писнало от мобилен оператор да знае че максималната неустойка по закон е 3 месечни такси, а не както беше преди - всички оставащи такси до края на договора! Така че ако много сте набрали - 3 такси се прежалват
      Най- лесния начин е миграция в друг оператор и не се разправяте с полу-човеци.... всичко става автоматично.
      Обаче не е точно така. Точно Виваком, които разправят колко клиентски ориентирани са и как искат само 3 такси при прекратяване се възползват най-много. Когато решиш да прекратиш датовор с тях ще ти начислят 3 пълни месечни такси след което ще си пресметнат и начислят ползите които те са пропуснали, а ти си се възползвал и накрая ще получиш сметка по висока от това да си платиш всичките вноски до края.
      Лошото е ,че освен за 3 те вноски, останалите неща как се смятат и каква е сумата никой не ти казва, накрая получаваш сметката и виждаш колко си прецакан. За пренасянето на номера докато си с договор също не е толкова лесно, защото като си прекъснеш договора те ти закриват номера, а ако искаш да го пренесеш докато не е прекъснат няма да се съгласят да те пуснат. Пак си прецакан!
      ''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''

      Коментар


      • За всеки който му е писнало от мобилен оператор да знае че максималната неустойка по закон е 3 месечни такси, а не както беше преди - всички оставащи такси до края на договора! Така че ако много сте набрали - 3 такси се прежалват
        Най- лесния начин е миграция в друг оператор и не се разправяте с полу-човеци.... всичко става автоматично.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от sterai57 Разгледай мнение
          Аз съм един от първите абонати на цифровата телевизия на Виваком.Преди две години когато ми истичаше договора от търговския отдел на Виваком ми се обадиха и ми предложиха да подновя договора при определени условия.Аз исках освен първия приемник да взема още два допълнителни приемника.казаха ми че всичко ще стане точно така както го искам,но при подписването на договора видях че има само един допълнителен приемник.Казах, че искам два допълнителни приемника и отговора беше,че в договора пише един но след един месец да се обадя да сложат и третия приемник.Познайте какво стана после.След един месец като отидох за втория допълнителен приемник отговора беше:Няма никакъв проблем да се сложи допълнителния приемник,но трябва да подпиша нов договор,а този който бях подписал преди един месец с промоциалните цени отпада.Сега при слагането на третия приемник трябва да подпиша нов договор който нямаше нищо общо с първия.Цените бяха завишени и искаха по завишените цени да подпиша новия договор.Отказах и така две години гледам само с един допълнителен приемник.На всяка моя молба за другия приемник,ми казваха да подпиша нов договор.
          Но интересното става сега.Преди един месец също ми се обадиха и ми казаха,тъй като съм лоялен клиент ми предлагат нов промоциален договор за две години.Казах им че съм съгласен ако ми сложат и втори допълнителен приемник.Казаха че няма проблем и ще ми испратят договора да го подпиша.Изненадата ми Беше пълна когато ми донесоха новия договор и в него имаше само един допълнителен приемник записан.Казах на куриера че сме се разбрали за два допълнителни приемника,но той каза да се подпиша и да обясня защо не подписвам договора.Писах че е заради това че сме договорили два допълнителни приемника а те пишат един в договора.Куриера ми каза че въз основа на отказването до два дни ще ми се обадят да видят за какво отказвам договора.Минаха десетина дни никой не се обаждаше и днес реших да се обадя на 123 да видя какво стана.Казаха ми че щом като не съм искал да подпиша договора той отпада.Обясних и че съм отказал заради другия приемник и тя ми отговори,че е трябвало да подпиша договора,но след един месец да се обадя да ми сложат другия приемник.Дъртих им една майна.Нещата се повтаряха както беше предишния път ПРЕДИ ДВЕ ГОДИНИ.
          Едвам чакам да истече договора с тези мошеници и да се прехвърля при друг сателитен оператор.
          СЛУЖИТЕЛИТЕ НА ВИВАКОМ МОЖЕ БИ СА НАЙ ТЪПИТЕ СЪЩЕСТВА КОИТО ИМА НА ТОЗИ СВЯТ.И СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ВИВАКОМ НЕ МИСЛЯТ ЛИ ЧЕ ПО ТОЗИ НАЧИН ОТКАЗВАТ МНОГО ОТ НАС ОТ ТЕХНИТЕ УСЛУГИ.СЕГА С МЕНЕ СЕ ПОДИГРАВАТ НО УТРЕ ЩЕ СЕ ПОДИГРАЯТ И С ВАС.ВМЕСТО ПО ВСЯКАКЪВ НАЧИН ДА НИ ПРИВЛИЧАТ ТЕ ПО ВСЯКАКЪВ НАЧИН НИ ОТБЛЪСКВАТ.НО ЗДРАВЕ ДА Е НЕ СА САМО ТЕ НА ТОЗИ СВЯТ.ИМА И ДРУГИ
          Просто класика, но тези неща са нормални в тази компания. За служителите им...... едва ли може да се опише тази безгранична простота
          ''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''

          Коментар


          • Аз съм един от първите абонати на цифровата телевизия на Виваком.Преди две години когато ми истичаше договора от търговския отдел на Виваком ми се обадиха и ми предложиха да подновя договора при определени условия.Аз исках освен първия приемник да взема още два допълнителни приемника.казаха ми че всичко ще стане точно така както го искам,но при подписването на договора видях че има само един допълнителен приемник.Казах, че искам два допълнителни приемника и отговора беше,че в договора пише един но след един месец да се обадя да сложат и третия приемник.Познайте какво стана после.След един месец като отидох за втория допълнителен приемник отговора беше:Няма никакъв проблем да се сложи допълнителния приемник,но трябва да подпиша нов договор,а този който бях подписал преди един месец с промоциалните цени отпада.Сега при слагането на третия приемник трябва да подпиша нов договор който нямаше нищо общо с първия.Цените бяха завишени и искаха по завишените цени да подпиша новия договор.Отказах и така две години гледам само с един допълнителен приемник.На всяка моя молба за другия приемник,ми казваха да подпиша нов договор.
            Но интересното става сега.Преди един месец също ми се обадиха и ми казаха,тъй като съм лоялен клиент ми предлагат нов промоциален договор за две години.Казах им че съм съгласен ако ми сложат и втори допълнителен приемник.Казаха че няма проблем и ще ми испратят договора да го подпиша.Изненадата ми Беше пълна когато ми донесоха новия договор и в него имаше само един допълнителен приемник записан.Казах на куриера че сме се разбрали за два допълнителни приемника,но той каза да се подпиша и да обясня защо не подписвам договора.Писах че е заради това че сме договорили два допълнителни приемника а те пишат един в договора.Куриера ми каза че въз основа на отказването до два дни ще ми се обадят да видят за какво отказвам договора.Минаха десетина дни никой не се обаждаше и днес реших да се обадя на 123 да видя какво стана.Казаха ми че щом като не съм искал да подпиша договора той отпада.Обясних и че съм отказал заради другия приемник и тя ми отговори,че е трябвало да подпиша договора,но след един месец да се обадя да ми сложат другия приемник.Дъртих им една майна.Нещата се повтаряха както беше предишния път ПРЕДИ ДВЕ ГОДИНИ.
            Едвам чакам да истече договора с тези мошеници и да се прехвърля при друг сателитен оператор.
            СЛУЖИТЕЛИТЕ НА ВИВАКОМ МОЖЕ БИ СА НАЙ ТЪПИТЕ СЪЩЕСТВА КОИТО ИМА НА ТОЗИ СВЯТ.И СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ВИВАКОМ НЕ МИСЛЯТ ЛИ ЧЕ ПО ТОЗИ НАЧИН ОТКАЗВАТ МНОГО ОТ НАС ОТ ТЕХНИТЕ УСЛУГИ.СЕГА С МЕНЕ СЕ ПОДИГРАВАТ НО УТРЕ ЩЕ СЕ ПОДИГРАЯТ И С ВАС.ВМЕСТО ПО ВСЯКАКЪВ НАЧИН ДА НИ ПРИВЛИЧАТ ТЕ ПО ВСЯКАКЪВ НАЧИН НИ ОТБЛЪСКВАТ.НО ЗДРАВЕ ДА Е НЕ СА САМО ТЕ НА ТОЗИ СВЯТ.ИМА И ДРУГИ

            Коментар


            • Първоначално изпратено от John Gotti Разгледай мнение
              Докато избираме "по-малкото зло", никога няма да се оправим.
              Точно!

              Виваком успява да създаде впечатлението, че са такива и да заблуди доста хора. Опитвал съм как ли не да се преборя, дори когато нещата са били черно на бяло, не става. Веднъж от КРС и КЗК ми отговориха, че Виваком казали, че няма такова нещо!? Обяснение за издаден от тях документ. Както казах и преди за мен това са тумори оставени от държавата свободно да се развиват.
              ''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''

              Коментар


              • Докато избираме "по-малкото зло", никога няма да се оправим.

                Коментар


                • Не са ли всички такива червиви. Май въпросът е да избереш по-малкото зло.

                  Коментар


                  • Нямам намерение да убеждавам никой да им става или не абонат, но който им стане сам ще разбере за какво иде реч. Компанията е един тумор, наложи ли ти се да потърсиш съдействие потъваш в едно море от процедури, срокове и тн. Подава ти се лъжлива или подвеждаща информация и заблуждаващи оферти. Служителите в магазините им гонят някакви цели и за да продадат нещо са способни да изприказват един куп глупости. Да не говорим че са достатъчно некомпетентни.
                    Задължително ще има множество случаи да получиш една информация по телефона а в магазина да се окаже че не е така. дори скоро си направих опит докато бях в магазина да набера 123 и да говорим за едно и също нещо. Познайте какъв беше резултата, естествено, информация която няма нищо общо и е напълно различна, и една продавачка чието глупаво изражение чак стана и сърдито.
                    ''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''

                    Коментар


                    • +1
                      аз им станах абонат на сателитната телевизия (преди това бях почти 10 години с пълния пакет на булшитком) този месец. Причините са 2 и то доста прозаични - булшита тотално си осраха програмите, дори ми спряха ХБО-то, вдигнаха си цените и дори не се пробваха да ми се обадят да ме попитат защо си тръгвам. А втората - за същите пари получавам по-добро качество и повече програми от виваком (а съм само с тази им услуга, телефонията и интернета ми са на ментел). Е, има го и момента, че станаха спонсори и на Левски, но то не е водещо, преди да премина при тях проучих и условията на ментелите - тотална скръб, а и на тях им плащам над 120-130 кинта всеки месец за различни услуги. Не съм адвокат на пеевскиком, но мисля, че ще си преместя всички услуги към тях - просто конкуренцията им е по-отвратителна и от тях самите
                      Първоначално изпратено от emos Разгледай мнение
                      Абонат съм на Виваком от години и единствената причина за това е супер нелоялното отношение на тяхната конкуренция.Защо ли ми се струва,че не съм единствения след като 99% от оплюващите тук са с пресни,пресни регистрации а това ме навежда на мисълта,че правилно съм прекъснал всякакви взаимоотношения с работодателите на плюващите тук.Не твърдя ,че Виваком са идеални но никога не са се опитвал да искат от мен пари за нещо което не съм получил и искал.Това е разликата
                      Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                      Коментар


                      • Абонат съм на Виваком от години и единствената причина за това е супер нелоялното отношение на тяхната конкуренция.Защо ли ми се струва,че не съм единствения след като 99% от оплюващите тук са с пресни,пресни регистрации а това ме навежда на мисълта,че правилно съм прекъснал всякакви взаимоотношения с работодателите на плюващите тук.Не твърдя ,че Виваком са идеални но никога не са се опитвал да искат от мен пари за нещо което не съм получил и искал.Това е разликата
                        За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

                        Коментар


                        • Най-некоректната, примитивна, безумна и с най-лоши практики фирма са Виваком. Клиент съм им откакто ги има и вече търпението ми е изчерпано. За безумията и откровените измами с които съм се сблъсквал през това време мога да напиша книга. За хората които искат да станат техни криенти мога само да кажа много да внимават и добре да го обмислят.
                          ''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''

                          Коментар


                          • Компанията е БТК

                            Много честа грешка, видна и от потребителските жалби, жалбоподателите грешат името на компанията, а тя е БТК, ,,Виваком" е търговска марка, собственост на БТК.
                            Може би това е най- лошият от трите оператора. Най- честите проблеми, от които потребителите на тази ,,компания" се жалват са : надписани сметки, липса на покритие, липса на адекватни партньори при роуминг; мога да потвърдя, че тази компания има най-примитивния роуминг сред трите.... Интеренетът е също на примитивно ниво.
                            По отношение на възможността да се прекрати договор след сключването му. Като цяло при типовите договори с общи условия възможността за предоговаряне на условията по планове или по услугите са невъзможни.Като съдържание: договорите на българските оператори съдържат множество неравноправни клаузи и клаузи в противоречие с европейското потребителско право о в този смисъл, ако Комиситя за защота на потребителите и институцията на Омбудсмана съществуваха, не само институционално и на хартия, биха могли да бъдат прекратявани такива договори.
                            Разбира се, договор може да бъде прекратен и унищожен и чрез исков процес , по искане на индивидуален жалбоподател,по реда на ГПК.
                            Ще се опитам да очертая и най- важните пречки , с които се сблъскват потребителите на тази компания при гореописаните проблеми.
                            1. При надписването на сметките вещото и техническо лице , което ще извършва експертиза с цел установяване на измамата много трудно може да установи нейната действителност по отношение на размера, тъй като операторите осъществяват едностранни отчитания и практически липсва друг източник за достворерността на информацията от фактурите, издадени от оператора.Всички декларации в подкрепа на противното от страна на жалбоподателя , примерно че никога не е провеждал разговори с тези или онези номера те го игнорират с аргумента, че жалбоподателят не може да докаже, че телефонът му не е използван от друг, примерно без неговото знание и съгласие. Видно е че при такъв процес на едностранно отчитане и без да съществува независим източник на данните, примерно на реализираните телефонни разговори или изразходваният интернет трафик е почти невъзможно да се докаже, че сметките са надписани.
                            2. При проблеми с покритието, особено валидно за БТК (Виваком). В исковия процес жалбоподателят трябва да докаже, че на определена територия, примерно територията, на която живее , операторът няма покритие/обхват, т.е не може да доставя услугата обект на договор в състояние, което да позволява безпроблемното и използване. Доказателствата трябва да доказват, че такава липса на покритие действително съществува и че тя възпрепятства нормалното ползване на услугата.Последното може да се реализира чрез техническа експертиза, която би била скъпа и трудна за реализиране процедура, особено от физическо лице.
                            От друга страна, включването на потребителя в мрежата и предоставянето му на сим карти е твърде незначителен разход, които да налага в случай на предсрочно прекратяване операторът да притежава право на вземане за една , две или повече години. Справедливо и логично би било при пресрочно прекратяване потребителят да дължи само направените от оператора за разходи за включването в мрежата и за издаването на сим карти, т.е действителните разходи направени от оператора при включването на потребителя.Примерно при предсрочно прекратен договор с едностранно известие от страна на потребителя операторът не продължава да прави разходи за въпросния потребител и поради рова не би било логично да придобива материални облаги.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
                              Искам да ви кажа само, че Виваком е мнооо яка фирма и бие безусловно по финансови дрън дрън ярини...
                              Намери поп да ти ръси кратуната със светена вода за здраве и със захар против уроки. Ама много си изостанал и няма илач за тебе май.
                              г-жа Фирдевс.2015г.

                              Коментар


                              • Здравейте приятели - вие последните трима !
                                Докъде ме докара тая мъка на БФБ ... да се сприятелявам с тролове
                                Искам да ви кажа само, че Виваком е мнооо яка фирма и бие безусловно по финансови резултати конкурентите си от Мтел и Теленор (независимо, че зад тях стоят мощни чужди собственици) - което няма как да стане ако клиентите са недоволни
                                За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

                                Коментар

                                Working...
                                X