IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За Глобул - лошо или нищо !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първо, да питам всички ли при подписване на договор НЕ получават екземпляр от Общите условия на оператора, защото на последната страница пише, че с подписване на настоящия договор декларирам, че съм получил такова копие. Става въпрос за Мтел. И при другите оператори ли е така?
    Второ, четох по-надолу в темата становище на КРС, че е издала препоръка, но не можела да влияе на операторите за подлата клауза с едногодишното удължаване на договора. Пълни глупости. Говори се за свобода на договаряне, но такава в действителност няма. За мен това си е чист монопол, поради факта, че и трите оператора имат тази клауза и към, който и от тях да преминеш винаги ще си губещия. Съгласен съм, че на операторите им трябва някаква сигурност и затова е правилно при сключване на договор да си обвързан за някакъв срок, но след изтичане той трябва да стане безсрочен, като всяка от страните да може да го прекрати с някакво предизвестие, а не да чака с месеци.

    Коментар


    • Въобще цялата тая схема с автоматично подновяване на договора за мен поне е някак антиправна ако мога така да го кажа. Няколко пъти ми изтича договора след което ползвам услугите просто без договор. Когато реша само го удължавам само с година. Я да си представим, че не дай си Боже титуляра е в болница? Или айде по-леко - тоя ден е в чужбина? Какво, трябва да мята метани на който и да е оператор в благодарност на това, че му е клиент?

      По-светнат юрист би следвало някой слънчев ден да се заеме с тоя проблем.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Shemata
        Заключение:
        Ако някой Оператор ви е прецакал повече не ходете никога при него - направете си го като правило. Просто некоректните оператори трябва да губят пазарен дял и да изчезват!
        Това и на мен ми е принцип за всичко. А иначе, като прочета темата оставам с впечатление, че фрайчайзовете, не искат да си изтърват бонуса и не пускат клиента. Все пак повечето търговски обекти, не са собственост на оператора. И все пак, като прегледах бегло общите условия, според мен без да съм адвокат, може да платите до определен месец и след това да си изключите GSM апарата, след изтичане на месеца, защото не сте си платили таксата, оператора има точка (за Глобул 19) по която едностранно може да прекрети договора. След това си плащате и пропусната такса. Но имайте впредвид, че ако и когато ги въведът кредитните досиета, това може да се окаже във ваша вреда, при закупуване на нещо на лизинг. При всички положения се консултирайте с адвокат, щом толкова сте недоволни от договора си. За разлика от кредитите, оператора си предоставя усугите всеки месец, а не еднократно в началото.

        Коментар


        • Близо 3-и дни ми трябваха да се оттърва от М-тел и да си взема Сертификат за преносимост на номера. Първо ми казаха, че това било много трудно да получиш такъв сертификат и трябвало да се пишат молби, да се пратят по факс в София и ако била одобрена тогава мога да задвижа процеса - от там звъня директно на оператори в София, казвам им как ме въртят в офиса им в провинцията и ги моля за съдействие - в противен случай обръщение към КЗП и КРС.

          *Относно Проблема: че трябва да дойдеш точно 1 месец преди края на договора ти. Т.е. ако ти изтича на 20 март, трябва да дойдеш точно на 20 Февруари за да се откажеш.

          Решение:
          отиваш 2-3 месеца преди края на договора си и плащаш оставаштите 2-3-4 такси като неустойка и приключват. Инак в 90% ще те извъртят! Видях 2-3 мои приятели с тая схема как ги извъртях и се отказах близо 2 мес и половина преди да ми изтече договора.

          Заключение:
          Ако някой Оператор ви е прецакал повече не ходете никога при него - направете си го като правило. Просто некоректните оператори трябва да губят пазарен дял и да изчезват!

          Аз ПРИКЛЮЧИХ С М-Тел! ПОВЕЧЕ НИКОГА НЕ ИСКАМ ДА ЧУВАМ ЗА ТЯХ И МОЕТО СЕМЙСТВО НИКОГА НЯМА ДА СЕ ОБЪРНЕ ЗА КАКВАТО И ДА Е БИЛА УСЛУГА КЪМ ТЯХ!!!
          Мнението ми не е препоръка!!!

          Коментар


          • сега една историйка от която не съм пряко засегнат но заслужава внимание
            това лято на мой близък му се наложи да пътува до бейрут, пооправи си каквото му трябваше и стигна до роуминга, отиде до близкия германос да види как стоят нещата и се оказа че телефона му не няколко-бандов или там незнам как се казва и се налага да вземе нещо което би му свъшило работа в тамошните мрежи, "оправи" се, разучи какво му е таксуването на минута и т.н., с 2 думи беше много доволен и дотам...
            замина за ливан и близо месец ни вест ни кост, един ден звинна от някакъв многоцифрен и понеже що годе имам някакво възпитание няма да цитирам какви ги наговори по адрес на любимия оператор, накратко - нямали въобще никакви отношения с тамошния оператор !!!!!!
            впоследствие, като се прибра имаше някакви разправии в офисите им но след свършен факт вече какво може да се направи...
            затова умната преди да се вземе решение чии услуги да ползваме, че сложим ли подписа вече сме го изяли и както казваше едно приятелче "колкото и далаверска оферта да сме хванали, колкото и изгоден договор да сме подписали след месец ще изскочи нещо много по-изгодно и тогава ще разберем колко сме се пре.бали", изберете по-малкото зло все пак де
            http://www.facebook.com/pages/BG-NUMIZMATIKA-BG-NUMISMATIC/187477631275895?v=page_getting_started

            Коментар


            • стаз, те те обичат ти си един от най-ценните им клиенти ... !

              Коментар


              • здравейте всички да си споделя и аз болката ,
                бях им абонат аз на глобулци близо 5-6г. но в един момент след появяването на вивател направих една малка равносметка че от 3-те оператора и от всички възможни тарифи аз съм доста вътре с моя план.решихме с приятелката ми да сменим оператора с м-тел, аз "приключих" отношенията си с глобул някъде края на ноември а тя реши да запази номера си и да го прехв. към другия оператор. смея да твърдя, че обсл.персонал в офисите на глобул и германос е удивително некомпетентен, тъй като след доста обикаляне в перник и софия едва открих място, където (може би защото попаднах на управителя) можаха да ми издадът онова скапано листче, с което отиваш в м-тел и им заявяваш че си носиш номера и искаш абонам.план . целия процес (в обикаляне за това документче) ми отне 1месец.......
                дотук с нейния номер., тъй като не бях плащал сметката си 2месеца , през които се чудех дали да продължа или да се откажа от плана си в един момент го реших, отивам аз в централния офис в перник, плащам си сметката, едно добре сложено девойче ме убеждава че мога да премисля до края на годината(оставаха 2 месеца близо) и ако искам да запазя номера си и да преподпиша, тъй като телефона ми бил спрян от известно време (вече ползвах и услугите на м-тел за щастие) щели да ми го пуснат за малко преди да ми ограничат услугите за постоянно, казах "ок, това ли беше" - "да" и си тръгнах доволен...
                някъде през октомври май, в един слънчев ден-ха, изненада - идва ми ми месечно извлечение от глобул... брех мааму, за 1.50лв!!!!! реших че не си заслужава да се ядосвам и звъннах от картата тъй като още ми беше в телефона (ползвам гсм с 2 карти и даже до днес не съм я извадил) на 123 да питам за какво става въпрос, нямаше разумно обяснение, във фактурата пишеше че са някакви допълнителни услуги., теглих им една на ум и реших че няма да се разкарвам до перник за 1.50лв.,.. обаче след известно време ми пратиха от ония листчета дето пише че ще ме съдят, и тогава вече ми кипнаха лай..та, отидох до перник от там след половин часови справки излезе, че тоя кинт и малко ми е част от такса, която трябвало да платя за тия ден-два през които телефона ми бил активен(е.а ли му майката кога е било това) платих си със зачервени бузи и си тръгнах след като държах повторно да ме уверят че няма да им виждам повече мазните, усмихнати физиономии а тия 1.50 като си сметнах транспортните ми се вързаха 20 кинта .
                и така до средата на декември....
                получих месечно извлечение в което от глобул твърдят, че им дължа 2 СТОТИНКИ за оня разговор дето им звънях за ония 1.50 кинта. почувствах се в някакъв омагьосан кръг, в който каквото и да правиш пак си длъжник...
                ще ги почакам малко тия мизерници да ме поканят на съд, пък тогава ще го мисля
                http://www.facebook.com/pages/BG-NUMIZMATIKA-BG-NUMISMATIC/187477631275895?v=page_getting_started

                Коментар


                • Идиотизмът край няма :-(

                  Коментар


                  • Разгеле, че стана дума!
                    О месец чакам отговор на жалба от терминаторите от М-ТЕЛ.
                    Подал съм своевременно молба да НЕ се подновява автоматично
                    договора за тая карта. Да, ама таксата продължи и след крайната дата.
                    С тичане установих, че "Колегата не въвел нещо си правилно." Айде.
                    Въведоха го, другия месец - пак такса. Чайкате, викам бе, какво става?
                    Трябвало изрично да заявя спирането на картата! Една идиотка - някакъв
                    шеф на офис на витошка, така и не ми обясни как ми оказват услуга, която нито
                    е предплатена, нито имам договор за нея? Все едно викам да ти мета двора,
                    ама че ти не искаш - няма значение! Плащай!

                    Коментар


                    • Сериозна е, бъди сигурен. Но...
                      Те толкова са зле, че не виждат очевадното. Реално, идея си нямат, какво имат, колко губят и колко по-добре биха били, ако не го губеха. Изобщо, светът , в който живеят, е някакъв измислен, безсмислен, даже, бих казал. А, ако видите данните от финансовия им отчет за последния месец, откак въведоха своята "велика система" за мобилни разплащания, ще се убедите.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid
                        GLOBUL е една от компаниите в списъка ето тук: http://forum.investor.bg/viewtopic.php?t=13802&r=67 Идиотизмът на ситуациятае в това, че, се опитват да задържат клиентите си на всяка цена...и, с това,губят нещо много по-важно: Доверието. Защото, не знам, кой какво ги е учил, но, вече съм убеден:
                        Доволен клиент може и да разкаже някому /все по-рядко, с това се занимават професионалните рекламни агенти/, обаче, обиден и огорчен, вече има възможността - и се вазползва! -да им направи безплатна антикампания. Тук, в Интернет. А тогава загубите им се очертава да нарастват в геометрична прогресия.
                        всъщност не знам дали ще има някакъв ефект, но не губя нищо освен няколко минути на ден. а техните загуби, от идиотката неофициална политика за измамване на клиентите се надявам да е непоправима , или поне сериозна

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от toto 2
                          Здравейте ,много силно съм свързан с Глобул ,по- коро бях ,нещата които се случват последните 2-3 години наистина са отвратителни ,аз за това и напуснах фирмата преди 6 мес . За всички повдигнати въпроси мога да дам някакъв отговор защото я познавам от вътре много добре,а сега нямам много време ако някой иска да ме пита нещо може на skype :donteni
                          Все пак ако някой иска да му се свърши нещо що годе качествено ,да отиде в централните магазини/Не всички със зелен бранд обаче са собствени ,много са франчайз/
                          политика на формата ли е да се лъжат клиентите или е некомпетентност на служителите й ?

                          Коментар


                          • За терминирането , ако се разпиша - ще отидат стотици страници.

                            Едно от най очевадните нарушения, за което държавата си затваря очите (може би срещу съответните комисионни) :

                            Как цената на дребно (1 ст или безплатни разговори в мрежата) е по-ниска от цената на едро (терминирането или интерконекта ?) . Дори операторите не гледат с добро око, ако обикновен абонат изведъж почне да говори мноого,мноого (т.е. да терминира) и му спират картата веднага.

                            За това нещо се сещам за поне три забранени от закон думички.

                            Исторически погледнато, доскоро не е имали "такса" терминиране на разговор.
                            Но за възникването и има обективни предпоставки и ето я - едно от оръжията за борба с конкуренцията . Ако забележите, срещу цените за терминиране пищят най-малките оператори, от големите няма да чуете нищичко.



                            Първоначално изпратено от 1anti
                            ако абонат на Глобул набере абонат на Мтел и заплати за минута разговор 0,32 лв, то от тази сума в момента Глобул ще трябва да плати на Мтел около 0,28 лв. Всеки от нас може да си представи с колко биха паднали цените на разговорите, ако тази такса бъде намалена чувствително- нормално е при това положение да паднат и крайните цени, които всички ние плащаме за разговорите си.
                            Доказано е,че разхода за взаимно свързване е от порядъка на 0,01-0,02 лв на минута. Може да си представите каква е печалбата на операторите в момента!
                            Ще припомня само,че в момента в България-най-бедната страна в ЕС, цената за терминиране на разговорите е НАЙ-ВИСОКА!
                            Средната цена за терминиране в ЕС е 0,16 лв, а в България е почти ДВОЙНА!
                            Дори в Македония, която все още не е член на ЕС, нивата за терминиране на разговорите между различните мрежи са около 12 стотинки!
                            За периода от 2001 - 2007 г. цените на терминиране са намалени с близо 80% в Европа, а в България това намаление е 0%. За сравнение в съседна Румъния през 2007 г. беше въведено от раз намаление със 70%, а от януари 2009 г. тази цена трябва да е около 10 стотинки на минута.

                            http://www.mobilebulgaria.com/forum/...ram=0&offset=0

                            Коментар


                            • ако абонат на Глобул набере абонат на Мтел и заплати за минута разговор 0,32 лв, то от тази сума в момента Глобул ще трябва да плати на Мтел около 0,28 лв. Всеки от нас може да си представи с колко биха паднали цените на разговорите, ако тази такса бъде намалена чувствително- нормално е при това положение да паднат и крайните цени, които всички ние плащаме за разговорите си.
                              Доказано е,че разхода за взаимно свързване е от порядъка на 0,01-0,02 лв на минута. Може да си представите каква е печалбата на операторите в момента!
                              Ще припомня само,че в момента в България-най-бедната страна в ЕС, цената за терминиране на разговорите е НАЙ-ВИСОКА!
                              Средната цена за терминиране в ЕС е 0,16 лв, а в България е почти ДВОЙНА!
                              Дори в Македония, която все още не е член на ЕС, нивата за терминиране на разговорите между различните мрежи са около 12 стотинки!
                              За периода от 2001 - 2007 г. цените на терминиране са намалени с близо 80% в Европа, а в България това намаление е 0%. За сравнение в съседна Румъния през 2007 г. беше въведено от раз намаление със 70%, а от януари 2009 г. тази цена трябва да е около 10 стотинки на минута.

                              http://www.mobilebulgaria.com/forum/...ram=0&offset=0

                              Коментар


                              • по-зряло ли е българското общество няколко години по-късно ?

                                http://www.investor.bg/forum/viewtop...desc&start=100

                                не е ли време за по-сериозен бойкот - воип, скайп, фейсбук и т.н. спомагат със сигурност за това . както и кризата

                                Коментар

                                Working...
                                X