Първоначално изпратено от го4ето
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За Глобул - лошо или нищо !
Collapse
X
-
Как да те подкрепя? С двете ръце съм ЗА теб, jikev.
Добре, че си направих сметката Овреме и не съм сключвал още потребителски договор с тях. Разговорите им-най-скъпи, отношението - меко казано, спорно...Изобщо, тъпотията не ходи по дърветата и ниският хоризонт, огромните пропускани ползи и подобни "благинки" са си напълно заслужили за тези симпатяги.
Предай им поздрави и от мен 8-)
Коментар
-
според закона за защита на потребителите си имал право да прекратиш договора в 7
Просто очаквах някакъв жест, който не получих, ами започнаха със заплахите...
По тоя път ще ни е зле и на двете страни, но те го избраха....
Коментар
-
сметка
Направил съм си сметката!
100 лева спорни + още максимум 400 съдебни разноски. Сърбал съм я тая попара...
Прежалил съм ги тия500 лева, но през носа ще им ги изкарам, ако се стигне до там!
Тия (и не само те) се имат за всемогъщи и недосегаеми. Но не са попадали на хора...
Да не го приемат като заплаха, но да не прекаляват с бъзиците, че ще им излезе в пъти по-скъпа подигравката...
Нека да са коректни с клиентите си, за да са коректни и клиентите с тях!
Трябва да спрем, да позволяваме да ни тъпчат!
Коментар
-
Re: кредитреформ
[quote="jikev"]Мен ме прецакаха да подпиша договор на изтекла карта по старите им условия, която си я ползвах години без договор.
Още първата седмица се усетих, че съм набутан, но според тях вече било късно (съобщават ми го с ехидна усмивка)
Бе мамицата ви, от както ви има ви плащам 100-на лева месечно, за 3 карти.
Щом не знаете да си уважавате лоялните клиенти, ще духате супата!
Другите ми 2 карти си останаха със стария статут и на секундата бяха прекратени взаимоотношенията!
Заявих, че не искам да ползвам повече услугите им писмено и по злополучната карта!
Отговора им беше стандартния- сори, прецакан си, като си платиш 100-на лева такси до края на договора, ще го прекратим!
Майната ви! Аз не искам да ползвам услугите ви повече!
Та сега кредитреформ ме плашат със съд.
С радост ще се видим там.
Ще си спра осигуровките(т.е. ще стана безработен)! Ще изтегля всичко от банките, дето е на името ми, и ще го прехвърля на жената (за секунди ще стане онлаин)!
Имоти няма на мое име, само една кола!
Ще се радвам СИ на да я продаде на търг и да ми върне някой лев
От де мислят да вземат шибаните си 100 лева + бъдещите им съдебни разноски?
Влизам в приключението и ще ви държа в течение....
боклуци - според закона за защита на потребителите си имал право да прекратиш договора в 7 или 14 дневен срок, но като не четем...иначе и аз съм в твоето положение - чакам да тръгнат да ме съдят като ще отразя делото с няколко вестника /сигурни / и евентуално 2 телевизии........
Коментар
-
кредитреформ
Мен ме прецакаха да подпиша договор на изтекла карта по старите им условия, която си я ползвах години без договор.
Още първата седмица се усетих, че съм набутан, но според тях вече било късно (съобщават ми го с ехидна усмивка)
Бе мамицата ви, от както ви има ви плащам 100-на лева месечно, за 3 карти.
Щом не знаете да си уважавате лоялните клиенти, ще духате супата!
Другите ми 2 карти си останаха със стария статут и на секундата бяха прекратени взаимоотношенията!
Заявих, че не искам да ползвам повече услугите им писмено и по злополучната карта!
Отговора им беше стандартния- сори, прецакан си, като си платиш 100-на лева такси до края на договора, ще го прекратим!
Майната ви! Аз не искам да ползвам услугите ви повече!
Та сега кредитреформ ме плашат със съд.
С радост ще се видим там.
Ще си спра осигуровките(т.е. ще стана безработен)! Ще изтегля всичко от банките, дето е на името ми, и ще го прехвърля на жената (за секунди ще стане онлаин)!
Имоти няма на мое име, само една кола!
Ще се радвам СИ на да я продаде на търг и да ми върне някой лев
От де мислят да вземат шибаните си 100 лева + бъдещите им съдебни разноски?
Влизам в приключението и ще ви държа в течение....
Коментар
-
Първоначално изпратено от psycoholic1anti, странно, като го спомена, абсолютно аналогична ситуация - "подслушах" в един рейс една жена да се оплаква от спирането на изходящите обаждания при платени такси на връх Бъдни вечер!
Коментар
-
Историята, която искам да ви разкажа и която косвено засегна и мен се случи на моя позната от Шумен. С нея имам някакви отношения и снощи очаквах нейното обаждане, но така и не го дочаках. Веднага си направих извода, че тя е несериозна и не може да се работи повече с нея, а то какво се оказа... Сладурите от Глобул й ограничили изходящите обаждания, защото картата не е регистрирана. Да, ама не. Оказа се, че въпросната мацка е регистрирала картата още на 19 ноември около следобяд, ако трябва да сме точни.
След спирането на изходящите и обаждания, тя се е свързала с оператор за да изясни ситуацията. Оказало се е, че в офиса на Глобул, намиращ се на бул.Симеон Велики 46 в Шумен, са пропуснали да придвижат бланката с нейната регистрация и тя се оказва без телефон снощи.
Какво следва при една такава грешка? Няколко дни без телефон. Обаждания, мейли и комуникация с глобул до изясняване и в крайна сметка се налага тя пак да отиде до съответния офис и да регистрира картата си на ново.
Докога съвестните граждани ше страдаме заради нехайството и лошата организация на цялата ни система? Кой ще компенсира спрения за два дни телефон и проспунатите ползи?
Да, грешки стават, но дали тази ще е поредната ненаказана? Вярно е, че не е кой знае какво и някой ще каже, че не е болка за умиране, но нали си плащаме по една камара пари за да ползваме качествени услуги. Докога ще ни цакат, а когато трябва да ползваме услугите си все ще е от нас да мине? Вероятно още доста време!
http://dexter.blog.bg/zabavlenie/201...ecakvat.472378
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirandiЦял предиобяд се разправям с един служител на Глобул.Договора ми е изтекъл Ноември, съответно хорицата са си го подновили автоматично и сега отърването е срещу скромните 100 лв. неустойка, която ако не платиш първо на касата, просто не ти прекратяват договора!!!
Колкото до Общите условия....как да ги дават на клиентите, когато в някой офиси само са чували за тях и ако случайно клиент ги поиска почват да се ровят из сайта си и да се чудят къде точно в него могат да ги открият....при мен добре се справиха, на 40-тата минута успяха да ми ги изтеглят и представят:-)))
Коментар
-
Първоначално изпратено от Peter(Petar)Практиката с автоматичното удължаване на договора я има навсякъде по света. Преди години имах в Германия 2-годишен договор с VIAG Interkom (сега 02), който впоследствие ми бе удължен, понеже пропуснах да го прекратя преди 90-ия ден. Предизвестието ми беше 3-месечно, така че не се оплаквайте за някакъв си един месец.
Коментар
-
Първоначално изпратено от JekataВъобще цялата тая схема с автоматично подновяване на договора за мен поне е някак антиправна ако мога така да го кажа. Я да си представим, че не дай си Боже титуляра е в болница? Или айде по-леко - тоя ден е в чужбина?
Следващият път внимавах повече (още повече че вече се бях снабдил с ново handy) ,спазих срока на предизвестието и от тогава същата карта ми е без договор, без такси, без безплатни минути ( това пък за какво е) ; плащам си изговореното и съм доволен.
Тъй че спазвайте срока на предизвестието и се пазете от договори, в случай,че можете да ги избегнете. Това важи не само за България. Така е и в Германия; така предполагам е и в останалия свят.
Коментар
-
Цял предиобяд се разправям с един служител на Глобул.Договора ми е изтекъл Ноември, съответно хорицата са си го подновили автоматично и сега отърването е срещу скромните 100 лв. неустойка, която ако не платиш първо на касата, просто не ти прекратяват договора!!!
Колкото до Общите условия....как да ги дават на клиентите, когато в някой офиси само са чували за тях и ако случайно клиент ги поиска почват да се ровят из сайта си и да се чудят къде точно в него могат да ги открият....при мен добре се справиха, на 40-тата минута успяха да ми ги изтеглят и представят:-)))
Коментар
Коментар