IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За Глобул - лошо или нищо !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Не се чуди. Те нямат самоуважение, ти искаш теб да уважават.
    Наистина, какво чакате, ами не им спретнете едно ТВ предаване? например, в "Частен случай", "Неудобните", "Нека говорят" или нещо подобно?
    Извинявам се, ама аз започвам да губя уважението към хора, които позволяват някакъв си там мобилен оПИРАТор да ги прави на идиоти в собствената им страна, в собствения им град, СЪС СОБСТВЕНИТЕ ИМ ПАРИ.
    Извинявайте, момчета, обаче...
    Не ви прилича.


    ...или ?

    Коментар


    • http://www.onebg.org/2010/01/globul.html

      ........Едвам изчаках понеделник и звъннах на номер 123. Отсреща - добър ден и аз от тази страна - добър ден и пак наново обяснения за проблема. Стига се до легитимирането ми (питат ме за ЕГН). Казвам го аз и след няколко секунди телефонът от отсрещната страна, дрян и се затвори. Леле, мале. Изхабих си приказките (викам си аз). Хайде пак 123. Вдига друг оператор. Пак големите обяснения, ЕГН и телефона след няколко секунди ... тряс (в гъзът на оператора). Линията е затворена. Още няколко такива отчаяни опита и в крайна сметка всеки път телефонът ми беше затварян след съобщаване на ЕГН-то ми. Явно са някакви заучени положения при всички оператори. Отидох в магазин на Globul в гр. Силистра и там дадох обяснение. Казах, че операторите ми затварят телефона. Служителката ми каза, че това било нормално, те на тях били затваряли телефона, че на мене ли. Момичето направи всичко възможно. Свърза се (този път не затвориха телефона - гнидите). Момичето ми каза, че в следващата фактура ще ми бъдат възстановени таксите за последните шест месеца, които са ми взели за GLOBUL Call Home. Какво става тука викам си аз. Нали аз съм си платил тези такси за услугата GLOBUL Call Home, а те в крайна сметка не ми я дават тази услуга. Не трябва ли да ми приспадат парите, които съм дал за разговори с фиксираните мрежи. Хайде по тяхната да е. На следващият месец ей-говна. Услугата е активирана, ама пари пак се вземат за разговорите...........

      Коментар


      • Май тук прецаканите по-ги е страх от телевизията, отколкото искат да си решат проблема с мобилния оператор.
        какво да ви кажа, колеги, наглостта им е огромна, но, който позволява това да продължава, си заслужава кожодерите. Защо аз не повикам телевизия ли? Ами, просто е: Аз ползвам услугите на друг мобилатор а от Глобул съм огорчен поради факта, че не реагират като човеци на делово предложение. Мога ли, обаче, да се жалвам, че мен са ме прекарали? - Определено, не. Нямам моралната позиция да се жалвам лично - иначе, досега пътека да направят пред дома ми с извинения и наистина безплатни оферти, само и само, да не ги изтипосам по мас-медиите.
        Разберете:
        -Жалването тук си е част от "свободата на словото" в тяхното разбиране-вие си страдайте но, доколкото не предприемате друго, на тях им е все тая. Много хо-болезнено би било, да увлечете стотици, хиляди, а защо не, и стотици хиляди абонати със себе си. Тогава ще ги бръкнат, уверявам ви.

        Коментар


        • ще ви дам прост пример-кражба, оплакване с прост въпрос и отговор от типа "ако има нещо...няма нищо":
          1.кражбата е ясна, мисля, че никой в този форум не се съмнява в това;
          2.оплакване с прост въпрос: "Уважаеми Глобул, моля обяснете ми, защо за разговора проведен в роуминг от Република Хърватска(тарифата е 7,82 хърватски куни, които се равняват на 2,04лв/мин.) на дата 02.04.2009г. в 14:55 ч. с продължителност 00:01:30 съм платил 11.04лв.без ДДС !!!моля обърнете внимание и на останалите разговори в роуминг, които съвпадат с посочената тарифа 2,04лв/мин. и са проведени веднага след посочения, както и на няколко SMS, на нереални цени.

          Очаквам адекватния ви отговор!


          3.отговор: Уважаема Г-жа Донева, В отговор на Вашето писмо Ви информираме, че всички услуги, посочени в извлечението към фактурата Ви от 25.04.2009г., са ползвани от Вашата SIM карта с мобилен номер 35989-4712373 в посоченото време и с посочената продължителност, като не бяха констатирани нередности и в тарифирането на разговорите в роуминг.
          При извършената от нас проверка се установи, че за периода от 02.04.2009г. до 16.04.2009г. Вие сте ползвала услугите на Cosmorom (Румъния), T-Mobile (Хърватия), T-Mobile (Германия), TELEKOM (Сърбия), Vodafone D2 (Германия), Westel (Унгария) и Telenor (Сърбия). Моля да имате предвид, че проведеният от Вас разговор в мрежата на Telenor (Сърбия) на 02.04.2009г.(14:55ч.) до номер в Германия е таксуван по тарифа: 2,20 SDR/мин. (без ДДС), където 1 SDR = сръбски динар.

          Да коментирам ли??? Аз съм в Загреб-Хърватска, а те ми говорят за Сърбия и то пак не се вързва тяхната тарифа- 2,20 SDR/мин.=0,04лв/мин. 1 RSD = 0.0198450 BGN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          Коментар


          • Форумно животно съмъ. Обаче, за предаването не си прав - то е нещо като стратегическото ядрено оръжие, например - достатъчно е да го имаш и да знаят, че можеш да го използваш при нужда, за да се съобразяват повече с теб, отколкото, ако го нямаше. Правим предаването, копираме, да речем, 3-5 диска, пращаме един в съответния оператор и няколко от другите /запазвайки стратегическия сорс у себе си/ - на поне 3-5 телевизийки и...Оттам нататък, зависи от хоператора дали да си коригира отношението, или да му лъсне гъзеца, кален и мазен, където само е възможно. Стига, също така, да им вдигнат рекламните тарифи, например, щото там не се дават по 5 К седмично, ами по няколко К за минута излъчване.
            И те така. Всеки може да бъде бит - справка - Давит и Голиат ;-)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid
              Човече, това май го споменавахме. дай да видим нещо за реални действия иначе, оплакванките никой никъде не ги бръсне, практиката го доказва ежедневно. Нито тях, нито деловите предложения, които тези мастодонти получават от някои, които те не признават за съществуващи освен да им гепят жалките стотинки и да бегат. Както разбрах, големи печалби са реализирали вече но, са се изчерпали откъм човешката си страна. Следвателно, БИХА МОГЛИ да се коригират само и единствено, ако ги ударим по предстоящите приходи. А, какъв по-сериозен удар от едно телевизионно предаване, където в сбит, но напълно конкретен и достоверен вид да им изнесем кирливите ризи? Помислете и се събудете.
              ДА ГИ РАЗТЪРСИМ !
              пирамид ти къде живееш бе пич Познай дали някоя независима и обективна ефрирна телевизия ще каже и гък срещу един от важните си клиенти ....те крс ги глобиха 5 к на седмица за нарушаване на законите , ти очкаваш бг телевизия да излъчи нещо срещу тях...в интернет е шансът за разпространение на такава информация, която не е валидна естествено за клиенти с 6 мнения и за който не важи автоматичното подновяване )))

              Коментар


              • Първоначално изпратено от SA
                опръжня
                Това като овца->уфсъ.
                Мнението е лично - не препоръчвам нищо.

                Коментар


                • С глобул съм от 2002г и до сега честно не съм имам проблеми, само малко ми е солен gprs-а 20мб incoming 50лв... Но минути смс-и ммс-и не са ми начислявали. А за договорите са ми казали без моя подпис неможе да ми го подновят и за това си изкранках 5800 за 200лв преди малко по-малко от половин година, е и договор за 2 години... Явно VIP клиентите си ги ценят... А за Мтел мои приятел преди години си затвори симкартата, която беше на сметка в запечатан плинк в сеиф при нотариус и пак получи освен таксата 45лв сметка.

                  Коментар


                  • Човече, това май го споменавахме. дай да видим нещо за реални действия иначе, оплакванките никой никъде не ги бръсне, практиката го доказва ежедневно. Нито тях, нито деловите предложения, които тези мастодонти получават от някои, които те не признават за съществуващи освен да им гепят жалките стотинки и да бегат. Както разбрах, големи печалби са реализирали вече но, са се изчерпали откъм човешката си страна. Следвателно, БИХА МОГЛИ да се коригират само и единствено, ако ги ударим по предстоящите приходи. А, какъв по-сериозен удар от едно телевизионно предаване, където в сбит, но напълно конкретен и достоверен вид да им изнесем кирливите ризи? Помислете и се събудете.
                    ДА ГИ РАЗТЪРСИМ !

                    Коментар


                    • попаднах на едно интересно четиво от преди около 2 год., който има нерви може да му хвърли едно око,
                      "100 мерцедеса от „Глобул“ или как се измъкват 100 пъти по 100 лева от балами"
                      на спечелилите честито http://e-vestnik.bg/4881
                      http://www.facebook.com/pages/BG-NUMIZMATIKA-BG-NUMISMATIC/187477631275895?v=page_getting_started

                      Коментар


                      • Искате ли да повикаме за целта...някоя телевизия?
                        Като ще е бой, бой да е. Публично. И всеки, който е имал проблем с тях, да се изкаже пред камерата? Да видим тогава, как ще се развият нещата - какво ще кажете?

                        Коментар


                        • НЕ КУПУВАЙТЕ НИЩО ОТ ГЕРМАНОС !!!!!

                          Телефон - Нокия 6600 - 355729021637868 - закупен 24.10.2008г - Бургас - фактура ном 1630008928 / 24.10.2008г
                          протоколи за ремонт 3 броя:
                          - S 500394433
                          - S 500419441
                          - А 500447726
                          От 23.09.2009 телефона е в сервиза за трети път, като два пъти ми беше връщан като ремонтиран а дефектите по него се увеличаваха. Без телефон съм от 13.07.2009. Оплакванията ми от вас са:
                          1. Пълна НЕКОМПЕТЕНТНОСТ на служителите ви и в двата магазина където беше приеман телефона.
                          2. Абсолютно безотговорно отношение на сервиза ви.
                          3. Липса на всякаква информация за връзка с вас - 0800 14444 - операторите имат един отговор - ние ще се обадим, не ме свързаха с никой който може да ми даде информация за случая.
                          4. Платила съм над 600лв а нямам телефон от Юли месец
                          5. Загуба на време и пари постоянно да ходя и да се обаждам да проверявам има ли някакъв резулта, както и да връщам "ремонтирания" телефон


                          http://archives.potrebitel.bg/module...iewtopic&t=704

                          Коментар


                          • Как беше?
                            -Енергото ли е?
                            -Не, ВиК.
                            -Нищо, и вашата мама също ! ;-)

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от мечка - стръвница
                              ай стига с тоя глобул и с тая шибана тема, какво като е глобул, мтел да не би да са по-добре, същите изпражнения, питайте тия, които искаха да си сменят договорите и са пропуснали да ги уведомят 1 месец предварително, шит до шита и пак шит. Не е препоръка.
                              и на тях да им е.. майката

                              Коментар


                              • като ни блокират гърците границите - ние да им блокираме оператора ))))

                                Коментар

                                Working...
                                X