IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За Глобул - лошо или нищо !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • - При проблем или нелоялно отношение от страна на търговеца, събирай доказателства за всичките си действия, за да можеш да се защитиш в съда или като се жалваш в Комисията за защита на портебителя. Например - когато отиваш да подадеш предизвестие за прекратяване на договора, искай входящ номер, документ, че си подал молба. Ако служител отказва да приеме предизвестието, накарай го да се подпише, че отказва. Ако пращаш заявлението по пощата или чрез посредник, трябва да е с обратна разписка, с нотариална покана или по куриер, който също да предостави разписка за доставяне.

    - Бъди нащрек при общуването си с мобилните оператори и внимателно чети всички договори, общи условия и декларации, преди да подпишеш. Няма оправдания „Не видях“, „Не прочетох“, „Дребен беше шрифтът“.

    Коментар


    • Как пречат на потребителя да прекрати договора си

      Много от жалбите в Комисията за защита на потребителите са за това, че мобилните оператори пречат да клиентите си да подадат предизвестие в законовия срок. Юристът Десислава Миланова дава пример: „Клиентът се опитва да упражни правото си да прекрати договора с едномесечно писмено предизвестие, но мобилният оператор фиксира конкретна дата. Такава дата в договора няма, но операторът решава, че ако срокът изтича примерно на 22 декември, потребителят трябва да подаде предизвестие точно на 22 ноември и нито ден по-рано. Ако отиде преди фиксираната дата, казват му: „Дошли сте рано – елате на 22-и“. Когато отиде на 22-и, измислят друга причина да не приемат заявлението. След 22-и направо му казват: „Вече сте закъснели. Съжаляваме, но договорът ви се подновява автоматично”.

      В по-малките градове използват други хватки – казват на човека, че при тях не може да подаде предизвестие, а трябва да отиде в клиентския център на някой по-голям град и там да се откаже. Това е свързано с губене на време и разноски за потребителя. На другото място пак го размотават, опитват се да го отпратят и т. н.

      „Проблемът е, че когато разполагаме само с твърденията на потребителите, тези взаимоотношения няма как да се докажат, казва Милка Христова, член на КЗП. Често потребители ни пишат в жалбите, че са изпратили писмо с предизвестие, но им се е върнало като непотърсено. Това може да се докаже, само ако са го изпратили с обратна разписка.

      Коментар


      • Въпреки че Комисията за защита на потребителите непрекъснато получава жалби, свързани с мобилните оператори, тя няма право да им издава задължителни предписания или да ги санкционира, с изключение на случаите на нелоялна търговска практика, която се забранява със заповед на председателя.

        Регулаторният орган е Комисията за регулиране на съобщенията (КРС). Тяхното обяснение по казуса е следното: „КРС следи единствено за съответствие на съдържанието на общите условия… с изискванията на закона. Ето защо, комисията е направила всичко необходимо такива клаузи за автоматично подновяване на договори да не се съдържат в общите условия и на трите предприятия, предоставящи мобилни услуги. Въпреки, че не разполага с реални възможности за намеса относно съдържанието на индивидуалните договори, КРС е изразила изричната си и категорична позиция в становище, отправено до мобилните предприятия, че посочената в предходното изречение клауза не следва да се съдържа в договорите”.

        Очевидно мобилните оператори не са се съобразили с препоръката, но КРС е безсилна да им въздейства. „Формално юридически става въпрос за договорна свобода, която позволява страните да уговарят всичко, което изрично не е забранено от закона. Друг е въпросът дали дадената уредба, преценена през призмата на защита интересите на крайния потребител, е целесъобразна и правилна”, казват от КРС.

        Коментар


        • Аз.

          Колкото и да ми е чудно и на самия мене си - никога досега не съм хващал МТЕЛ в каквито и да било издънки със сметките. И това от много време - години . Сигурно има десетина. Един от първите клиенти на договор съм.

          Е , не съм си броил секундите с точност, но очевадни издънки не е имало.

          Пък и оператора, ако реши да лъже , той ще лъже много абонати (при всеки разговор) със малко - 1-2-3 секунди. Никога не можеш го хвана.

          Да лъжеш малко клиенти с по-много е супер тъпо.

          Иначе и Мтел-ци хитреят на дребно. Абонат от 10 години, а глупаците при промяна на плана ми сложили 50 лв лимит. От 120 или 180 - не помня вече. И ми спряха телефона по средата на месеца.

          Направих луд горкия човечец дето се падаше оператор и го пуснаха за няма и час.

          Това ме подсеща да отида до някой офис да си изтегля т.нар "депозит" ли беше, гаранция за лимит ли беше. Ебато безплатното финансиране.

          Първоначално изпратено от faaz
          не познавам човек на сметка към който и да е оператор,да е не се е оплакал от завишени сметки или нередности с минутите.тия това им е работата пък и са недосегаеми
          аз затова съм с ваучери.примитивно ама поне знам за какво плащам и за какво говоря

          Коментар


          • http://www.bgizmama.co.cc/persons/cheaters/794

            DP - fire |2009-10-14 18:25:02
            Дайте да ги запалим изродите! :-)
            Цитат
            antiglobul |2009-10-03 14:26:05
            Търся изгорели от г..л?обуууууул.за сдружение на потърпевшите.ip62@abv.bg
            Цитат
            S.P |2009-10-03 14:12:44
            Глобул ми начислиха фактура от 600 лв,без да съм говорила.Бях в чужбина,проведох 2-3 разговора,а имам и лимит 50 лв,Фактурата е 5 листа ммс/опити/достъп само до гпрс.Егати мръсните измамници.дано фалират,искат да се задавят с парите на обикновенните хора в тая криза.Ама ние сме си виновни ,като
            пускаме Византийци на пазара,ако всички се откажат,тея ще фалират

            ...........................................

            Коментар


            • Не е това проблемът.
              Проблемът е, че, въпреки това им поведение, им прощава българинът.
              Лъжат Ви - І -омубдсман, ІІ -КЗП, трето - в съда. Без обяснения.
              И, порелелно, спирате да плащате.
              Какво му мислите, колеги? за какво е конкуренцията ?

              Прочее, ето причина да си пазите касови бележки, фактури, такива работи.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от bertram
                Проблема не е само при тях. Това е проблема с бързото разрастване без да имаш техническата и човешка сила да го направиш качествено.

                Много клиенти + много услуги + много офиси + СЛАБ РЪКОВОДЕН ЕКИП на средно ниво + НЕДОСТАТЪЧНО ОБУЧЕН ПЕРСОНАЛ = много недоволни клиенти.

                Това не е само при тях - масово е. в България има страхотен недостиг на мениджъри , които могат да мислят, а не само да ходят по обеди и да си показват костюмите и лаптопите. Освен това има проблем с квалификацията на персонала и времето и средствата, които фирмите отделят, за да я повишат.

                затова и сме на опашката по производителност на труда в ЕС
                ето това е истината!! Глобул, Мтел, Вива..., Техномаркети, ... всякакви големи вериги -> проблемът е поголовно НЕКОМПЕТЕНТНИТЕ продавачи , консултанти и прочие ... и Apple да отворят вериги магазини в БГ и там рано или късно ще се стане подобна ситуация ..както става и при големите чужди строителни компании + техните подизпълнители = много бързо усвояване на БГ номерата
                "the trend is your friend until the end..."

                Коментар


                • GLOBUL е една от компаниите в списъка ето тук: http://forum.investor.bg/viewtopic.php?t=13802&r=67 Идиотизмът на ситуациятае в това, че, се опитват да задържат клиентите си на всяка цена...и, с това,губят нещо много по-важно: Доверието. Защото, не знам, кой какво ги е учил, но, вече съм убеден:
                  Доволен клиент може и да разкаже някому /все по-рядко, с това се занимават професионалните рекламни агенти/, обаче, обиден и огорчен, вече има възможността - и се вазползва! -да им направи безплатна антикампания. Тук, в Интернет. А тогава загубите им се очертава да нарастват в геометрична прогресия.

                  Коментар


                  • http://globul.bg/bg/distributor.html?abrev=GLO
                    срещу която поща видиш разширение "globul.bg", това е адрес на представителен магазин.

                    Коментар


                    • как да разберем кой е на глобул и кой е франчайз?
                      Its only worth what someone else is willing to pay!

                      Коментар


                      • Бихте питал за моя слу4ай към кого да се обърна, но вероятно случая губи давност (описал съм го по-надолу) - то беше през лятото на 2009 .... но благодаря - при случай ще се възползвам от желанието ти да помогнеш

                        Първоначално изпратено от toto 2
                        Здравейте ,много силно съм свързан с Глобул ,по- коро бях ,нещата които се случват последните 2-3 години наистина са отвратителни ,аз за това и напуснах фирмата преди 6 мес . За всички повдигнати въпроси мога да дам някакъв отговор защото я познавам от вътре много добре,а сега нямам много време ако някой иска да ме пита нещо може на skype :donteni
                        Все пак ако някой иска да му се свърши нещо що годе качествено ,да отиде в централните магазини/Не всички със зелен бранд обаче са собствени ,много са франчайз/

                        Коментар


                        • Здравейте ,много силно съм свързан с Глобул ,по- коро бях ,нещата които се случват последните 2-3 години наистина са отвратителни ,аз за това и напуснах фирмата преди 6 мес . За всички повдигнати въпроси мога да дам някакъв отговор защото я познавам от вътре много добре,а сега нямам много време ако някой иска да ме пита нещо може на skype :donteni
                          Все пак ако някой иска да му се свърши нещо що годе качествено ,да отиде в централните магазини/Не всички със зелен бранд обаче са собствени ,много са франчайз/

                          Коментар


                          • Не знам дали тук му е мястото, но някой може ли да отговори дали това, че ни пращат рекламни смс за различни игри е законно.
                            Лично мен супер много ме дразни, особенно когато телефона изпищи по никое време и събуди бебетата! Исках да ми ги прекратят, но ми казаха че не може, такава им била системата! Аз не съм си давал съгласието за такива съобщения и за мен са аналогични на СПАМ.
                            Its only worth what someone else is willing to pay!

                            Коментар


                            • И аз съм абсолютно недоволен от тях. Последното е, че едно момченце в офиса до шадраваните (Варна) ми твърдеше че нямам включен GPRS а аз бях в skype през телефона си в същото време.Нямат никаква връзка помежду си. Много пъти от офиса им са ми казвали че не могат да ми помогнат и ме карат да се обадя на оператор, а върха беше когато веднъж оператора им ми затвори телефона по погрешка! Нямам търпение да ми изтече договора и да се прехвърля към друг оператор.
                              Its only worth what someone else is willing to pay!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от disciple-tony
                                казват че няма грешка .... още си пазя фактурите ... ей така ... за спомен
                                То и на мен така когато почти всеки разговор уж се провеждаше и ме таксуваха, а никой никого не чуваше. Само, че след проверката, че няма технически проблем, последния изчезна.
                                Да не говорим как продадоха чисто нов телефон с дивата микрофония. Язък, че закона е в тяхна полза, та само до КЗП стигнах, натам беше ясен изхода.

                                Бертраме, какво да кажа за Вивател с чакане по 5-6 мин. всеки път за връзка с оператор да ЧУЕШ какви типове и колко оставащи минути имаш. Няма как да се види в нета, няма как през автоматичната система. Да не говорим, че за регистрация в нета ти трябва мейл различен от @абв и единствено мозила. А в крайна сметка нет портала им е беден та знае ли се...

                                Коментар

                                Working...
                                X