IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Краткосрочна инвестиция от 10000 лв

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ceneto Разгледай мнение
    аз точно това имах впредвид ако ги купуваш с цел защита на позицията може да ти се стори, че даваш много пари, ако ги продаваш, като почне да пада може да чувстваш че си взел малко премия, макар че може да ги ролнеш няколко пъти и ако имаш късмет може да излезеш сух от позицията
    Това за ролването русата главица не ми го побра.
    Четох че опциите се купуват за защита-добре де кажете какво да чета и кои туториали да гледам,
    Акции-до сега конкретните неща които ми препоръчаха да изуча : Фундаментален анализ, Технически анализ,от книгите знам за опциите, цената,дивидентите и съотношението между тях,за сега това с финансовите отчети ми се струва най- сложното

    1.при БМВ-то има много очети-от кой месец-от 30 септември 2015 става ли?
    2.ето един отчет
    http://www.bmwgroup.com/e/0_0_www_bm...W_Group_EN.pdf

    има 2 дивидента/earning per share/-за 2014 и 2015,за 2015 ли да гледам

    3.Не виждам цената- от друго място ли да търся,за кой от всички модели?


    фючърси разрах какво е -това е договор за по дълъг период но гарантирана печалба макар и на по ниска цена,мисля че някой хотели в бг практикуват такива неща

    Коментар


    • Първоначално изпратено от fortiss Разгледай мнение
      от сега ще ти кажа какво Импето ще ти отговори - Аз продадох навреме, не гризнал дръвце !!!!
      Поправка: "Аз продал навреме, не гризнал дръвце."

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
        По принцип не купувам, за да продавам - както и ти... но за разлика от теб не инвестирам в ЕДНА акция - а пряко в десетки и непряко - в стотици.

        То и ти инвестираш в ного - ама против волята си.
        инвестирам насила в много от скапаните ПФ
        които съм сигурен, че няма да направят ефекта, който се чака то тях
        ще си остане само с взетите комисионни за "УПРАВЛЕНИЕ"

        Коментар


        • Първоначално изпратено от fortiss Разгледай мнение
          от сега ще ти кажа какво Импето ще ти отговори - Аз продадох навреме, не гризнал дръвце !!!!
          По принцип не купувам, за да продавам - както и ти... но за разлика от теб не инвестирам в ЕДНА акция - а пряко в десетки и непряко - в стотици.

          То и ти инвестираш в ного - ама против волята си.
          Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ceneto Разгледай мнение
            самият сектор е цикличен, ако това ти говори нещо
            Цикличен е, но пак е логичен. Е, през повечето време.
            Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
              Това как става?
              Ако купиш путове и пазарЯ се качи си губиш премията.
              Ако продадеш и пазаряЯ пада и пада и пада, можеш да си загубиш не само акаунта, но и долните гащи
              аз точно това имах впредвид ако ги купуваш с цел защита на позицията може да ти се стори, че даваш много пари, ако ги продаваш, като почне да пада може да чувстваш че си взел малко премия, макар че може да ги ролнеш няколко пъти и ако имаш късмет може да излезеш сух от позицията
              Last edited by ceneto; 10.01.2016, 18:12.
              “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

              Коментар


              • Първоначално изпратено от sssaaa Разгледай мнение
                Бъди сигурен, че най-късно до края на Q3, 2016 ще ги видим тези цени от 70-75$.
                Но дори и да не помниш тогава, ще ти го напомня
                от сега ще ти кажа какво Импето ще ти отговори - Аз продадох навреме, не гризнал дръвце !!!!

                Коментар


                • В момента с $3000 можеш да си купиш 1000 DASH (крипто, подобно на биткойн) и с тях да регистрираш МН (мастърнод в тяхната мрежа - VPS сървър с качен софтуер, който изпълнява определени платени услуги). Не е необходимо да имаш познания, регистрираш се на https://www.dashwhale.org/gettingstarted и действаш..

                  Очакваната доходност в момента е 0.39 DASH на ден или $1.14
                  Около $400 годишно или 13.5% годишна доходност:
                  http://178.254.18.153/~pub/Darkcoin/...nts_stats.html

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ceneto Разгледай мнение
                    зависи какво ще правиш с тях - ако купуваш може да ти се видят скъпи, ако продаваш може да ти се видят евтини
                    Това как става?
                    Ако купиш путове и пазарЯ се качи си губиш премията.
                    Ако продадеш и пазаряЯ пада и пада и пада, можеш да си загубиш не само акаунта, но и долните гащи

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от anajo Разгледай мнение
                      Да ви питам за този S&P има ли възможност за пут опция,има ли български брокер който предлага това и скъпо ли е ?
                      да има, повечето ип предлагат и опции
                      дали са скъпи или не, зависи какво ще правиш с тях - ако купуваш може да ти се видят скъпи, ако продаваш може да ти се видят евтини иначе като такси са горе долу колкото акциите или по- евтини
                      опциите както акциите са инструмент с който да реализираш дадена идея,
                      за да намериш идеи - трябва да знаеш какво искаш да постигнеш и да се образоваш повечко
                      “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от nradev Разгледай мнение
                        Индексите нямат никакви проблеми
                        Тази амортизация я няма при тях. Активът са акции от съответния индекс. Да ме поправи някой ако греша, но мисля че SPY не държи фючърси върху S&P. При него при равни други условия има само малък разход по управлението на ЕТФ-а, който се компенсира от получаваните дивиденти. В общи линии се движат абсолютно заедно.

                        според мен не грешиш .разхода за годишна такса е не повече от 0,2% което е много добре. ама не знам брокера дали не начислява некви такси
                        Да ви питам за този S&P има ли възможност за пут опция,има ли български брокер който предлага това и скъпо ли е ?

                        Коментар


                        • Краткосрочна инвестиция от 10000 лв може да ви е само Взаимен фонд. Друго не вижда, което да може краткосрочно да донесе приходи. Е винаги го има варианта да си накупи билети от ония лотарии дето се търкат талончета и да търка, ли търка

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                            Че те дори при Дизелгей не станаха 70 ЕВРО, ти ги чакаш на 70 зелени... ми чакай си ги.
                            самият сектор е цикличен, ако това ти говори нещо
                            “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от sssaaa Разгледай мнение
                              Бъди сигурен, че най-късно до края на Q3, 2016 ще ги видим тези цени от 70-75$.
                              Но дори и да не помниш тогава, ще ти го напомня
                              Защо мислиш така?

                              Защото аз, ако кажа, че БМВ ще отиде на 138 кинта, ще обоснова предположението си.

                              Виж например туй извънредно секси БМВ-енце:

                              http://www.dnes.bg/cars/2016/01/08/b...eshteto.289017
                              Last edited by Императорът; 08.01.2016, 17:23.
                              Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от corruptedmarket101 Разгледай мнение
                                Не, Импе. Много наивно.

                                Разходите при мощните коли идват от данъците върху тях, а не от разходите за гориво.
                                Една нова кола от базово ниво харчи със 6-8 литра бензин по-малко от коли с 500 коня, но цените на покупка, поддръжка и данъци определят покупките
                                Горивото ВИНАГИ е разход - без значение основен-неосновен.
                                Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                                Коментар

                                Working...
                                X