IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За Глобул - лошо или нищо !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Това го правят вси4ки оператоеи ,както с автоматичното подновяване така и с допълнителните минутки ....предложила ти е защото имат план за изпълнение не заради хубавите ти очи ...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от User4o Разгледай мнение
      Точно за това и повдигнах въпроса, защото ето какво пише в моя договор:

      Като на тази част от договора обърнах специално внимание. Това за което говорите нови условия ли са? Този договор е подписван преди 7 месеца.
      моят с м-тел бе от лятото на 2009. ами условията са изменени към по-лоши дори. на моя 2 годишен пише, че се подновява за 1 годинина, ако не го прекратя поне 30 дни преди изтичането му. в твоя случай, ако договора ти е за 2 години, ще бъде подновен автоматично за още 2. добре дошъл в семейството, където винаги си е**ния

      и на твое място бих поискал писмено разяснение (направи запитване през интернет страницата им и го отпечатай и прикачи към договора си), какво значи точно "Ако в 30 дневен срок преди изтичането...", защото почти сигурно е написано подвеждащо да си мислиш, че може да го прекратиш в последния месец, а всъщност тогава ще ти кажат, че е трябвало да го прекратиш предния месец и да чуеш едно "сори, още 1-2 години ще си с нас".
      Last edited by bbzz24; 20.10.2010, 15:12.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от User4o Разгледай мнение
        Точно за това и повдигнах въпроса, защото ето какво пише в моя договор:

        Като на тази част от договора обърнах специално внимание. Това за което говорите нови условия ли са? Този договор е подписван преди 7 месеца.
        Не знам. Тъй като аз имам 2 карти във Виваком, на едната и бе свършил едногодишния договор,но тъй като имам опит с другите кръвопийци - М-тел и Глобул, мислех че и Виваком са ми удължили договора автоматично ,както правят и останалите. Като ходих да си плащам сметките ,останах приятно изненадан ,след като момичето ми каза че на въпросната карта и е изтекъл договора и ако искам да го подновя ще се ползвам с някакви безплатни допълнителни минути и таксата ми ще е наполовина .................. Естествено,че след такова коректно отношение подписах за още 1 год.
        Не спори с ГЛУПАК! Ще те свали на нивото си и ще те бие с опит.
        私は最高のトレーダーだ

        Коментар


        • Първоначално изпратено от skorpio Разгледай мнение
          Не са същите!!!!
          При изтичане на договора във Виваком,никой не ти го подновява автоматично - ей тая малка разлика е много съществена.
          Точно за това и повдигнах въпроса, защото ето какво пише в моя договор:
          Ако в 30 дневен срок преди изтичането на на минималния срок абонатът не отправи едностранно писмено предизвестие за прекратяване на договора, договорът автоматично се продължава за същия минимален срок и при същите условия.Настоящата клауза се прилага и при изтичането на минималния срок на договора, за който договора е продължен.
          Като на тази част от договора обърнах специално внимание. Това за което говорите нови условия ли са? Този договор е подписван преди 7 месеца.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от User4o Разгледай мнение
            Това го разбрах, само казвам, че условията за прекратяване на договора във виваком са същите, както и при другите оператори. Като за тази допълнителна неустойка за която говориш не съм запознат с нея. Сега ще си проверя договора с мтел. Но доколкото си спомням беше само това за таксите до края на периода.
            и не само, че не ти го подновяват, но и при смяна на плана не се удължава с още 1 или 2 години договора ти, а просто минаваш на нов план до края на настоящия ти договор.
            виваком определено не те третират като крепостен селянин за разлика от мтел и глобул.

            казвам ти го от личен опит: опитах се да прекратя договора си с мтел и ми поискаха неустойка от 200лв плюс всички такси за още 13 месеца напред. сега им плащам по 15.90лв без да им ползвам сим картата и пак сметката с виваком + мтел ми е по-евтина от преди само с мтел
            Last edited by bbzz24; 20.10.2010, 14:03.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от User4o Разгледай мнение
              Това го разбрах, само казвам, че условията за прекратяване на договора във виваком са същите, както и при другите оператори. Като за тази допълнителна неустойка за която говориш не съм запознат с нея. Сега ще си проверя договора с мтел. Но доколкото си спомням беше само това за таксите до края на периода.
              Не са същите!!!!
              При изтичане на договора във Виваком,никой не ти го подновява автоматично - ей тая малка разлика е много съществена.
              Не спори с ГЛУПАК! Ще те свали на нивото си и ще те бие с опит.
              私は最高のトレーダーだ

              Коментар


              • Първоначално изпратено от bbzz24 Разгледай мнение
                стандартните договори на мтел/глобул се продължават автоматично за 1 година, ако не ги прекратиш с предизвестие в предпоследния месец. ако искаш да прекратиш договора си по-рано, не само трябва да предплатиш всички такси до края на договора, но и трябва да платиш неустойка от 100-200лв, че не са могли да си вземат нещичко над основната месечна такса. е, това да плащаш неустойка, че предлащаш за целия период е идиотщина, която я няма никъде по света, всеки ти дава отстъпка при предплащане 5-10%, а тези смешници искат неустойка 50-100%..
                Това го разбрах, само казвам, че условията за прекратяване на договора във виваком са същите, както и при другите оператори. Като за тази допълнителна неустойка за която говориш не съм запознат с нея. Сега ще си проверя договора с мтел. Но доколкото си спомням беше само това за таксите до края на периода.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от User4o Разгледай мнение
                  Да не би да има двойни стандарти. При мен не искаха по никакъв начин да се съгласят на това условие. За това и подписах за минималния срок.
                  стандартните договори на мтел/глобул се продължават автоматично за 1 година, ако не ги прекратиш с предизвестие в предпоследния месец. ако искаш да прекратиш договора си по-рано, не само трябва да предплатиш всички такси до края на договора, но и трябва да платиш неустойка от 100-200лв, че не са могли да си вземат нещичко над основната месечна такса. е, това да плащаш неустойка, че предлащаш за целия период е идиотщина, която я няма никъде по света, всеки ти дава отстъпка при предплащане 5-10%, а тези смешници искат неустойка 50-100%..

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от bbzz24 Разгледай мнение
                    само заради самият факт, че 2-та най-стари оператора подновяват договора автоматично за 1 година, ако клиента не заяви писмено между 45 и 30 дни преди изтичането му, че не иска това, всеки абонат би трябвало да се замисли сериозно дали да ги смени.

                    много съм доволен от воваком: договора ми става безсрочен след изтичането му, няма двойни-тройни такси плюс неустойки при предварително прекратяване и предплащане(!!!) на сумата по договора.
                    Да не би да има двойни стандарти. При мен не искаха по никакъв начин да се съгласят на това условие. За това и подписах за минималния срок.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от red Разгледай мнение
                      Преди време писах писмо в електронната форма за контакт на Глобул по повод тарифирането на разговорите и смс-те. При обявена цена 0.32 лв с ДДС, на практика в месечната фактура се посочва цена на минута без ДДС от 0.27 лв за всеки отделен разговор, което при добавяне на ДДС става 0.324 лв. За 10 мин разговор е налице ощетяване с 4 ст. По същия начин е с цената на смс. Според тях това не е проблем...

                      ако имаш смартфон, използвай pennytel.com. разговорите към фиксирани линии са 5ст./мин., а смс-ите са 7ст. към целия свят. не разбирам защо австралийска компания може да ни продава на дребно на половин цена нещо, което е продукт на нашите оператори, които ни го предлагат на двойна цена.

                      Коментар


                      • Преди време писах писмо в електронната форма за контакт на Глобул по повод тарифирането на разговорите и смс-те. При обявена цена 0.32 лв с ДДС, на практика в месечната фактура се посочва цена на минута без ДДС от 0.27 лв за всеки отделен разговор, което при добавяне на ДДС става 0.324 лв. За 10 мин разговор е налице ощетяване с 4 ст. По същия начин е с цената на смс. Според тях това не е проблем...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от bbzz24 Разгледай мнение

                          много съм доволен от воваком: договора ми става безсрочен след изтичането му, няма двойни-тройни такси плюс неустойки при предварително прекратяване и предплащане(!!!) на сумата по договора.
                          + 1
                          Миналата година служебния ми тел. бе към М-тел - месечно плащах 180-250 лв. сметка. При същите разговори от тая година във Виваком не съм платил повече от 55 лв!!!!
                          Не спори с ГЛУПАК! Ще те свали на нивото си и ще те бие с опит.
                          私は最高のトレーダーだ

                          Коментар


                          • Познавам доста хора, които се оплакват от Глобул. Не знам какво точно се случва в тая компания, но явно е нещо страшно. Аз самият им бях клиент преди няколко години и бях доста разочарован като съответно оттогава не ползвам услугите им. Но май нищо не се е променило!
                            Обобщение: ЦЪРВУЛИ - бойкотирайте ги!

                            Коментар


                            • само заради самият факт, че 2-та най-стари оператора подновяват договора автоматично за 1 година, ако клиента не заяви писмено между 45 и 30 дни преди изтичането му, че не иска това, всеки абонат би трябвало да се замисли сериозно дали да ги смени.

                              много съм доволен от воваком: договора ми става безсрочен след изтичането му, няма двойни-тройни такси плюс неустойки при предварително прекратяване и предплащане(!!!) на сумата по договора.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от forex_trader Разгледай мнение
                                Амрикански собственици имат Виваком.www.aig.com
                                Глобул имат гръцки собственици.
                                Тука инфото е доста сбъркано...

                                На глобул собстевниците са германци....
                                На Виваком са китайци...
                                Мнението не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа.

                                Коментар

                                Working...
                                X