Извинявам се, че замърсявам форума, но сметнах че на много хора би им било любопитно да разберат кой стои с/у тях.
Целият разговор:
Целият разговор:
Yasko (11:33) :
Ще доживея ли да чуя мнението Ви?
Varchev Finance Ltd (11:37) :
izchakaite, v momenta sme zaeti
Yasko (11:38) :
ми аз чакам от два часа и половина
Varchev Finance Ltd (11:38) :
shte poluchite otgovor vednaga sled kato razgledame vashiq sluchai
Yasko (13:41) :
Мислех си, че като ваш клиент от 2 години заслужавам да получа отговор поне в рамките на 1 час. Балгодаря ви!!! Търпението ми се изчерпа.
Yasko (13:48) :
И това ако е отношение към клиент, дори да не съм прав не заслужавам да чакам по 5 часа за един тъп отговор.
Varchev Finance Ltd (13:58) :
г-н Пенчев, Варчев Финанс ЕООД не е маркетмейкър и котировките които получавате не се определят от нас
Varchev Finance Ltd (13:59) :
във Вашия случай не можем да Ви възстановим позицията поради факта, че цената е била достатъчно време на това ниво за да ви се открие позицията
Yasko (13:59) :
За това ли ви бяха нужни 5 часа, за да ми отговорите?
Varchev Finance Ltd (13:59) :
виждам че сте запознат с факта за възможно разминаване на котировките между различните брокери
Yasko (13:59) :
Не знам с кого разговарям в момента
Varchev Finance Ltd (14:00) :
но в случая няма драстично разминаване
Yasko (14:00) :
Аха, 2 пипа за мен си е повече от драстично
Yasko (14:00) :
и то при двойка като aud/usd
Varchev Finance Ltd (14:00) :
отговор получавате късно, т.к. както ви казах сме значително заети и ми бе необходимо известно време за да разгледам Вашия случай
Yasko (14:00) :
това не gbp/chf
Varchev Finance Ltd (14:01) :
2 пипса не е драстично разминаване
Yasko (14:01) :
с кого разговарям?
Varchev Finance Ltd (14:02) :
ако има евентуален срив на цените и котировките са нереални правим всичко възможно да бъдат възстановени загубените суми от потърпевшите клиенти
Varchev Finance Ltd (14:02) :
но Вашият случай не е такъв
Yasko (14:02) :
Това, че сте заети не е оправдание, че ваш клиент не получава отговор 5 часа. Защо нямате персонал, който да се грижи когато има проблем клиента да получава отговор до 10 мин.
Yasko (14:03) :
Не може да карате клиентите си да чакат отговор по 5 часа, било то и за нещо маловажно.
Varchev Finance Ltd (14:03) :
защото ми бе необходимо все пак време да разгледам случая ви за да имам готов отговор
Yasko (14:03) :
Това ли е вашето разбиране за обслужване
Yasko (14:03) :
случая се разглежда за 1 минута
Yasko (14:04) :
Сигурно знаете, че когато клиент се обади в западен брокер с проблем той се решава в рамките на минути.
Yasko (14:04) :
Един въпрос: можете ли да манипулирате котировки?
Varchev Finance Ltd (14:05) :
всеки един брокер може да манипулира котировките
Varchev Finance Ltd (14:06) :
но никой не го практикува за да се дават максимално отразяващи пазара цени в противен случай той не би имал място на пазара и би бил пренебрегнат от клиентите
Yasko (14:07) :
ок, 5 часа ли бяха нужни за да получа отговор на въпроса ми според вас? Това закъснение показва доколко уважавате клиентите си: "заети сме, по-късно". На какво прилича това.
Yasko (14:08) :
това че в случая става въпрос за смешни пари няма значение. ами ако сметката ми беше 500 000 еур и ако ставаше въпрос за 5000 еур пак ли щях да чакам 5 часа. Смешни сте
Yasko (14:08) :
5000 еур загуба имах предвид
Yasko (14:09) :
според вас щях ли да чакам 5 часа, за да ми кажете че не сте маркетмейкър и котировките идват каквито са, но все пак можете да ги манипулирате. Сигурно не сте и чували за stop hunting. Виждал съм го при вас това нещо.
Yasko (14:13) :
Явно отново сме заети да отговаряме на неудобните въпроси!
Yasko (14:14) :
Та в такава фирма като вашата нямате човек, който да отговаря своевременно на клиентите с проблеми. И това ако не е смешно.
Yasko (14:18) :
Знам колко ви интересува моето мнение, но от ваш симпатизант с течение на времето вие ме превърнахте в изключително недоволен клиент.
Ще доживея ли да чуя мнението Ви?
Varchev Finance Ltd (11:37) :
izchakaite, v momenta sme zaeti
Yasko (11:38) :
ми аз чакам от два часа и половина
Varchev Finance Ltd (11:38) :
shte poluchite otgovor vednaga sled kato razgledame vashiq sluchai
Yasko (13:41) :
Мислех си, че като ваш клиент от 2 години заслужавам да получа отговор поне в рамките на 1 час. Балгодаря ви!!! Търпението ми се изчерпа.
Yasko (13:48) :
И това ако е отношение към клиент, дори да не съм прав не заслужавам да чакам по 5 часа за един тъп отговор.
Varchev Finance Ltd (13:58) :
г-н Пенчев, Варчев Финанс ЕООД не е маркетмейкър и котировките които получавате не се определят от нас
Varchev Finance Ltd (13:59) :
във Вашия случай не можем да Ви възстановим позицията поради факта, че цената е била достатъчно време на това ниво за да ви се открие позицията
Yasko (13:59) :
За това ли ви бяха нужни 5 часа, за да ми отговорите?
Varchev Finance Ltd (13:59) :
виждам че сте запознат с факта за възможно разминаване на котировките между различните брокери
Yasko (13:59) :
Не знам с кого разговарям в момента
Varchev Finance Ltd (14:00) :
но в случая няма драстично разминаване
Yasko (14:00) :
Аха, 2 пипа за мен си е повече от драстично
Yasko (14:00) :
и то при двойка като aud/usd
Varchev Finance Ltd (14:00) :
отговор получавате късно, т.к. както ви казах сме значително заети и ми бе необходимо известно време за да разгледам Вашия случай
Yasko (14:00) :
това не gbp/chf
Varchev Finance Ltd (14:01) :
2 пипса не е драстично разминаване
Yasko (14:01) :
с кого разговарям?
Varchev Finance Ltd (14:02) :
ако има евентуален срив на цените и котировките са нереални правим всичко възможно да бъдат възстановени загубените суми от потърпевшите клиенти
Varchev Finance Ltd (14:02) :
но Вашият случай не е такъв
Yasko (14:02) :
Това, че сте заети не е оправдание, че ваш клиент не получава отговор 5 часа. Защо нямате персонал, който да се грижи когато има проблем клиента да получава отговор до 10 мин.
Yasko (14:03) :
Не може да карате клиентите си да чакат отговор по 5 часа, било то и за нещо маловажно.
Varchev Finance Ltd (14:03) :
защото ми бе необходимо все пак време да разгледам случая ви за да имам готов отговор
Yasko (14:03) :
Това ли е вашето разбиране за обслужване
Yasko (14:03) :
случая се разглежда за 1 минута
Yasko (14:04) :
Сигурно знаете, че когато клиент се обади в западен брокер с проблем той се решава в рамките на минути.
Yasko (14:04) :
Един въпрос: можете ли да манипулирате котировки?
Varchev Finance Ltd (14:05) :
всеки един брокер може да манипулира котировките
Varchev Finance Ltd (14:06) :
но никой не го практикува за да се дават максимално отразяващи пазара цени в противен случай той не би имал място на пазара и би бил пренебрегнат от клиентите
Yasko (14:07) :
ок, 5 часа ли бяха нужни за да получа отговор на въпроса ми според вас? Това закъснение показва доколко уважавате клиентите си: "заети сме, по-късно". На какво прилича това.
Yasko (14:08) :
това че в случая става въпрос за смешни пари няма значение. ами ако сметката ми беше 500 000 еур и ако ставаше въпрос за 5000 еур пак ли щях да чакам 5 часа. Смешни сте
Yasko (14:08) :
5000 еур загуба имах предвид
Yasko (14:09) :
според вас щях ли да чакам 5 часа, за да ми кажете че не сте маркетмейкър и котировките идват каквито са, но все пак можете да ги манипулирате. Сигурно не сте и чували за stop hunting. Виждал съм го при вас това нещо.
Yasko (14:13) :
Явно отново сме заети да отговаряме на неудобните въпроси!
Yasko (14:14) :
Та в такава фирма като вашата нямате човек, който да отговаря своевременно на клиентите с проблеми. И това ако не е смешно.
Yasko (14:18) :
Знам колко ви интересува моето мнение, но от ваш симпатизант с течение на времето вие ме превърнахте в изключително недоволен клиент.
Коментар