IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Абсурд... какво прави Лукоил???

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • jij
    Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
    ...има един закон за акцизните складове ....странно удобен само за няколко играча на сцената ни
    Те,точно там е заровено кучето
    По този начин на пазара не може да влезе голям конкурент,а от там и да се развали магията
    Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
      Ми що не внасят нали имат собствени рафинерии.Ей къде са и Румъния и Гърция
      ...има един закон за акцизните складове ....странно удобен само за няколко играча на сцената ни

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Bango Разгледай мнение
        Освен ниските разходи за труд, акциз и ДДС и всички останали разходи в рафинерията трябва да са по-ниски, колкото и по-малко да влияят: Електроенергия, местни данъци, транспорт, външни услуги. Като добавим и напълно затворения цикъл, който Лукойл притежава: добив, транспорт, преработка, складови бази, дистрибуция на едро и дребно и неясно къде отива икономията и синергията от мащаба? Друго, което прави дразнещо впечатление е, че сме от единиците държави с по-скъп диезл от бензин. А акцизът на дизела у нас е доста по-нисък от този на бензина. Доколкото съм запознат и производствената себестойност е по-ниска. hemilio може да ни светне по въпроса. Но понеже дизелът е производственото и социалното гориво, което не е предмет на икономия и избор да ползваш или не, и явно нарочно го държат с по-висока цена от бензина, което не е оправдно от нищо. Това според мен товари и спъва бизнеса и крайните цени на всички продукти и услуги. Докато в други държави: Гърция, Германия, Австрия, Италия нарочно дизелът се държи с нисък акциз, за да не скапва икономиката, а на бензина е висок, но там и разликите между цените на дребно на едното и другото гориво са драстични.
        За себестойността сме писали доста в темата за монополните цени
        http://www.investor.bg/forum/showthr...=12276&page=65
        Включително, за цената на уралския нефт - защо е с дискаунт от сорт брент

        Обърни внимание на 2та таблица в линка

        https://www.energy.eu/fuelprices/
        Във 2та й колона на 2те части - за бензин и дизел се виждат Акцизите в различните държави
        За дизела при нас е най-нисък, но имаподобен още в 2-3 държави
        За бензина сме с абсолютно най-Ниския

        Ще припомня -- в България около 40-45% от цената отиват за държавни такси и данъци. Такива са твърденията и на петролната организация у нас.
        Също рекорд в ЕС...в ущърб на държавата.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от toto Разгледай мнение
          Защото купуват от ЛУК и как да сложат цени по-ниски от тези на доставчика
          само не ми обяснявайте сега за алпин дизела колко бил як на рекламата
          Ми що не внасят нали имат собствени рафинерии.Ей къде са и Румъния и Гърция

          Коментар


          • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
            Не бе по просто е.Чакат да минат празниците щото ще има потребление.През януари хората няма да имат пари и ще свалят цената.Но спрете с тоя Лукойл.Защо Шел и ОМВ не свалят?
            Защото купуват от ЛУК и как да сложат цени по-ниски от тези на доставчика
            само не ми обяснявайте сега за алпин дизела колко бил як на рекламата

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Грую Груев Разгледай мнение
              И ДДС-то е най-ниско, съни, и ДДС-то, но пък имаме 5-тата бай-висока производствена цена и това при най-ниски разходи за труд . Как става тази работа само пророкът Боков свети Злати може да ти каже.
              Щеше да е смешно, ако не беше тъжно, но на никой, особено на народа, не му пука - търпи, псува, гласува и плаща....
              Освен ниските разходи за труд, акциз и ДДС и всички останали разходи в рафинерията трябва да са по-ниски, колкото и по-малко да влияят: Електроенергия, местни данъци, транспорт, външни услуги. Като добавим и напълно затворения цикъл, който Лукойл притежава: добив, транспорт, преработка, складови бази, дистрибуция на едро и дребно и неясно къде отива икономията и синергията от мащаба? Друго, което прави дразнещо впечатление е, че сме от единиците държави с по-скъп диезл от бензин. А акцизът на дизела у нас е доста по-нисък от този на бензина. Доколкото съм запознат и производствената себестойност е по-ниска. hemilio може да ни светне по въпроса. Но понеже дизелът е производственото и социалното гориво, което не е предмет на икономия и избор да ползваш или не, и явно нарочно го държат с по-висока цена от бензина, което не е оправдно от нищо. Това според мен товари и спъва бизнеса и крайните цени на всички продукти и услуги. Докато в други държави: Гърция, Германия, Австрия, Италия нарочно дизелът се държи с нисък акциз, за да не скапва икономиката, а на бензина е висок, но там и разликите между цените на дребно на едното и другото гориво са драстични.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от съни(тя) Разгледай мнение
                https://www.energy.eu/fuelprices/
                ... и да не се забравя, че при нас Акцизът е най-нисък, т.е. държавата прибира най-малка част от крайната цена
                И ДДС-то е най-ниско, съни, и ДДС-то, но пък имаме 5-тата бай-висока производствена цена и това при най-ниски разходи за труд . Как става тази работа само пророкът Боков свети Злати може да ти каже.
                Щеше да е смешно, ако не беше тъжно, но на никой, особено на народа, не му пука - търпи, псува, гласува и плаща....
                Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

                Коментар


                • Първоначално изпратено от driverf1 Разгледай мнение
                  А доларите с какво ги купуваш.....,с евро ли.....?

                  И какво става когато еврото поскъпва спрямо долара.....,а цената на нефта пада спрямо долара.....?.....

                  Сега цената на горивата трябваше да е най много 1.50 лева за литър.....,НОооооо.....,изглежда Лукоил са закупили едногодишни фючърси на петрол..........или цената на петрол тип "Урал" специално за България е на миналогодишни цени.....
                  Не бе по просто е.Чакат да минат празниците щото ще има потребление.През януари хората няма да имат пари и ще свалят цената.Но спрете с тоя Лукойл.Защо Шел и ОМВ не свалят?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от vik Разгледай мнение
                    нефта е в долари не евро

                    А доларите с какво ги купуваш.....,с евро ли.....?

                    И какво става когато еврото поскъпва спрямо долара.....,а цената на нефта пада спрямо долара.....?.....

                    Сега цената на горивата трябваше да е най много 1.50 лева за литър.....,НОооооо.....,изглежда Лукоил са закупили едногодишни фючърси на петрол..........или цената на петрол тип "Урал" специално за България е на миналогодишни цени.....
                    „Няма значение, колко пари правиш на пазарите, важното е да успееш да ги запазиш”
                    Джеси Ливърмор

                    Коментар


                    • https://www.energy.eu/fuelprices/
                      ... и да не се забравя, че при нас Акцизът е най-нисък, т.е. държавата прибира най-малка част от крайната цена

                      Коментар


                      • купих няколко варела , да видим
                        Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                        Коментар


                        • нефта е в долари не евро

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от dex Разгледай мнение
                            Вече 34.50 евра брента

                            http://www.exchangerates.org.uk/comm...s/BRT-EUR.html
                            Файда...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от dex Разгледай мнение
                              Да А вече е под 36 евро за барел
                              Вече 34.50 евра брента

                              http://www.exchangerates.org.uk/comm...s/BRT-EUR.html

                              Коментар


                              • Най-евтин дизел в Плевен - 2лв,

                                Във Варна, поне на 10 места е от 1.71 до 1.79 ... , кво може и един човек, стига да му стиска,,,

                                Коментар

                                Working...
                                X