Първоначално изпратено от FAMME72
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За Глобул - лошо или нищо !
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от FAMME72Здравейте.Всичко свързано с глобул много ме касае.Искам да споделя какво се случи с мен.Този месец са оказа че сметката ми в глобул е шокиращо голяма на фона на досегашните ми такива.От подробната разпечатка излиза,че 4 дни аз съм ползвала мобил.интернет непрестанно-даже и през ноща!Опитах първо да споделя възмущението ми с оператор,който набързо ми обясни,че сигурно софтуера на телефона ми се е повредил...Ама по-интересното е,че моят телефон е полудял за няколко дни след което се е укротил!Хора, от всички страни ни крадат на границата със закона и нищо не можем да направим,нали?Говорим за електроразпределителните дружества, вик и др.но там поне нещата могат да се успорват-електромерите и водомерите са пред очите ни...а устройствата с който засичат сметките мобил.оператори?Подадох жалба,но не очаквам глобул да си признаят грешка,всъщност това съвсем не е грешка а съзнателен ход за преодоляване на финансовата криза.Кажете ми мога ли да прекратя договора си предсрочно..и ако трябва да пусна предизвестие какъв е срока на изчакванеЖИВОТЪТ Е ТОВА ,КОЕТО НИ СЕ СЛУЧВА ДОКАТО СИ ПРАВИМ ДРУГИ ПЛАНОВА
Коментар
-
Новичко си ни тук, затово, възможно, си пропуснала да погледнеш там, долу, дето ги насъсквам колегите /понеже не съм клиент, инак, и аз бих се тръснал сред групата/:
- Снимаш документите, леко пояснение пред камера /по избор/ и ги пращаш на някоя телевизия, а после, и на Глобу (преди това, разбира се, си направила резервно копие)
И - гледай какво става.
Коментар
-
Здравейте.Всичко свързано с глобул много ме касае.Искам да споделя какво се случи с мен.Този месец са оказа че сметката ми в глобул е шокиращо голяма на фона на досегашните ми такива.От подробната разпечатка излиза,че 4 дни аз съм ползвала мобил.интернет непрестанно-даже и през ноща!Опитах първо да споделя възмущението ми с оператор,който набързо ми обясни,че сигурно софтуера на телефона ми се е повредил...Ама по-интересното е,че моят телефон е полудял за няколко дни след което се е укротил!Хора от всички страни ни крадат на границата със закона и нищо не можем да направим,нали?Говорим за електроразпределителните дружества, вик и др.но там поне нещата могат да се успорват-електромерите и водомерите са пред очите ни...а устройствата с който засичат сметките мобил.оператори?Подадох жалба,но не очаквам глобул да си признаят грешка,всъщност това съвсем не е грешка а съзнателен ход за преодоляване на финансовата криза.Кажете ми мога ли да прекратя договора си предсрочно..и ако трябва да пусна предизвестие какъв е срока на изчакванеЖИВОТЪТ Е ТОВА ,КОЕТО НИ СЕ СЛУЧВА ДОКАТО СИ ПРАВИМ ДРУГИ ПЛАНОВА
Коментар
-
Първоначално изпратено от teraziniКато мина през офис на глобул ги предупреждавам, че ако не си оправят тарифите до май месец ще се се преместя в друг опреатор, който има по-ниски тарифи. Ако не ме послушат си взимам номера и довиждане. За седем години нямам нито едно закъсняло плащане.Клиент- мечта Сега мисля да ги уведомя и писмено. Може би ако го направят повече хора ще се усетят, а ако не се усетят си е за тяхна сметка.
Коментар
-
Първоначално изпратено от smartiи другите оператори не са по-добре, аз например пред година се преместих от Мтел към Глобул и сметката ми падна почти наполовина
Да можеш да си избереш най-подходящата за теб!
Както и в предния си пост отбелязах, само по селата още си мислят, че някой оператор е по-евтин от друг!!!
Във всичко останало като услуги, подръжка, отношение, качество и т.н. ГЛОБУЛ е най-трагичната компания...
Коментар
-
Първоначално изпратено от atwiМестя се от Глобул, ужасни са. За съжаление и другите са трагични. Ето какво изпратих днес до КЗК и Виваком:
До: Комисия за защита на конкуренцията
София
ЖАЛБА
От ......, Управител, „........,
Уважаеми дами и господа,
Моля да предприемете мерки за спазване Закона за защита на конкуренцията, като накарате „Виваком” да изпълни задълженията си по ЗЕС и издаде сертификат за преносимост на представляваната от мен фирма.
От един месец (края на февруари) искаме да получим сертификат за преносимост на един от телефонните си номера. От офиса на „Виваком” на ул. „Гурко” 7, Бургас ни казаха, че имали технически проблем и не можело дори да подам искане за това. Можело да стане след около 15 дни. През това време ходих 4 пъти лично и отговорът отново бе същият. Разбрах, че клиент от Бургас е получил сертификат преди няколко дни и вчера, 24.3.10 отново отидох. Още имали проблем. Говорих с „Обслужване клиенти”, девойка с име Светлана (политика на фирмата било да се представят само с първите имена) каза да се оплача чрез сайта им или в офиса.
Докато ме бавят обаче фирмата трябва да им плаща насила още два месеца за лошите им услуги, заради които и ги напускаме!
Уважаеми дами и господа, очаквам от вас не отговор, а действия – в рамките на няколко дни да получим сертификат за преносимост от „Виваком”.
С уважение:
.........
Бургас
25.3.2010
ПП До Виваком: Исках да прехвърля 1 номер. Заради нецивилизованите ви хитринки, неприсъщи за уважаваща се фирма, ще прекратя всички. Изгубихте ме като клиент.
Коментар
-
Като мина през офис на глобул ги предупреждавам, че ако не си оправят тарифите до май месец ще се се преместя в друг опреатор, който има по-ниски тарифи. Ако не ме послушат си взимам номера и довиждане. За седем години нямам нито едно закъсняло плащане.Клиент- мечта Сега мисля да ги уведомя и писмено. Може би ако го направят повече хора ще се усетят, а ако не се усетят си е за тяхна сметка.
Коментар
-
Местя се от Глобул, ужасни са. За съжаление и другите са трагични. Ето какво изпратих днес до КЗК и Виваком:
До: Комисия за защита на конкуренцията
София
ЖАЛБА
От ......, Управител, „........,
Уважаеми дами и господа,
Моля да предприемете мерки за спазване Закона за защита на конкуренцията, като накарате „Виваком” да изпълни задълженията си по ЗЕС и издаде сертификат за преносимост на представляваната от мен фирма.
От един месец (края на февруари) искаме да получим сертификат за преносимост на един от телефонните си номера. От офиса на „Виваком” на ул. „Гурко” 7, Бургас ни казаха, че имали технически проблем и не можело дори да подам искане за това. Можело да стане след около 15 дни. През това време ходих 4 пъти лично и отговорът отново бе същият. Разбрах, че клиент от Бургас е получил сертификат преди няколко дни и вчера, 24.3.10 отново отидох. Още имали проблем. Говорих с „Обслужване клиенти”, девойка с име Светлана (политика на фирмата било да се представят само с първите имена) каза да се оплача чрез сайта им или в офиса.
Докато ме бавят обаче фирмата трябва да им плаща насила още два месеца за лошите им услуги, заради които и ги напускаме!
Уважаеми дами и господа, очаквам от вас не отговор, а действия – в рамките на няколко дни да получим сертификат за преносимост от „Виваком”.
С уважение:
.........
Бургас
25.3.2010
ПП До Виваком: Исках да прехвърля 1 номер. Заради нецивилизованите ви хитринки, неприсъщи за уважаваща се фирма, ще прекратя всички. Изгубихте ме като клиент.
Коментар
-
Първоначално изпратено от SA
Как са искали да ти заклръглят сумата - на 29,10 ли?
Пиши на гърците директно. Интерсно какво биха отговорили.
това го правят редовно. Наскоро се замислих, ако имат 1 000 000 абонати както твърдят, и от всеки по подобен начин вземат за месеца средно 30ст- сами можете да сметнете какъв ресурс си осигуряват за месеца. предвид това че е така месец след месец....се получават едни оборотни пари, на които не се плаща лихва.
Баси тарикатите!
Имам 2 номера при тях, само да ми свърши единия договор (държа на номера) веднага ги напускам.Its only worth what someone else is willing to pay!
Коментар
Коментар