IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За Глобул - лошо или нищо !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Бях лоялен клиент на Глобул 7 години. След като се държаха меко казано като задници при опита ми да си удължа договора на старите условия с 30 секунден такт на отчитане и ми казаха, че не може вече всички били на 60 секунди си смених доставчика като си запазих номера. Няма да правя реклама на новия си доставчик, но сметката ми падна над 2 пъти вече 10ти месец, без да съм намалил потреблението си. Също така съм на 30 секунден такт и най-важното за мен няма значение номера, на който звъня към кой доставчик е.
    Според мен нещата ще си дойдат на мястото, когато потребителите в България сами започнат да си защитават интересите.

    Коментар


    • Поредната гръцка тъпня. Вместо да правят милиони, като обърнат внимание на това, което имат /и им обясних на "тарикатите", и има възможност да получат know-how-то, и пак -същата безпросветна тъпотия!/ тези...да съм по-мек, съвсем не-умни двуноги, мъчат да играят кокошкарската, да влачат, да се кепазят пред своите клиенти...
      "Скапаняци" щях да кажа.
      Ама няма.
      Щото съм закъснял - каквото е имало, вече лъщи отвсякъде :-(

      Коментар


      • ти си един от най-ценните им клиенти най-доброто предстои )) това отношение вероятно е част от някой нова програма за задържане на стари клиенти )

        Коментар


        • Първоначално изпратено от sagittarius
          Преди малко, когато си плащах сметката на телефона отказах да закръглят сумата. При сметка 29.03лв давам 30лв и 3 ст. и очаквам да ми върнат левче. Човека зад гишето ми върна жълти стотинки и ми се хили на среща и вика "Така е!". В касата си имаше и левчета и други ( не жълти ) монети. Попитах го дали това е заради отказа ми да закръгли сумата, а той ми се хили и ми вика "не нямам други". Чекмеджето е пред мен и е отворено, вътре се виждат монетите. Попитах го пак каква е причината - той продължава да ми се хили. Извиках управителя, и той явно доволен от случката ми заявява "Кво толкова, нали са пари!" и ми се смее в лицето. Отказаха да ми ги уедрят.
          Отвратително отношение!

          Обещавам че до края на договора ми ще им плащам сметката си само със монети номинал до 5ст.
          Става въпрос за клона на Чаталджа, точно срещу пазара , Варна.
          Как са искали да ти заклръглят сумата - на 29,10 ли?

          Пиши на гърците директно. Интерсно какво биха отговорили.

          Коментар


          • Най-добре, по една-две стотинки ;-)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от sagittarius
              Преди малко, когато си плащах сметката на телефона отказах да закръглят сумата. При сметка 29.03лв давам 30лв и 3 ст. и очаквам да ми върнат левче. Човека зад гишето ми върна жълти стотинки и ми се хили на среща и вика "Така е!". В касата си имаше и левчета и други ( не жълти ) монети. Попитах го дали това е заради отказа ми да закръгли сумата, а той ми се хили и ми вика "не нямам други". Чекмеджето е пред мен и е отворено, вътре се виждат монетите. Попитах го пак каква е причината - той продължава да ми се хили. Извиках управителя, и той явно доволен от случката ми заявява "Кво толкова, нали са пари!" и ми се смее в лицето. Отказаха да ми ги уедрят.
              Отвратително отношение!

              Обещавам че до края на договора ми ще им плащам сметката си само със монети номинал до 5ст.
              Става въпрос за клона на Чаталджа, точно срещу пазара , Варна.
              :-)
              BULL MARKET -- A random market movement causing an investor to mistake himself for a financial geniu

              Коментар


              • Преди малко, когато си плащах сметката на телефона отказах да закръглят сумата. При сметка 29.03лв давам 30лв и 3 ст. и очаквам да ми върнат левче. Човека зад гишето ми върна жълти стотинки и ми се хили на среща и вика "Така е!". В касата си имаше и левчета и други ( не жълти ) монети. Попитах го дали това е заради отказа ми да закръгли сумата, а той ми се хили и ми вика "не нямам други". Чекмеджето е пред мен и е отворено, вътре се виждат монетите. Попитах го пак каква е причината - той продължава да ми се хили. Извиках управителя, и той явно доволен от случката ми заявява "Кво толкова, нали са пари!" и ми се смее в лицето. Отказаха да ми ги уедрят.
                Отвратително отношение!

                Обещавам че до края на договора ми ще им плащам сметката си само със монети номинал до 5ст.
                Става въпрос за клона на Чаталджа, точно срещу пазара , Варна.
                Its only worth what someone else is willing to pay!

                Коментар


                • Извинявайте, колеги.
                  Ще ви представя гледището на Лари Уингет:
                  Хората са идиоти. Предпочитат да се оплакват, вместо да направят, каквото е нужно.
                  Съжалявам, възможностите да си помогнете са във ВАШИТЕ ръце, въпреки, че съм ги посочил няколко поста по-напред:
                  Извиквате една, две, три /или, колкото можете/ телевизии наведнъж, събирате се тези, дето тука оревавате орталъка, и всеки пред камерата КАЗВА И ПОКАЗВА.
                  После, вземате копия от записа /или, какво ви пречи, сами да си запишете?- вече има малки камери - пращате по едно на оПИРАТора и натискате, докато балонът се спука.
                  Нали ви казах, не съм им скапан клиент, иначе, да бях ги навървил - те, и без друго, са идиоти...

                  Коментар


                  • За съжаление и аз бях направил грешката да стана клиент на Глобул преди време... и аз минах през надписвания на сметки, един куп проблеми и увъртания при опит за прекратяване на договор и тн и тн. Хубаво е, че има и такава тема за да се предпазят хората от тези мръсни византийци

                    Коментар


                    • Заробващи условия на потребителите от Глобул .
                      На 14.02.09 г. служител на горепосочената фирма ни причаква на опашката в магазин Била и ни казва, че имаме подарък по случай празника -две сим карти.Дръпнахме се настрана с торбите от пазара,за да попълним документите за картите.В представеният формуляр така наречен " Договор за мобилни услуги" без права и задължение на съответните страни.Запис само на името на клиента и номерата на картите.Ние сме на 70 г.,без очила трудно виждаме , а дори и с очила записаното с толкова дребен шрифт заробващо условие не можем да прочетем.За тези клаузи от "Общите условия" клиента трябва предварително да бъде информиран от доставчика, за правата и задълженията му преди подписване на договора.Според разработените "Общи условия" Глобул не се стреми да предоставя лоялни услуги на клиентите си , а да печели от правата, които си е подсигурил с тях. Потребителят няма права.Единственото му "право "е да плаща, да плаща и при неактивирани СИМ карти за целия период на договора, независимо че Глобул не е извършил никаква услуга. Единствената услуга е лъжата и заблудата, с които е хванал клиента. Не доумявам, как Комисията за защита на потребителите ,Как комисията за регулиране на съобщенията, са защитили интересите на хиляди български потребители и са приели тези "Общи условия".При това препоръчват на потерпевшете да се обърнат към съответния съд.Възниква въпросът- чии интереси защитават?Техните заплати са от нашите данъци и те трябва да защитават нашите интереси, за да не могат некоректни фирми да злоупотребяват с нашите права.
                      И така
                      1. Не сме търсили и искали услугите на Глобул
                      2. С измама и лъжа ни е предоставен договор, без да сме запознати и предварително информирани за заробващите и непочтени условия на Глобул.
                      3. След като се запознахме с общите им условия не сме активирали и използвали предоставените карти .Договорът е прекратен от тяхна страна с иск от 496.91 лв.Без да знаем това задължение и неговия характер .

                      http://www.izmamen.bg/cat_more.php?id=144

                      Коментар


                      • http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=240349399833

                        Коментар


                        • Пич, малко по-долу съм посочил решението - моля, прочети ВНИМАТЕЛНО и действай.
                          Отново уточнявам : За жалост/или за радост? не съм им клиент, инак, досега, да съм им онодил мамата.

                          Коментар


                          • Случи ми се нещо доста нелепо с мобилния оператор Globul и понеже това е общо взето, единствения форум който посещавам в момента реших да ви питам за съвет.
                            През Януари месец получих писмо от Глобул, в което се казва че дължа сумата от 62 лева и трябва да я платя в едноседмичен срок.В писмото нямаше нищо друго освен това уведомително писмо, та то беше адресирано към мен + ЕГН и адрес.Всичко добре, но има един голям проблем.Аз сметка в Globul през живота ми съм нямал.Нито някой от семейството ми.

                            Отивам аз във един от офисите на Globul и питам спокойно, от къде да го е*а ми имат личните данни и им обяснявам, че аз сметка в Globul нямам.Някаква "служителка" гледа нещо в компютъра и ми казва, че съм си бил създал сметка на 15-16 Септември, при което аз я питам защо тогава получавам писмо чак сега, в което няма нищо друго освен уведомление, което много прилича на заплаха.Искам и разпечатка да си видя "номера" + на кой съм се обаждал, тя ми отвръща че не може да ми изкара.WTF?Изкам да си видя договора, тя ми казва, че не можела да ми го покаже.WTF?Искам по някакъв начин да докаже, че аз имам сметка в Глобул, тя ми казва че не можела да ми помогне тя била обикновенна служителка в Глобул.При което аз любезно и казах, след като не може да ми помогне да извика някой който може, а аз ще почакам търпеливо.Наредиха се няколко КОКОШКИ и почнаха да ми дрънкат някакви глупости на висок тон.При което аз много се изнервих, плеснах си личната карта на масата/бюрото и им казах нещо от сорта на, че щом твърдят че аз съм потребител на Globul и съответно те са служители на Globul, работата им е да ме изслушат и после да ми отговорят на въпросите, а не да ми остроумничат.След като им искарах личната карта им казах, че искам да ми дадат достъп до моята сметка!Те естествено пак смотолевиха нещо да съм ходил в главния им офис, явно не знаеха че в моя град те са главния офис(предполагам говориха за някакъв офис в София).Дадоха ми някаква молба да попълвам, която аз в последствие изхвърлих.

                            Аз съм убеден, че не съм си създавал сметка в Globul, нито съм си давал личната карта на някого, нито съм я губил.Въпреки, че дори и да съм я дал на някого, той няма как да създаде сметка от мое име без да има писмено потвърждение от моя страна с подпис.Така, че ми е интересно от къде ми имат личните данни?
                            Днес получих ново писмо , в което е добавена и неустойка от 177.37 лева за предсрочно прекратяване на договора.Какъв договор?Те дори не можаха да ми го искарат когато им го исках.Та затова реших да ви пиша, ако може да ме насочите какво да правя.
                            Мерси.


                            Това го копирам от един друг форум. Ето и линк към една статия http://dnes.dir.bg/2010/02/15/news5879046.html

                            Коментар


                            • Приличаш ми на Дявола, дето легнал под дряна и зачакал да узрее.
                              Обаче, лозето иска не молитва, а...ВМЕШАТЕЛСТВО НА МЕДИИТЕ !

                              Коментар


                              • вече им падат приходите , но май-доброто в тази тенденция тепърва предстой

                                Коментар

                                Working...
                                X