Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Абсурд... какво прави Лукоил???
Collapse
X
-
Тези в електрониката на BYD 542 са старо поколение и мисля че са 4 пъти по бавни от тези новите. Този автомобил се произвежда и продава , струва 35 000 долара и сбора от мощностите на двигателите е 500 к.с. Ако тези нови кондензатори почнат да ги произвеждат и сложат в тази електроника следващия им модел ще бъде BYD 540.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнениеДжей пак ти повтарям не в НЕК е вината.Проблема е в крадливите политици.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеВ Китай вече се произвежда автомобил серийно който се движи с електростатична енергия, но има проблем тя да се натрупва и съхрани защото в хибрида това им трябва и не е и толкова мощна електроника още. Затова има батерии които трябва да се зареждат, но изразходва 2 литра за 100 км. BYD го произвеждат. Сега гледах характеристики на най новите ултракондензатори които се разработват, ако са реални ще тръгне без гориво и няма да има нужда да се зарежда.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Jay Gould
В Китай вече се произвежда автомобил серийно който се движи с електростатична енергия, но има проблем тя да се натрупва и съхрани защото в хибрида това им трябва и не е и толкова мощна електроника още. Затова има батерии които трябва да се зареждат, но изразходва 2 литра за 100 км. BYD го произвеждат. Сега гледах характеристики на най новите ултракондензатори които се разработват, ако са реални ще тръгне без гориво и няма да има нужда да се зарежда.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеСпокоен съм си и не ги мразя, но искам да фалират или поне да има един нулев старт - или както ти го бе описал веднъж, ако може да е и зимата, че хората да изреват. Имам им зъб още от около 2000 г. като взеха да им скачат цените, още държавни, преди да дойдат ЕРП-тата. Приемам лично всеки преднамерен набег върху джоба ми от позиция на силата. Въпроса не е емоционален, а принципен. За 2014 г. надминаха дори моите очаквания със загубите си, та тази графика която бях правил по повод облигациите на БЕХ вече не е актуална
Виж обаче, колко е хубава - колкото по-скъп ток, толкова по-малко печалба. НЕК са били на баснословна печалба около 2001 г. Това са цените на тока които България, бизнесът и населението може да понесе и да плаща.. + инфлацията от тогава досега. Ако ги бяха запазили още щяха да лапат по 300 може би и по 400 - 500 милиона печалба. Обаче лакомия... Лакомо дупе, кръв сере! Още следващата година с качване на цените почват да слизат. Дори да си монополист се иска акъл, поне да изнасяш когато спадат международните цени вместо на външния пазар конкуренцията да те изяде, но това с порно какички не става. Да отиват за храна на лъвовете! Точно това искам, да мога да си избирам доставчик и да го сменям ако се наложи, пък ако те фалират и се вдигне вой от фалита им, ще отворя бутилка шампанско.
ПС: Дано съм прав, но догодина ги чака около 9% спад в потреблението на енергия или поне така бях смятал. Ако не намерят начин да изнасят по евтино от конкуренцията в чужбина, спукана им е работата.
Спирам обаче с НЕК-а, че темата е за Луковиците и нафтата. Да не прекаляваме с търпението на админите
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнениеЯ ти вместо да се правиш на умен се замисли че кат не ти изнася купувача може и да не продаваш.Освен това в България има OMV Шел.Интересно защо те не свалят цените.Аз на Лукоил никога не съм зареждал и ма боли шлифера за тях.Mнението не е препоръка за търговия с ЦК!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнениеДжей не разбирам омразата ти към НЕК.Нямам нищо общо с нея и тъкмо за това не те разбирам.Или може би не разбираш че политиците са виновни а не НЕК.Пазаря идва.От 2016 всеки ще може да си избира доставчика на ток....
Виж обаче, колко е хубава - колкото по-скъп ток, толкова по-малко печалба. НЕК са били на баснословна печалба около 2001 г. Това са цените на тока които България, бизнесът и населението може да понесе и да плаща.. + инфлацията от тогава досега. Ако ги бяха запазили още щяха да лапат по 300 може би и по 400 - 500 милиона печалба. Обаче лакомия... Лакомо дупе, кръв сере! Още следващата година с качване на цените почват да слизат. Дори да си монополист се иска акъл, поне да изнасяш когато спадат международните цени вместо на външния пазар конкуренцията да те изяде, но това с порно какички не става. Да отиват за храна на лъвовете! Точно това искам, да мога да си избирам доставчик и да го сменям ако се наложи, пък ако те фалират и се вдигне вой от фалита им, ще отворя бутилка шампанско.
ПС: Дано съм прав, но догодина ги чака около 9% спад в потреблението на енергия или поне така бях смятал. Ако не намерят начин да изнасят по евтино от конкуренцията в чужбина, спукана им е работата.
Спирам обаче с НЕК-а, че темата е за Луковиците и нафтата. Да не прекаляваме с търпението на админитеLast edited by Jay Gould; 23.02.2015, 15:54.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от kandid Разгледай мнениеПак не разбрах, това какво общо има с настоящото (не)пазарно поведение на руския монополист?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнениеЯ ти вместо да се правиш на умен се замисли че кат не ти изнася купувача може и да не продаваш.Освен това в България има OMV Шел.Интересно защо те не свалят цените.Аз на Лукоил никога не съм зареждал и ма боли шлифера за тях.
Аз затова казвам, че решението е максимална либерализация на вноса.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеЕстествено, че не искат, щом си имат протекции на високо ниво, а населението е овца при това умряла в 95%. Обаче един ден ще ги нагазят европейските антимонополни, ако още сме в ЕС. Тогава ще отпушат вноса, а Лукойл вероятно ще каталяса като НЕК за когото Пешката при цялото ми уважение към него, също обясняваше, че нямало било да каталяса, само преди 3-4-5 г. Защо мисля, че ще го окъсат? Нямам представа колко петрол преработват там на ден - не съм се интересувал, но например малко точно дни преди да се срутят цените на петрола бяха внесли 6 танкера петрол... Избили са част тях с високите цени тук, ама петролът се сурна яко, а вероятно след тези 6 които видях на сателита има още един куп по високи цени. Отвори ли се пазарът, конкуренцията ще ги изяде с парцалите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнениеКазах ти че тука яко грешиш
Началото на статията кърти...http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнениеБоли ма мене ш;ифера за Лукоил.По точно най долното му копче.Плама я хариза Жан Виденов на Наско пурата за 260000 долара.Със сума ти нефт масла парафини бензин нафта....със 320 тонен котел чисто нов за теца с резервни части за милиони.А кандидати бяха Аджип и Елф Акитен......Костов седесаря хариза Нефтохим на руснаците.....Разграбването на Плама е такава варварщина която не мога да опиша с думи
Коментар
-
Първоначално изпратено от kandid Разгледай мнениеТ. е., това че някой е продал Нефтохим на руснаците ти дава основание днес да браниш със зъби и нокти интереса на монополиста, включително срещу собствения си интерес (ако приемем, че си български потребител)...
Желязна логика!!!!
Коментар
Коментар