Първоначално изпратено от dex
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Абсурд... какво прави Лукоил???
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от dex Разгледай мнениеГледам, че Брента е 36 Еуро...
На база цената в началото на годинта от 1.90 при 40-44 евра, бензина/дизела сега трябва да е 1.70 лева...
догодина Марешки прави една бензиностанция на цариградско и да става новия бойко...
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнениеНяма как в една държава без икономика и чието население я напуска обемите да растат.Обеми можеш да сравняваш ако населението не се променя.Напълно възможно е хората да са увеличили потреблението но общия обем да е по малък.Цените няма да свалят до Нова Година щото са мафия и мошеници.Такива като Правешкия бизнесмен плачат за Белене
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bango Разгледай мнениеЛека вчер отново и приятни лаишки дискусии! Вижте обемите на пазарът на горива и зависимостта от цената. Обемите през 2014 спрямо 2013 са по-ниски въпреки по-ниската средна цена. Тази година обемите намаляват доълнително въпреки драстичния спад на цените-факт! Даже и Вальо Златев мрънка миналата седмица за това. За кривата, защо не се случва, питайте комуноидните си 80 годишни професори по икономикс, преподавали преди това 40 г. политикономия на социализма.
Еdit: Ако мислите, че вие с 2 резервоар на месец и спестени 50лв правите обемът на пазара като цяло, значи няма за какво да си говорим. 50 лв пестиш ти, аз и др. физ. лица, но големите компании пестят стотици хилади и милиони и не ги харчат в МОЛ-а като вас. Освен това вадите от контекста, къде отива икономията дори ако разглеждаме дребния потребител. Посочих: отложено потребление, в банка, бурканбанк и още други неща но вие първосигнално се хванахте, за каквото на вас ви хареса. Няма смисъл да се дискутира по такъв начин.
Чао!
Коментар
-
Първоначално изпратено от toto Разгледай мнениеедин жокер - има и има и безакцизни количества има и такива които не се отчитат. И има различни видове горива... а да и освен личните автомобили с гориво вървят и камиони и трактори излез от рамките на цариградско
Щом предлагаш да се намали акцизът, не знам какво и къде обобщаваш за пазарът на горива и доколко отделните такива. Аз поне нямам такива претенции и ползвам официалната статистика.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bango Разгледай мнениеЛека вчер отново и приятни лаишки дискусии! Вижте обемите на пазарът на горива и зависимостта от цената. Обемите през 2014 спрямо 2013 са по-ниски въпреки по-ниската средна цена. Тази година обемите намаляват доълнително въпреки драстичния спад на цените-факт! Даже и Вальо Златев мрънка миналата седмица за това. За кривата, защо не се случва, питайте комуноидните си 80 годишни професори по икономикс, преподавали преди това 40 г. политикономия на социализма
аз някой неща всеки ден ги обобщавам в доклади, ама щом имаш по-надеждни източници гледай тях.
един жокер - има и безакцизни количества има и такива които не се отчитат. И има различни видове горива... а да и освен личните автомобили с гориво вървят и камиони и трактори излез от рамките на цариградскоLast edited by toto; 09.12.2015, 18:26.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ludakrava Разгледай мнениеда точно това ще стане, или мислиш че със спестени 50лв на месец от бензин ще си купиш имот или ще започнеш "финансови инвестиции"?
дори и да не си икономист ти никога ли не си чувал за крива на търсене? а ако наистина не си чувал - защо коментираш изобщо?
Еdit: Ако мислите, че вие с 2 резервоар на месец и спестени 50лв правите обемът на пазара като цяло, значи няма за какво да си говорим. 50 лв пестиш ти, аз и др. физ. лица, но големите компании пестят стотици хилади и милиони и не ги харчат в МОЛ-а като вас. Освен това вадите от контекста, къде отива икономията дори ако разглеждаме дребния потребител. Посочих: отложено потребление, в банка, бурканбанк и още други неща но вие първосигнално се хванахте, за каквото на вас ви хареса. Няма смисъл да се дискутира по такъв начин.
Чао!Last edited by Bango; 09.12.2015, 18:22.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bango Разгледай мнениеКато отложено потребление депозити, имоти, финансови инвестиции, бурканбанк. Страшно ДДС им се начислява! То по твоята логика дори еда паднат цените и Горанов отново ще е супер доволен, защото всичко спестено ще дадем, да кажем в МОЛ-овете и пак ще му изпълним постъпленията от ДДС?
Отделно по-ниските енергийни разходи стимулират икономиката като цяло, защото е изцяло внос (петрола), което води до по-висок БВП и съответно ръст на данъчните приходи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bango Разгледай мнениеКато отложено потребление депозити, имоти, финансови инвестиции, бурканбанк. Страшно ДДС им се начислява! То по твоята логика дори еда паднат цените и Горанов отново ще е супер доволен, защото всичко спестено ще дадем, да кажем в МОЛ-овете и пак ще му изпълним постъпленията от ДДС?
дори и да не си икономист ти никога ли не си чувал за крива на търсене? а ако наистина не си чувал - защо коментираш изобщо?
Коментар
-
Първоначално изпратено от toto Разгледай мнениеа ти за крива на потреблението да си чувал? Ако цената падне а потреблението се увеличи, защото такава зависимост определено има при бензина (това не е пеницилин), нали приходите от ДДС Сумарно ще се увеличат? Бъз ги е просто да рискуват... щото ако смъкнат малко акциза също може да падне цената и реално да вдигнат приходи от ДДС и кациз, ама като са тъпоъгълни ходи им го обяснявай...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bango Разгледай мнениеАми няма интерес Горанчето, защото ДДС се начислява върху крайната цена и колкото по-ниска е тя, толкова по-малко е отчислението на ДДС в реална стойност. При 1,76 лв е е 0,30лв на литър, при 2,09 е 0,35 лв. на литър, което при годишен обем на пазара на горива на дребно от около 3 млрд. литра, прави допълнителен приход от близо 150 млн лв. ДДС в фиска. А той е калкулирал в приходната част на бюзжета съвсем други цени, дори много над тези 2,09 за дизела:
Нека си спомним и заложената от МФ прогноза в Бюджета за 2015г., за средна цената на нефта за 2015: 91,60 долара за барел. Това оттговаря някъде на цени от около 2,50 лв на дребно.
http://www.economic.bg/bg/news/4/gor...ya-petrol.html
Сега, ако цените слезнат още повече, Горанов ще трябва да търси пари "от другаде", както казваше в дебатите през 2009г.
Коментар
-
Първоначално изпратено от dex Разгледай мнениеАйде стига с тия глупости, нали спестените пари от горива се харчат за нещо друго, което също има ДДС!Last edited by Bango; 09.12.2015, 18:04.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bango Разгледай мнениеАми няма интерес Горанчето, защото ДДС се начислява върху крайната цена и колкото по-ниска е тя, толкова по-малко е отчислението на ДДС в реална стойност. При 1,76 лв е е 0,30лв на литър, при 2,09 е 0,35 лв. на литър, което при годишен обем на пазара на горива на дребно от около 3 млрд. литра, прави допълнителен приход от близо 150 млн лв. ДДС в фиска. А той е калкулирал в приходната част на бюзжета съвсем други цени, дори много над тези 2,09 за дизела:
Нека си спомним и заложената от МФ прогноза в Бюджета за 2015г., за средна цената на нефта за 2015: 91,60 долара за барел. Това оттговаря някъде на цени от около 2,50 лв на дребно.
http://www.economic.bg/bg/news/4/gor...ya-petrol.html
Сега, ако цените слезнат още повече, Горанов ще трябва да търси пари "от другаде", както казваше в дебатите през 2009г.
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнениеКак да му пука.Бюджета няма интерес от ниски цени на дизела и бензина.А Правешката мафия крадне ем държавата ем народа.Частната собственост е нещо вредно много вредно
Нека си спомним и заложената от МФ прогноза в Бюджета за 2015г., за средна цената на нефта за 2015: 91,60 долара за барел. Това оттговаря някъде на цени от около 2,50 лв на дребно.
http://www.economic.bg/bg/news/4/gor...ya-petrol.html
Сега, ако цените слезнат още повече, Горанов ще трябва да търси пари "от другаде", както казваше в дебатите през 2009г.
Коментар
Коментар