IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За Глобул - лошо или нищо !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Да върна една позабравена тема и да се оплача малко!
    След няколко месеца чакане наближи да ми изтече договора с Глобул и реших да си прехвърля номера към друг оператор. За целта подадох предизвестие, че не желая да ми се подновява автоматично договора. след това отидов в офис на другия оператор и там подадох необходимото заявление. Предупредиха ме, че глобул правели проблем ако съм си сменил личната карта, за това отидох отново в Глобул и подадох заявление да ми актуализират данните. Когато наближи датата да ми изтече договора, отидох до глобул да попитам дали трябва да направя още нещо, където любезен служител ми обясни че всичко е наред и няма за какво да се притеснявам.
    Е предполагам, че разбирате удивлението ми, когато получих смс, с който ставя ясно че получавам 50 безплатни минути в групата като благодарност че съм си подновил договора към глобул. Избеснях. Може би е по добре, че не си бях във Варна иначе щях да убия някой.
    Оказа се че:
    1. молбата която съм подал за неподновяване на договора не е регистрирана в тяхната система и това е "очевидно по моя вина" както една служителка каза. Добре че имах копие от нея.
    2. в продължение на 2 седмици не са актуализирани данните ми от личните документи, през което време е отказано на другия оператор прехвърлянето именно поради разминаване на номерата в ЛК. Актуализирани са минути преди да ми се поднови договора.
    3. За пренос на номера, понеже вече съм с подновен договор ми искат да платя като неустойка месечните такси за 1 година напред но в двоен размер, понеже аз съм ползвал промоция, която вече не важи.

    След като подадох жалба в КРС и ходих няколко пъти до офиса на другия оператор, най накрая ми беше пренесен номера, но дължах неустойка 1.80 лв. Така и не разбрах за какво точно е тази неустойка, но нейсе, не ми се занимаваше повече.
    Изненадата продължи. след като доволно си ползвах услугите на новия оператор, получавам смс от глобул, че им дължа определена сума. Доста завичена според мен но...отивам да я платя. Поисках обаче да вида за какво плащам. Не може! Не може защото при тях не излизат подробни разпечатки, тъй като съм ползвал такива през сайта им. Да ама сега като не съм техен абонат, достъпа до сайта ми е отказан.
    Т.е плащам и нямам право да знам за какво. категорично ми беше отказано да разговарям лично или по телефона с някой от ръководството, който може да ми обясни защо ги плащам тея пари. По лошото е, че ако не платя оставам без телефон. В общи линии притиснат за пореден път.
    Слава богу, че вече май свърши тоя тормоз.
    Its only worth what someone else is willing to pay!

    Коментар


    • Няма, споко

      Коментар


      • http://www.facebook.com/group.php?gi...&ref=mf&v=info

        поне за това не плащайте, има си давностен срок !

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid
          Не бе'а ли Космо-те/ Космо-оне? Т.е., византийци?
          бяха преди да ги купят немците.

          Коментар


          • Не бе'а ли Космо-те/ Космо-оне? Т.е., византийци?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от forex_trader
              Първоначално изпратено от Pyramid
              Кои им бяха хамериканските собственици на тези ?
              - И аз имам да ги зарадвам с туй-онуй, щото ;-)
              Амрикански собственици имат Виваком.www.aig.com
              Глобул имат гръцки собственици.
              на Глобул са немци собствениците - Дойче телеком

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid
                Кои им бяха хамериканските собственици на тези ?
                - И аз имам да ги зарадвам с туй-онуй, щото ;-)
                Амрикански собственици имат Виваком.www.aig.com
                Глобул имат гръцки собственици.

                Коментар


                • Re: относно жалбите...

                  Първоначално изпратено от FAMME72
                  мисля,че жалбите са губене на време и нерви!Вие знаете ли някой да е получил удовлетворение след подадена жалба?!Между другото нали формулярите жалба и молба не се изпозват(тъй като потребителите не се молят и не се жалят),това законно го оповестиха.На тяхно място се пишат заявление и сигнал.....не,че нещо променят новите имена на формулярите,но това е показателно ,че отново законите нямат тежест.
                  По моя проблем с глобул аз уведомих комисията за защита на потребителя...и познайте?!никакъв отговор,глас в пустиня.
                  Какво ви обяснявам малко по-надолу в темата? Не за жалване идва реч. Няма смисъл.
                  За взискване с елемент на обещание /не "заплаха", хайде, да не бъдем груби ;-) че,в случай на игнориране на вашия глас и вашето мнение /моето-нали ви казах, не съм им клиент - ще стане обществено достояние и, съотвотно, ще доведе до съдебно разследване. В масов размер.
                  Не е зле, също така, да им се напомни, че, по-евтино и полезно за тях е да удовлетворят един /неколцина/ наистинаощетени от тях клиенти, отколкото, първо, да изплащат присъдени от съда компенсации и, второ, да изгубят маса други,текущи и евентуално, бъдещи клиенти, в резултат на антирекламата.

                  Наистина, няма полза да се жалвате. Предложете имвзаимно изгодно решение, което не могат да откажат. Или...
                  Или, подхвърлете отрязана конска глава в нечий креват, където трябва ;-)

                  Коментар


                  • Re: относно жалбите...

                    Имат едномесечен срок от датата на входящия номер. Другото е недъгав закон в полза на фирмите.

                    Коментар


                    • относно жалбите...

                      мисля,че жалбите са губене на време и нерви!Вие знаете ли някой да е получил удовлетворение след подадена жалба?!Между другото нали формулярите жалба и молба не се изпозват(тъй като потребителите не се молят и не се жалят),това законно го оповестиха.На тяхно място се пишат заявление и сигнал.....не,че нещо променят новите имена на формулярите,но това е показателно ,че отново законите нямат тежест.
                      По моя проблем с глобул аз уведомих комисията за защита на потребителя...и познайте?!никакъв отговор,глас в пустиня.
                      ЖИВОТЪТ Е ТОВА ,КОЕТО НИ СЕ СЛУЧВА ДОКАТО СИ ПРАВИМ ДРУГИ ПЛАНОВА

                      Коментар


                      • Кои им бяха хамериканските собственици на тези ?
                        - И аз имам да ги зарадвам с туй-онуй, щото ;-)

                        Коментар


                        • Въпрос

                          Първоначално изпратено от atwi
                          Местя се от Глобул, ужасни са. За съжаление и другите са трагични. Ето какво изпратих днес до КЗК и Виваком:


                          До: Комисия за защита на конкуренцията
                          София

                          ЖАЛБА
                          От ......, Управител, „........,

                          Уважаеми дами и господа,
                          Моля да предприемете мерки за спазване Закона за защита на конкуренцията, като накарате „Виваком” да изпълни задълженията си по ЗЕС и издаде сертификат за преносимост на представляваната от мен фирма.
                          От един месец (края на февруари) искаме да получим сертификат за преносимост на един от телефонните си номера. От офиса на „Виваком” на ул. „Гурко” 7, Бургас ни казаха, че имали технически проблем и не можело дори да подам искане за това. Можело да стане след около 15 дни. През това време ходих 4 пъти лично и отговорът отново бе същият. Разбрах, че клиент от Бургас е получил сертификат преди няколко дни и вчера, 24.3.10 отново отидох. Още имали проблем. Говорих с „Обслужване клиенти”, девойка с име Светлана (политика на фирмата било да се представят само с първите имена) каза да се оплача чрез сайта им или в офиса.
                          Докато ме бавят обаче фирмата трябва да им плаща насила още два месеца за лошите им услуги, заради които и ги напускаме!

                          Уважаеми дами и господа, очаквам от вас не отговор, а действия – в рамките на няколко дни да получим сертификат за преносимост от „Виваком”.

                          С уважение:
                          .........
                          Бургас
                          25.3.2010

                          ПП До Виваком: Исках да прехвърля 1 номер. Заради нецивилизованите ви хитринки, неприсъщи за уважаваща се фирма, ще прекратя всички. Изгубихте ме като клиент.
                          Може ли да ми кажеш- колко ти е струвала такава Жалба до Комисията по конкуренцията, и дали приемат за такова нещо жалба?!

                          Коментар


                          • Оплачи се на американците

                            Първоначално изпратено от atwi
                            Местя се от Глобул, ужасни са. За съжаление и другите са трагични. Ето какво изпратих днес до КЗК и Виваком:


                            До: Комисия за защита на конкуренцията
                            София

                            ЖАЛБА
                            От ......, Управител, „........,

                            Уважаеми дами и господа,
                            Моля да предприемете мерки за спазване Закона за защита на конкуренцията, като накарате „Виваком” да изпълни задълженията си по ЗЕС и издаде сертификат за преносимост на представляваната от мен фирма.
                            От един месец (края на февруари) искаме да получим сертификат за преносимост на един от телефонните си номера. От офиса на „Виваком” на ул. „Гурко” 7, Бургас ни казаха, че имали технически проблем и не можело дори да подам искане за това. Можело да стане след около 15 дни. През това време ходих 4 пъти лично и отговорът отново бе същият. Разбрах, че клиент от Бургас е получил сертификат преди няколко дни и вчера, 24.3.10 отново отидох. Още имали проблем. Говорих с „Обслужване клиенти”, девойка с име Светлана (политика на фирмата било да се представят само с първите имена) каза да се оплача чрез сайта им или в офиса.
                            Докато ме бавят обаче фирмата трябва да им плаща насила още два месеца за лошите им услуги, заради които и ги напускаме!

                            Уважаеми дами и господа, очаквам от вас не отговор, а действия – в рамките на няколко дни да получим сертификат за преносимост от „Виваком”.

                            С уважение:
                            .........
                            Бургас
                            25.3.2010

                            ПП До Виваком: Исках да прехвърля 1 номер. Заради нецивилизованите ви хитринки, неприсъщи за уважаваща се фирма, ще прекратя всички. Изгубихте ме като клиент.
                            Аз имах проблем с Вивател ( не заслужат да им научавам новото име), подиграваха се с мен, мотаеха ме, и като написах 1 емайл на американските им собственици- И да видите кво става- метани едва ли не ми правеха, безпл . минути ми давах и хиляди извинения- Викат" защо ни излагаш прред американците"- ами викам-з-то като исках като човек да говоря с вас- не ми обръщате внимание ...

                            Коментар


                            • Алоууу, М-Тел ли е?
                              - Не,Глобул е. Какво желаете?
                              - А, нищо, и вашата мама също! ;-)

                              Коментар


                              • така се случва когато човек е изтрещял-задава си въпроси,отговаря си ...ха,ха,ха
                                ЖИВОТЪТ Е ТОВА ,КОЕТО НИ СЕ СЛУЧВА ДОКАТО СИ ПРАВИМ ДРУГИ ПЛАНОВА

                                Коментар

                                Working...
                                X