Първоначално изпратено от E-Bat-Sedefcho
Първоначално изпратено от E-Bat-Sedefcho
Първоначално изпратено от E-Bat-Sedefcho
Първоначално изпратено от E-Bat-Sedefcho
2. Във всички бизнес учебници и помагала, всеки бизнес с голям обем и малък марджин на печалба /малко пипсове/ се определя като по-здрав бизнес модел от оня бизнес с малък обем и голям марджин на печалба! Или пак нещо аз съм се объркал?!
Що се отнася до 3-те вида скалпери които си се опитал да определиш то ме хвърля в абсолютно недоумение... Виж се само какви критерии използваш?
- достъп до първокласен пазар
- размер на лост
- набор от поръчки с които търгува
- брой на сделките за един ден
- подбор на пазарна ликвидност
- размер на еднократна поръчка
- брой трасета за достъп до интернет
Ами че E-бат-Седефчо, всички тези критерии-сбирщайн могат спокойно да разделят на 3 групи и "обикновените" търговци а не само "скалперите"!!!
Първоначално изпратено от E-Bat-Sedefcho
При всички тези писания, явно забравяш какъв всъщност е въпроса!!! Не се опитвай да категоризираш и описваш видовете скалпери! От това полза няма, защото ПЪРВО трябва да дадеш определение, що е то скалпер? Нещо което скалпера прави, а обикновения търговец не прави или обратно! Виждайки че изпитваш затруднения, се опитах да те улесня като те насоча към отговор на въпроса по какво се различават обикновените търговци от онези търговци, които ти си набедил за скалпери???... За съжаление, не виждам нищо което да прилича на отговор!!!
Коментар