крайно време беше това да се случи и в това отношение Глобул да спрат да подновяват договорите автоматично, без дори да ти припомнят, че договора ти изтича.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За Глобул - лошо или нищо !
Collapse
X
-
Край на автоматичното подновяване на договорите за GSMТези разпоредби ще важат само за бъдещите договори. "Старите остават в сила до тяхното изтичане", http://news.ibox.bg/news/id_1331354799Всичко е много просто. Искаш ли нещо - бориш се...Не ти ли стиска - губиш го!
Коментар
-
Първоначално изпратено от melon Разгледай мнениеТоест трябва да се работи върху морала на населението.
Няма такъв.
Цялата им нагаласа е........ "Клиентите са прости и ние трябва да ги излъжем!"
Дали става въпрос за клиент от 10 години или за клиент от вчера, няма значение. За тях клиента е някакъв балък дето се е излъгал да им ползва услугите......... това оставя едно изключително неприятно усещане.
Ние клиентите сме хора които трябва да бъдат уважавани, защото ако ни нямаше нас, никой от тях нямаше да взима заплата.......... но очевидно според тях не е така. Културата на продавачите трябва да се промени, когато казват "Имаме по изгодна услуга за вас!" тя наистина трябва да е по изгодна......... а не да е лъжа и набутвация (ако нямат по изгодна услуга, по добре да си траят). Когато лъжат, доверието отива по дяволите. Аз вече избягвам да си плащам телефона при тях......... неприятно ми е когато някой ми казва "Имаме изгодно предложение за вас!", а всъщност това е лъжа ВСЕКИ ПЪТ. Аз не съм някакъв бунак, дето да се опитват да го лъжат, аз съм клиент от 10 години на тая скапана компания и бих се махнал при първа възможност. Именно защото се държат по този начин.
Как ще си направят таргетитие, като всячески се опитват да изгонят и съществуващите клиенти ?!
Доверието се гради трудно, а се разрушава за 1 ден. Те с всеки изминал ден разрушават доверието на клиентите........... а клиентите от своя страна стоят при тях, само и единствено защото нямат алтернатива......... но представете си се появи таква. Тогава и трите ни мобилни оператора ще фалират скоропостижно.
Не знам кой им е шеф на Глобул........ но мисля че е пълен глупак........ и е човек на който не му пука ни най малко за компанията............. тогава въпросът е......... защо изобщо е там ?!Last edited by Xman1; 01.12.2011, 20:23.
Коментар
-
Решава,батко, че в крак с промоциите и той иска мобилен интернет. Отесня му уай фая. Аз съм доволен от глобул, но колкото да се знае и някой да не се набута...
Понеже нета им е все неограничен, но с уловката, че след определено потребление скоростта пада, решавам че би било доста разумно да има нещо като пробен период след който ако съм недоволен мога да прекратя услугата. Все пак после ще трябва едни две години да плащам 15ина лева. Обяснявам аз цялата постановка на персонала и те Даааа, можете,дааа. Ама едно ясно и изразително. Питам аз пише ли го в общите условия, пише го, казват. Поисках ги защото нищо такова не намерих на сайта. Изпринтиха ми те един лист, зачитаме, на момчето му стигна и първия пасаж, аз обаче малко се поувлякох. Та в началото не искаха да си признаят,но какво се оказа. Да можеш да се откажеш от услугата, но трябва да заплатиш една цена (естествено неупомената в общите условия), за 100лв иде реч, които се явяват разлика между реалната цена на 3Г устройството и цената, на която ми го дават те.
Да, да. Устройството е разбира се безплатно, промоция е все пак.
И най-хубавото е че няма възможност да си купя моя флашка, а от тях само услугата. Та ако реша да спра договора да си платя само месечната такса.Last edited by Moesia; 01.12.2011, 18:39.
Коментар
-
Абе всичките са говн. Оня ден в хенди, в същия магазин дето ги бяха арестували предишните продавачи, един нов шаяк тръгна да ми шитка още една карта за 2000 м...
Викам- ама не мога още да променям тарифата, той - не става въпрос за нова карта и тръгна да ми я дава?!?!?!?!
Но да си зададем по-глобален въпрос - Кой работи там?
Отговорът е - наши сънародници.
Тоест трябва да се работи върху морала на населението.
Коментар
-
Добро утро! аз затова избягвам всякакви контакти с продавачите им. писанло ми е да ми обясняват, как по-еФтино щяло да ми излезе телефон с нов тарифен план, как да си взема и не знам си какво. да има как да ми пробутат 50 карти. затова ровя хубаво в нета, решавам какво искам да си купя отивам там, игнорирам напълно продавачите с думите: знам точно какво искам, само ми го покажете, плащам си и толкова. то бива тяхното наглост, бива, ама те прекаляват....
Коментар
-
чак сега ли го разбираш
Първоначално изпратено от Xman1 Разгледай мнениеГлобул
На тия хора само таргети са им в тиквите.......... изобщо не мислят за клиента........
Мисля че мотото им трябва да е "Таргетите са ни по важни от клиентите!"
Коментар
-
както споменах не работя вече от 3 години и малко не ми стана ясно -
-значи това че си платил не значи ,че не могат да ти известят ...
-Ако получаваш смс за ф-ра със сума различна от тази която си платил ,най- вероятно имаш др .номер ,на който ти си титуляр
- Обединяване на ф-ри -имаше такава услуга
Моят съвет е : Търси справка от 123 или м-ни които са на самият Глобул/има ги в сайта -собствени магазини /или се регистрирай в сайта за Е-ф-ра
Всички др. магазини са едни продавачи ,които даже и това не умеят ...Ако ходиш по-често може и да ти вкл. някоя услуга или да ти направят нов договор "с който да ти намалят разходите"
Първоначално изпратено от Delhi Разгледай мнениеИмам един въпрос, който ме гложди от доста време, даже ходих в магазин на Глобул, но не получих адекватен отговор, писах жалба, но не я удовлетвориха. Въпросът ми е защо всеки месец получавам по 2 фактури от тях, едната я платих на 14.11, а получих смс за втората на 25.11. Още не съм платил втората, но така е всеки месец с по 2 честитки. Казаха ми, че засичането било такова, ама защо при Мтел не ми е засичането такова, там получавам по 1 фактура на месец? Има ли начин този срок на засичане да се промени или това са поредните спекулации на оператор? Моля, само хора, които работят в сферата да ми отговорят. Благодаря предварително!Last edited by toto 2; 01.12.2011, 13:00.
Коментар
-
Имам един въпрос, който ме гложди от доста време, даже ходих в магазин на Глобул, но не получих адекватен отговор, писах жалба, но не я удовлетвориха. Въпросът ми е защо всеки месец получавам по 2 фактури от тях, едната я платих на 14.11, а получих смс за втората на 25.11. Още не съм платил втората, но така е всеки месец с по 2 честитки. Казаха ми, че засичането било такова, ама защо при Мтел не ми е засичането такова, там получавам по 1 фактура на месец? Има ли начин този срок на засичане да се промени или това са поредните спекулации на оператор? Моля, само хора, които работят в сферата да ми отговорят. Благодаря предварително!
Коментар
-
На 100% съм съгласен с теб ,Откакто Германос Управлява Глобул нещата стоят точно както споделяш ,аз и за това напуснах преди 3 години ,а след мен напуснаха и почти всичките ми колеги с които изградихме фирмата ..
Цялата фирма е като една голяма СЕКТА където регионалните мениджъри на 1 час искат сводка за продажбите и целите ,вярно че тази информация е стара ама сигурно пак е същото....
Първоначално изпратено от Xman1 Разгледай мнениеГлобул са добри когато не се занимавате със служителите им в магазините. Ако имате договор и искате да си променяте условията, го направете през Интернет, когато ви изтече стария. Аз в момента съм така и всичко е ОК с договора.
Иначе хубавото им е, че не надписват сметките......... лошото им е, че ако трябва да отидете за нещо в магазина, служителите им ще гледат всячески да ви пързулнат......... уж евтино телефонче........ пък после ви излиза през носа.
Аз също съм си имал разправии, но като гледам какво става в М-тел и особено Вивател, няма смисъл да се местя.
Не че защитавам Глобул, но самото удоволствие да не се занимавам със "служители" в магазина си струва.
На тия хора само таргети са им в тиквите.......... изобщо не мислят за клиента........
Мисля че мотото им трябва да е "Таргетите са ни по важни от клиентите!"
Коментар
-
Глобул са добри когато не се занимавате със служителите им в магазините. Ако имате договор и искате да си променяте условията, го направете през Интернет, когато ви изтече стария. Аз в момента съм така и всичко е ОК с договора.
Иначе хубавото им е, че не надписват сметките......... лошото им е, че ако трябва да отидете за нещо в магазина, служителите им ще гледат всячески да ви пързулнат......... уж евтино телефонче........ пък после ви излиза през носа.
Аз също съм си имал разправии, но като гледам какво става в М-тел и особено Вивател, няма смисъл да се местя.
Не че защитавам Глобул, но самото удоволствие да не се занимавам със "служители" в магазина си струва.
На тия хора само таргети са им в тиквите.......... изобщо не мислят за клиента........
Мисля че мотото им трябва да е "Таргетите са ни по важни от клиентите!"
Коментар
-
Колежке ,за първи път ли подписваш д-р ,при всички мобилни оператори таксата се предплаща ,в случая са ти начислили тази за периода 10.09-10.10.,дано съм ти бил полезен ,само не знам какъв служител си питала и защо той е толкова компетентен ...
Първоначално изпратено от radeva88 Разгледай мнениеАко някой може да ми каже аз ли съм в грешка или се опитват да ме прецакат. Подписах договор на 06.07.11г., условието беше да предплатя 2 месеца и получавам телефон за 10лв. Съгласих се, а служителката ме попита дали ми е удобно на 10-то число да ме зануляват, като трябва само да платя някаква междинна такса от стотинки за дните, от 6 до 10. Подписах, след няколко дни си платих и стотинките. Всичко беше ОК, от 10.07.11 до 09.08.11 ми се приспадна таксата, а сега от 10.08.11 до 09.09.11 получавам сметка в която трябва да си платя и таксата. Нали си бях предплатила за 2 месеца?! Отидох в офиса и ги попитах защо при положение, че съм подписала договор юли месец и съм си платила 2 такси, сега септември ме карат да плащам трета. Отговориха ми, че от 6 до 10 юли ми е била приспадната първата такса, а после август месец и втората, сега трябвало да си платя за септември месец.
Някой може ли да ми обясни тези 3-4 дни за, които съм платила въпросните стотинки, защо от тях ми приспадат месечна такса? Аз ли бъркам нещо?
Коментар
-
all_trader2
ти ела в М-тел да видиш кво се случва .....
.................
Shemata
М-тел са най-ужасните!!!
Така гневни блогъри изразяват негодувание от лъжливия операторВсичко е много просто. Искаш ли нещо - бориш се...Не ти ли стиска - губиш го!
Коментар
-
Ако някой може да ми каже аз ли съм в грешка или се опитват да ме прецакат. Подписах договор на 06.07.11г., условието беше да предплатя 2 месеца и получавам телефон за 10лв. Съгласих се, а служителката ме попита дали ми е удобно на 10-то число да ме зануляват, като трябва само да платя някаква междинна такса от стотинки за дните, от 6 до 10. Подписах, след няколко дни си платих и стотинките. Всичко беше ОК, от 10.07.11 до 09.08.11 ми се приспадна таксата, а сега от 10.08.11 до 09.09.11 получавам сметка в която трябва да си платя и таксата. Нали си бях предплатила за 2 месеца?! Отидох в офиса и ги попитах защо при положение, че съм подписала договор юли месец и съм си платила 2 такси, сега септември ме карат да плащам трета. Отговориха ми, че от 6 до 10 юли ми е била приспадната първата такса, а после август месец и втората, сега трябвало да си платя за септември месец.
Някой може ли да ми обясни тези 3-4 дни за, които съм платила въпросните стотинки, защо от тях ми приспадат месечна такса? Аз ли бъркам нещо?
Коментар
Коментар