Само лошо за Глобул само къртят кинти и ебават гражданита
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За Глобул - лошо или нищо !
Collapse
X
-
Всичко е възможно ,най добре си виж разпечатката Глобул поне даваха такава .
Преди няколко години работих в тази фирма ,поне до тогава като работех не са правени системни грешки като надписвания .Грешките най- често са от човешкия фактор /обслужващия продавач/-особено ако ходиш в Германос ,ама те всички вече са под един калъп.Сумата може да е от разни информационни СМС -и ,някоя засукана кака да ти е включила допълнителни услуги без да знаеш.За всяко нещо допълнително се получава бонус....за тях де ..
Ако не получаваш справка направи си регистрация в сайта им..Преди време получих някакво съобщение че ако закъснееш с плащането и ти спрат изходящите ,започват да ти начисляват и входящите разговори ама,не съм сигурен че са го въвели ,а и аз съм на предплатена услуга
Коментар
-
а ко праим, когато разпечатката е леко завишена??? т.е. как човек може да си следи постоянно дали си е изговорил безплатните минути??? Ако те ни лъжат и ако манипулират изговорените безплатни?? Това е нещо, което няма как всеки да си следи до стотинка или секунда... Аз пък съм възмутен, че когато отидох да си платя сметката и едно на ръка, че беше съмнително висока, но когато поисках детайлна разпечатка ми отказаха. Не би трябвало да отказват такава услуга. Друго нещо, което ми направи впечатление. Бях се отказал от хартиените ф-ри, но след като започнаха да идват съмнително високи сметки, отново си поднових услугата хартиена фактура, те си отбелязаха в с-мата, но до ден днешен, вече 2 месеца нямам хартиена, което ме навежда на мисълта, че правят шменти капели ...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Belcho Разгледай мнениеОще един недоволен в клуба Ето и моя казус: месечната ми такса 15,90, говоря в група от 12 приятели и имам общо 500 безпл.мин. Е как за бога получавам сметки по 36 лв при положение, че почти не говоря, или ако говоря само с тези от групата???
Коментар
-
И аз да се разпиша в дневника на недоволните... Отивам в магазин на Глобул да си платя сметката и когато си казвам номера, служителката вижда на екрана с-ката и вика: Ауу, много ви е висока сметката за този тарифен план не би трябвало да е толкова висока, нека ви предложа най-новия ни тарифен план, многоооо изгоден и почна да ме офертира... Аз и казвам: не се хабете, имам 2 телефона и немам намерение да се връзвам с още един и още 1 месечна с-ка... А тя продължава агресивно да ми рекламира колко била изгодна новата оферта като някакъв робот, който си повтаря механично едно и също, аз накрая я попитах, добре ако си взема от новата карта, старата вие ли ще ми плащате? И така й затворих човката ... Това е поредното доказателство колко са зомбирани и как им промиват мозъците с т.нар. таргети и всеки клиент, който влезе е просто още една възможност да си увеличат бонусите и да преизпълнят плана за деня...
Коментар
-
Първоначално изпратено от SoKoLoV Разгледай мнениеДа и аз ще направя същото,имах не платена сметка и понеже нямам възможност да я платя,Това се сметна от монополиста за еднократно прекратяване на договора,които е 2г. и то 5 ти пореден път,тоест вече 10год.
И така ми начислиха глоба в размер на два пъти отгоре сметката,тоест няма шанс някога да им платя.
Всъщност и да искам да платя,неможели да ме включат в същата програма.хаха
А иначе договорите им са като на заложна къща.
Къде може да се пусне жалба или оплакване на орган,които да проконтролира тоя мастодонт.sesi
Коментар
-
Условията на Глобул за неустойката от 200лв и един месец предизвестие за прекратяване на договора са написани така ,че и най зоркото око не би могло да ги прочете.Поне при мен и предполагам и при всеки са написани с толкова дребен шрифт ,че трудно би се прочел.Аз все още съм добре със очите ,благодаря на бога за това ,но точно това трудно успях да го прочета.Поредния капан на Глобул.Всичко останало е с големи букви, а условията са написани най -долу толкова дребно ,че да не обърнеш внимание.Е да, но го има.Затова очите на шест при подписване на договор с ИЗПОЛЗВАЧА Глобул. Имайте в предвид , че какъвто и договор да подпишете с тях винаги вие ще сте прецакания.sesi
Коментар
-
SoKoLoV
Да и аз ще направя същото,имах не платена сметка и понеже нямам възможност да я платя,Това се сметна от монополиста за еднократно прекратяване на договора,които е 2г. и то 5 ти пореден път,тоест вече 10год.
И така ми начислиха глоба в размер на два пъти отгоре сметката,тоест няма шанс някога да им платя.
Всъщност и да искам да платя,неможели да ме включат в същата програма.хаха
А иначе договорите им са като на заложна къща.
Къде може да се пусне жалба или оплакване на орган,които да проконтролира тоя мастодонт.
Коментар
-
Първоначално изпратено от daneda121 Разгледай мнениеМисля че докато не им споменеш закона за електронните съобщения. няма да стане работата...
Май открих каквото ми трябваше - чл. 261 от закона за елетронните съобщения...
Чл. 261. (1) Повиквания, съобщения или електронна поща за целите на директния маркетинг се позволяват само при предварително получено съгласие на потребителя. Съгласието може да бъде оттеглено по всяко време.
(4) Лицето по ал. 3 е длъжно да изпълнява всеки отказ за получаване на съобщения за маркетингови цели.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Penko Разгледай мнениеНякой може ли начин да се спрат безумните рекламни смс-и на глобул?
Коментар
-
До колкото знам Дойче Делеком държат някакъв процент от КосмОте ,имаше спекулации 4е ше я купуват ама нещо се услушват иначе щеше да се проличи по визията на фирмата ...
От 2 години се спряга идеята , че всички магазини на Глобул ще се префасонират на Т-мобайл ,но уви...
Мен ако питате Глобул се управлява и е собственост на Германос ...особено последните 2-3 години всичко друго е търговски и финансови врътки ..
Коментар
Коментар