IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За Глобул - лошо или нищо !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ай стига с тоя глобул и с тая шибана тема, какво като е глобул, мтел да не би да са по-добре, същите изпражнения, питайте тия, които искаха да си сменят договорите и са пропуснали да ги уведомят 1 месец предварително, шит до шита и пак шит. Не е препоръка.

    Коментар


    • Е това се казва връх на злоупотребите.
      Евалла!

      Коментар


      • Проблема на телефоните и техниката в Хенди е, че половината стока е втора употреба, но със запазен външен вид.Работила съм там и знам всички схеми така да се каже Ще ви разкажа една случка.Имам клиент за един телефон.Поръчвам го от София-от офиса,където се предполага, че са нови-доставят го и се оказва, че вече е бил продаден-гаранционната карта беше надписанаСупер..представяте ли си как се изненадахме.На всичко отгоре се оказа, че има и застраховка.Клиента не знаше всичко това, но става ясно защо телефона ще даде дефект много по-рано от други!Обаждам се да кажа за това в София, а те ми отговарят "Нищо не можем да направим и тези трябва да се продадат!" Да знаете от мен,че половината стока в магазините из цялата страна стои на витрините повече от година! На това отгоре всички телефони и лаптопи се прибират в метална каса вечер и се нареждат сутрин по витрините.Нал знаете, че нчма как да не се надраскат, изпуснат или чукнат тук так)) Ако си купувате телефон гледайте да е запечатан и да е от централен офис,а не представители.Ще ви кажа и друго интересно..Самсунг са най-бързо развалящата се марка, след LG.Клиентите се чудят защо им ги връщат пак с дефект...ами сервиза им е в магазини Германос А за LG....Представете си едно 24-годишно момче със значителни технически познания...ами това е вашия техникМного внимавайте, конкуренцията ни дава по-голям избор, но и напълни пазара с боклуци!

        Iskam da vi popitam vuzmojno li imam dve kati s po dva nomera smar 100 5 lv taksa prekratiha mi globul dogovora i iskat neustoika 350lv lv za 10 meseca a taksata za 4etrite nomera ni e 20 lv.Kak mogat da iskat teia globul takava goliama neustoika dvoino ot taksite?

        Здравейте,аз пък искам да ви кажа че преди година ми изтече договора към глобул,и без да сам се подписал тяхен служител си предподписва договора от мое име и си взима 2 моб.апарата и още една карта към моята... и сега има неустойки по договора и очакват да ги заплатя аз .... Напълно не коректни лъжци

        Коментар


        • Айде стига с това лошото бе, я кажете поне нещо хубавво, става ли?
          - Например, колко хуббаво са ви извозили или страхотно сте се прецакали ;-)

          Коментар


          • Първоначално изпратено от SA
            опръжня
            Това като овца->уфсъ.


            Защо ми се струва, че голяма част от хорат аси мислят, че КЗП трябва да гадае кой какви проблеми имал и да ги тушира предварително. Сигурно имат и такова задължение, но ако човек не ги информира за конкретния случай, няма как те да му помогнат. Ей го, мотали го 2 седмици за смяната на номерата, а той вместо да съобщи в КЗП, псува по форумите.
            КЗП надали ще поеме юридическото предполагам с 37 карти, в случая КРС.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от 1anti
              ......Оказа се че когато ми звъни човек ползващ карта на Глобул чува съобщение че моя номер вече не е в МРЕЖАТА на Глобул( аз понеже немога да уведомя познатите си те са се "погрижили") След това аз звъннах на един техен служител за да разбера имали начин да бъде премахнато това съобщение ......
              не ги защитавам но това съобщение е много важно за хората които ти звънят - ако са на глобъл и според номера си мислят че и ти си на глобъл може погрешно да си преценят разходите ако го няма това съощение. Все пак цените м/у оператори са по високи

              Коментар


              • опръжня
                Това като овца->уфсъ.


                Защо ми се струва, че голяма част от хорат аси мислят, че КЗП трябва да гадае кой какви проблеми имал и да ги тушира предварително. Сигурно имат и такова задължение, но ако човек не ги информира за конкретния случай, няма как те да му помогнат. Ей го, мотали го 2 седмици за смяната на номерата, а той вместо да съобщи в КЗП, псува по форумите.

                Коментар


                • http://www.bnap.org/f/comments.php?D...&page=1#Item_0

                  ях абонат на глобул с фирмени карти около 37 на брой. След лошо обслужване или по точно никакво от тяхна страна реших да сменя оператора като пренеса номерата си. Първо изведнъж служители във въпросния оператор изведнъж се активираха да ме търсят и да ми предлагат уж някакви оферти. При категоричния ми отказ да остана на обслужване в този оператор се започна оплюване по адрес на оператора на който исках да премина т.е. да забравим тяхното никакво обслужване с като вадим едва ли не черни ризи на Вивател (типично български манталитет нали?) След това започнаха да м и правят спънки с изкарването на сертификат на номерата за преносимостта да ме мотат , да ме връщат , да ме лъжат че системата им сега неможела и какви ли не други глупости, същевременно ме натискаха да преподпиша с тях защото те били "по- добрия" оператор. С което спечелиха още повече негативите ми - СМЕШНИЦИ!!! Но проблемите ми несвършиха с това някак си и аз незнам как след 2 седмици разтакаване след подаване на молбата ми за издаване на сертификат го получих ( Питам защита на потребители в Б-я има ли ? -Защото разбрах че този сертификат трябва да се издаде в рамките на 48 часа , а в случая бе издаден за 2 седмици). След това проблемите ми с Глобул несвършиха до тук. Оказа се че когато ми звъни човек ползващ карта на Глобул чува съобщение че моя номер вече не е в МРЕЖАТА на Глобул( аз понеже немога да уведомя познатите си те са се "погрижили") След това аз звъннах на един техен служител за да разбера имали начин да бъде премахнато това съобщение при което той ми отговори за това че съм преминала към Вивател проблемите ми тепърва започвали!И в момента незнам към кой да се обърна и да попитам като потребител, данакоплатец и и изобщо гражданин в тази държава аз НЯКАКВИ права имам ли и как да си ги опръжня????????????!!!!!!!!!!!!
                  П.П. Имам едно желание ако има някаква комисия която да сезира работата на служители особедно в магазините и офисите на Глобул да ги глоби за това ащото разбрах че аз не съм единственния случай при тях такъв!

                  Коментар


                  • Виж си ЛС-тата!

                    Коментар


                    • жеката това от къде е ? от кой сайт имам предвид . Иначе скайп ще им доразскаже играта на тези боклуци от глобул неизбежно, но "политиката " да се дразнят и цакат клиенти ускорява процеса с прилични темпове.

                      Коментар


                      • Отивам да си регистрирам предплатената карта в Глобул, защото след първи януари са ми я спряли. В магазина на Глобул има само един човек - в последствие видях, че има още трима, които вместо да обслужват клиенти се бяха завряли в някаква сервизна стаичка и тримата.Две жени и един мъж!Защо ли?
                        На кратко поисках да си регистрирам предплатената карта, защото така повелява закона, но една от служителките ми каза, че не мога вече да го направя.Срокът бил изтекък вече и толкова. Аз знаех, че не е така, защото информацията на сайта на Глобул е друга, пък и получих и СМС-спам отново от Глобул по същата тема.Но служителката ми заобяснява, че трябвало да се регистрирам миналата година и след като не съм го направила съм ЗАГУБИЛА НОМЕРА СИ!Реших да си ходя и да отида направо в друг магазин да си регистрирам картата, но служителката ме спря питайки ме нежелани от мен въпроси като например: защо съм на предплатена карта, а не на договор и т.н. Обясних и че Глобул за нищо не става и че ползвам услугите на друг оператор за много по-малко пари и при много по-качествени услуги. Тя взе да ми предлага различните услуги на Глобул .... и те предоставяли интернет и стационарен телефон и прочее.Всичко това би било страхотно, ако аз сама бях попитала.Но мен не ме интересува, защото Глобул са алчен мобилен оператор, който не зачита законите в република България, а ги погазва. Пък и добре съм запозната с услугите им... нямат нищо добро, което да го нямат другите фирми(а обслужването им е НА ПОСЛОВИЧНО НИСКО НИВО - наемат предимно некомпетентни и неграмотни хора, както и другите мобилни оператори между другото)
                        Та.... накрая се оказа, че мога да регистрирам картата си.Как така, нали уж бях изпуснала срока... не знам невидими са пътищата господни ) ДамИ и Господа от ГЛОБУЛ май не успяхте да пробутате още една от скапаните си услуги на поредния заблуден клиент.Жалко. Така или иначе до няколко години няма да ви има вече на ПАЗАРА, защото сте некадърни и ще останете в миналото десетилетие.
                        Накрая служителката ми регистрира(активира) карта.Поинтересувах се кога ще получа БЕЗПЛАТНИТЕ 30 минути към ГЛОБУЛ, които ми се полагат.Тя ми отговори , че няма нищо подобно и съм се ЗАБЛУДИЛА!!... ЧАКАМ си безплатните минути измамници на сайта ви е посочено друго!! : http://www.globul.bg/bg/prp_registration.html
                        http://globul.bg/bg/news.html?id=8063

                        Лъжци нагли са от Глобул значи, цялата компания е грозна гледка. Ако не си получа безплатните минути след като и служителката каза, че няма да ги получа ще бъда поредната излъгана от ГЛОБУЛ. Е нищо светът не свършва тук, услугите на Глобул обаче няма да ползвам. Гадно ми е даже като им споменавам името. Не е виновна жената, а компанияТА - един голям паразит.
                        Накрая попитах служителката защо се събират данните ми и кои ще има достъп до тях? Тя каза, че се събирали за промоционални цели - да пращат на клиентите си нежелан СПАМ, както за големият КЕШ. Много изнервящо беше. Ето цялата работа била, за да има още повече тормоз и да печели телекомът още!КРъвопийци! За промоционални цели.....! Няма думи, не мога да го преглътна още това. Ако някой някъде злоупотреби с личните ми данни ще държа отговорени единствено ГЛОБУЛ.

                        В заключение мога да кажа само да не ползвате услугите на Мтел и Глобул. Глобул е една креатура на МТЕЛ, но в общи линии са ЕДНО и също. Аз ползвам СКАЙП - платената им услуга предлага 10000 минути на месец към всички фиксирани мрежи в България, с месечна такса 10лв. И не е нужно да сключваш срочено договор. ПОЛЗВАШ ЕДИН месец и ако не ти хареса се отказваш и толкова, а не като кръвопийците телекоми. http://www.skype.com/intl/en/allfeat...ubscriptionTab
                        Има и един друг оператор, на който не съм му фен, но пак става.Той предлага за 40лв. 3600 минути към фиксирани мрежи, интернет с 10мбит скорост(интернета не е много добър, но става) и 3600 минути към мобилната мрежа на оператора. Но скайп, уувуу и подобни услуги, ще разбият монопола на противните телекоми в България.

                        Коментар


                        • С тези глоби момците ще си го местят от десния в левия крачол и обратно. Явно, те са изключително добронамерени, щото не искат толкова парите на клиента, обаче, колкото да дразнят един държавен орган /чий точно и какъв?/ а това, знаем, е свято дело.
                          Да живей ! ;-)

                          Коментар


                          • Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) санкционира "Космо България Мобайл" ЕАД ("Глобул") и "Мобилтел" ЕАД ("Мобилтел"), тъй като операторите не са въвели предвидените от 1 януари намаления на цените на разговорите, съобщава "Фокус". Комисията постанови глоби в размер на 5000 лв. седмично на компаниите. На лицата, представляващи операторите е наложена глоба в размер на 500 лв. седмично.

                            5 к на седмица ???????? и как ще ги накарат с това да спазват закона ???

                            Коментар


                            • Pyramid, в момента даже по бТВ говорят за всичките маскари- цени на терминиране на разговорите и ината срещу решение на КРС. А тези па едни смешни глоби им наложили- бълха ги ухапала 5К на седмица-пълен цирк.
                              Как така в БГ имаме най-скъпите услуги на мобилни оператори, а вече 3 години сме в ЕС?

                              Коментар


                              • Чак "Същите" не бих казал - абонат съм им от 8 години и проблем с комуникациите или пък с надписани сметки и др. подобни нямам. По-скоро, те имат проблем с мен. Защото...
                                Защото, им отварям очите - по-скоро, опитвам да го сторя - относно мобилните разплащания но, видите ли, "нямали нужда".
                                Съдейки от това, което виждам от тях на пазара, това, което нямат, е въображение и елементарно съображение за прости неща. Предпочитат да нямат, отколкото да споделят частица от това, до което им предоставям път. Жалко, мислех, че са по-умни. И, тъй като зачекнахме темата, да ви река:
                                И Виваком са такива.
                                Само, дето думата ни беше за Глобул.

                                Коментар

                                Working...
                                X