Да върна една позабравена тема и да се оплача малко!
След няколко месеца чакане наближи да ми изтече договора с Глобул и реших да си прехвърля номера към друг оператор. За целта подадох предизвестие, че не желая да ми се подновява автоматично договора. след това отидов в офис на другия оператор и там подадох необходимото заявление. Предупредиха ме, че глобул правели проблем ако съм си сменил личната карта, за това отидох отново в Глобул и подадох заявление да ми актуализират данните. Когато наближи датата да ми изтече договора, отидох до глобул да попитам дали трябва да направя още нещо, където любезен служител ми обясни че всичко е наред и няма за какво да се притеснявам.
Е предполагам, че разбирате удивлението ми, когато получих смс, с който ставя ясно че получавам 50 безплатни минути в групата като благодарност че съм си подновил договора към глобул. Избеснях. Може би е по добре, че не си бях във Варна иначе щях да убия някой.
Оказа се че:
1. молбата която съм подал за неподновяване на договора не е регистрирана в тяхната система и това е "очевидно по моя вина" както една служителка каза. Добре че имах копие от нея.
2. в продължение на 2 седмици не са актуализирани данните ми от личните документи, през което време е отказано на другия оператор прехвърлянето именно поради разминаване на номерата в ЛК. Актуализирани са минути преди да ми се поднови договора.
3. За пренос на номера, понеже вече съм с подновен договор ми искат да платя като неустойка месечните такси за 1 година напред но в двоен размер, понеже аз съм ползвал промоция, която вече не важи.
След като подадох жалба в КРС и ходих няколко пъти до офиса на другия оператор, най накрая ми беше пренесен номера, но дължах неустойка 1.80 лв. Така и не разбрах за какво точно е тази неустойка, но нейсе, не ми се занимаваше повече.
Изненадата продължи. след като доволно си ползвах услугите на новия оператор, получавам смс от глобул, че им дължа определена сума. Доста завичена според мен но...отивам да я платя. Поисках обаче да вида за какво плащам. Не може! Не може защото при тях не излизат подробни разпечатки, тъй като съм ползвал такива през сайта им. Да ама сега като не съм техен абонат, достъпа до сайта ми е отказан.
Т.е плащам и нямам право да знам за какво. категорично ми беше отказано да разговарям лично или по телефона с някой от ръководството, който може да ми обясни защо ги плащам тея пари. По лошото е, че ако не платя оставам без телефон. В общи линии притиснат за пореден път.
Слава богу, че вече май свърши тоя тормоз.
След няколко месеца чакане наближи да ми изтече договора с Глобул и реших да си прехвърля номера към друг оператор. За целта подадох предизвестие, че не желая да ми се подновява автоматично договора. след това отидов в офис на другия оператор и там подадох необходимото заявление. Предупредиха ме, че глобул правели проблем ако съм си сменил личната карта, за това отидох отново в Глобул и подадох заявление да ми актуализират данните. Когато наближи датата да ми изтече договора, отидох до глобул да попитам дали трябва да направя още нещо, където любезен служител ми обясни че всичко е наред и няма за какво да се притеснявам.
Е предполагам, че разбирате удивлението ми, когато получих смс, с който ставя ясно че получавам 50 безплатни минути в групата като благодарност че съм си подновил договора към глобул. Избеснях. Може би е по добре, че не си бях във Варна иначе щях да убия някой.
Оказа се че:
1. молбата която съм подал за неподновяване на договора не е регистрирана в тяхната система и това е "очевидно по моя вина" както една служителка каза. Добре че имах копие от нея.
2. в продължение на 2 седмици не са актуализирани данните ми от личните документи, през което време е отказано на другия оператор прехвърлянето именно поради разминаване на номерата в ЛК. Актуализирани са минути преди да ми се поднови договора.
3. За пренос на номера, понеже вече съм с подновен договор ми искат да платя като неустойка месечните такси за 1 година напред но в двоен размер, понеже аз съм ползвал промоция, която вече не важи.
След като подадох жалба в КРС и ходих няколко пъти до офиса на другия оператор, най накрая ми беше пренесен номера, но дължах неустойка 1.80 лв. Така и не разбрах за какво точно е тази неустойка, но нейсе, не ми се занимаваше повече.
Изненадата продължи. след като доволно си ползвах услугите на новия оператор, получавам смс от глобул, че им дължа определена сума. Доста завичена според мен но...отивам да я платя. Поисках обаче да вида за какво плащам. Не може! Не може защото при тях не излизат подробни разпечатки, тъй като съм ползвал такива през сайта им. Да ама сега като не съм техен абонат, достъпа до сайта ми е отказан.
Т.е плащам и нямам право да знам за какво. категорично ми беше отказано да разговарям лично или по телефона с някой от ръководството, който може да ми обясни защо ги плащам тея пари. По лошото е, че ако не платя оставам без телефон. В общи линии притиснат за пореден път.
Слава богу, че вече май свърши тоя тормоз.
Коментар