Това го правят вси4ки оператоеи ,както с автоматичното подновяване така и с допълнителните минутки ....предложила ти е защото имат план за изпълнение не заради хубавите ти очи ...
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За Глобул - лошо или нищо !
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от User4o Разгледай мнениеТочно за това и повдигнах въпроса, защото ето какво пише в моя договор:
Като на тази част от договора обърнах специално внимание. Това за което говорите нови условия ли са? Този договор е подписван преди 7 месеца.
и на твое място бих поискал писмено разяснение (направи запитване през интернет страницата им и го отпечатай и прикачи към договора си), какво значи точно "Ако в 30 дневен срок преди изтичането...", защото почти сигурно е написано подвеждащо да си мислиш, че може да го прекратиш в последния месец, а всъщност тогава ще ти кажат, че е трябвало да го прекратиш предния месец и да чуеш едно "сори, още 1-2 години ще си с нас".Last edited by bbzz24; 20.10.2010, 15:12.
Коментар
-
Първоначално изпратено от User4o Разгледай мнениеТочно за това и повдигнах въпроса, защото ето какво пише в моя договор:
Като на тази част от договора обърнах специално внимание. Това за което говорите нови условия ли са? Този договор е подписван преди 7 месеца.Не спори с ГЛУПАК! Ще те свали на нивото си и ще те бие с опит.
私は最高のトレーダーだ
Коментар
-
Първоначално изпратено от skorpio Разгледай мнениеНе са същите!!!!
При изтичане на договора във Виваком,никой не ти го подновява автоматично - ей тая малка разлика е много съществена.
Ако в 30 дневен срок преди изтичането на на минималния срок абонатът не отправи едностранно писмено предизвестие за прекратяване на договора, договорът автоматично се продължава за същия минимален срок и при същите условия.Настоящата клауза се прилага и при изтичането на минималния срок на договора, за който договора е продължен.
Коментар
-
Първоначално изпратено от User4o Разгледай мнениеТова го разбрах, само казвам, че условията за прекратяване на договора във виваком са същите, както и при другите оператори. Като за тази допълнителна неустойка за която говориш не съм запознат с нея. Сега ще си проверя договора с мтел. Но доколкото си спомням беше само това за таксите до края на периода.
виваком определено не те третират като крепостен селянин за разлика от мтел и глобул.
казвам ти го от личен опит: опитах се да прекратя договора си с мтел и ми поискаха неустойка от 200лв плюс всички такси за още 13 месеца напред. сега им плащам по 15.90лв без да им ползвам сим картата и пак сметката с виваком + мтел ми е по-евтина от преди само с мтелLast edited by bbzz24; 20.10.2010, 14:03.
Коментар
-
Първоначално изпратено от User4o Разгледай мнениеТова го разбрах, само казвам, че условията за прекратяване на договора във виваком са същите, както и при другите оператори. Като за тази допълнителна неустойка за която говориш не съм запознат с нея. Сега ще си проверя договора с мтел. Но доколкото си спомням беше само това за таксите до края на периода.
При изтичане на договора във Виваком,никой не ти го подновява автоматично - ей тая малка разлика е много съществена.Не спори с ГЛУПАК! Ще те свали на нивото си и ще те бие с опит.
私は最高のトレーダーだ
Коментар
-
Първоначално изпратено от bbzz24 Разгледай мнениестандартните договори на мтел/глобул се продължават автоматично за 1 година, ако не ги прекратиш с предизвестие в предпоследния месец. ако искаш да прекратиш договора си по-рано, не само трябва да предплатиш всички такси до края на договора, но и трябва да платиш неустойка от 100-200лв, че не са могли да си вземат нещичко над основната месечна такса. е, това да плащаш неустойка, че предлащаш за целия период е идиотщина, която я няма никъде по света, всеки ти дава отстъпка при предплащане 5-10%, а тези смешници искат неустойка 50-100%..
Коментар
-
Първоначално изпратено от User4o Разгледай мнениеДа не би да има двойни стандарти. При мен не искаха по никакъв начин да се съгласят на това условие. За това и подписах за минималния срок.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bbzz24 Разгледай мнениесамо заради самият факт, че 2-та най-стари оператора подновяват договора автоматично за 1 година, ако клиента не заяви писмено между 45 и 30 дни преди изтичането му, че не иска това, всеки абонат би трябвало да се замисли сериозно дали да ги смени.
много съм доволен от воваком: договора ми става безсрочен след изтичането му, няма двойни-тройни такси плюс неустойки при предварително прекратяване и предплащане(!!!) на сумата по договора.
Коментар
-
Първоначално изпратено от red Разгледай мнениеПреди време писах писмо в електронната форма за контакт на Глобул по повод тарифирането на разговорите и смс-те. При обявена цена 0.32 лв с ДДС, на практика в месечната фактура се посочва цена на минута без ДДС от 0.27 лв за всеки отделен разговор, което при добавяне на ДДС става 0.324 лв. За 10 мин разговор е налице ощетяване с 4 ст. По същия начин е с цената на смс. Според тях това не е проблем...
ако имаш смартфон, използвай pennytel.com. разговорите към фиксирани линии са 5ст./мин., а смс-ите са 7ст. към целия свят. не разбирам защо австралийска компания може да ни продава на дребно на половин цена нещо, което е продукт на нашите оператори, които ни го предлагат на двойна цена.
Коментар
-
Преди време писах писмо в електронната форма за контакт на Глобул по повод тарифирането на разговорите и смс-те. При обявена цена 0.32 лв с ДДС, на практика в месечната фактура се посочва цена на минута без ДДС от 0.27 лв за всеки отделен разговор, което при добавяне на ДДС става 0.324 лв. За 10 мин разговор е налице ощетяване с 4 ст. По същия начин е с цената на смс. Според тях това не е проблем...
Коментар
-
Първоначално изпратено от bbzz24 Разгледай мнение
много съм доволен от воваком: договора ми става безсрочен след изтичането му, няма двойни-тройни такси плюс неустойки при предварително прекратяване и предплащане(!!!) на сумата по договора.
Миналата година служебния ми тел. бе към М-тел - месечно плащах 180-250 лв. сметка. При същите разговори от тая година във Виваком не съм платил повече от 55 лв!!!!Не спори с ГЛУПАК! Ще те свали на нивото си и ще те бие с опит.
私は最高のトレーダーだ
Коментар
-
Познавам доста хора, които се оплакват от Глобул. Не знам какво точно се случва в тая компания, но явно е нещо страшно. Аз самият им бях клиент преди няколко години и бях доста разочарован като съответно оттогава не ползвам услугите им. Но май нищо не се е променило!
Обобщение: ЦЪРВУЛИ - бойкотирайте ги!
Коментар
-
само заради самият факт, че 2-та най-стари оператора подновяват договора автоматично за 1 година, ако клиента не заяви писмено между 45 и 30 дни преди изтичането му, че не иска това, всеки абонат би трябвало да се замисли сериозно дали да ги смени.
много съм доволен от воваком: договора ми става безсрочен след изтичането му, няма двойни-тройни такси плюс неустойки при предварително прекратяване и предплащане(!!!) на сумата по договора.
Коментар
-
Първоначално изпратено от forex_trader Разгледай мнениеАмрикански собственици имат Виваком.www.aig.com
Глобул имат гръцки собственици.
На глобул собстевниците са германци....
На Виваком са китайци...Мнението не е препоръка за покупка или продажба на ценни книжа.
Коментар
Коментар