IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Абсурд... какво прави Лукоил???

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от индианеца Разгледай мнение
    Ултракондезаторите се ползват за в спирачните и старт-стоп системите, а не като основен източник. Там само литий засега.
    Аз му разправям, че с кондензатор не става да върви двигателя, ама трейдърчето нали е разбирач....
    Просто в един кондензатор, с какъвто и суперкапацитет да е, няма достатъчно количество ток за захранване на двигател. Предимството на кондензатора е че може за много кратко време, да отдаде голям ток. Това е поради липса на вътрешно съпротивление, за разлика от батерията.
    Задвижване на двигател за сега става ефективно само с превръщане на химическата енергия в електрическа, тоест батерия. И то колко да е ефективно? За сто-двеста километра, без фарове, без климатик, без отопление зимно време, без подгряване на стъкла, седалки и т.н. А пък на каква цена е, майко мила!
    Да не говорим че за три години батерията сдава багажа и направо купувай нова кола, щото цената на батерията е същата.
    А иначе идеята е прекрасна.
    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Суперкондензаторите имат някои проблеми. Работят на много ниско напрежение. И също така се взривяват зверски.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Потърсете си линк за ултракондензатори, гугъл ще ви намери..продават се дори но са с 5 пъти по ниски параметри от тези които посочих. В Тайван има фабрика да технологии, там стиковат произвоството на тези по новото поколение ултра..ултра и линкове не дават. А този джип харчи 2 литра точно защото се използва тази електронна система за която споменах и тя генерира статично електричество, но те не шумят за това въобще. Петрола няма да падне, той ще се пребие като пада.
        Ултракондезаторите се ползват за в спирачните и старт-стоп системите, а не като основен източник. Там само литий засега.

        Коментар


        • Я ,на ток ли минахте пичове?
          Браво,само,че ще е готово за нашите деца!
          Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

          Коментар


          • Tkilata

            Не работи а направо е трепач, то няма как да стане да ускоряваш джип за 5 сек. до 100км. с два литра гориво. Двата литра гориво са за успокоение на саудиткия крал..все пак с петрол върви уж. Просто го правят и пускат в продажба без никакъв шум.Ако се вдигне шум продавачите на петрол може и да тръгнат да ни избиват.Появи се ид , подполковника полудя и трепе наред, те вече знаят че са на пързалката. А мерцедесите май ще споделят съдбата на москвичите, швабите при тяхното технологично ниво джобен мерцедес да направят с 5 конски сили пак ще изгори повече от 2 литра. Кой ще ги стигне китайците ?
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
              Най-добре е колите да са на ток. Чисто, екологично и много висок к.п.д. Единственият проблем е съхранението на електрическата енергия. Не става и не става.

              Тези кондензатори са с капацитет 165 фарада. Преведено на електрически език, това означава че можеш да съхраниш ток 165 кулона. Един кулон за секунда е един ампер сила на тока. Тоест от този кондензатор може в продължение на 165 секунди да черпиш ток със сила 1 ампер. Волтажа беше 48 волта. Това означава мощност; един ампер по 48 волта= 48 вата. В течение на 165 секунди.
              Едно време имах Шкода 120L, с мощност на двигателя 48 киловата или хиляда пъти по-мощен двигател. Страхотна мощност, шкодичката....
              Работи брат, не съм влизал в детайли, но работи. Обикновено има помощен конвенционален двигател. Също хващат и кинетичната енергия и я преобразуват обратно в електрическа. Точно тези от Максуел захранват Бид с кондензатори за автобусите им.
              Е технологията е все още далеч от съвършенство. Нито пък е най-обещаващата в момента.

              Коментар


              • Тези са по старо поколение, в електрониката на китайската кола са от по ново и не са много и с голям капацитет..те се зареждат и разреждат с голяма честота..в тях не се съхранява голямо количество енергия. Важна е скоростта на зареждане.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • http://www.ebay.com/itm/3400F-Farads...item3ce8e70003
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнение
                    Имаш ли подръка някой линк.
                    Че ми излезе 1000 пъти разлика:
                    http://www.maxwell.com/images/docume...e_30006851.pdf
                    Най-добре е колите да са на ток. Чисто, екологично и много висок к.п.д. Единственият проблем е съхранението на електрическата енергия. Не става и не става.

                    Тези кондензатори са с капацитет 165 фарада. Преведено на електрически език, това означава че можеш да съхраниш ток 165 кулона. Един кулон за секунда е един ампер сила на тока. Тоест от този кондензатор може в продължение на 165 секунди да черпиш ток със сила 1 ампер. Волтажа беше 48 волта. Това означава мощност; един ампер по 48 волта= 48 вата. В течение на 165 секунди.
                    Едно време имах Шкода 120L, с мощност на двигателя 48 киловата или хиляда пъти по-мощен двигател. Страхотна мощност, шкодичката....
                    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Потърсете си линк за ултракондензатори, гугъл ще ви намери..продават се дори но са с 5 пъти по ниски параметри от тези които посочих. В Тайван има фабрика да технологии, там стиковат произвоството на тези по новото поколение ултра..ултра и линкове не дават. А този джип харчи 2 литра точно защото се използва тази електронна система за която споменах и тя генерира статично електричество, но те не шумят за това въобще. Петрола няма да падне, той ще се пребие като пада.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Бате Пешо Разгледай мнение
                        Това е най голямото престъпление.Тези блокове произвеждаха ток по 12 кинта мегавата направо машина за пари.Затова бяха затворени а мне щото са опасни.Те нямаха конкуренция и всичко до Франция беше спряло.
                        При това имахме документ от МААЕ или каквото беше там, че трети и четвърти са напълно безопасни, обаче Надето Михайлова предаде националните интереси за шепа франкове ли, долари ли не знам, ама ги предаде.
                        Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          15 000 F за килограм тегло.
                          Имаш ли подръка някой линк.
                          Че ми излезе 1000 пъти разлика:
                          http://www.maxwell.com/images/docume...e_30006851.pdf

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            15 000 F за килограм тегло.
                            Не те питам за килограм тегло. Това не е салам. Това е кондензатор и проблемът не е в теглото, ами в ОБЕМА. Иди на магазина и попитай за кондензатор ЕДИН фарад. Ще ти се изсмеят.
                            Лично аз не съм виждал кондензатор с по-голям капацитет от 2000 микрофарада. За 12 волта и големината му е на мъжки палец. Това е една петстотна част от фарада или седем и половина милиона пъти по-малък. Вярно че това са кондензатори за електроника, ама.....
                            Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                              Като затвориха четирите по-малки блока на АЕЦ то българската енергетика тръгна на кино, а цените само ще се качват. Така ни се пада, като гласуваме за сините унищожители на България.
                              Това е най голямото престъпление.Тези блокове произвеждаха ток по 12 кинта мегавата направо машина за пари.Затова бяха затворени а мне щото са опасни.Те нямаха конкуренция и всичко до Франция беше спряло.

                              Коментар


                              • Цените ще падат, вече е на пазара първата технология която ще реши проблема с фосилните горива.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X