IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Абсурд... какво прави Лукоил???

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
    Прав е човеко, да изключим малката подробност, че в Австрия е по евтинко.
    Ето например цената на дизела в момента в България и Австрия тази


    March 11, 2015 Unleaded (Superbleifrei, Euro sans plomb, Euro95) Diesel (Gazole, Gasóleo)
    Country Excluding taxes Excise duties VAT Retail price Excluding taxes Excise duties VAT Retail price
    Austria
    € 0.503 € 0.425 € 0.186 € 1.114

    Bulgaria
    € 0.646 € 0.330 € 0.195 € 1.171


    Какъв извод се очертава. Въпреки по ниската цена в Австрия, в бедната австрийска държавица влизат 0,611 еврачета от всеки литър. При нас влизат само 0,525.

    А гушката за Лукойл се вижда от първите две цифри.

    Та другарт Горанов, ако чете направо да вдига акциза. Да го направи, като в Австрия, тогава вече Лукойл ще хрупат топалките

    И да не забравим източника. Какво нещо е интернет
    https://www.energy.eu/fuelprices/
    Май, това ефективният път )

    В България акцизът за дизела е най-ниският в Европа.
    Нека стане като този в Австрия, даже като холандския по-добре
    И без друго в бензиностанциите на Лукойл в Холандия често цената на дизела е същата като у нас.
    Нека поне държавата прибира повече и да нарави пътищата такива, каквито са в земите под морското ниво

    Коментар


    • Аз откакто почнаха с тоталната магария, в знак на бойкот почти не зареждам. Използвам метрото, поне прихода влиза в общинския бюджет, а при хубаво време и липса на зор и пеша ходя. Доста хора и колеги ми се смеят, но ако сме повече и единни може да даде ефект.

      Коментар


      • Ако се подеме кампания всички да спрем да зареждаме за 2 седмици, дали ще ни чуят.
        Mнението не е препоръка за търговия с ЦК!

        Коментар


        • Само че в Австрия, както и в Гърция, Италия и Испания има всякакви цени. Поне в тези държави минах през миналата година. Сега ще ходя до Австрия и ще кажа как е в момента. Та например в Гърция минах близо 2 хил.км и за дизела имаше цени от 1,32 евро, до 1,55 евро. Значителни разлики имаше дори и в рамките на една и съща верига. В Испания беше същото. Тук конкуренция може да има при доставките, но не и при крайната цена. Явно всички ги устройва независимо от различната себестойност на крайния продукт и различния марж, то той да е максимален, а крайната цена синхронизирана, което именно трябва да разследва комисията с издръжка от нас данъкоплатците.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Bango Разгледай мнение
            Ето, този икономически и енергиен гуру, е разяснил нещата:

            "Крайните цени на дизела в България са едни от най-ниските в Европа, а вносът на горива нараства",
            Прав е човеко, да изключим малката подробност, че в Австрия е по евтинко.
            Ето например цената на дизела в момента в България и Австрия тази


            March 11, 2015 Unleaded (Superbleifrei, Euro sans plomb, Euro95) Diesel (Gazole, Gasóleo)
            Country Excluding taxes Excise duties VAT Retail price Excluding taxes Excise duties VAT Retail price
            Austria
            € 0.503 € 0.425 € 0.186 € 1.114

            Bulgaria
            € 0.646 € 0.330 € 0.195 € 1.171


            Какъв извод се очертава. Въпреки по ниската цена в Австрия, в бедната австрийска държавица влизат 0,611 еврачета от всеки литър. При нас влизат само 0,525.

            А гушката за Лукойл се вижда от първите две цифри.

            Та другарт Горанов, ако чете направо да вдига акциза. Да го направи, като в Австрия, тогава вече Лукойл ще хрупат топалките

            И да не забравим източника. Какво нещо е интернет
            https://www.energy.eu/fuelprices/

            Коментар


            • Ето, този икономически и енергиен гуру, е разяснил нещата:

              "Крайните цени на дизела в България са едни от най-ниските в Европа, а вносът на горива нараства", коментира енергийният експерт проф. Атанас Тасев. Според него няма съществена разлика в цените на горивата по различните бензиностанции. Конкуренцията между търговците обаче не е с крайните цени, а с отстъпките и бонусите, които дават на лоялните клиенти.

              Като нараства вноса, защо крайната цена е една и съща? Това го няма никъде другаде в Европа. Всички да са до стотинка еднакви на всеки стандартен продукт. Вдигането и качването се сенхронизират като часовника на НИМХ.
              Между другото, не знам дали забелязахте, че дори и споменатите "отстъпки" също синхронизирано намаляха? Петрол от Март вместо 0,08лв. за 1л. слезнаха на 0,05. Еко също на толкова. Шел също слезнаха на 0,05 от 0,08. ОМВ пък дават вече невероятната отстъпка от 0,02лв. В Лукойл не стъпвам поначало, но нищо чудно и те да са слезнали на 0,05. Голяма конкуренция, няма що.

              Коментар


              • [QUOTE=Protokol;завод на BMW ...[/QUOTE]

                Ти повдигна настроението в тази тема
                Ще стане - щом е рекъл Боко (да се свети името му)
                Mнението не е препоръка за търговия с ЦК!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от onakilev Разгледай мнение
                  Че той акцизът е най-ниският - изводът е, че с ДДС от 20% върху всичко ние всички (без значение дали се возим) субсидираме "едни от най-евтините горива в ЕС", но - за съжаление - пак не е достътъчно на някой компании да печелят. Нищо - скоро ще влезе здраво някой конкурентна компания (може и от същата д-ва ) и всичко ще е наред
                  За горката ни държава (и останалите в БГ граждани) щеше да е по-полезно да си пожелаем немска рафинерия вместо завод на BMW ...
                  За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
                    хайде погледни го отново, но без акцизите и данъците,
                    Че той акцизът е най-ниският - изводът е, че с ДДС от 20% върху всичко ние всички (без значение дали се возим) субсидираме "едни от най-евтините горива в ЕС", но - за съжаление - пак не е достътъчно на някой компании да печелят. Нищо - скоро ще влезе здраво някой конкурентна компания (може и от същата д-ва ) и всичко ще е наред
                    Mнението не е препоръка за търговия с ЦК!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение

                      Грую,не ги разбираш тия работи
                      Лукойл са си православни,наши демек
                      нищо лошо за тях
                      а, прав си, прав си, ортодокси венсеремос
                      Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
                        хайде погледни го отново, но без акцизите и данъците, т.е. на производствена цема и пак да говорим колко страни са по-скъпи от нас Сравнението май идва леко страшничко за най-бедната държава в ЕС

                        Грую,не ги разбираш тия работи
                        Лукойл са си православни,наши демек
                        нищо лошо за тях
                        http://milom.blog.bg/

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от technotronic Разгледай мнение
                          Лукойл в никакъв случай не е някакаво цвете за мирисане, но истината се познава в сравнението: Преброих че в момента от 28 страни в ЕС 8 са с по-евтин дизел, 19 с по-скъп от нас, 4 с по-евтин бензин, 23 с по-скъп. Не мисля че Лукойл заслужава специлано внимание с отделна тема. Данните са от европейския енергиен портал.

                          https://www.energy.eu/fuelprices/
                          хайде погледни го отново, но без акцизите и данъците, т.е. на производствена цема и пак да говорим колко страни са по-скъпи от нас Сравнението май идва леко страшничко за най-бедната държава в ЕС
                          Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                            А, че туй нещо от кога ви го разправям
                            ДА! Така е. Преди месец-два беше постнал линк. Гледах "умно" графиките макар и с друг Ник.

                            Коментар


                            • Лукойл в никакъв случай не е някакаво цвете за мирисане, но истината се познава в сравнението: Преброих че в момента от 28 страни в ЕС 8 са с по-евтин дизел, 19 с по-скъп от нас, 4 с по-евтин бензин, 23 с по-скъп. Не мисля че Лукойл заслужава специлано внимание с отделна тема. Данните са от европейския енергиен портал.

                              https://www.energy.eu/fuelprices/

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
                                Недей се излага, че сега ще излезе Форекс мастара да обяснява как стандарта се повишава включително заплатите в Нефтохима и почти са стигнали тези от рафинерията в Холандия....
                                Заплатите в Нефтохима не са се покачвали от 3-4 години
                                Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                                Коментар

                                Working...
                                X