If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Клиент съм на Виваком от 2009г, ползвам интернет , прикачен към фиксираният телефон. Вчера, 27.11.2015 г. примерно от 17-00 до 17-30 интернета не работеше.От мобилен телефон се обадих на 123, за да ме свържат с техническа служба. Момчето се представи като Любомир. Обясних му проблема. Той помоли да вдигна слушалката на фиксирания телефон, дали има сигнал. Сигнал имаше. Тогава той каза да проверя кабелите за захранване, да рестартирам модема и т.п. Тия манипулации не дадоха резултата, интернет все нямаше. Той пак ме помоли да проверя фиксиран телефон, дали има сигнал. Сигнал имаше. Тогава тоя Любомир каза, че ще запише заявката чак за вторник, 1.12.2015г, техници да ми дойдат на адрес за да открият причината, по която не работи интернет. Когато аз му изразих предположение, че сигурно проблемът е в самия доставчик, т.е. в Виваком, щом фиксиран телефон работи, а интернет няма,той помоли да изчакам малко на линия..и след няколко минути попита пак, дали има сигнала в фиксиран телефон.Сигнал вече нямаше..Макар че през цялото време, докато говорихме с него по мобилния, фиксиран телефон беше в ред. То ест, за да не признае, че проблема в самия доставчик, т. е. Виваком, на мен ми изключиха фиксирана мрежа. Демек, не работи телефона, значи не работи и интернета. Браво!! Това е просто безобразие!! В момента съм и без интернет, и без домашен телефон чак до 1.12.2015г...Обадих се днес на 123 за да ми изпратят техници поне в понеделник , на 30.11..Но те, виж, нямат свободни техници за понеделник..И не им дреме изобщо, че по тяхната вина останах без връзка..Направо гавра със хората!!(((
Ако всички, които са останали излъгани и прееб.ни от мошениците от БТК то направо могат да си направят една политическа партия и сигура, че ще спечелят следващите избори Щото няма да са 100, 200 човека , а хиляди и хиляди люде нещастни
Клиент съм на Виваком от 2009г, ползвам интернет , прикачен към фиксираният телефон. Вчера, 27.11.2015 г. примерно от 17-00 до 17-30 интернета не работеше.От мобилен телефон се обадих на 123, за да ме свържат с техническа служба. Момчето се представи като Любомир. Обясних му проблема. Той помоли да вдигна слушалката на фиксирания телефон, дали има сигнал. Сигнал имаше. Тогава той каза да проверя кабелите за захранване, да рестартирам модема и т.п. Тия манипулации не дадоха резултата, интернет все нямаше. Той пак ме помоли да проверя фиксиран телефон, дали има сигнал. Сигнал имаше. Тогава тоя Любомир каза, че ще запише заявката чак за вторник, 1.12.2015г, техници да ми дойдат на адрес за да открият причината, по която не работи интернет. Когато аз му изразих предположение, че сигурно проблемът е в самия доставчик, т.е. в Виваком, щом фиксиран телефон работи, а интернет няма,той помоли да изчакам малко на линия..и след няколко минути попита пак, дали има сигнала в фиксиран телефон.Сигнал вече нямаше..Макар че през цялото време, докато говорихме с него по мобилния, фиксиран телефон беше в ред. То ест, за да не признае, че проблема в самия доставчик, т. е. Виваком, на мен ми изключиха фиксирана мрежа. Демек, не работи телефона, значи не работи и интернета. Браво!! Това е просто безобразие!! В момента съм и без интернет, и без домашен телефон чак до 1.12.2015г...Обадих се днес на 123 за да ми изпратят техници поне в понеделник , на 30.11..Но те, виж, нямат свободни техници за понеделник..И не им дреме изобщо, че по тяхната вина останах без връзка..Направо гавра със хората!!(((
Вчера отидох да сменя една тяхна дефектирала дата карта която извадих от таблет преди 3 месеца и съществото в магазина ми заяви, че картата която и дадох е на друго егн!? С тази компания трябва винаги да си нащрек защото може да се окаже, че имаш куп договори и дългове още преди да си активирал картата. Топ мошеници под пълна протекция от държавата.
''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''
Трябвало е на всеки три месеца да им пускаш нещичко....колкото за бог да прости за да не могат да заведат иск....иначе според договора който имаш с тях си в нарушение и законът е на тяхна страна. Съжалявам, но в такава държава живеем, която допуска подобен вид „договори“, които приличат на „заповед“.
Ако обаче те първи са нарушили договора, това трябва да се доказва, нали разбираш....Иначе, аз имам много лошо мнение за тоя оператор....в офисите им обслужването е сравнително лошо, в смисъл не обясняват на хората какво подписват и не познават добре услугата, която предлагат. Или просто лъжат. Попадал съм на големи цървули.....
Добър ден.
Имам въпрос.
Потърпевш съм от Виваком-преди почти две години спрях да им плащам вноските до изтичане на договора ми с тях-около 7-8 вноски,понеже бяха много некоректни.
На няколко пъти ми се обаждаха и заплашваха дори от "кофас"-мутрагени за изземвания.
Игнорнах ги естествено и тях.
Оня ден,на съпругата ми се обадил някакъв"съдия изпълнител",който казал, че в срок от 5 дни,ако не се погасят задълженията,следва дело,с разноски -400-600лв за моя сметка.
Въпросът ми е имат ли право на това ,при положение,че сумата,която им дължа е под 100лв.
Благодаря.
Ако си платиш сметката при мошениците Виваком всичко ще спре, иначе доколкото знам има лихви, разноски и прочее глупости които могат да те натоварят доста. Като си спрял да плащаш известил ли си ги че прекратяваш договора?
''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''
Добър ден.
Имам въпрос.
Потърпевш съм от Виваком-преди почти две години спрях да им плащам вноските до изтичане на договора ми с тях-около 7-8 вноски,понеже бяха много некоректни.
На няколко пъти ми се обаждаха и заплашваха дори от "кофас"-мутрагени за изземвания.
Игнорнах ги естествено и тях.
Оня ден,на съпругата ми се обадил някакъв"съдия изпълнител",който казал, че в срок от 5 дни,ако не се погасят задълженията,следва дело,с разноски -400-600лв за моя сметка.
Въпросът ми е имат ли право на това ,при положение,че сумата,която им дължа е под 100лв.
Благодаря.
Ако имаш под ръка адвокат, може да се консултираш с него преди да отидеш да платиш. Ако имаш обаче изряден договор с тях и те не са го нарушили а ти просто си спрял да плащаш, може би наистина е по-добре да се споразумееш и да платиш някаква сума срещу прекратяване на изпълнителното производство от тяхна страна .
Добър ден.
Имам въпрос.
Потърпевш съм от Виваком-преди почти две години спрях да им плащам вноските до изтичане на договора ми с тях-около 7-8 вноски,понеже бяха много некоректни.
На няколко пъти ми се обаждаха и заплашваха дори от "кофас"-мутрагени за изземвания.
Игнорнах ги естествено и тях.
Оня ден,на съпругата ми се обадил някакъв"съдия изпълнител",който казал, че в срок от 5 дни,ако не се погасят задълженията,следва дело,с разноски -400-600лв за моя сметка.
Въпросът ми е имат ли право на това ,при положение,че сумата,която им дължа е под 100лв.
Благодаря.
Да !!!
Плащай, само иди до офиса и се споразумявай да ти махнат лихвите ....
Добър ден.
Имам въпрос.
Потърпевш съм от Виваком-преди почти две години спрях да им плащам вноските до изтичане на договора ми с тях-около 7-8 вноски,понеже бяха много некоректни.
На няколко пъти ми се обаждаха и заплашваха дори от "кофас"-мутрагени за изземвания.
Игнорнах ги естествено и тях.
Оня ден,на съпругата ми се обадил някакъв"съдия изпълнител",който казал, че в срок от 5 дни,ако не се погасят задълженията,следва дело,с разноски -400-600лв за моя сметка.
Въпросът ми е имат ли право на това ,при положение,че сумата,която им дължа е под 100лв.
Благодаря.
Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Първоначално изпратено от бай Стамен ТрактористаРазгледай мнение
Аз пък колега съм от 16.05.2008 г. и изобщо не съм от ново регистрираните. По темата - и другите два оператора не са супер, но посочете ми, моля, една коректна и читава компания в България? Поне една !!! Добре, поне една такава в Европата и по света барем !!! Иде реч за това, че тия боклуци от БТК са от най-наглите откровени мошеници, измамници и лъжци. За това говоря.
Да прав си, и другите оператори имат трески за дялане, но тази тема е за Виваком а не за мобилните оператори въобще.
Аз съм готово да застана зад всяка една своя дума за Виваком дори и в съдебната зала ако се наложи. Те имат наглостта дори и да ми искат в момента такса за това, че не ми доставят интернет понеже не съм поискал прекратяване на договора.
Имам кореспонденция с тях и мога да я предоставя във всеки един момент когато е необходимо.
Всеки има право да бъде клиент на който си доставчик на мобилни услуги пожелае, но и всеки има право да е информиран на кого ще стане клиент и какви са отзивите за въпросния доставчик.
Миналата седмица получих отговор от КЗП във връзка с един спор който имам с Виваком. При разговора ми със служителя който се е занимавал с това, той ми каза, че освен да им налагат глоби, които те си плащат друго не могат да направят. Съгласен съм, че и при останалите има лоши практики, но никъде не са толкова масови и всеобхватни като при Виваком. Още повече те изобщо нито променят нещо, нито имат такова намерение, лъжат хората и въобще не им дреме.
''Нещата не са такива, каквито изглеждат, нито пък е обратното.''
Коментар