Първоначално изпратено от бай Стамен Тракториста
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Българи-пазете се от Виваком
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Mirotworec Разгледай мнениеНямам идея, защо толкова защитаваш Виваком, но вземи и погледни моя профил, че е регистриран тук на 28.03.2012 год.
По принцип пиша във форум, когато имам какво да кажа а не за да трупам постове.
И да ВИВАКОМ се отнасят отвратително с клиентите си знаейки много добре, че понеже споровете са за малки суми (месечни такси) не подлежат на съдебни искове. Така ,че всеки който има проблем с тях да сезира КЗК.
Коментар
-
Първоначално изпратено от derk Разгледай мнениеНе е само защото е възрастна и не е наясно с технологиите. Тези случаи ще зачестяват, без значение кой е оператора.
Новата регистрация не е проблем, само за статистиката - отрицателните мнения за виваком са само от новорегистрирани потребители.
По принцип пиша във форум, когато имам какво да кажа а не за да трупам постове.
И да ВИВАКОМ се отнасят отвратително с клиентите си знаейки много добре, че понеже споровете са за малки суми (месечни такси) не подлежат на съдебни искове. Така ,че всеки който има проблем с тях да сезира КЗП.Last edited by Mirotworec; 18.11.2015, 12:45.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнениеИ това би следвало да отговаря на много от въпросите тип Лична драма. Хайде, стига вече, наистина взе да писва - не знам кой е тъпия ПР в Глобул или Мтел (по-вероятно е втория), който е решил да прави нетрадиционна хибридна реклама, тип Плщем по конкурента, индиректно показваме колко сме ...
Нямам опит нито с Глобул, нито Мтел, до онзи ден и с Виваком нямах! Когато напуснах България мобилни телефони имаха само някои мутри и даже не знам кой е бил оператора им!! Виваком се гъбарка с нас в момента, затова пиша и питам за тях. Ако беше някой от другите два щях да пиша за него. Като гледам някои от пишещите си затварят очите и се успокояват с конкуренцията, но за мен е факт, че не са читави, обаче явно съм попаднала в грешния форум.
Благодаря за вниманието въпреки това, отивам да се регистрирам някъде другаде и да питам там;-)
Хубав ден
Коментар
-
Първоначално изпратено от emos Разгледай мнениеАми връзваме се ,защото сме яли попарата на другите два.За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .
Коментар
-
Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнениеИ това би следвало да отговаря на много от въпросите тип Лична драма. Хайде, стига вече, наистина взе да писва - не знам кой е тъпия ПР в Глобул или Мтел (по-вероятно е втория), който е решил да прави нетрадиционна хибридна реклама, тип Плщем по конкурента, индиректно показваме колко сме велики ние, при това почти безплатно, само с 10-на новорегистрирани ника. Стига, наистина е тъпо.
П.С. Ползвам услугите на Мтел за телефония и интернет и на Виваком за телевизия (от Август насам, преди това бях на Булсатком) - нямам оплаквания, поне не повече от останалите. Апропо, техниците и при Мтел (бивши служители на Мегалан), и при Виваком бяха на съответната висота, когато ми потрябваха. лека вечер
В друг мой имот ползвам икономичен пакет на Близу и съм супер недоволен поради няколко прости причини, които дразнят много. 1. Два пъти забравих да платя навреме и след това месеци ми излизаше надпис в гугъл хром, че имам ограничен достъп , въпреки, че си бях платил и на отваряне на втори прозорец се отваряше нужната страница.
2. Дистанционните им за ТВ са пълни боклуци, които често дефектират и се нуждаят о смяна на батерии доста често в сравнение с оригиналното ми дистанционно от Самсунг.
Аааа, забравих, че към МТтел имам и договор на дъщеря ми - двугодишен, който като забравя да платя навреме ми прибират тихомълком 2лв. такса включване, това как да се коментираLast edited by Lord XXXI-ви; 16.11.2015, 22:19.имотеца хляб и вода не иска.
Коментар
-
Първоначално изпратено от бай Стамен Тракториста Разгледай мнениемасово така наречените "услуги" на БТК ползват само хората от селата и малките градчета, там БТК-то вилнее и яко зарибява, а и в повечето малки населени места хорицата просто нямат избор и подписват с тия измекяри. То на техен гръб все още тая компания съществува. Само че не мога да разбера защо в големите градове хората все още се връзват на номерата и дивотиите на БТК ??? При положение , че имат избор с други оператори.
Аз лично след като още преди 3 год. минах през ада на БТК съм посъветвал поне 25 човека да прекратят отношения с тия боклуци и сега всички са ми благодарни до гроб.За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него
Коментар
-
Първоначално изпратено от derk Разгледай мнениеНе е само защото е възрастна и не е наясно с технологиите. Тези случаи ще зачестяват, без значение кой е оператора.
Новата регистрация не е проблем, само за статистиката - отрицателните мнения за виваком са само от новорегистрирани потребители.
П.С. Ползвам услугите на Мтел за телефония и интернет и на Виваком за телевизия (от Август насам, преди това бях на Булсатком) - нямам оплаквания, поне не повече от останалите. Апропо, техниците и при Мтел (бивши служители на Мегалан), и при Виваком бяха на съответната висота, когато ми потрябваха. лека вечерNever argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience
Коментар
-
Първоначално изпратено от g@rga Разгледай мнениеВиваком имат повече дългове от КТБ, и следващите които ще дойдат, ще са същите деятели като Цецко В. После пак ще се окаже че няма виновни и хората ще плащат.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BibaSparrow Разгледай мнениеЗдравейте,
за съжаление и аз/ние си имаме проблеми с Виваком от няколко дни. Намерих форума чрез гугъл и затова съм новорегистрирана, надявам се да не е проблем.
Малко предистория- в края на юли тази година майка ми (пенсионерка) посети един от офисите в Бургас с молба да й бъде пуснат и стационарен интернет, до момента ползваше само телефон и ТВ към Виваком. Два дни по-късно минали някакви техници, завъртяли се малко и установили, че нещо нямало (?!) и заминали. Обаждания по телефона до офиса и на 123 не доведоха до някаква нормална информация. В края на август аз си бях в България и посетих същия офис да попитам какво става- младежът каза: нямало капацитет в момента и като сменяли нещо щяло да стане, ама не можел да каже кога. Не се занимавах повече, хубавото е, че поне не начисляваха пари за този договор.
На 10.11. майка ми отново отива в офиса да попита имат ли изобщо намерение и т.н. и тук започна голямата одисея. Тук е мястото да поясня, че майка ми не разбира от новите технологии, аз и занесох един обикновен таблет за да се виждаме от време на време и затова изобщо стигнахме до там. Госпожата този път й казва, че щом до сега не е станало значи няма и да стане (?!) трябва й значи микро-сим който да мушне в таблета и ето ти интернет. Излишно е да споменавам, че майка ми нито знае що е то микро сим нито, че нейния таблет няма такъв слот и се доверява напълно и безрезервно на онази мухла, защото според нея тя разбира, за това са я сложили там. Трясва й един нов договор за 15,99 на месец за 2 години, слага собственоръчно кръстчето на мястото където отпадат 7.те дни за разваляне на договора, не й показва общите условия, показва й само къде да се подпише и я пуска да си ходи с новата й симкарта и нов договор.
Няколко часа по-късно майка ми ми се обажда да ми каже, че вместо стационарен интернет й дали микро сим ама тя неможе да се оправи с него и не знае къде да го сложи- направо ми стана лошо. Казах й да се обажда веднага и да разваля договора- естествено й отказали, заради кръстчето, което не е сложила сама, предложили й само мобилен модем за 70лв
След като погледнах в интернет видях, че към този пакет има модем за 90ст. Тя се опита да гопоиска- отказаха й! трябвало да си го поръча в процеса на сключване на договора. Излишно е да споменавам, че не й е бил предложен, а тя като няма интернет няма от къде да знае, че има такова нещо. Както и да е- пак й предложили да си купи при тях. Хилили се и й обяснявали да не се ядосва- все някак ще се оправи Сетила се да попита какво става с другия договор за стационарния- ами и той бил активен, не може да се развали, нищо че не са в състояние да пуснат интернет на този адрес
И така майка ми се оказва с два договора за интернет, а не може да ползва такъв, заради кадърните консултанти на виваком.
След оплакване на сайта ми предложиха само възможността да прекрати договора предстрочно с 3 месеца неустойка. Според мен е по-малкото зло, затова ще я посъветвам да го направи и въпросът ми- как става, къде трябва да се изпрати?
И вторият въпрос- какво може да се направи с договора за стационарния интернет? Тя така не може да си пусне и от друг оператор, защото не се знае дали на виваком няма да им скимне скоро все пак да пуснат и тя да плаща после на два оператора. Няма ли начин да ги накараме и те да почнат да си изпълняват задълженията по-договора, като са го подписали?
Съжалявам, че стана дълго, но не знам как да помогна от разстояние, затова се надявам на всякакви идеи по форумите.
Благодаря предварително, също и за търпението.
Поздрав
Биба
Аз лично след като още преди 3 год. минах през ада на БТК съм посъветвал поне 25 човека да прекратят отношения с тия боклуци и сега всички са ми благодарни до гроб.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BibaSparrow Разгледай мнениеЗдравейте,
за съжаление и аз/ние си имаме проблеми с Виваком от няколко дни. Намерих форума чрез гугъл и затова съм новорегистрирана, надявам се да не е проблем.
Малко предистория- в края на юли тази година майка ми (пенсионерка) посети един от офисите в Бургас с молба да й бъде пуснат и стационарен интернет, до момента ползваше само телефон и ТВ към Виваком. Два дни по-късно минали някакви техници, завъртяли се малко и установили, че нещо нямало (?!) и заминали. Обаждания по телефона до офиса и на 123 не доведоха до някаква нормална информация. В края на август аз си бях в България и посетих същия офис да попитам какво става- младежът каза: нямало капацитет в момента и като сменяли нещо щяло да стане, ама не можел да каже кога. Не се занимавах повече, хубавото е, че поне не начисляваха пари за този договор.
На 10.11. майка ми отново отива в офиса да попита имат ли изобщо намерение и т.н. и тук започна голямата одисея. Тук е мястото да поясня, че майка ми не разбира от новите технологии, аз и занесох един обикновен таблет за да се виждаме от време на време и затова изобщо стигнахме до там. Госпожата този път й казва, че щом до сега не е станало значи няма и да стане (?!) трябва й значи микро-сим който да мушне в таблета и ето ти интернет. Излишно е да споменавам, че майка ми нито знае що е то микро сим нито, че нейния таблет няма такъв слот и се доверява напълно и безрезервно на онази мухла, защото според нея тя разбира, за това са я сложили там. Трясва й един нов договор за 15,99 на месец за 2 години, слага собственоръчно кръстчето на мястото където отпадат 7.те дни за разваляне на договора, не й показва общите условия, показва й само къде да се подпише и я пуска да си ходи с новата й симкарта и нов договор.
Няколко часа по-късно майка ми ми се обажда да ми каже, че вместо стационарен интернет й дали микро сим ама тя неможе да се оправи с него и не знае къде да го сложи- направо ми стана лошо. Казах й да се обажда веднага и да разваля договора- естествено й отказали, заради кръстчето, което не е сложила сама, предложили й само мобилен модем за 70лв
След като погледнах в интернет видях, че към този пакет има модем за 90ст. Тя се опита да гопоиска- отказаха й! трябвало да си го поръча в процеса на сключване на договора. Излишно е да споменавам, че не й е бил предложен, а тя като няма интернет няма от къде да знае, че има такова нещо. Както и да е- пак й предложили да си купи при тях. Хилили се и й обяснявали да не се ядосва- все някак ще се оправи Сетила се да попита какво става с другия договор за стационарния- ами и той бил активен, не може да се развали, нищо че не са в състояние да пуснат интернет на този адрес
И така майка ми се оказва с два договора за интернет, а не може да ползва такъв, заради кадърните консултанти на виваком.
След оплакване на сайта ми предложиха само възможността да прекрати договора предстрочно с 3 месеца неустойка. Според мен е по-малкото зло, затова ще я посъветвам да го направи и въпросът ми- как става, къде трябва да се изпрати?
И вторият въпрос- какво може да се направи с договора за стационарния интернет? Тя така не може да си пусне и от друг оператор, защото не се знае дали на виваком няма да им скимне скоро все пак да пуснат и тя да плаща после на два оператора. Няма ли начин да ги накараме и те да почнат да си изпълняват задълженията по-договора, като са го подписали?
Съжалявам, че стана дълго, но не знам как да помогна от разстояние, затова се надявам на всякакви идеи по форумите.
Благодаря предварително, също и за търпението.
Поздрав
Биба
Новата регистрация не е проблем, само за статистиката - отрицателните мнения за виваком са само от новорегистрирани потребители.
Коментар
-
Здравейте,
за съжаление и аз/ние си имаме проблеми с Виваком от няколко дни. Намерих форума чрез гугъл и затова съм новорегистрирана, надявам се да не е проблем.
Малко предистория- в края на юли тази година майка ми (пенсионерка) посети един от офисите в Бургас с молба да й бъде пуснат и стационарен интернет, до момента ползваше само телефон и ТВ към Виваком. Два дни по-късно минали някакви техници, завъртяли се малко и установили, че нещо нямало (?!) и заминали. Обаждания по телефона до офиса и на 123 не доведоха до някаква нормална информация. В края на август аз си бях в България и посетих същия офис да попитам какво става- младежът каза: нямало капацитет в момента и като сменяли нещо щяло да стане, ама не можел да каже кога. Не се занимавах повече, хубавото е, че поне не начисляваха пари за този договор.
На 10.11. майка ми отново отива в офиса да попита имат ли изобщо намерение и т.н. и тук започна голямата одисея. Тук е мястото да поясня, че майка ми не разбира от новите технологии, аз и занесох един обикновен таблет за да се виждаме от време на време и затова изобщо стигнахме до там. Госпожата този път й казва, че щом до сега не е станало значи няма и да стане (?!) трябва й значи микро-сим който да мушне в таблета и ето ти интернет. Излишно е да споменавам, че майка ми нито знае що е то микро сим нито, че нейния таблет няма такъв слот и се доверява напълно и безрезервно на онази мухла, защото според нея тя разбира, за това са я сложили там. Трясва й един нов договор за 15,99 на месец за 2 години, слага собственоръчно кръстчето на мястото където отпадат 7.те дни за разваляне на договора, не й показва общите условия, показва й само къде да се подпише и я пуска да си ходи с новата й симкарта и нов договор.
Няколко часа по-късно майка ми ми се обажда да ми каже, че вместо стационарен интернет й дали микро сим ама тя неможе да се оправи с него и не знае къде да го сложи- направо ми стана лошо. Казах й да се обажда веднага и да разваля договора- естествено й отказали, заради кръстчето, което не е сложила сама, предложили й само мобилен модем за 70лв
След като погледнах в интернет видях, че към този пакет има модем за 90ст. Тя се опита да гопоиска- отказаха й! трябвало да си го поръча в процеса на сключване на договора. Излишно е да споменавам, че не й е бил предложен, а тя като няма интернет няма от къде да знае, че има такова нещо. Както и да е- пак й предложили да си купи при тях. Хилили се и й обяснявали да не се ядосва- все някак ще се оправи Сетила се да попита какво става с другия договор за стационарния- ами и той бил активен, не може да се развали, нищо че не са в състояние да пуснат интернет на този адрес
И така майка ми се оказва с два договора за интернет, а не може да ползва такъв, заради кадърните консултанти на виваком.
След оплакване на сайта ми предложиха само възможността да прекрати договора предстрочно с 3 месеца неустойка. Според мен е по-малкото зло, затова ще я посъветвам да го направи и въпросът ми- как става, къде трябва да се изпрати?
И вторият въпрос- какво може да се направи с договора за стационарния интернет? Тя така не може да си пусне и от друг оператор, защото не се знае дали на виваком няма да им скимне скоро все пак да пуснат и тя да плаща после на два оператора. Няма ли начин да ги накараме и те да почнат да си изпълняват задълженията по-договора, като са го подписали?
Съжалявам, че стана дълго, но не знам как да помогна от разстояние, затова се надявам на всякакви идеи по форумите.
Благодаря предварително, също и за търпението.
Поздрав
Биба
Коментар
Коментар