Първоначално изпратено от Jay Gould
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Абсурд... какво прави Лукоил???
Collapse
X
-
За всички веселяци които казват, че зареждат от една или друга верига, това няма значение. Дори Шел и Ромпетрол зареждаха и вероятно още зареждат от Лукойл. За различното качество по бензиностанции и вериги вероятно си има обяснение, но дизелът е с един и същи произход в над 90% от случаите. Някой от вас да е виждал танкери на Шел, Ромпетрол или други пълни с дизел? Защото аз не съм, а и знам случай в който на пристанище Варна се бяха наредили всички големи вериги, да купуват от дизела на Лукойл.. До една!http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от FxProST Разгледай мнениеКазва се "Лукойл Енергия и Газ България ЕООД".
В грешка си за котлите!
Ако може когато цитираш да не махаш последното
Махането е станало без да искам в бързината не съм го видял.
Ако знаеш би ли написал какви са котлите?Щото аз си мисля че са ТГМ 220
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнение
Котлите на теца не могат да работят само на газ.Температурите са други често се пукат ширми от таванния паропрегревател от това следва намаляване на паропроизводството.Много ми е чудно кой е този смелчага купил ТЕЦ-а?Те и в Плама почти направиха 20 мегавата фотоволтаик ама не можаха да договорят високите цени и сега го разпродават.И не става въпрос за ел енергия а за пара.Там са големите енергийни разходи.
В грешка си за котлите!
Ако може когато цитираш да не махаш последното [/QUOTE]Парите не ме вълнуват. Те ме успокояват!
Коментар
-
Тази табличка дава една що-годе реална представа за основните компоненти в европейските цени на горивата:
Diesel and Unleaded Fuel Price ComponentsVanitas vanitatum...
Коментар
-
[QUOTE=hemilio;1059735576]Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнение
И на теб да ти дам малко свежо инфо,че е старо твоето.
1.теца не е собственост на рафинерията,продадоха го.
2.на мазут вече никой не работи,само на природна газ е.
3.рафинерията използва не повече от 15-20% ел.енергия от този тец,понеже го превърнаха във фотоволтаична инсталация,и цената на тока от него е мн.скъпа.
Нефтозавода си харчи ток от Козлодуй!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Forex Mанипулатора Разгледай мнениеТова което пряко те засяга е, колко е митото което българската държава налага на Лукойл когато пристигне танкера в пристанището. 15% за които толкова се чешеш по главата идват точно от там.
Така че пак се връщаме в квадратче №1 - ако искаш по-евтин бензин българската държава следва да намали митата, данъците и акцизите, които се плащат от крайните потребители.
Митото тук е толкова, колкото и в ЕС страните, за които Лукойл - Русия изнася петрол и продуктите му.
Същото и за газа.
Та, колко % казваш е??? ...доколкото го има
И що на Лукойл бензиностанциите в Холандия дизела, често е с по-ниска цена от България?
Като там държавата взима 75% от крайната цена?
Акцизът в България е най-ниският в ЕС! Колкото и да го сваля държавата/политиците, Лукойл пак папка всичко и няма по-евтин бензин.
Само 45% от крайната цена за потребителя на дизела и бензина са мита, данъци и акциз!
То в Русия, повече, бе
Първоначално изпратено от Forex Mанипулатора Разгледай мнениеЛукойл е в остра конкуренция с другите доставцици на горива. Ако не държат сметка за това, България ще бъде залята с бензин и нафта от рафинериите в Гърция и Румъния! В БГ е пълно с бензиностанции на ЕКО и Ромпетрол! А често Шел внасят и от Турция.Last edited by съни(тя); 04.12.2014, 03:16.
Коментар
-
[QUOTE=Бате Пешо;1059735563]Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнениеЗа енергийните разходи също.Нашата рафинерия има собствен ТЕЦ на мазут и газ разликата е огромна.Самата организация е различна.На Запад работят с поръчки а тука ние греем едни резервоари за алелуя
1.теца не е собственост на рафинерията,продадоха го.
2.на мазут вече никой не работи,само на природна газ е.
3.рафинерията използва не повече от 15-20% ел.енергия от този тец,понеже го превърнаха във фотоволтаична инсталация,и цената на тока от него е мн.скъпа.
Нефтозавода си харчи ток от Козлодуй!Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
-
Доста арогантно, но все пак аргументи някакви...
Я кажи за разходите за труд - в рафинерията в Бургас и тази във Франция
---------------------------------------------------------------------------------
Ще ти кажа,даже инфо от кухнята
Много погрешно си мислиш,че разходите на Бургаската рафинерия за процесинга са по ниски от тези на Франсетата.
Отчиташ само по-ниските заплати на работещите в нея,но не отчиташ,че се работи с морално остаряло и енергоемко оборудване,повече ремонти,повече енергия за процесинга и ето ти цена на процесинга по висока от тази във Франция.
Не отчитате, че петрола трябва да се превърне в бензин,а това струва пари,и то не малко!!!
Колкото и да падне цената на петрола,разходите за производството на горива от него си остават едни и същи,така,че не искайте да пада цената на горивата,паралелно с тази на петрола.Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
-
[QUOTE=Protokol;1059735465]Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнениеПич, смяташ цените в долари и съответно % на поевтиняването. Изпускаш изцяло момента, че на бензиностанцията плащаш не долари а евро. Курса на еврото спрямо долара падна значително! От там ти е и разликата!
Доста арогантно, но все пак аргументи някакви...
Я кажи за разходите за труд - в рафинерията в Бургас и тази във Франция
Коментар
-
Първоначално изпратено от onakilev Разгледай мнениеA в Митницата на пристанище Росенец звъня ли?
Коментар
Коментар