Първоначално изпратено от Наивник
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Абсурд... какво прави Лукоил???
Collapse
X
-
[QUOTE=Protokol;1059735465]Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнениеПич, смяташ цените в долари и съответно % на поевтиняването. Изпускаш изцяло момента, че на бензиностанцията плащаш не долари а евро. Курса на еврото спрямо долара падна значително! От там ти е и разликата!
Доста арогантно, но все пак аргументи някакви...
Я кажи за разходите за труд - в рафинерията в Бургас и тази във Франция
Коментар
-
[QUOTE=Forex Master;1059735460]Пич, смяташ цените в долари и съответно % на поевтиняването. Изпускаш изцяло момента, че на бензиностанцията плащаш не долари а евро. Курса на еврото спрямо долара падна значително! От там ти е и разликата!
Доста арогантно, но все пак аргументи някакви...
Я кажи за разходите за труд - в рафинерията в Бургас и тази във ФранцияЗа спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .
Коментар
-
Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнениеНяма да намериш специално за Русия. Митата се определят според тъй наречените митнически зони. Виж какво е митото за внос на Лада. Същото е и за нефта. Ако няма някаква специална разпоредба за нефта де?...
Коментар
-
Първоначално изпратено от ПИЧ Разгледай мнениеВсе още са високи цените на колонка - за дизела.
Ето едно просто изчисление:
Сорта Брент падна от 110 долара на 70 долара (около 36% спад)
Приемаме че нашата цена(на колонка) в България се формира от 50% стойност на горивото и 50% акцизи и ддс.Спада на нефта влияе само на половината от цената(доколкото акциза е постоянна компонента), т.е спад с 18%.
Преди имахме цена на колонка 2.60 - 18% = 2.13 лв. Е те това трябва да е крайната цена на колонка, а тя е 2.30 лв.Last edited by Andi11; 03.12.2014, 18:58.Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!
Коментар
-
Първоначално изпратено от ПИЧ Разгледай мнениеВсе още са високи цените на колонка - за дизела.
Ето едно просто изчисление:
Сорта Брент падна от 110 долара на 70 долара (около 36% спад)
Приемаме че нашата цена(на колонка) в България се формира от 50% стойност на горивото и 50% акцизи и ддс.Спада на нефта влияе само на половината от цената(доколкото акциза е постоянна компонента), т.е спад с 18%.
Преди имахме цена на колонка 2.60 - 18% = 2.13 лв. Е те това трябва да е крайната цена на колонка, а тя е 2.30 лв.
Демек, ако преди 3 месеца цената ти е била 2.75 в нея са се съдържали пак 71 стинки акциз, колкото е и в момента.
В общи линии преди нещата са били: цена, акциз ДДС крайна цена
80 36 23 1,39
в момента са закръглено
60 36 19 1,15 т.е около 27% спад отразяващи посочения от теб 36% спад на суровия нефт.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнениеТърся какво е митото за суров нефт от Русия в момента.Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнениеНе ми обясни защо Франция, която внася главно нефт от Северна Африка, евентуално пак с мито е докарала толкова ниска цена.Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!
Коментар
-
Все още са високи цените на колонка - за дизела.
Ето едно просто изчисление:
Сорта Брент падна от 110 долара на 70 долара (около 36% спад)
Приемаме че нашата цена(на колонка) в България се формира от 50% стойност на горивото и 50% акцизи и ддс.Спада на нефта влияе само на половината от цената(доколкото акциза е постоянна компонента), т.е спад с 18%.
Преди имахме цена на колонка 2.60 - 18% = 2.13 лв. Е те това трябва да е крайната цена на колонка, а тя е 2.30 лв.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнениеЛукойл е в остра конкуренция с другите доставцици на горива. Ако не държат сметка за това, България ще бъде залята с бензин и нафта от рафинериите в Гърция и Румъния! В БГ е пълно с бензиностанции на ЕКО и Ромпетрол! А често Шел внасят и от Турция.
Ако може линк за тези 15%.
А Лукойл не е в никаква конкуренция. Те просто държат лицензираните акцизни складове и единствената възможност на вносителите е да бръмчат с цистерни.
Не ми обясни защо Франция, която внася главно нефт от Северна Африка, евентуално пак с мито е докарала толкова ниска цена.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнениеЕ как??? Първото и второто ти изречение са в пряко противоречие с третото!
Износното мито в Русия изобщо не те бърка. това е въпросна руската държава. Това което пряко те засяга е, колко е митото което българската държава налага на Лукойл когато пристигне танкера в пристанището. 15% за които толкова се чешеш по главата идват точно от там.
Така че пак се връщаме в квадратче №1 - ако искаш по-евтин бензин българската държава следва да намали митата, данъците и акцизите, които се плащат от крайните потребители.
Лукойл е в остра конкуренция с другите доставцици на горива. Ако не държат сметка за това, България ще бъде залята с бензин и нафта от рафинериите в Гърция и Румъния! В БГ е пълно с бензиностанции на ЕКО и Ромпетрол! А често Шел внасят и от Турция.
Вальо, ти ли сиЗа спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .
Коментар
-
Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнениеНищо не изпускам.
Нито износното, нито вносното мито.
В интерес на истината не знам какво точно е митото за внос на суров нефт от Русия.
Износното мито в Русия изобщо не те бърка. това е въпросна руската държава. Това което пряко те засяга е, колко е митото което българската държава налага на Лукойл когато пристигне танкера в пристанището. 15% за които толкова се чешеш по главата идват точно от там.
Така че пак се връщаме в квадратче №1 - ако искаш по-евтин бензин българската държава следва да намали митата, данъците и акцизите, които се плащат от крайните потребители.
Лукойл е в остра конкуренция с другите доставцици на горива. Ако не държат сметка за това, България ще бъде залята с бензин и нафта от рафинериите в Гърция и Румъния! В БГ е пълно с бензиностанции на ЕКО и Ромпетрол! А често Шел внасят и от Турция.Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!
Коментар
-
Първоначално изпратено от emos Разгледай мнениеНидейте с лошо бе момчета.Цените паднаха с20-30 стинки и веднага се усети по кръстовищата.Високите цени си имат и добра страна.Хората мислят за Вас и Вашето здраве
Докато таралясници на по 20-30 години плащат 20 лева данък, а коли с евро не знам кое си плащат 500-600-1000, по кръстовищата ще е фраш
Коментар
-
Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнениеИзпускаш най-важното - митата при внос. За внос на нефт от Русия в БГ се начисляват солени мита. За внос на нефт от Северно море мита в Германия не се начисляват. Норвегия и Англия са част от ЕС. Делът на Лукойл на германския пазар е нищожен... ако имат изобщо някакъв...
Нито износното, нито вносното мито.
В интерес на истината не знам какво точно е митото за внос на суров нефт от Русия.
Тогава може би трябва да се сравнят цените с държавите в Южна Европа, където вносът е предимно от Северна Африка. Пак е по-скъпо
Коментар
Коментар