IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За Глобул - лошо или нищо !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от го4ето
    MTEL са същите боклуци!
    Добро утро, го4е!

    Коментар


    • MTEL са същите боклуци!

      Коментар


      • Как да те подкрепя? С двете ръце съм ЗА теб, jikev.
        Добре, че си направих сметката Овреме и не съм сключвал още потребителски договор с тях. Разговорите им-най-скъпи, отношението - меко казано, спорно...Изобщо, тъпотията не ходи по дърветата и ниският хоризонт, огромните пропускани ползи и подобни "благинки" са си напълно заслужили за тези симпатяги.
        Предай им поздрави и от мен 8-)

        Коментар


        • според закона за защита на потребителите си имал право да прекратиш договора в 7
          Да, четох го и отидох на 8-я ден. Знаех че съм закъснял, но и те са бъркали тия години, като съм им бил клиент, но не съм цепил секундата.
          Просто очаквах някакъв жест, който не получих, ами започнаха със заплахите...
          По тоя път ще ни е зле и на двете страни, но те го избраха....

          Коментар


          • сметка

            Направил съм си сметката!
            100 лева спорни + още максимум 400 съдебни разноски. Сърбал съм я тая попара...
            Прежалил съм ги тия500 лева, но през носа ще им ги изкарам, ако се стигне до там!
            Тия (и не само те) се имат за всемогъщи и недосегаеми. Но не са попадали на хора...
            Да не го приемат като заплаха, но да не прекаляват с бъзиците, че ще им излезе в пъти по-скъпа подигравката...
            Нека да са коректни с клиентите си, за да са коректни и клиентите с тях!
            Трябва да спрем, да позволяваме да ни тъпчат!

            Коментар


            • Re: кредитреформ

              [quote="jikev"]Мен ме прецакаха да подпиша договор на изтекла карта по старите им условия, която си я ползвах години без договор.
              Още първата седмица се усетих, че съм набутан, но според тях вече било късно (съобщават ми го с ехидна усмивка)
              Бе мамицата ви, от както ви има ви плащам 100-на лева месечно, за 3 карти.
              Щом не знаете да си уважавате лоялните клиенти, ще духате супата!
              Другите ми 2 карти си останаха със стария статут и на секундата бяха прекратени взаимоотношенията!
              Заявих, че не искам да ползвам повече услугите им писмено и по злополучната карта!
              Отговора им беше стандартния- сори, прецакан си, като си платиш 100-на лева такси до края на договора, ще го прекратим!
              Майната ви! Аз не искам да ползвам услугите ви повече!
              Та сега кредитреформ ме плашат със съд.
              С радост ще се видим там.
              Ще си спра осигуровките(т.е. ще стана безработен)! Ще изтегля всичко от банките, дето е на името ми, и ще го прехвърля на жената (за секунди ще стане онлаин)!
              Имоти няма на мое име, само една кола!
              Ще се радвам СИ на да я продаде на търг и да ми върне някой лев
              От де мислят да вземат шибаните си 100 лева + бъдещите им съдебни разноски?
              Влизам в приключението и ще ви държа в течение....

              боклуци - според закона за защита на потребителите си имал право да прекратиш договора в 7 или 14 дневен срок, но като не четем...иначе и аз съм в твоето положение - чакам да тръгнат да ме съдят като ще отразя делото с няколко вестника /сигурни / и евентуално 2 телевизии........

              Коментар


              • jikev, умната. Провери дали съпрузите не отговарят солидарно за дългове. Ако съдията отсъди в тяхна полза, разходите по делото са за твоя сметка.

                Коментар


                • кредитреформ

                  Мен ме прецакаха да подпиша договор на изтекла карта по старите им условия, която си я ползвах години без договор.
                  Още първата седмица се усетих, че съм набутан, но според тях вече било късно (съобщават ми го с ехидна усмивка)
                  Бе мамицата ви, от както ви има ви плащам 100-на лева месечно, за 3 карти.
                  Щом не знаете да си уважавате лоялните клиенти, ще духате супата!
                  Другите ми 2 карти си останаха със стария статут и на секундата бяха прекратени взаимоотношенията!
                  Заявих, че не искам да ползвам повече услугите им писмено и по злополучната карта!
                  Отговора им беше стандартния- сори, прецакан си, като си платиш 100-на лева такси до края на договора, ще го прекратим!
                  Майната ви! Аз не искам да ползвам услугите ви повече!
                  Та сега кредитреформ ме плашат със съд.
                  С радост ще се видим там.
                  Ще си спра осигуровките(т.е. ще стана безработен)! Ще изтегля всичко от банките, дето е на името ми, и ще го прехвърля на жената (за секунди ще стане онлаин)!
                  Имоти няма на мое име, само една кола!
                  Ще се радвам СИ на да я продаде на търг и да ми върне някой лев
                  От де мислят да вземат шибаните си 100 лева + бъдещите им съдебни разноски?
                  Влизам в приключението и ще ви държа в течение....

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от psycoholic
                    1anti, странно, като го спомена, абсолютно аналогична ситуация - "подслушах" в един рейс една жена да се оплаква от спирането на изходящите обаждания при платени такси на връх Бъдни вечер!
                    най-доброто предстои за всички настоящи клиенти, бъдещи не вярвам да има много нови....

                    Коментар


                    • 1anti, странно, като го спомена, абсолютно аналогична ситуация - "подслушах" в един рейс една жена да се оплаква от спирането на изходящите обаждания при платени такси на връх Бъдни вечер!
                      BULL MARKET -- A random market movement causing an investor to mistake himself for a financial geniu

                      Коментар


                      • Историята, която искам да ви разкажа и която косвено засегна и мен се случи на моя позната от Шумен. С нея имам някакви отношения и снощи очаквах нейното обаждане, но така и не го дочаках. Веднага си направих извода, че тя е несериозна и не може да се работи повече с нея, а то какво се оказа... Сладурите от Глобул й ограничили изходящите обаждания, защото картата не е регистрирана. Да, ама не. Оказа се, че въпросната мацка е регистрирала картата още на 19 ноември около следобяд, ако трябва да сме точни.
                        След спирането на изходящите и обаждания, тя се е свързала с оператор за да изясни ситуацията. Оказало се е, че в офиса на Глобул, намиращ се на бул.Симеон Велики 46 в Шумен, са пропуснали да придвижат бланката с нейната регистрация и тя се оказва без телефон снощи.
                        Какво следва при една такава грешка? Няколко дни без телефон. Обаждания, мейли и комуникация с глобул до изясняване и в крайна сметка се налага тя пак да отиде до съответния офис и да регистрира картата си на ново.
                        Докога съвестните граждани ше страдаме заради нехайството и лошата организация на цялата ни система? Кой ще компенсира спрения за два дни телефон и проспунатите ползи?
                        Да, грешки стават, но дали тази ще е поредната ненаказана? Вярно е, че не е кой знае какво и някой ще каже, че не е болка за умиране, но нали си плащаме по една камара пари за да ползваме качествени услуги. Докога ще ни цакат, а когато трябва да ползваме услугите си все ще е от нас да мине? Вероятно още доста време!

                        http://dexter.blog.bg/zabavlenie/201...ecakvat.472378

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от mirandi
                          Цял предиобяд се разправям с един служител на Глобул.Договора ми е изтекъл Ноември, съответно хорицата са си го подновили автоматично и сега отърването е срещу скромните 100 лв. неустойка, която ако не платиш първо на касата, просто не ти прекратяват договора!!!
                          Колкото до Общите условия....как да ги дават на клиентите, когато в някой офиси само са чували за тях и ако случайно клиент ги поиска почват да се ровят из сайта си и да се чудят къде точно в него могат да ги открият....при мен добре се справиха, на 40-тата минута успяха да ми ги изтеглят и представят:-)))
                          това беше последната капка и при мен, и по-конкретно в централен и в още един голям офис на глобул ме излъгаха, че няма се поднови автоматично при съвсем недвусмислено зададен въпрос за това.....

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Peter(Petar)
                            Практиката с автоматичното удължаване на договора я има навсякъде по света. Преди години имах в Германия 2-годишен договор с VIAG Interkom (сега 02), който впоследствие ми бе удължен, понеже пропуснах да го прекратя преди 90-ия ден. Предизвестието ми беше 3-месечно, така че не се оплаквайте за някакъв си един месец.
                            Надявам се скоро да въведат 3 годишен договор, с подновяване за същия период (3 години) и 120 дневно предизвестие. Предполагам,че няма да има проблеми.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Jekata
                              Въобще цялата тая схема с автоматично подновяване на договора за мен поне е някак антиправна ако мога така да го кажа. Я да си представим, че не дай си Боже титуляра е в болница? Или айде по-леко - тоя ден е в чужбина?
                              Практиката с автоматичното удължаване на договора я има навсякъде по света. Преди години имах в Германия 2-годишен договор с VIAG Interkom (сега 02), който впоследствие ми бе удължен, понеже пропуснах да го прекратя преди 90-ия ден. Предизвестието ми беше 3-месечно, така че не се оплаквайте за някакъв си един месец.
                              Следващият път внимавах повече (още повече че вече се бях снабдил с ново handy) ,спазих срока на предизвестието и от тогава същата карта ми е без договор, без такси, без безплатни минути ( това пък за какво е) ; плащам си изговореното и съм доволен.
                              Тъй че спазвайте срока на предизвестието и се пазете от договори, в случай,че можете да ги избегнете. Това важи не само за България. Така е и в Германия; така предполагам е и в останалия свят.

                              Коментар


                              • Цял предиобяд се разправям с един служител на Глобул.Договора ми е изтекъл Ноември, съответно хорицата са си го подновили автоматично и сега отърването е срещу скромните 100 лв. неустойка, която ако не платиш първо на касата, просто не ти прекратяват договора!!!
                                Колкото до Общите условия....как да ги дават на клиентите, когато в някой офиси само са чували за тях и ако случайно клиент ги поиска почват да се ровят из сайта си и да се чудят къде точно в него могат да ги открият....при мен добре се справиха, на 40-тата минута успяха да ми ги изтеглят и представят:-)))

                                Коментар

                                Working...
                                X